Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 1η στάση: Αίγινα

Μια θερινή απόδραση που έμοιαζε μακρινό όνειρο έγινε πραγματικότητα αξέχαστη το περασμένο καλοκαίρι. Ταξιδάκι στον Αργοσαρωνικό με πρώτη στάση την Αίγινα.

argosaronikos all
Χάρτης Αργοσαρωνικού

map aegina
Χάρτης Αίγινας

Αρχές καλοκαιριού ακόμη ώστε η κίνηση να είναι χαμηλή στα νησιά και με τα δρομολόγια λεωφορείων και πλοίων τσεκαρισμένα, φτάνουμε στο λιμάνι του Πειραιά (πρώτοι όπως πάντα χα χα χα). Περιμένουμε να επιβιβαστούμε στο καράβι για Αίγινα. Τα φώτα του πλοίου ανάβουν και μας καλούν. Ανεβαίνουμε, όλο το πλοίο δικό μας (!) και σε λίγο ξεκινάμε. Όλα τα φουγάρα των πλοίων αναμμένα και το ντουμάνι είναι στο φόρτε του. Απέναντι οι προβλήτες των κρουαζερόπλοιων και των μεγάλων πλοίων που πάνε Κρήτη γεμίζουν την εικόνα. Αφήνοντας πίσω το λιμάνι του Πειραιά σε περίπου μιάμιση ώρα θα είμαστε Αίγινα. Η θάλασσα είναι ήσυχη, ο ήλιος ανέβηκε αρκετά και εμείς απολαμβάνουμε το ταξίδι.

aegina 5963

aegina 6006

Το ΙΟΝΙΣ μας πάει μια χαρά, πεντακάθαρο και ανακαινισμένο, όπως πληροφορούμαστε, μας κατεβάζει στο νησί και επιστρέφει Πειραιά για να ξανάρθει και αυτό το συνεχές πήγαινε - έλα συμβαίνει χρόνια τώρα. Η αναζήτηση δωματίου στα παραλιακά ξενοδοχεία είναι εύκολη υπόθεση καθότι είναι ακόμη πολύ πρωί και είναι καθημερινή. Από το μπαλκονάκι βλέπουμε απέναντι το Αγκίστρι καθώς και όλα τα πλοία που κινούνται. Να χαζεύει το μάτι σου...

aegina 6031

Είναι ακόμη πρωί, λίγη ξεκούραση γιατί το ολονύχτιο ταξίδι μας κούρασε κάπως και με το λεωφορείο της γραμμής πάμε για το προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο όπου φτάνουμε σε 15 λεπτά. Η εκκλησία φαντάζει προκλητικά τεράστια αν και το προσκύνημα ξεκινάει από πιο ψηλά, όπου βρίσκονται τα λείψανα του Αγίου. Πολλοί οι Ρώσοι προσκυνητές αλλά και τα... παγκάρια πολλά...να κολάζεσαι. Στην ίδια πορεία βρίσκεται και η αμμουδερή παραλία της Αγίας Μαρίνας που αποτελεί πόλο έλξης για πλήθος τουριστών. Την επισκεφτήκαμε κι αυτή και επιστρέψαμε στην πόλη. Προσπαθήσαμε να δούμε τα Καποδιστριακά κτίρια αλλά ανακαινίζονταν, οπότε αρκεστήκαμε στον Πύργο του Μαρκέλλου και τον Ιερό Ναό της Μητρόπολης. Μετά από χαλάρωση και μεσημεριανή σιέστα, το βραδάκι ξεκινήσαμε τις αναγνωριστικές βόλτες στη χώρα. Το ηλιοβασίλεμα από τη θέση της Αρχαίας Κολώνας μαγνητίζει το βλέμμα! Τα γνωστά από ταξιδιωτικούς οδηγούς, πλωτά μανάβικα δεσπόζουν στην παραλία ανάμεσα στα ιστιοφόρα και δίνουν διαφορετικό χρώμα στη βόλτα.

aegina 6036

aegina 6102

aegina 6108

aegina 6116

Την επόμενη νοικιάζουμε αυτοκίνητο και ξεκινάμε από το βόρειο τμήμα του νησιού να το γνωρίσουμε. Ακολουθούμε την οδό Καζαντζάκη, χαζεύουμε κάτι "σπιτάκια" ανεπανάληπτα, βλέπουμε τον φάρο και φτάνουμε στο Μουσείο Καπράλλου που είναι μοναδικό στο είδος του. Η είσοδος είναι δωρεάν και λειτουργεί ως παράρτημα του Εθνικού Μουσείου. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν επιτρέπονται αλλά οι αναμνήσεις ελπίζω να μη σβηστούν από το νου. Απέναντι προς τη μεριά της θάλασσας δεσπόζει το μπρούτζινο άγαλμα της μητέρας του Χ. Καπράλλου. Συνεχίζοντας βλέπουμε το σπίτι που έζησε ο Νίκος Καζαντζάκης και απολαμβάνουμε ένα καφεδάκι στη Σουβάλα. Ψηλά διακρίνεται ο Αρχαίος Ναός της Αφαίας που είναι ο τελευταίος προορισμός στη βόρεια πλευρά του νησιού. Θαυμάζουμε τον χώρο απέξω καθότι η ζέστη έχει πέσει για τα καλά πια και τραβάμε για ένα μπανάκι νότια, στον όρμο του Μαραθώνα με την πλούσια ιστορία (εκεί το 480 π.Χ. συγκεντρώθηκαν τα ελληνικά πλοία μετά τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, ενώ το το 1828 αποβιβάστηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας). Η παραλία σήμερα είναι οργανωμένο θέρετρο, με μοναδικό για μας μειονέκτημα τα πολύ ρηχά νερά. Ωστόσο ο κόσμος είναι ελάχιστος, οπότε έχουμε ησυχία και την απολαμβάνουμε. Επιστρέφουμε για ξεκούραση και απογευματινή βόλτα, η οποία είναι ανέλπιστα όμορφη και σίγουρα θα μας μείνει αξέχαστη, καθώς όλη η παραλία φωτίζεται από το φως του ήλιου που οδεύει προς τη δύση του. Έξτρα μπόνους το δροσερό αεράκι που μας συντροφεύει ευχάριστα.

aegina 6140

aegina 6186

aegina 6190

aegina 6193

aegina 6206

Ελπίζοντας ότι είδαμε τα πιο σημαντικά του νησιού, κουβαλάμε μαζί μας τις εικόνες της ξακουστής Αίγινας και αναχωρούμε για Πόρο. Το βαπόρι έφτασε ήδη...

Θοδωρής

« Απρίλιος 2024 »
29 30
06.11.2012
Λατρεμένη Θεσσαλονίκη

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012, ώρα 2μ.μ, Θεσσαλονίκη: Ο καιρός θύμιζε καλοκαίρι και περπατώντας με βήμα ταχύ στη Λεωφόρο Νίκης, είδα με μεγάλη χαρά ότι οι πολίτες είχαν ξεχυθεί στην παραλία. Άλλοι με τα πόδια και άλλοι με ποδήλατα έκαναν βόλτα στην παραλία αγναντεύοντας τη θέα, ενώ πολλές παρέες είχαν "καταλάβει" τα πεζούλια και το γρασίδι στην περιοχή του Λευκού Πύργου για να απολαύσουν τον πρωινό τους καφέ! Τι κρίμα να μην έχω το χρόνο και φυσικά το καλάθι(*) μου για να κάνουμε και εμείς ένα πικ-νικ στην παραλία! Μόνο μερικές φωτογραφίες στα γρήγορα έβγαλα, γιατί είχα αργήσει στο ραντεβού μου!

02.09.2013

Σπιτικό ψωμί: τραγανό και ευωδιαστό

Η προσπάθεια για σπιτικό ψωμί στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία! Μετά το τυρόψωμο και το ελαιόψωμο, πέρασα στην παρασκευή ψωμιού χθες το απόγευμα και άπαντες στο σπίτι είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα.

11.12.2012

Christmastreestas

Tα τελευταία χρόνια στην παρέα μας έχουμε καθιερώσει το κίνημα των Christmastreestas, μιας "ομάδας δράσης" που έχει ως αποστολή το στολισμό των Χριστουγεννιάτικων δέντρων της παρέας..

31.05.2014
Τι να φορέσω;

Η πρόσκληση στη βάπτιση του γιου αγαπημένων φίλων, αποτέλεσε αφορμή για μια σύντομη αναζήτηση στο Pinterest. Στόχος μου να βρω απάντηση στο κλασικό ερώτημα "Τι να φορέσω αύριο;".

02.01.2014

Noir Désir - Le Vent Nous Portera

Γαλλικό και αγαπημένο!

27.12.2014

5 βήματα για να πετύχεις τους στόχους της νέας χρονιάς

Κάθε Δεκέμβριο οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε, θέτουμε νέους προσωπικούς και επαγγελματικούς στόχους και υποσχόμαστε στον εαυτό μας ότι αυτή τη φορά θα είναι διαφορετικά, θα προσπαθήσουμε και όντως θα επιτύχουμε τα όνειρα μας. Πώς μπορούμε όντως όμως να οδηγηθούμε στην επιτυχία;

24.05.2013

Odette - little rabbit

Ας κλείσουμε την ημέρα μας μελωδικά.. με ένα νέο κομμάτι από την Άντα Λιβιτσάνου που μας εξέπληξε ευχάριστα ως "Odette"!

04.06.2014

Δρόμοι Μανιταριού 2014 στη Λάβδα Γρεβενών

Εδώ και λίγα χρόνια στη χώρα μας υπάρχει ένα μουσείο διαφορετικό απ' τ' άλλα. Είναι ένα μουσείο αφιερωμένο στη φύση και σε είδη που μας προσφέρει απλόχερα, ένα μουσείο μανιταριών! Και πού αλλού θα μπορούσε να βρίσκεται αυτό το μουσείο, πέρα από την ευρύτερη περιοχή της Πόλης των Μανιταριών;

Στα ορεινά των Γρεβενών, λοιπόν, στο καταπράσινο χωριό που ακούει στο όνομα Λάβδα, τον Νοέμβριο του 2011 ιδρύθηκε Μουσείο Μανιταριών. Έκτοτε κάθε χρόνο, αρχές καλοκαιριού, διοργανώνονται εκδηλώσεις με θέμα τα Μανιτάρια. Φέτος οι "Δρόμοι του Μανιταριού" πραγματοποιήθηκαν το τριήμερο 30-31/5 και 1/6 και οδήγησαν στη Λάβδα μανιτραφόφιλους και εν γένει φυσιολάτρες.

11.04.2013
Τι δώρο να πάρω;

Τι δώρο να του πάρω; Να είναι κάτι που θα το χαρεί, θα του μείνει, θα του αρέσει, θα έχει και ένα νόημα και δε θα είναι πολύ ακριβό.. Τι δώρο να πάρω σε ένα παιδί; Έρχεται και Πάσχα και αυτή η ερώτηση μάλλον θα τεθεί από πολλούς και όσο περνούν οι μέρες όλο και πιο έντονα..

25.01.2013

Ειρήνη Σκυλακάκη - Into the ocean

Παρασκευή σήμερα και ξεκινάμε την ημέρα μας με το χαρούμενο ρυθμό της Ειρήνης Σκυλακάκη!

15.01.2013
Thessaloniki Food Festival

Τρίτη βράδυ τρώμε έξω!

22.06.2013

Πάνω απ' τα σύννεφα...

και πάνω απ' το Μόναχο.

24.07.2016

Της στιγμής!

Σας έχει τύχει ποτέ να σας έρχονται δάκρυα στα μάτια λόγω της έντασης της αγάπης που αισθάνεστε για κάποιον; Εμένα ναι! Αυτό το συναίσθημα που γεμίζεις ολόκληρος από μια λέξη, μια ματιά, μια κίνηση. Αυτά είναι τα δάκρυα της αγαλλίασης μάλλον!

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο, θέλω απλά να μοιραστώ την ένταση αυτού του συναισθήματος. Δεν μπορείς να πάρεις ανάσα και νιώθεις πίεση στον θώρακα, σαν κάτι να θέλει να βγει από μέσα σου. Αγκαλιά μάλλον. Κι αν αυτός λείπει δάκρυα έρχονται να με λυτρώσουν.

24.06.2013

Η σημερινή Δευτέρα είναι από αυτές που μας αρέσουν, μια και για τους περισσότερους από μας ισοδυναμεί με περισσότερο ύπνο, καφεδάκι, ηλιοθεραπεία ή βόλτες στον ήλιο και περισσότερο χρόνο για ό,τι άλλο μας αρέσει.. πάντα με καλή παρέα!

19.08.2013

Ella & Louis - Dream a Little Dream of Me

Και μια και ξεκινήσαμε την ημέρα μας με όνειρα.. ας απολαύσουμε παρέα το αγαπημένο "Dream a lilltle dream of me".

25.02.2016

Λαχταριστά σοκολατάκια καρύδας με τρία υλικά

Σας τα έταξα αυτά τα σοκολατάκια από την ανάρτηση για το πάρτι γενεθλίων του Φίλιππου. Τα δοκίμασε κόσμος πολύς και όποιος αγαπά την καρύδα, τα αγάπησε και αυτά! Έρωτας με την πρώτη μπουκιά!

10.02.2013
Ένας πρωτότυπος πίνακας ανακοινώσεων

Ένας πίνακας ανακοινώσεων είτε από φελλό είτε μαγνητικός υπάρχει στα περισσότερα σπίτια (ή έστω στα περισσότερα σπίτια που έχω επισκεφτεί).

28.09.2013
Τελευταίο Σάββατο του Σεπτεμβρίου

Καλημέρα & καλό μας σαββατοκύριακο!

28.03.2016
Woodkid - Iron

Ένα πολύ ωραίο κομμάτι με ένα εντυπωσιακό video clip θα μας βοηθήσει να συνέλθουμε από το τριήμερο που πέρασε και να ξαναμπούμε σε ρυθμούς καθημερινότητας.

08.09.2016

Η Ανατολή κι ένας Νέος Διαγωνισμός ανατέλλει (ΕΛΗΞΕ)

Τη Victoria Hislop τη γνώρισα στο Νησί, την ακολούθησα πιστά στον Γυρισμό, την αγάπησα ακόμα πιο πολύ στο Νήμα, την προσπέρασα για κάποιο λόγο στον Τελευταίο Χορό, μα τη συνάντησα ξανά στην Ανατολή.

13.06.2014
4o Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου της Αθήνας

Ένα από τα αγαπημένα μας φεστιβάλ ξεκινάει από τη Δευτέρα 16.06.2014.

Ο λόγος για το 4ο Athens Open Air Film Festival το οποίο διαρκεί από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο και για ακόμη μια χρονιά φιλοδοξεί να μετατρέψει όλη την Αθήνα σε ένα θερινό σινεμά με ελεύθερη είσοδο.

Με μεγάλες πρεμιέρες, σπάνια κλασικά αριστουργήματα, μερικά από τα διαμάντια του ελληνικού κινηματογράφου και πρωτότυπες μουσικές εκδηλώσεις, οι διοργανωτές του μας προσκαλούν στη μεγαλύτερη υπαίθρια καλοκαιρινή γιορτή της Αθήνας!

02.05.2013
Πώς να βάψετε πασχαλινά αυγά με χρωματιστές κλωστές

Το ρεπορτάζ σχετικά με το βασικό έθιμο της ημέρας συνεχίζεται! Μετά τα κατακόκκινα αυγά της κουμπάρας Κ., σειρά έχουν τα πολύχρωμα της μητέρας Μαρίας!

24.08.2014

Aυγά ποσέ

Aυτό το Σαββατοκύριακο, μια και μείναμε σπίτι μετά από πολύ καιρό, αποφάσισα να πειραματιστώ στην κουζίνα και να ετοιμάσω ένα διαφορετικό πρωινό. Θρεπτικό και υγιεινό.