Μια ευχάριστη έκπληξη!

Τι ωραία να ξυπνάς το πρωί και να βρίσκεις έξω από την πόρτα σου τρία νουφαράκια!

Και εντάξει μπορεί να μην είναι πραγματικά νούφαρα αλλά μοιάζουν. Οπότε ποτηράκια, νεράκι, και έτοιμο το παραμύθι! Νούφαρα, νεράιδες, πρίγκιπες... Ό,τι χρειάζεσαι για ένα γλυκό κυριακάτικο ξύπνημα! Καλημέρα! Καλή μας Κυριακή!

flowers 8

Και πριν φύγετε από εδώ... πρέπει να ακούσετε αυτό!

« Οκτώβριος 2019 »
  1 2 3 4 5 6
28 29 30 31
27.01.2013

Νάμα - Μια Κυριακή

Aς το απολαύσουμε κι ας έχουμε μια όμορφη Κυριακή..

10.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 2η στάση: Πόρος

Με τον ήλιο να χάνεται πίσω από το Αγκίστρι και νωπές τις τελευταίες εικόνες από την Αίγινα, πάμε για Πόρο με μια σύντομη στάση στα Μέθανα. Έχει ήδη πέσει για τα καλά η νύχτα όταν φτάνουμε στον Πόρο και κατευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, το οποίο φροντίσαμε και κλείσαμε πριν την έναρξη του ταξιδιού για δυο νύχτες. Αρκετά κουρασμένοι γιατί εκτός από την κούραση της ημέρας περπατήσαμε και κανένα χιλιόμετρο σέρνοντας τις αποσκευές, φτάνουμε στο δωμάτιο που ευτυχώς μας γεμίζει ικανοποίηση. Η καταπόνηση και η πείνα μας οδηγούν για φαγητό δίπλα στο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αν και έχουμε αρκετές απορίες για το τι βλέπουμε τριγύρω, πώς είναι η χώρα του νησιού, τι είναι όλα αυτά τα φώτα κ.λπ., ο Μορφέας μας παρασύρει σχετικά εύκολα σε βαθύ ύπνο.

19.08.2013

Πανηγύρι στο Πυργί

Τα πανηγύρια στο νησί με αφορμή τον εορτασμού του 15Αύγουστου ήταν πολλά και μάλιστα 3ήμερα (14-16.08). Εμείς ανήμερα της γιορτής αποφασίσαμε να επισκεφθούμε ένα από τα μεγαλύτερα, κατά τα λεγόμενα των ντόπιων, αυτό στο Πυργί.

26.03.2014

Διασχίζοντας το Φαράγγι της Σαμαριάς

Υπάρχει μια διαδρομή στην Ελλάδα όπου ξεκινάς "απ΄τα ψηλά", ανάμεσα σε άγριες βουνοκορφές και καταλήγεις στα "χαμηλά" σε μια όμορφη παραλία με βαθιά, καταγάλανα νερά. Κατεβαίνεις απόκρημνες πλαγιές, διασχίζεις πλούσια δάση κι ακούς τρεχούμενο νερό να κελαρύζει στη μέση του πουθενά. Στέκεσαι σε σημεία με απίστευτη θέα. Ανοίγεις το βήμα σου σε άλλα για να αποφύγεις πέτρες που πέφτουν από ψηλά. Περνάς μέρη όπου ακούς φωνές θαυμασμού σχεδόν σ' όλες τις γλώσσες του κόσμου. Φτάνεις σ' άλλα όπου πινακίδες σ' ενημερώνουν να κάνεις ησυχία για το φόβο κατολισθήσεων. Συναντάς ερειπωμένα χωριά, παλιά γεφύρια και ένα είδος ζώου μοναδικού, εξωτικού, τα ίχνη του οποίου χάνονται στα βάθη της ιστορίας.

03.02.2017

Κουλουρομπισκοτάκια που γίνονται ανάρπαστα!

Αυτά τα ζωάκια μας έγιναν ανάρπαστα στο πάρτι του Φίλιππου! Είναι από τις κλασικές συνταγές της οικογένειας που τελευταία άρχισαν λίγο να αλλάζουν για να προσαρμοστούν σε πιο πολλά γούστα, κυρίως παιδικά.

Κι έτσι από εκεί που ήταν τα παραδοσιακά νηστίσιμα κουλουράκια κανέλας που έκανε η μαμά μου πάντα ως μικρές πλεξουδίτσες, περνώντας από πολλές δοκμασίες με κουπάτ, έγιναν αστεράκια, φεγγαράκια, δεντράκια και άλλα πολλά, και κατέληξαν να γίνουν ζωάκια σε δυο νέες εκδοχές, βανίλια και κακάο.

16.07.2013
Τι να φορέσω;

To ιδανικό look για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού..

27.10.2014

Η βάπτιση της Μαργαρίτας

Όπως σας εκμυστηρευτήκαμε πρόσφατα, κάπως έτσι άρχισαν όλα.

25.07.2014

Η υπερβολική ταχύτητα και τα λάθη

Ένα ενδιαφέρον βίντεο-πρόταση έφτασε στο inbox μας από την ομάδα του CarStats.gr. Πρόκειται για διαφήμιση - καμπάνια ενάντια στην οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα. Η χώρα προέλευσης του βίντεο είναι η Νέα Ζηλανδία και ο σκοπός του είναι κυρίως εκπαιδευτικός.

Και επειδή λόγω των ημερών πολλοί από μας βρισκόμαστε στους δρόμους στο πλαίσιο των καλοκαιρινών μας διακοπών και σίγουρα βιαζόμαστε να φτάσουμε στον προορισμό μας, βρήκαμε το εν λόγω βίντεο ιδιαίτερα επίκαιρο!

30.12.2012
Ένα διαφορετικό ημερολόγιο

Φτάνοντας στις τελευταίες ημέρες του χρόνου, όλοι λίγο ή πολύ κάνουμε τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, κάνοντας μια ανασκόπηση των καλών και των κακών στιγμών, των στόχων που θέσαμε στην αρχή του 2012, αυτών που πετύχαμε και αυτών που εκκρεμούν ακόμη.

15.01.2013
Creativity can solve almost any problem. The creative act, the defeat of habbit by originality, overcomes everything.

George Lois, 1931-, Αμερικανός σκηνοθέτης, σχεδιαστής και συγγραφέας (γιος Ελλήνων μεταναστών)

14.02.2015

Monophonics - Strange Love

Μέρα που είναι - αν και δεν είμαστε fun - ας ακούσουμε ένα κομμάτι για την αγάπη, έστω και την παράξενη!

05.03.2014

Αλμυρές πλεξούδες με αλεύρι ολικής άλεσης

Να σου η μητέρα χθες το απόγευμα, σκάει μύτη με ένα πιάτο γεμάτο αλμυρές πλεξούδες! Έτσι μου τις ονόμασε, έτσι σας τις παρουσιάζω.

28.02.2015

Τσάι του βουνού: Οι ευεργετικές του ιδιότητες

Μπορεί η λουίζα, ο ιβίσκος, το μελισσόχορτο, το δεντρολίβανο και τόσα άλλα βότανα να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και να αποκτούν όλο και περισσότερους θαυμαστές, αλλά πώς θα μπορούσαμε να παραμελήσουμε το κλασικό και πάντα αγαπημένο τσάι του βουνού; Πόση ζεστασιά μπορεί να νιώθεις με μια κούπα τσάι του βουνού με μέλι και λίγες σταγόνες λεμόνι μετά από μια γεμάτη, κουραστική μέρα;

Για χρόνια λέγοντας τσάι εννοούσαμε το τσάι του βουνού, άντε και κανένα χαμομήλι. Ειδικά όσοι δεν είχαμε την τύχη να μεγαλώσουμε σε σπίτι με κήπο και δικές μας βοτανο-καλλιέργειες ή κάποιον να μαζεύει βότανα απευθείας από τη φύση ή μια γιαγιά - γκουρού στα γιατροσόφια, δεν ξέραμε και πολλά για τα υπόλοιπα βότανα. Εξάλλου συνήθως, τουλάχιστον ως παιδιά, τσάι πίναμε για να αντιμετωπίσουμε το κρυολόγημα και τον πονόλαιμο. Και πολλές φορές δε μας άρεσε καν και το πίναμε με το ζόρι, γιατί έπρεπε για να μαλακώσει ο λαιμός.

01.09.2015

Maresei's summertime 2015

Καλοκαιρινές στιγμές, ξένοιαστες, με παρέα ή χωρίς, στη θάλασσα τον περισσότερο καιρό αλλά και με ένα πέρασμα από το βουνό... Γεμίσαμε μπαταρίες; Μάλλον ναι! Χαλαρώσαμε, ανανεωθήκαμε, προσπαθήσαμε να αφήσουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας τη δύσκολη επικαιρότητα του καλοκαιριού και το διαρκές κύμα ανησυχίας για το αύριο και... επιστρέψαμε! Στις καθημερινές μας ενασχολήσεις, στις δουλειές, στο σπίτι, στους φίλους μας, στην παρέα του maresei μας!

04.12.2014

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού "Μ' αρέσει να πλέκω"

Ο Διαγωνισμός "Μ' αρέσει να πλέκω" έληξε χθες και μετά από κλήρωση αναδείχθηκαν οι δύο τυχερές.

10.02.2015

Sam Smith - Stay With Me

Σύμφωνα με όλους ήταν ο μεγάλος νικητής των φετινών 57ων Grammy Awards, κερδίζοντας στις 4 από τις 6 κατηγορίες στις οποίες ήταν υποψήφιος. Ο λόγος για τον νεαρό Βρετανό τραγουδιστή και τραγουδοποιό Sam Smith.

10.01.2013

Ειρήνη Δούκα & Greggy K - Mind Games

Aς ξεκινήσουμε δυναμικά την ημέρα μας με τη μουσική συνεύρεση της Ειρήνης Δούκα με τον Greggy K στο remix του τραγουδιού "Mind Games" των Her Majesty's Sound.

31.01.2013

Φίλα με ακόμα

Είναι μερικά τραγούδια που δεν τα χορταίνουμε ποτέ κι όσες φορές κι αν τα ακούμε μας φτιάχνουν τη διάθεση.

20.02.2013
Τι να φορέσω;

Η σημερινή μας απάντηση στην ερώτηση "Τι να φορέσω;" είναι "Ένα υφασμάτινο παντελόνι σε φαρδιά γραμμή!"..

04.03.2014

Οι αλήθειες του Χόρχε Μπουκάι

1. Αυτό που είναι, είναι.

2. Εγώ είμαι αυτός που είμαι.

3. Εσύ... είσαι όπως είσαι.

05.02.2015

4 τρόποι να οργανώνετε τις ενδυματολογικές επιλογές σας κάθε εβδομάδα

Πώς θα είστε πιο ξεκούραστη και πιο χαλαρή όταν ξυπνάτε το πρωί;
Πώς μπορείτε να κερδίζετε περισσότερο χρόνο ύπνου;
Πώς θα έχετε λιγότερο άγχος όσο ετοιμάζεστε για τη δουλειά;
Πώς θα καταφέρνετε να μην αργείτε στο γραφείο;

26.03.2013
Ένας χάρτης στον τοίχο

Ο χάρτης που καλύπτει έναν τοίχο του σπιτιού είναι μια ιδέα που μας αρέσει πολύ. Δίνει χρώμα στο χώρο, ιδέες για ταξίδια και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει αφορμή για άπειρες ώρες παιχνιδιού μαζί με τους φίλους μας. Βέβαια προϋποθέτει καλές γνώσεις γεωγραφίας ή έστω προθυμία για αύξηση των γνώσεων μας στο εν λόγω αντικείμενο.

09.12.2012
Πρωινό Κυριακής

Μέρες τώρα σκεφτόμουν να ξαναρχίσω τους φρέσκους χυμούς με διάφορα φρούτα εποχής αλλά όλο κάτι τύχαινε και με τη συνεχή δικαιολογία του ότι δεν προλαβαίνω, άφηνα τα φρούτα παραπονεμένα και ειδικά τα ρόδια είχαν γίνει σχεδόν διακοσμητικά!