Ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι αλλιώς

Ένα χριστουγεννιάτκο στεφάνι μπορεί να κρεμαστεί στην εξώπορτα, σε μια από τις εσωτερικές πόρτες, στον τοίχο, στη βιβλιοθήκη και σε πολλά άλλα σημεία του σπιτιού, αποτελώντας μέρος της χριστουγεννιάτικης διακόσμησης.

Μπορεί όμως να αποτελέσει και την κορυφή μιας υπέροχης και πρωτότυπης κατασκευής αν κρεμαστεί σε κάποιο σημείο του σπιτιού, σε οριζόντια θέση και αν από αυτό ξεκινούν μακριές κορδέλες στις οποίες  θα στερεωθούν μικρά στολίδια, ακόμα και χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες.

wreath 1

Επομένως, δεν έχετε παρά να διαλέξτε σχετικά λεπτές σε φάρδος κορδέλες, σε αποχρώσεις όμοιες με το γενικότερο στολισμό του σπιτιού, να ξεχωρίσετε τα αγαπημένα σας μικρά και ιδιαίτερα στολίδια, να τα κρεμάσετε στις άκρες από τις κορδέλες ή να τα καρφιτσώσετε τα σε διάφορα σημεία, έτσι ώστε να προκύπτει ένα ασύμμετρο αποτέλεσμα.

Φωτογραφίες: pinterest

« Απρίλιος 2024 »
29 30
31.10.2012
Πράσινη σαλάτα με ψιλοκομμένο κοτόπουλο

Σαλατούλα νόστιμη και υγιεινή!

14.03.2016

Λουτρά Πόζαρ: Ο απόλυτος προορισμός χαλάρωσης και ευεξίας

Επιστρέφουμε από το πρώτο τριήμερο του Μαρτίου, αφήνοντας πίσω μας την αποκριάτικη διάθεση αλλά όχι και τη διάθεση για αποδράσεις και ανανέωση με μια διαφορετική πρόταση από τη φίλη Δέσποινα.

04.02.2016

Η μουσική είναι στη ζωή μας

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν αυτό που μου συμβαίνει, συμβαίνει σε όλους. Φαντάζομαι η πλειοψηφία των ανθρώπων ακούει μουσική. Εγώ ανήκω σίγουρα στην πλειοψηφία και ίσως στο κομμάτι αυτής που κάθε στιγμή της ζωής τους είναι μουσική. Η χαρά μου, η λύπη μου, το άγχος μου, η διασκέδασή μου, το ψυχοπλάκωμά μου, η αρχή της εβδομάδας μου, οι Κυριακές μου, ακόμη και τα όνειρά μου. Και προφανώς στο μπάνιο μου τραγουδάω και στο δωμάτιό μου και όταν μαγειρεύω και όταν καθαρίζω και φυσικά στο δρόμο με ακουστικά τόσο αποκρουστικά όσο κάθε μαγεμένος από τις νότες άνθρωπος που περπατάει και σιγοτραγουδάει.

12.04.2013

Διακόσμηση μπαλκονιού

Η γενική άποψη είναι ότι η πολλή οργάνωση απαιτεί συνήθως και αρκετά έξοδα. Όμως δεν είναι πάντα έτσι... Η φαντασία και το μεράκι μπορούν να μας οδηγήσουν σε δημιουργικά μονοπάτια και να οργανώσουμε το χώρο μας σκεφτόμενοι Αλλιώς...

01.03.2014

Το wallpaper του Μαρτίου

Το wallpaper του Μαρτίου είναι έτοιμο! Μια από τις αγαπημένες μας φωτογραφίες φτάνει στις οθόνες όλων μας και μας φέρνει κοντά!

22.09.2013
Παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο

Σήμερα, 22 Σεπτεμβρίου 2013, γιορτάζουμε παγκοσμίως την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο. Στο πλαίσιο της ημέρας λοιπόν διοργανώνεται πληθώρα εκδηλώσεων σε διάφορα μέρη του κόσμου.

07.11.2012
Ομελέτα για πρωινό

Ξεκινάμε την ημέρα μας πάντα με ένα δυναμωτικό πρωινό! Είναι το πιο μικρό δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας! Μια γρήγορη ομελέτα είναι μια πολύ καλή λύση για να πάρουμε την απαραίτητη ενέργεια!

12.10.2013

Lorde - Royals

Εσείς γνωρίζετε τη Lorde;

02.05.2013
Πώς να βάψετε πασχαλινά αυγά με χρωματιστές κλωστές

Το ρεπορτάζ σχετικά με το βασικό έθιμο της ημέρας συνεχίζεται! Μετά τα κατακόκκινα αυγά της κουμπάρας Κ., σειρά έχουν τα πολύχρωμα της μητέρας Μαρίας!

28.08.2013

Βελίκα, Παράλια Ν. Λάρισας

Απαθανατίζοντας καλοκαιρινές στιγμές στην παραλία της Βελίκας, στα Παράλια του Ν. Λάρισας.

17.05.2016

Μια πρωτόγνωρη εμπειρία στο Επταχώρι Καστοριάς

Περνάς από το Επταχώρι Καστοριάς στην παλiά εθνική οδό Κοζάνης - Ιωαννίνων, είτε για Κόνιτσα - Ιωάννινα είτε για να ανέβεις στον Γράμο, βλέπεις τα πέτρινα σπίτια και την επιβλητική πέτρινη εκκλησία της Αγίας Παρασκευής πάνω στον δρόμο και συνεχίζεις. Πού να φανταστείς τι χάνεις αν δεν μπεις στο χωριό. Πού να φαντασείς, αν δεν το ζήσεις, τι "κρύβει" στο εσωτερικό του και από πού να αρχίσεις; Από τη ζεστασιά των ανθρώπων και τη φιλοξενία; Από τα πέτρινα σπίτια και γραφικά καλντερίμια; Από τη θέση του χωριού κάτω από την "μπιστεριά"; Από την ιστορία του; Είναι πολλά αυτά που χαρακτηρίζουν το χωριό και μαγεύουν τους επισκέπτες.

31.05.2013

Τέσσερις ελληνικές παραλίες στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου

Με μεγάλη χαρά είδαμε τέσσερις ελληνικές παραλίες ανάμεσα στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου, σύμφωνα με τη λίστα που παρουσίασε το CNN. Τέσσερις παραλίες, η μία καλύτερη από την άλλη.

25.04.2013

Η φακή της γιαγιάς

Μπορεί η φακή να μην είναι το πιο ευπαρουσίαστο πιάτο.. Μπορεί να μην είναι το πιο χρωματιστό.. Αλλά είναι τόσο θρεπτική.. κι αν είναι η φακή της γιαγιάς, είναι τόσο νόστιμη που δεν μπορούμε να μη σας πούμε τη μαγική συνταγή.

11.11.2012

Σπιτικές pancakes!

Το είπαμε και το κάναμε! Κυριακή πρωί ετοιμάσαμε super πρωινό με σπιτικές pancakes. Συνταγές βρήκαμε πολλές στο διαδίκτυο, αλλά τις προσαρμόσαμε στα υλικά που είχαμε σπίτι.

23.09.2013

Βασιλική Μουρίκη - Diamonds

Μια γλυκιά διασκευή του αγαπημένου μας Diamonds της Rihanna από μια 17χρονη μουσικό, τραγουδίστρια και τραγουδοποιό από την Πάτρα. Το όνομα αυτής Βασιλική Μουρίκη.

27.12.2012

Monika - Make Me Fly

Ας κάνουμε ένα μουσικό διάλειμμα για να πάρουμε μια γεύση από τη νέα δουλειά της Monika, εν αναμονή του τρίτου της προσωπικού άλμπουμ που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2013.

23.11.2012

Dean Martin - That’s amore

Για να κλείσουμε όμορφα τη βραδιά μας..

"...Ting-a-ling-a-ling Ting-a-ling-a-ling and you'll sing Vita Bella..."

10.07.2014

Στο σπήλαιο της Αλιστράτης

Ένα από τα ομορφότερα σπήλαια της Ελλάδας, ίσως μοναδικό με βάση τα είδη και τις μορφές των σταλαγμικτών, των σταλακτιτών και των σπάνιων εκκεντριτών είναι το Σπήλαιο της Αλιστράτης Σερρών. Ανήκει σε δίκτυο σπηλαίων του Αγγίτη ποταμού, παραπόταμου του Στρυμόνα. Είναι εντυπωσιακό από όλες τις απόψεις και αξίζει να το επισκεφθεί κανείς.

25.11.2012
Βιβλιοθήκη

Και πόσο μας αρέσουν οι μεγάλες βιβλιοθήκες που καλύπτουν όλο τον τοίχο..

15.07.2014

Στον δρόμο της επιστροφής

Όλα τα ωραία τελειώνουν... για να αρχίσουν άλλα, καινούρια και να αποκτούμε ολοένα και περισσότερες εμπειρίες.

Μια μελαγχολία όμως τη νιώθεις κάθε φορά που επιστρέφεις στο σπίτι, στη δουλειά, στην καθημερινότητα μετά από μια μικρή απόδραση.

24.03.2013

Περπατώντας στο Λονδίνο - Μια ευχάριστη έκπληξη

Περπατώντας στους δρόμους και τα πάρκα του Λονδίνου συναντάει κανείς πολλές εκπλήξεις. Αλλά ποιά μπορεί να είναι πιο ευχάριστη από ένα σκιουράκι που απολαμβάνει με τόση λαχτάρα το φαγητό του;

10.05.2013
Απόστολος Βαλαρούτσος - Μετά Ξύπνησα

Μπορεί να ξημέρωσε εδώ και ώρες.. μπορεί να είστε ήδη στη δουλειά ή μπορεί να κάνετε δουλειές στο σπίτι.. Ό,τι κι αν ισχύει, ένα διάλειμμα είναι απαραίτητο και αυτή τη φορά απαιτεί να κλείσετε τα μάτια και να αφήσετε το ρυθμό του νέου τραγουδιού του Απόστολου Βαλαρούτσου να σας παρασύρει...

09.04.2014

Εξόρμηση στη φύση - Κάθε βόλτα κι ένα γεφύρι

Ένα απ' τα πολλά ξακουστά γεφύρια των Γρεβενών, μικρό μεν αλλά πανέμορφο και ξεχωριστής νοοτροπίας όσον αφορά στα υλικά κατασκευής του, είναι το πέτρινο γεφύρι της Αλατόπετρας ή Προσβόρου ή Γκαβού.