Πιάσε μια "μπρουσκέτες - χωριάτικη"

Το σημερινό μας βραδινό... Ελαφρύ, δροσερό και πολύ ελληνικό!

Η παραδοσιακή χωριάτικη σαλάτα σε σύγχρονη - για τα σπιτικά μαμαδίστικα δεδομένα - εκδοχή μπρουσκέτας. Ό,τι πρέπει για ένα καλοκαιρινό βραδινό ή και ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα.

Το ψωμάκι καλό είναι να είναι φρυγανισμένο. Κι αν η τύχη είναι με το μέρος μας και έχουμε πεντανόστιμα λαχανικά από τον κήπο του ...γείτονα, τι άλλο θέλουμε!

Καλή μας όρεξη! Και τώρα που εκτός από πότες, είμαστε και γνώστες, ας πιούμε και μια μπίρα!

« Νοέμβριος 2020 »
05.01.2015

Tina Dico - Someone You Love

Mια μουσική πρόταση που ήρθε στον inbox μας από τη φίλη μας Μαρία Λ. και την οποία αφιερώνουμε σε αυτούς που αγαπάμε.

05.02.2013
Διακοσμήστε με ξύλινους δίσκους κοπής

Θα μπορούσατε να σκεφτείτε μια πιο πρωτότυπη ιδέα διακόσμησης για το χώρο της κουζίνας ή της τραπεζαρίας σας;

10.12.2013
Μικρά Αγγλία

Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες ημέρες για την ταινία "Μικρά Αγγλία" του Παντελή Βούλγαρη.

05.06.2013
Τι να φορέσω;

Φτάνοντας η ώρα εκείνη που έχουμε πια γυρίσει σπίτι, ακούμε ατμοσφαιρική μουσική, χαλαρώνουμε, σκεφτόμαστε τις στιγμές της ημέρας που οδεύει πια προς το τέλος της και τις υποχρεώσεις της επόμενης μέρας και μέσα σ' όλα, έχουμε να ετοιμάσουμε και τα ρούχα... Τι θα φορέσουμε αύριο;

17.09.2015

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στην ψηλότερη κορυφή των Πιερίων

Ήταν υπόσχεση. Την είχαμε δώσει στην πρώτη μας κοινή ανάβαση στα Πιέρια. Δε μας έφτανε η πρώτη γνωριμία με το βουνό. Ανήσυχοι και ανικανοποιήτοι εκ φύσεως και οι δυο, θέλαμε κι άλλο. Θέλαμε να φτάσουμε στην κορυφή του.

04.01.2013

Matt Cutts - Δοκιμάστε κάτι διαφορετικό για 30 ημέρες

Υπάρχει κάτι που πάντα είχατε πρόθεση, θέλατε να κάνετε, αλλά απλά... δεν κάνατε;

10.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 2η στάση: Πόρος

Με τον ήλιο να χάνεται πίσω από το Αγκίστρι και νωπές τις τελευταίες εικόνες από την Αίγινα, πάμε για Πόρο με μια σύντομη στάση στα Μέθανα. Έχει ήδη πέσει για τα καλά η νύχτα όταν φτάνουμε στον Πόρο και κατευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, το οποίο φροντίσαμε και κλείσαμε πριν την έναρξη του ταξιδιού για δυο νύχτες. Αρκετά κουρασμένοι γιατί εκτός από την κούραση της ημέρας περπατήσαμε και κανένα χιλιόμετρο σέρνοντας τις αποσκευές, φτάνουμε στο δωμάτιο που ευτυχώς μας γεμίζει ικανοποίηση. Η καταπόνηση και η πείνα μας οδηγούν για φαγητό δίπλα στο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αν και έχουμε αρκετές απορίες για το τι βλέπουμε τριγύρω, πώς είναι η χώρα του νησιού, τι είναι όλα αυτά τα φώτα κ.λπ., ο Μορφέας μας παρασύρει σχετικά εύκολα σε βαθύ ύπνο.

29.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 4η στάση: Σπέτσες

Κοντεύουμε στις Σπέτσες. Η θάλασσα είναι γεμάτη βραχονησίδες ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η Σπετσοπούλα. Η πρώτη εντύπωση σου μένει. Από τις πρώτες εικόνες "φτιάχνεσαι". Καθώς ζυγώνουμε, τη θάλασσα διασχίζουν ατελείωτα παλιά και καινούρια ιστιοφόρα με φουσκωμένα τα πανιά, θαλαμηγοί αλλά και μικρά θαλάσσια ταξί που πάνε βολίδα απέναντι στην Πελοπόννησο, στην Κόστα της Αργολίδας. Τις μέρες που φτάνουμε στο νησί διεξάγεται η Regata 2016 και αυτός είναι και ο λόγος που είχαμε δυσκολευτεί να βρούμε κατάλυμα. Στην αποβάθρα μας περιμένει ο ξενοδόχος να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο που βρίσκεται ψηλά.

18.07.2014

Μια πρόκληση για όσους αγαπούν τα παλιά και τους αρέσει να τα κάνουν... καινούρια

Ζήτω η πολυθρόνα της γιαγιάς, το κομοδίνο του παππού, ζήτω ο παλιός μπουφές! Εις ανάμνηση παλιών αντικειμένων και με σκοπό την ανάδειξη και επαναχρησιμοποίησή τους, όλοι οι πιστοί του design και του upcycle, ενωθείτε, η επαναστατική ομάδα του Hand Made Revolution σας καλεί!

02.12.2012

Ένας πύργος από... σιμιγδάλι!

Γλυκάκι θα φάμε σήμερα;

25.09.2013
Τυρόψωμο

Χθες βράδυ το σπίτι μύρισε σπιτικό ψωμί με τυρί φέτα: το αγαπημένο μας τυρόψωμο που κάθε φορά γίνεται ανάρπαστο.

02.06.2013
Florence + The Machine - Shake It Out

Ξεκινάμε μουσικά την Κυριακή μας με την Florence Welch και την παρέα της να μας παρακινούν να "ταρακουνηθούμε"..

07.11.2012
Ομελέτα για πρωινό

Ξεκινάμε την ημέρα μας πάντα με ένα δυναμωτικό πρωινό! Είναι το πιο μικρό δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας! Μια γρήγορη ομελέτα είναι μια πολύ καλή λύση για να πάρουμε την απαραίτητη ενέργεια!

25.07.2014

Η υπερβολική ταχύτητα και τα λάθη

Ένα ενδιαφέρον βίντεο-πρόταση έφτασε στο inbox μας από την ομάδα του CarStats.gr. Πρόκειται για διαφήμιση - καμπάνια ενάντια στην οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα. Η χώρα προέλευσης του βίντεο είναι η Νέα Ζηλανδία και ο σκοπός του είναι κυρίως εκπαιδευτικός.

Και επειδή λόγω των ημερών πολλοί από μας βρισκόμαστε στους δρόμους στο πλαίσιο των καλοκαιρινών μας διακοπών και σίγουρα βιαζόμαστε να φτάσουμε στον προορισμό μας, βρήκαμε το εν λόγω βίντεο ιδιαίτερα επίκαιρο!

25.05.2016

Write on me

Επανέρχομαι με τραγούδι. Γιατί εγώ μπορεί αυτές τις κοπελιές να τις έχω παρεξηγημένες, πολύ μάλιστα, αλλά να που ποτέ μη λες ποτέ γιατί συμβαίνει κάτι σαν 20 φορές την ώρα.

15.10.2013
Με φόντο την κορυφή της Τύμφης

Σήμερα ξυπνήσαμε με άκρως φθινοπωρινή διάθεση...

30.03.2017

O Δρόμος του Γιοφυριού - Άρτα 26/3/2017

Άρτα, μια πόλη με πάρα πολλά ιστορικά μνημεία, εκκλησίες, μουσεία, το περίφημο Μεσαιωνικό Κάστρο αλλά και φυσικές ομορφιές όπως το φράγμα Πουρναρίου και η τεχνητή λίμνη μέσα στην πόλη. Μιλάμε για τα κοντινά σημεία της πόλης... Λέτε να ξέχασα το μοναδικό ιστορικό, χιλιοτραγουδισμένο πέτρινο γεφύρι της; Όχι βέβαια, είναι κάτι ξεχωριστό που χρήζει ειδικής αναφοράς γιατί είναι το πρώτο σημείο που θα επισκεφθεί ο ταξιδιώτης και μετά ακολουθούν τα άλλα.

21.03.2017

Δημιουργώντας με pon pon

Ιδέες δανεικές έγιναν η αφορμή για να αγοράσω pon pon και να ανακαλύψω πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις με αυτά! Και επειδή ξετρελαθήκαμε με την ευκολία και το αποτέλεσμα μεγάλοι και μικροί σας το προτείνουμε ανεπιφύλακτα!

29.11.2016

Junior Secret Santa 2016

Πόσο χάρηκα φέτος για τη συμμετοχή μου στο Junior Secret Santa! Έγινα ο μυστικός Άγιος Βασίλης για δυο κοριτσάκια. Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω προς το παρόν τα λιγοστά που γνωρίζω για καμιά από τις δύο.

08.03.2014
Δίχτυ προστασίας

Μια πολύ ωραία ιδέα για έξτρα προστασία στη σκάλα του παιδικού δωματίου... Αν έχετε σκάλα στο παιδικό δωμάτιο ή στο σπίτι γενικά... ή αν έχετε σκοπό να φτιάξετε μια σκάλα στο σπίτι σας.

05.11.2014
ΜΕ- ΝΟΥ για 5000 άτομα στη Θεσσαλονίκη!

Μια δράση που νομίζω πως θα έχει πολύ ενδιαφέρον θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 9 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.

Ας δούμε το δελτίο τύπου όπως το διαβάσαμε στην ιστοσελίδα της WWF.

15.10.2013
Αγαπημένο snack

Μια μπανάνα, καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια, λιναρόσπορος, ηλιόσποροι και κολοκυθόσποροι μπερδεύονται σε ένα βαθύ μπολ με ταχίνι, μέλι και κανέλα και αποτελούν ένα αγαπημένο γεύμα για διάφορες ώρες της ημέρας. Κυρίως για το πρωί ή για νωρίς το απόγευμα!

17.12.2013

Χριστουγεννιάτικοι κουραμπιέδες

Χριστούγεννα χωρίς γλυκά γίνονται; Δεν γίνονται!

Έτσι, μετά τα μελομακάρονα της Σοφίας και τα κουλουράκια κανέλας, ήρθε η ώρα για τους κουραμπιέδες της μητέρας! Το είχα υποσχεθεί άλλωστε, έναν χρόνο πριν ότι φέτος θα είμαι δίπλα της κατά την παρασκευή των παραδοσιακών γλυκών των Χριστουγέννων.

23.11.2012

Dean Martin - That’s amore

Για να κλείσουμε όμορφα τη βραδιά μας..

"...Ting-a-ling-a-ling Ting-a-ling-a-ling and you'll sing Vita Bella..."