Πρωινό στο μπαλκόνι

Το πρωινό σύμφωνα με τους ειδικούς της διατροφής είναι ή έστω πρέπει να είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, κατά το οποίο πρέπει να λαμβάνουμε την απαραίτητη ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά για να αντιμετωπίζουμε τις μετέπειτα υποχρεώσεις μας. Μάλιστα όταν τρώμε καλό πρωινό είναι πιο πιθανό να έχουμε πιο ισορροπημένα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και έτσι να διατηρούμε ένα φυσιολογικό βάρος αποφεύγοντας τα τσιμπολογήματα.

Βασιζόμενοι σε αυτή την άποψη προσπαθούμε κι εμείς να είμαστε πάντα συνεπείς στην αγαπημένη μας πρωινή συνήθεια, το καλό πρωινό γεύμα. Έτσι κάθε τόσο με διάφορες εναλλαγές αφιερώνουμε λίγο χρόνο στην προετοιμασία και την κατανάλωση του πρωινού μας, όπως κάναμε και το χθεσινό κυριακάτικο πρωινό που απολαύσαμε ένα λιτό γεύμα στο μπαλκόνι, με τη δική μας απλοποιημένη εκδοχή των scrambled eggs συνοδευόμενα με κεφαλογραβιέρα και ψωμάκι. Απαραίτητο συνοδευτικό ρόφημα το γάλα μας!

breakfast-balcony

Και για ένα διαφορετικό και καλοκαιρινό table art, χρησιμοποιήσαμε τα πουγκιά από τις μπομπονιέρες μιας προηγούμενης βάφτισης που μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν τις θήκες για τα μαχαιροπήρουνα.

« Οκτώβριος 2022 »
          1 2
08.04.2013

Κίτρινο με φυστικί και πάλι!

Να τα πάλι τα δύο χρώματα που σας έλεγα πριν λίγες μέρες.. εμφανίστηκαν μπροστά μου έτσι ξαφνικά στο Pinterest και φυσικά τράβηξαν την προσοχή μου.

20.10.2012

Όταν χαμογελάτε, ο κόσμος χαμογελά μαζί σας

Αποσπάσματα από το βιβλίο "Συνδεδεμένοι" των κ.κ. Χρηστάκη & Φόουλερ σχετικά με τη μετάδοση των συναισθημάτων..

19.02.2013

H Δύναμη του Συν (+)

Ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα το θέμα του φετινού TEDxThessaloniki και όπως σας είχαμε υποσχεθεί φροντίζουμε για την ενημέρωσή σας. Το φετινό θέμα μας αρέσει πολύ και μας εκφράζει ακόμη περισσότερο..

05.01.2013
Ταινία υπό το φως των κεριών

Όσοι μείναμε σπίτι, ανοίγουμε ένα μπουκάλι κρασί, ανάβουμε κεράκια, σβήνουμε τα φώτα και πατάμε το play για να ξεκινήσει η ταινία που έχουμε επιλέξει..

22.03.2013

Περπατώντας στα πάρκα του Λονδίνου

Για τα πάρκα του Λονδίνου είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχετε ακούσει πολλά. Για το πόσο όμορφα είναι, πόσο μεγάλα, πόσο πράσινα, πόσο κόσμο έχουν...

08.11.2013

Cookies με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς

Σήμερα μπαίνουμε στην κουζίνα και φτιάχνουμε πεντανόστιμα soft cookies με τριμμένους ξηρούς καρπούς και μαύρη σοκολάτα.

28.09.2014

Τα πιο συνηθισμένα εκφραστικά λάθη που επαναλαμβάνουμε όλοι μας

Είτε στον προφορικό είτε στον γραπτό λόγο κάποια λάθη τα κάνουμε. Όλοι μας ή έστω σχεδόν όλοι. Κάποια από τα λάθη προφανώς κάνουμε και εμείς και να μας συγχωρείτε! Προσπαθούμε πάντα να μιλάμε και να γράφουμε σωστά, θα θέλαμε να είμαστε αλάνθαστοι αλλά άνθρωποι είμαστε, όλο και κάποια λάθη θα κάνουμε είτε στην ορθογραφία είτε στη γραμματική είτε στη σύνταξη είτε στην έκφραση.

02.07.2013
Αγκαλιάστε τη μέρα, αδράξτε τις ευκαιρίες

Καλημέρα! Δεύτερη μέρα της εβδομάδας και δεύτερη μέρα του μήνα. Ο καιρός φαίνεται πως ξαναστρώνει, η πρωινή δροσιά είναι ιδιαίτερα ευχάριστη, ειδικά αν αναλογιστούμε πως όσο περνάει η ώρα, η θερμοκρασία θα ανεβαίνει.

14.11.2012
Οι πρώτες μου χριστουγεννιάτικες κατασκευές

Οι πρώτες μου χριστουγεννιάτικες κατασκευές είναι γεγονός και προορίζονται για δώρο σε μια φίλη που έχει σήμερα τα γενέθλιά της.

13.06.2013

Νυχτερινός περίπατος στην πανέμορφη Πράγα

Πού θα θέλατε να βρίσκετε απόψε;

Εμείς ονειρευόμαστε έναν βραδινό περίπατο στην πανέμορφη Πράγα. Μόλις παραλάβαμε φωτογραφίες από τον ανταποκριτή μας εκεί και το μυαλό ταξιδεύει στην υπέροχη πόλη.

22.03.2013

Minor Project - Great

Τους Minor Project πλέον τους γνωρίζουμε όλοι. Έχουν καταφέρει να μας συντροφεύουν μουσικά σε πολλές καθημερινές μας στιγμές ακούγοντας μερικά από τα τραγούδια τους πολύ συχνά στο ραδιόφωνο.

14.06.2014

Για να φτιάξουμε ατμόσφαιρα...

Η σιωπή των ανθρώπων

Στ' ουρανού το πηγάδι.

05.05.2014

Εξόρμηση στις Πρέσπες

Όμορφος τόπος προορισμού η περιοχή των Πρεσπών.

15.03.2013
Travel Style Outfits

Το πρώτο τρίημερο του Μαρτίου είναι προ των πυλών και παρότι ο καιρός φαίνεται ότι δε θα είναι με το μέρος μας, εμείς δεν πτοούμαστε και σε καμία περίπτωση δε χάνουμε το στιλ μας.

01.05.2013
Μετακόμιση τώρα - video clip

Το τραγούδι το ακούσαμε πρόσφατα με αφορμή τις μαζικές μετακομίσεις των φίλων μας. Τώρα όμως έχουμε τη δυνατότητα να δούμε και το video clip, μια που βρισκόμαστε στις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του.

02.06.2014

Άνδρος: Ένα αρχοντικό νησί με μαγευτικές παραλίες

Η Άνδρος ήταν ο τόπος προορισμού στις περσινές μας διακοπές. Ο βασικός λόγος επιλογής του νησιού ήταν η κοντινή απόσταση από το πλησιέστερο σε μας λιμάνι της Ραφήνας. Περίπου 2 ώρες με το πλοίο. Ικανοποιητικός χρόνος δεδομένου ότι λόγω ειδικών συνθηκών το στομάχι μου δεν άντεχε πολλές δοκιμασίες.

22.04.2013

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στη δρακόλιμνη του Γράμου

Η καλοκαιρινή ανάβαση - περιπλάνηση στον Γράμο με πολλή ζέστη και ήλιο σου δημιουργεί την απορία (τη λες κι επιθυμία): Πώς να 'ναι άραγε το τοπίο χιονισμένο; Τι δυσκολίες κρύβει; Από πληροφορίες μάθαμε ότι η άνοιξη, καθώς λιώνουν τα χιόνια και αρχίζουν να ανθίζουν τα λουλούδια, είναι μια πολύ καλή περίοδος για ν' ανέβεις στη δρακόλιμνη του Γράμου και να απολαύσεις τοπία, θέα και... ανάβαση.

10.05.2013

Το βιβλίο των ευχών

Οι ευχές είναι αναπόσταστο κομμάτι της ύπαρξής και της καθημερινότητάς μας... Είναι σημαντικό να προσδιορίζουμε τις ευχές μας και να παίρνουμε το σωστό δρόμο προς την επίτευξη τους. Θυμηθείτε και το Δωμάτιο των Ευχών στο TedxThessaloniki.

22.11.2012
Ηλιοβασίλεμα στον Αμβρακικό

Ηλιοβασίλεμα στον Αμβρακικό! Και συγκερκιμένα στην Κορωνησία..

19.11.2012

Metallica - Nothing else matters

Aς χαλαρώσουμε ακούγοντας αυτό το υπέροχο τραγούδι των Μetallica κι ας θυμηθούμε τι πραγματικά έχει αξία για μας..

18.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 3η στάση: Ύδρα

Είδαμε Αίγινα και Πόρο και πάμε για άλλα... Άλλος με τη βάρκα μας;

Επόμενη διαμονή έχουμε στις Σπέτσες αλλά εννοείται πως δεν μπορούμε να μην επισκεφτούμε τη μία και μοναδική Ύδρα. Οι πληροφοριοδότες μας έχουν πει τα καλύτερα για το ιστορικό νησί.

11.09.2014

Με έμφαση στο περιτύλιγμα

Ένα δώρο μικρό ή μεγάλο, σημαντικό ή ασήμαντο, ακριβό ή φθηνό αποκτά περισσότερο χαρακτήρα όταν μπαίνει και το προσωπικό στοιχείο, έστω στο περιτύλιγμα.

18.10.2015

Η πρώτη του απόπειρα με πλαστελίνες

Λίγο ο καιρός που χάλασε και μας έκλεισε σπίτι, λίγο που μας έπιασε προκοπή, λίγο που είπαμε να πιάσουν τόπο ο καμβάς και τα χρώματα που πήραμε σχεδόν δυο μήνες πριν, ένα από τα προηγούμενα απογεύματα αποφασίσαμε να εκτονώσουμε την καταπιεσμένη μας δημιουργικότητα. Και έτσι ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τον οικογενειακό μας καμβά!