Στο Αυγό της Ξάνθης

Η πόλη της Ξάνθης είναι γνωστή για πολλούς λόγους: για το καρναβάλι, την παλιά πόλη και τις γιορτές της, το μίγμα των πολιτισμών που συναντά κανείς εκεί... αλλά για όσους αγαπούν τη φύση, είναι γνωστή και για την περιοχή γύρω απ' αυτή. Όταν βρίσκεσαι εκεί κοντά, αξίζει να περιπλανηθείς στα ορεινά. Πολλά τα βουνά και τα λαγκάδια, τα χωριά και τα γεφύρια.

Ανάλογα με το χρόνο και τη διάθεση που έχεις, επιλέγεις διαδρομές.

Μια τέτοια σύντομη διαδρομή με αφετηρία το Εκκλησιαστικό Λύκειο, ξεκινάει από ένα όμορφο και ξεκάθαρο μονοπάτι μέσα στο πευκοδάσος, συνεχίζει σε πετρώδες έδαφος, καθαρό, ανοιχτό, που νωρίς σχετικά σου κάνει ορατό και το στόχο.

augo 1 of 10

augo 2 of 10

Ποιος είναι ο στόχος; Μα το Αυγό τη Ξάνθης. Ένας πανέμορφος λόφος που από την πόλη φαντάζει εντυπωσιακός. Κόσμος πάει κι έρχεται και ανεβαίνεις σχετικά εύκολα.

augo 5 of 10

Σε μία περίπου ώρα λοιπόν είσαι στο Αυγό και αγναντεύεις όσο επιτρέπει η υγρασία και το νέφος την πόλη, τη Βιστωνίδα και πιο μακριά τη Σαμοθράκη προς τα ανατολικά, τη Θάσο προς τα νότια και τις πιο ψηλές γύρω κορυφές βόρεια - βορειοδυτικά.

augo 6 of 10

augo 9 of 10

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι έχει αρκετό κόσμο αυτή η κορυφή, μέχρι και περιβαλλοντική ομάδα σχολείου πετύχαμε αν και μέρα Σάββατο.

augo 7 of 10

Κάθεσαι λοιπόν, αγναντεύεις, αδειάζεις το μυαλό, γεμίζεις μπαταρίες, το ευχαριστιέσαι και μόλις νιώσεις έτοιμος, παίρνεις το δρόμο της επιστροφής. Η κατάβαση είναι πιο άνετη και σε 50' περίπου φτάνεις γεμάτος από ηρεμία, θέα, ξενοιασιά...

Οι μεγάλες ομορφιές και διαδρομές είναι πιο βόρεια, Λειβαδίτης, Τέμπη του Νέστου κ.α., οπότε δοθείσης ευκαιρίας, θα σας ταξιδέψουμε και προς τα εκεί.

« Απρίλιος 2019 »
29 30
20.07.2013

Καλοκαιρινός Προορισμός: Κύθηρα

Αυτό το Σαββατοκύριακο αποφασίσαμε να το αφιερώσουμε στα Κύθηρα και να σας ξεναγήσουμε σε αυτά μέσα από τον φωτογραφικό μας φακό.

22.12.2012

Chris Rea - Driving Home For Christmas

Αφιερωμένο σε όλους όσους αυτές τις μέρες θα ταξιδέψουν για να περάσουν τα Χριστούγεννα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα στο σπίτι ή κάπου αλλού..

27.05.2015

Μια τρυφερή οικογενειακή φωτογραφία

Και αν δε θέλουμε να μπλέξουμε με χρώματα, υπάρχει και άλλη λύση!

Ο φωτογραφικός μας φακός μπορεί να απαθανατίζει χεράκια, "μπουνίτσες" και παλάμες... τόση τρυφερότητα, τόση γλύκα, τόση αγάπη!

04.12.2012

Temple Grandin

Μια εξαιρετική ταινία, βιογραφία της πρωταγωνίστριας

01.04.2013
Χοιρινή τηγανιά με πατατούλες σαν τηγανιτές!

Ήρθε η ώρα του φαγητού.. και σήμερα το μενού λέει χοιρινή τηγανιά, κομμένη με έναν τρόπο διαφορετικό, για να μη βαριόμαστε ποτέ, να 'ναι καλά ο κρεοπώλης της γειτονιάς..

Και η απαραίτητη συνοδεία της χοιρινής τηγανιάς ποια είναι;

23.01.2013
Ο Νερόμυλος στην Πύλη Τρικάλων

Επηρεασμένη από τις τελευταίες βόλτες σε βουνά και σε ποτάμια, θυμήθηκα άλλη μια κυριακάτικη βόλτα λίγο πριν τις γιορτές στην ευρύτερη περιοχή των Τρικάλων.

08.02.2013
Μια χρωματιστή κρεβατοκάμαρα

Πόσα χρώματα μπορούν να συνδυαστούν αρμονικά σε μία κρεβατοκάμαρα;

22.04.2014

Ανθισμένες Στιγμές

Ο καιρός τις προηγούμενες ημέρες μπορεί να μην ήταν ο καλύτερος δυνατός, αλλά αυτό δε μας εμπόδισε να βγούμε βόλτα στην ανθισμένη φύση!

12.02.2015
Guts - Man Funk (feat. Leron Thomas)

Μέρα που είναι, ας ακούσουμε ένα κομμάτι που μας φτιάχνει τη διάθεση, όσο ετοιμαζόμαστε για την καθιερωμένη Τσικνο-έξοδο.

09.03.2015

Μάρτης είναι... πότε κλαίει, πότε γελάει

Οι προβλέψεις της Ε.Μ.Υ. για το περασμένο σαββατοκύριακο, που έλεγαν χιόνια στα ορεινά, βγήκαν αληθινές. Φωτογραφίες με μαρτιάτικο χιόνι έφτασαν στο inbox μας!

29.03.2014

Μια τούρτα - αφιέρωση

Αυτή η τούρτα δεν είναι μια συνηθισμένη τούρτα γενεθλίων, μια τούρτα που παρασκευάστηκε με μόνο σκοπό να μπουν πάνω τα κεράκια, να τα σβήσει η εορτάζουσα και να τη χαρούν αργότερα οι καλεσμένοι της. Αυτή η τούρτα είναι κάτι πολύ παραπάνω από αυτό. Είναι μια τούρτα αφιέρωση. Κάποιοι μπορεί να αφιερώνουν στους αγαπημένους τους τραγούδια, κάποιοι άλλοι ποιήματα ή στιχάκια και κάποιοι άλλοι προχωρούν ακόμα πιο πέρα και αφήνουν την έμπνευση και τη δημιουργικότητα να τους οδηγεί.

20.11.2012

Αγαπημένα ποιήματα για τα παιδιά (από το Γιάννη Ρίτσο)

Το "Αν όλα τα παιδιά της γης"  είναι ένα πολύ αγαπημένο ποίημα του Γιάννη Ρίτσου, από τα πρώτα post που κάναμε σε αυτό το blog.Κάθε φορά που το διαβάζουμε μας αρέσει περισσότερο. Ένα άλλο εξαιρετικό έργο του ποιητή το απόσπασμα από το ποίημα "Αναφυλλητό"..

07.01.2013
Μια διαφορετική πρόταση

Τι γνωρίζετε για το Ναυάγιο των Αντικυθήρων; Και πόσα ακόμα θα θέλατε να μάθετε;

25.12.2012
Οι Χριστουγεννιάτικες Φωτιές της Φλώρινας

Και μη νομίζετε ότι στη Φλώρινα πήγαμε μόνο για φαγητό, κρασί και κανελάδα.. πήγαμε και για να παρακολουθήσουμε τις περίφημες Φωτιές που είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης την περίοδο των Χριστουγέννων..

15.12.2012

Parov Stelar - The Princess

Έτσι, για να νιώσουμε πριγκίπισσες σήμερα..

20.08.2014
Mayra Andrade - We Used to Call It Love

Kαιρό έχουμε να ακούσουμε μουσική παρέα..

Τι λέτε λοιπόν για ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα με την Mayra Andrade να μας τραγουδά "We used to call it love";

15.12.2012
Πρωινό στο κρεβάτι

Σήμερα ξεκινάμε τη μέρα μας με πρωινό στο κρεβάτι..

26.02.2015

Λαχταριστά σπιτικά ψωμάκια

Φαίνονται λαχταριστά... και είναι! Νόστιμα και αφράτα ψωμάκια για mini burgers ή για σαντουιτσάκια που μπορείτε να κουβαλάτε μαζί σας ανά πάσα στιγμή στη δουλειά, στην αγορά, στο ταξίδι και φυσικά ό,τι πρέπει για το κολατσιό των παιδιών σας στο σχολείο.

10.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 2η στάση: Πόρος

Με τον ήλιο να χάνεται πίσω από το Αγκίστρι και νωπές τις τελευταίες εικόνες από την Αίγινα, πάμε για Πόρο με μια σύντομη στάση στα Μέθανα. Έχει ήδη πέσει για τα καλά η νύχτα όταν φτάνουμε στον Πόρο και κατευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, το οποίο φροντίσαμε και κλείσαμε πριν την έναρξη του ταξιδιού για δυο νύχτες. Αρκετά κουρασμένοι γιατί εκτός από την κούραση της ημέρας περπατήσαμε και κανένα χιλιόμετρο σέρνοντας τις αποσκευές, φτάνουμε στο δωμάτιο που ευτυχώς μας γεμίζει ικανοποίηση. Η καταπόνηση και η πείνα μας οδηγούν για φαγητό δίπλα στο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αν και έχουμε αρκετές απορίες για το τι βλέπουμε τριγύρω, πώς είναι η χώρα του νησιού, τι είναι όλα αυτά τα φώτα κ.λπ., ο Μορφέας μας παρασύρει σχετικά εύκολα σε βαθύ ύπνο.

25.12.2012

Χριστουγεννιάτικες Ταινίες

Όπως έχουμε ξαναπεί, οι μέρες αυτές είναι ιδανικές για να χαρούμε τη θαλπωρή του σπιτιού μας παρέα με αγαπημένα πρόσωπα. Ευκαιρία λοιπόν να χαλαρώσουμε γύρω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο παρακολουθώντας αγαπημένες επίκαιρες ταινίες..

09.06.2013
Τι να φορέσω;

H Blair Eadie ξαναχτυπά.. με άκρως καλοκαιρινό look, το οποίο ονομάζει "americana".

24.12.2012

Το πιο εύκολο και γρήγορο γλυκό

Αν η ώρα πέρασε και δεν προλάβατε να κάνετε γλυκό για το αυριανό τραπέζι, δοκιμάστε να φτιάξετε έναν πολύ γρήγορο κορμό, ιδανικό για τους λάτρεις των "γλυκών" γλυκών.