Στο Αυγό της Ξάνθης

Η πόλη της Ξάνθης είναι γνωστή για πολλούς λόγους: για το καρναβάλι, την παλιά πόλη και τις γιορτές της, το μίγμα των πολιτισμών που συναντά κανείς εκεί... αλλά για όσους αγαπούν τη φύση, είναι γνωστή και για την περιοχή γύρω απ' αυτή. Όταν βρίσκεσαι εκεί κοντά, αξίζει να περιπλανηθείς στα ορεινά. Πολλά τα βουνά και τα λαγκάδια, τα χωριά και τα γεφύρια.

Ανάλογα με το χρόνο και τη διάθεση που έχεις, επιλέγεις διαδρομές.

Μια τέτοια σύντομη διαδρομή με αφετηρία το Εκκλησιαστικό Λύκειο, ξεκινάει από ένα όμορφο και ξεκάθαρο μονοπάτι μέσα στο πευκοδάσος, συνεχίζει σε πετρώδες έδαφος, καθαρό, ανοιχτό, που νωρίς σχετικά σου κάνει ορατό και το στόχο.

augo 1 of 10

augo 2 of 10

Ποιος είναι ο στόχος; Μα το Αυγό τη Ξάνθης. Ένας πανέμορφος λόφος που από την πόλη φαντάζει εντυπωσιακός. Κόσμος πάει κι έρχεται και ανεβαίνεις σχετικά εύκολα.

augo 5 of 10

Σε μία περίπου ώρα λοιπόν είσαι στο Αυγό και αγναντεύεις όσο επιτρέπει η υγρασία και το νέφος την πόλη, τη Βιστωνίδα και πιο μακριά τη Σαμοθράκη προς τα ανατολικά, τη Θάσο προς τα νότια και τις πιο ψηλές γύρω κορυφές βόρεια - βορειοδυτικά.

augo 6 of 10

augo 9 of 10

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι έχει αρκετό κόσμο αυτή η κορυφή, μέχρι και περιβαλλοντική ομάδα σχολείου πετύχαμε αν και μέρα Σάββατο.

augo 7 of 10

Κάθεσαι λοιπόν, αγναντεύεις, αδειάζεις το μυαλό, γεμίζεις μπαταρίες, το ευχαριστιέσαι και μόλις νιώσεις έτοιμος, παίρνεις το δρόμο της επιστροφής. Η κατάβαση είναι πιο άνετη και σε 50' περίπου φτάνεις γεμάτος από ηρεμία, θέα, ξενοιασιά...

Οι μεγάλες ομορφιές και διαδρομές είναι πιο βόρεια, Λειβαδίτης, Τέμπη του Νέστου κ.α., οπότε δοθείσης ευκαιρίας, θα σας ταξιδέψουμε και προς τα εκεί.

« Απρίλιος 2024 »
29 30
21.02.2013

Νίκος Μπιτζένης - Chemical

Μας αρέσει που η ομάδα του maresei.gr μεγαλώνει. Μας αρέσει που μοιράζεστε τις ιδέες, τις δημιουργίες και τις προτάσεις σας μαζί μας. Μας βοηθάτε να ανοίγουμε τους ορίζοντές μας, να μαθαίνουμε καινούρια πράγματα, να βρίσκουμε περισσότερους συνοδοιπόρους στο εγχείρημά μας. Μας αρέσει και αυτή η διαφορετική μουσική πρόταση! Για δείτε τη:

25.06.2013

Η ξύλινη σκάλα αλλιώς

Άλλη μια πρωτότυπη ιδέα για τη διακόσμηση του μπαλκονιού μας..

02.11.2012
Το μονόγραμμα

Μια και η μέρα είναι αφιερωμένη στον Οδυσσέα Ελύτη δε θα μπορούσαμε να μην κάνουμε αναφορά σε ένα από τα αγαπημένα ποιήματα του, το Μονόγραμμα.

15.11.2017

Απολογισμός του περσινού μας advent calendar

Πέρυσι ήταν η πρώτη φορά που στο σπίτι μας μπήκε Ημερολόγιο Αντίστροφης Μέτρησης για τα Χριστούγεννα. Δωράκια, πραγματάκια που αγοράσαμε και άλλα που είχαμε, απαραίτητα για κατασκευές και δραστηριότητες μπήκαν σε χαρτοσακουλάκια ή τυλίχτηκαν όμορφα και όλα μαζί κρεμάστηκαν στο γιορτινό μας ημερολόγιο.

12.10.2015

Τραχανότο άγριων μανιταριών

Εκεί που με ρωτάει ο μανιταροσυλλέκτης πατέρας πότε θα μαγειρέψω τα άγρια μανιτάρια με νέο τρόπο, εμφανίζεται μπροστά μου η φωτογραφία της φίλης Ανθής για ένα λαχταριστό τραχανότο άγριων μανιταριών. Και μαζί έρχεται και η συνταγή!

06.04.2015

Μπούρινος 2015, λίγο πριν έρθει η άνοιξη…

Τι κι αν φέτος η άνοιξη μας κάνει τη δύσκολη; Τι κι αν οι βροχές δε λένε να μας ξεχάσουν; Είδαμε δυο μέρες με λίγο καλύτερο καιρό και μια που δεν μπορούσε να μας κρατήσει το σπίτι, αναζητήσαμε μια διαδρομή, μια ορεινή περιπλάνηση, μια κορυφή βουνού, να πάρουμε τη δόση μας... Και κάπως έτσι τέλος Μαρτίου του '15 ανεβήκαμε για άλλη μια φορά στον Μπούρινο.

23.11.2012

Dean Martin - That’s amore

Για να κλείσουμε όμορφα τη βραδιά μας..

"...Ting-a-ling-a-ling Ting-a-ling-a-ling and you'll sing Vita Bella..."

08.02.2013
Χρωματιστές μάλλινες γιρλάντες

Μια που σήμερα μιλήσαμε για χρώμα σκεφτείτε την παλαιότερη ιδέα μας για αιωρούμενες γιρλάντες σε μια διαφορετική εκδοχή.

08.02.2013
Για μια Παρασκευή γεμάτη λάμψη!

Άλλη μια Παρασκευή είναι εδώ! Ας προσθέσουμε λίγη λάμψη στη ζωή μας..

03.01.2015

Συμβουλές για την αντιμετώπιση του χιονιά

Λίγο πριν μπει η νέα χρονιά, είδαμε τις πρώτες άσπρες μέρες κυριολεκτικά. Χιόνι έπεσε σε πολλές περιοχές της χώρας μας, ακόμα και δίπλα στο κύμα, οι φωτογραφίες με τα χιονισμένα τοπία κατέκλυσαν τα social media, παιδάκια γέμισαν τα πεζοδρόμια για να παίξουν χιονοπόλεμο παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες και εκδρομείς βρέθηκαν για ώρες στους δρόμους αφού αναγκάστηκαν να ταξιδεύουν με πολύ μικρές ταχύτητες μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους.

13.08.2013
H φωτογραφία της ημέρας

Βροχή μετεώρων στα Μετέωρα..

21.04.2014

Lana Del Rey - West Coast

Πώς σας φαίνεται το νέο τραγούδι της Lana Del Rey;

25.05.2014
Τι να φορέσω;

Ενδυματολογική πρόταση για στιλάτες ποδηλατικές βόλτες από την αγαπημένη μας style blogger Blair Eadie.

13.02.2013

Πολύχρωμο κοτοπουλάκι

Μια που σήμερα μιλάμε για χρώματα και αρώματα, πρέπει να παραδεχτούμε ότι είναι όμορφο να προσθέτουμε χρώμα στο σπίτι, στο μπαλκόνι και στις πόλεις, ιδιαίτερα όταν μπαίνει η άνοιξη, αλλά δεν είναι ωραίο να έχουμε χρώμα και στο πιάτο μας;

26.05.2013

Ένα τζάκι το καλοκαίρι

Συνδυάζει όσα τόσο μας αρέσουν! Βιβλία, παλιές καρέκλες και την αγαπημένη μου υδρόγειο σφαίρα ως διακοσμητικό στοιχείο του χώρου.

28.01.2013
Για όσους αγαπούν το κρασί

Θυμάστε τα ΒορΟινά στη Θεσσαλονίκη; Είναι μια εκδήλωση γευσιγνωσίας οίνων και αποσταγμάτων του βορειοελλαδίτικου αμπελώνα στην οποία είχαμε την τύχη να παρευρεθούμε στις 22 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.

12.05.2014

Indila - Tourner Dans Le Vide

H Indila έχει έρθει για να μείνει! Το "Dernière Danse" το αγαπήσαμε πολύ και το νέο της single με τίτλο "Tοurner dans le vide" τράβηξε την προσοχή μας με το χαρακτηριστικό πια ρυθμό και το παραμυθένιο video clip!

31.01.2013

Φίλα με ακόμα

Είναι μερικά τραγούδια που δεν τα χορταίνουμε ποτέ κι όσες φορές κι αν τα ακούμε μας φτιάχνουν τη διάθεση.

11.01.2013
Ταξιδιάρες ψυχές

Αν η ευτυχία δε βρίσκεται στη φύση, στα ταξίδια, στις βόλτες, στη θέα της θάλασσας, στη θέα που κόβει την ανάσα από την κορυφή ενός βουνού, τότε πού να είναι;

04.03.2016

Προς αναζήτηση του χιονιού - Εξόρμηση στις Μπάλτσες 2016

Σήμερα επιστρέφουμε από τη νοητή μας βόλτα στο Μιλάνο της Ιταλίας και μένουμε Ελλάδα... Αρκεί να μη μένουμε στο σπίτι :)

"Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, πάει το βουνό στον Μωάμεθ", έτσι δε λένε; Αντιστοίχως λοιπόν, αφού φέτος τα χιόνα δεν ήρθαν σε εμάς, ή έστω ήρθαν με το σταγονόμετρο, πήγαμε εμείς στα χιόνια.

11.04.2014

Μπαλκόνι μπαλκονάκι μου

Η άνοιξη έφτασε στο μπαλκόνι μου. Τα πρώτα φυτά πήραν θέση στο ράφι και αμέσως άλλαξε η όψη του μπαλκονιού και μαζί της η διάθεσή μου κάθε φορά που το αντικρίζω.

28.10.2012
Eurythmics - Here comes the rain again

Το τραγούδι που κλασικά θυμόμαστε όταν ξαναρχίζουν οι βροχές!

27.11.2012
Μεσάνυχτα και κάτι

Τα μεσάνυχτα δε διαρκούν για πάντα
Το σκοτάδι γίνεται φως

10.02.2013

Minor Project feat. Marietta Fafouti - Fairy tale

Υποδεχόμαστε το βράδυ της Κυριακής με ένα μουσικό παραμύθι από τους Minor Project και τη Μαριέττα Φαφούτη.