Άνδρος: Ένα αρχοντικό νησί με μαγευτικές παραλίες

Η Άνδρος ήταν ο τόπος προορισμού στις περσινές μας διακοπές. Ο βασικός λόγος επιλογής του νησιού ήταν η κοντινή απόσταση από το πλησιέστερο σε μας λιμάνι της Ραφήνας. Περίπου 2 ώρες με το πλοίο. Ικανοποιητικός χρόνος δεδομένου ότι λόγω ειδικών συνθηκών το στομάχι μου δεν άντεχε πολλές δοκιμασίες.

Δεν είχα ακούσει ούτε διαβάσει πολλά για το νησί ούτε είχα δει φωτογραφίες, οπότε δεν ήξερα τι να περιμένω. Φανταζόμουν ένα κλασικό κυκλαδονήσι με λιμάνι το Γαύριο και τόπο της δικής μας διαμονής το Μπατσί.

Δευτέρα πρωί-πρωί λοιπόν επιβιβαστήκαμε στο πλοίο της γραμμής και περίπου δύο ώρες μετά φτάσαμε στο ήσυχο ακόμα Γαύριο. Μπήκαμε γρήγορα στο αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε προς το Μπατσί. Εκεί ήταν η ζωή από όσο είχαμε μάθει, κοντά σε γνωστές παραλίες, εκεί φροντίσαμε και εμείς εκ των προτέρων να κλείσουμε δωμάτια.

Φτάνοντας στο Μπατσί νωρίς, η ησυχία που επικρατούσε, η πρωινή δροσιά, η γαλήνια θάλασσα με λιγοστούς λουόμενους και οι καταστηματάρχες που άνοιγαν σιγά σιγά τα μαγαζιά τους μας υποδέχτηκαν.

Andros-201

Απολαύσαμε το πρωινό μας με θέα τη θάλασσα, εντοπίσαμε το κατάλυμά μας, αργότερα βολευτήκαμε στο δωμάτιο και βουρ... για την κοντινή παραλία του Αγίου Πέτρου και τις άλλες γειτονικές σε αυτήν. Εξαιρετικά νερά, ωραία αμμουδιά, κοσμική παραλία, αν και λόγω εποχής (τέλος καλοκαιριού), ο κόσμος ήταν περιορισμένος. Καλύτερα για μας! Περάσαμε όμορφα!

Andros-465

Andros-459

"Υπάρχουν και άλλες παραλίες", μας είπαν οι ντόπιοι αλλά κάποιες δεν είναι εύκολα προσβάσιμες. "Αξίζει τον κόπο όμως, να πάτε". Το βάλαμε στο πρόγραμμα λοιπόν.

Το πρόγραμμα των επόμενων ημερών το βγάλαμε απολαμβάνοντας φουρτάλια και άλλες τοπικές λιχουδιές και το εξαιρετικό ηλιοβασίλεμα από ένα υπέροχο μπαλκόνι στα ορεινά του νησιού. Ούτε αυτό ήταν πολύ εύκολα προσβάσιμο αλλά και σε αυτό άξιζε τον κόπο η επίσκεψη. Η θέα ήταν μοναδική και το ηλιοβασίλεμα τόσο μα τόσο όμορφο! Μας χάρισε και το wallpaper του περασμένου Σεπτέμβρη. Με αυτή τη θέα και με τον χάρτη ανά χείρας λοιπόν, κάναμε έναν σχετικό προγραμματισμό για τις επόμενες μέρες στο νησί. Τι θα βλέπαμε, πού θα πηγαίναμε...

Andros-220

Andros-218

Η επόμενη μέρα μετά το πρωινό στο ξενοδοχείο, μας βρήκε στην αρχοντική Χώρα της Άνδρου. Γραφική, αριστοκρατική, γοητευτική! Θα μπορούσα να την περιγράψω με ένα σωρό επίθετα. Κοσμοπολίτικο και τουριστικό το Μπατσί αλλά η Χώρα είναι η χαρά του επισκέπτη, που του αρέσει να βολτάρει στα σοκάκια, μαγεμένος από την ιστορία και το ιδιαίτερο χρώμα που αποπνέει. Νιώθαμε ότι ήμασταν από τους λίγους τουρίστες. Λες και οι περισσότεροι άνθρωποι γύρω μας ήταν ντόπιοι ή επισκέπτες τακτικοί, εναρμονισμένοι απόλυτα με τον τρόπο ζωής στο νησί. Δυνατή στιγμή της ημέρας ήταν οι εκπληκτικοί μεζέδες που δοκιμάσαμε σε κεντρικότατη ταβέρνα, ενώ αποκορύφωμα ήταν η επίσκεψή μας στα Άχλα. Μα τι παραλία! Σκέτη αποκάλυψη!

Andros-240

Andros-244

Andros-245

Andros-273

Πήγαμε με καραβάκι. Ευτυχώς δεν κουνούσε πολύ. Αφήσαμε τη χώρα, αποχαιρετώντας προσωρινά τον αφανή Ναύτη και φτάσαμε στην παραλία περνώντας από την πύλη με τα βράχια, γεμάτοι δέος. Μα πόσο όμορφη ήταν η παραλία που φανερώθηκε μπροστά μας! Πόσο μαγική ήταν η στιγμή που αποβιβαστήκαμε στα Άχλα! Ήταν και οι απογεματινές αχτίδες του ήλιου που έκαναν το τοπίο ακόμα πιο ειδυλλιακό! Η θάλασσα εκπληκτική, η αμμουδιά καθαρή, το μπάνιο μας απολαυστικό!

Andros-351

Andros-354

Andros-362

Andros-413

Andros-439

Andros-449

Εκτός από τα Άχλα και πέρα από τις βραδινές μας βόλτες στο Μπατσί, επισκεφτήκαμε και την υπέροχη παραλία του Ζόρκου. Η πρόσβαση στην παραλία μπορεί να είναι δύσκολη αλλά αξίζει τον κόπο! Η θέα του κολπίσκου από ψηλά, λίγο πριν φτάσεις στην παραλία είναι μαγευτική, ενώ τα καταγάλανα νερά περιμένουν να σε δροσίσουν για καλωσόρισμα! Η συνολική εικόνα είναι απίθανη! Θες να σταματήσεις το χρόνο. Είναι ο ορισμός του "Θέλω μια παραλία να χαλαρώσω... να κάτσω και να λιώσω...".

Andros-325

Andros-330

Οι βόλτες συνεχίστηκαν, με αποτέλεσμα να τριγυρίσουμε περισσότερο στο νησί, ανακαλύπτοντας πως οι ομορφιές είναι πολλές. Με έκπληξη διαπιστώσαμε πως όπου και αν καθίσαμε για φαγητό, στη Χώρα, το Μπατσί ή το Γαύριο, μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι. Και δεν είμαστε εύκολοι πελάτες! Οι μερίδες ήταν χορταστικές, η ποιότητα υψηλή και οι τιμές πολύ προσιτές. Φαίνεται πως οι ντόπιοι δεν απευθύνονται σε τουρίστες της μιας φοράς. Θέλουν να διατηρούν σταθερή πελατεία.

Μιλώντας για βόλτες, πρέπει να σημειώσω ότι επιχειρήσαμε και μια επίσκεψη στο ξακουστό "Πήδημα της γριάς", μια από τις πιο δημοφιλείς παραλίες του νησιού, όμως οι ειδικές συνθήκες (που σας ανέφερα και στην αρχή), δε μας επέτρεψαν να φτάσουμε στην παραλία. Δεν πειράζει όμως, έχουμε έναν ακόμα λόγο να ξαναπάμε στο νησί.

Φεύγοντας από την Άνδρο μετά από πέντε μέρες διακοπών, μας έμειναν άριστες εντυπώσεις. Η Χώρα, οι παραλίες, το φαγητό, είναι τρεις παράμετροι που δύσκολα συνδυάζονται σε ένα μέρος διακοπών. Βέβαια το οδικό δίκτυο στο νησί, όπως και σε όλα σχεδόν τα ελληνικά νησιά δεν είναι το καλύτερο δυνατό, όμως - πάντα με προσοχή - είναι ό,τι χρειάζεται για να ανεβαίνει η α-ν-δρεναλίνη μας!

Χρήσιμα στοιχεία για το νησί:

- Πληροφορίες για την Άνδρο
- Ο καιρός στην Άνδρο και άλλη μια πηγή για τον καιρό στην Άνδρο

ΥΓ. Και κάποιοι ακόμα πήγαν πέρυσι στην Άνδρο, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής τους περιπλάνησης στις Κυκλάδες και μας έγραψαν την εμπειρία τους εδώ.

« Νοέμβριος 2019 »
        1 2 3
25 26 27 28 29 30
09.10.2013
H μαύρη μάξι φούστα

Η μαύρη μάξι φούστα προτιμήθηκε από τις φίλες της μόδας για τις εμφανίσεις τους στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού.

17.10.2012

Somewhere over the rainbow & What a wonderful world

Mια ωραία διασκευή από Israel "IZ" Kamakawiwoʻole που συνδυάζει αρμονικά δύο μοναδικά τραγούδια.

Πραγματικά σε χαλαρώνει και παράλληλα σε ταξιδεύει..

15.07.2013
Στη δύση του ηλίου

Ταξιδεύοντας ή έστω κάνοντας μια βόλτα με το αυτοκίνητο την ώρα που ο ήλιος δύει, βλέποντας έξω χωράφια με ανθισμένους ηλίανθους... Αγαπημένη στιγμή!

16.09.2013

Κυκλαδονήσια - Καλοκαιρινή περιπλάνηση (Μέρος 4ο)

Το ταξίδι συνεχίζεται λοιπόν με προορισμό την πρωταγωνίστρια του τουρισμού, την εκπληκτική Σαντορίνη. Το προφέρεις και γεμίζει το στόμα σου. Όχι, το Θήρα δε μ'αρέσει.

12.03.2013

Σπιτικά σουβλάκια από ψαρονέφρι

Όσο βελτιώνεται ο καιρός και περνάμε όλο και περισσότερες ώρες εκτός σπιτιού τόσο περισσότερο μας αρέσει να τρώμε έξω. Γύρος, σουβλάκια, κρέπες, κρύα σάντουιτς και παντός τύπου fast food μας αρέσει και μας κλείνει πονηρά το μάτι όταν περνάμε έξω από ταχυφαγεία. Και μετά αρχίζει ο αγώνας και οι φωνές της υγιεινής διατροφής, του καλλίγραμου κορμιού, του καλοκαιριού που έρχεται και που θα μας βρει με μαγιώ και λίγο πιο γεματούληδες από πέρυσι.. Άγχος; Ε όχι άγχος και γι αυτό!

04.04.2014

Οδοιπορικό: Συρράκο - Καλαρρύτες - Πράμαντα - Τζουμέρκα

Μια κουραστική αλλά ιδιαίτερη εκδρομή στην περιοχή των Τζουμέρκων μπορεί να ξεκινά λίγο πριν ή λίγο μετά τα Ιωάννινα, αφήνοντας την Εγνατία οδό και βγαίνοντας στην έξοδο για Τζουμέρκα.

01.02.2013
Kick boxing - όχι μόνο ανδρική υπόθεση

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μερικοί φίλοι και φίλες επιλέγουν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μαζί μας...

09.12.2013

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση - Φωτιστικό

Αν εν όψει των εορτών δε θέλετε να στολίσετε δέντρο ή έστω μόνο δέντρο, μια καλή ιδέα είναι να στολίσετε ένα άλλο κεντρικό σημείο του σαλονιού σας, όπως το φωτιστικό σας.

Ιδιαίτερα, αν διαθέτετε ένα φωτιστικό σιδερένιο ή γενικότερα μεταλλικό σε vintage ή country εκδοχή, σας έχουμε μια εξαιρετική πρόταση.

20.11.2012

All the invisible children

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των Παιδιών σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα την ταινία All the invisible children. Επτά διαφορετικές ταινίες μικρού μήκους για τη ζωή επτά διαφορετικών παιδιών από όλες τις γωνιές του πλανήτη.

13.01.2013
Tailor Swift feat. The Civil Wars - Safe and Sound

Μια και σήμερα αναφερθήκαμε στην ταινία "The Hunger Games" και τα μηνύματά της, ας κλείσουμε το Σαββατοκύριακο μας με ένα τραγούδι από το αντίστοιχο soundtrack.

21.09.2012

Έργα για την Ειρήνη

Το 1981 ο ΟΗΕ στην προσπάθειά του να δυναμώσει τα ιδανικά της ειρήνης ανάμεσα στα έθνη καθιέρωσε την Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης. Είκοσι χρόνια μετά, το 2001 η ημέρα αυτή καθιερώθηκε να γιορτάζεται σε όλο τον κόσμο στις 21 Σεπτεμβρίου. Έκτοτε κάθε χρόνο τέτοια μέρα άνθρωποι και μη κυβερνητικές οργανώσεις σε όλο τον κόσμο τιμούν την ειρήνη με δεκάδες θρησκευτικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.

26.07.2013
Χειροποίητο φωτιστικό

Και δεν είναι μόνο οι γλάστρες - κονσερβοκούτια που τράβηξαν την προσοχή μας...

Είναι και τα χειροποίητα φωτιστικά με απλά υλικά, όπως ξύλα που ξεβράζει η θάλασσα, χοντρό σχοινί και σίδερα.

02.11.2012
Οδυσσέας Ελύτης

Ξεκινώντας σήμερα το πρωί την πλοήγηση στο διαδίκτυο, αντίκρισα με χαρά την πρώτη σελίδα του Google, που τιμά τον Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τη συμπλήρωση 101 χρόνων από την ημέρα της γέννησής του.

18.11.2015

Φωτιστικά οροφής VS φωτιστικών δαπέδου

Να απορεί κανείς ή να μην απορεί; Πώς μπορεί να κάθεσαι αραχτός στον καναπέ και να βλέπεις μια ταινία με αναμμένο το φως οροφής; Πώς μπορείς να διαβάζεις ένα βιβλίο ή να κάνεις δουλειά στον υπολογιστή σου χωρίς κοντινή πηγή φωτός υπό σωστή γωνία; Πώς μπορείς να δημιουργείς μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα στο σπίτι χωρίς φωτισμό δαπέδου ή επιτραπέζιο φωτισμό σε διάφορα σημεία του σπιτιού; Πώς μπορεί να μαγειρεύεις χωρίς φωτισμό πάνω από τον πάγκο με αναμμένο το κεντρικό φως της κουζίνας; Πώς εμπνέεσαι με τόσο φως;!

20.03.2013
Στο ηλιοβασίλεμα

Σήμερα ξεκινήσαμε τη μέρα μας μουσικά με ένα τραγούδι που ταξιδεύει περισσότερα από 50 χρόνια σε όλον τον κόσμο, αποκτώντας όλο και περισσότερους φίλους, συνεχίσαμε με μια φωτογραφική βόλτα στη Θράκη και τον ποταμό Άρδα, και κάπως έτσι θα την κλείσουμε...

13.10.2014

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Downhill στο Χ.Κ. Βασιλίτσας

Η Ελληνική Οµοσπονδία Ποδηλασίας σε συνεργασία µε τον Π.Α.Ο. "ΦΟΙΝΙΚΑΣ", το Εθνικό Χιονοδροµικό Κέντρο Βασιλίτσας και τον Ε.Π.Ο. Γρεβενών, διοργάνωσε το Πανελλήνιο Πρωτάθληµα Κατάβασης Ορεινής Ποδηλασίας 2014, στις 11 και 12 Οκτωβρίου στο Χιονοδρομικό Κέντρο της Βασιλίτσας.

08.11.2013

Cookies με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς

Σήμερα μπαίνουμε στην κουζίνα και φτιάχνουμε πεντανόστιμα soft cookies με τριμμένους ξηρούς καρπούς και μαύρη σοκολάτα.

05.09.2013
Καλημέρα!

Μια όμορφη εικόνα είναι ό,τι χρειάζεται για να ξεκινήσει χαρούμενα και αισιόδοξα η μέρα μας!

18.11.2012

Το Open House φέτος και στη Θεσσαλονίκη

Το Οpen House ήρθε στην Ελλάδα και ανοίγει πρώτα τις πόρτες του στη Θεσσαλονίκη το Σαββατοκύριακο 24 - 25 Νοεμβρίου 2012. Για δύο μέρες όλοι οι πολίτες μπορούν να έχουν δωρεάν πρόσβαση και ξεναγήσεις σε δημόσια και ιδιωτικά κτίρια της πόλης.

06.11.2012
Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο!

Ο άρχοντας της λατέρνας! Ο πιο παραδοσιακός καλλιτέχνης του δρόμου!

29.11.2012
Ουρανοκατέβατα cookies... πού πέφτουν να πάμε;

Τι ωραία θα ήταν να πέφτουν τέτοια λαχταριστά μπισκοτάκια από τον ουρανό αντί για τις τεράστιες σταγόνες βροχής; Σουρεαλιστικό... Αλλά και δε θα βρεχόμασταν και θα γλυκαινόμασταν!

14.03.2014

Η Φρανκφούρτη από ψηλά

Η Φρανκφούρτη είναι μια από τις μεγαλύτερες πόλεις της Γερμανίας και το σπουδαιότερο οικονομικό κέντρο της χώρας. Τη διαρρέει ο ποταμός Μάιν και όπως κάθε πόλη που "έχει νερό", έχει σημεία στις όχθες του πολύ όμορφα. Επιπλέον, διαθέτει ένα ενδιαφέρον ιστορικό κέντρο αν και είναι γνωστή κυρίως για τους ουρανοξύστες της. Εκεί που περπατάς, κοιτάς ψηλά και τα κτίρια δεν έχουν τελειωμό...

30.11.2012
Νέα πρόταση για το κέντρο του τραπεζιού

Αυτές οι κολοκύθες ήταν παρατημένες και κατασκονισμένες σε ένα ξεχασμένο ράφι στο μανάβικο της γειτονιάς, ποιος ξέρει για πόσο καιρό;