Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 1η στάση: Αίγινα

Μια θερινή απόδραση που έμοιαζε μακρινό όνειρο έγινε πραγματικότητα αξέχαστη το περασμένο καλοκαίρι. Ταξιδάκι στον Αργοσαρωνικό με πρώτη στάση την Αίγινα.

argosaronikos all
Χάρτης Αργοσαρωνικού

map aegina
Χάρτης Αίγινας

Αρχές καλοκαιριού ακόμη ώστε η κίνηση να είναι χαμηλή στα νησιά και με τα δρομολόγια λεωφορείων και πλοίων τσεκαρισμένα, φτάνουμε στο λιμάνι του Πειραιά (πρώτοι όπως πάντα χα χα χα). Περιμένουμε να επιβιβαστούμε στο καράβι για Αίγινα. Τα φώτα του πλοίου ανάβουν και μας καλούν. Ανεβαίνουμε, όλο το πλοίο δικό μας (!) και σε λίγο ξεκινάμε. Όλα τα φουγάρα των πλοίων αναμμένα και το ντουμάνι είναι στο φόρτε του. Απέναντι οι προβλήτες των κρουαζερόπλοιων και των μεγάλων πλοίων που πάνε Κρήτη γεμίζουν την εικόνα. Αφήνοντας πίσω το λιμάνι του Πειραιά σε περίπου μιάμιση ώρα θα είμαστε Αίγινα. Η θάλασσα είναι ήσυχη, ο ήλιος ανέβηκε αρκετά και εμείς απολαμβάνουμε το ταξίδι.

aegina 5963

aegina 6006

Το ΙΟΝΙΣ μας πάει μια χαρά, πεντακάθαρο και ανακαινισμένο, όπως πληροφορούμαστε, μας κατεβάζει στο νησί και επιστρέφει Πειραιά για να ξανάρθει και αυτό το συνεχές πήγαινε - έλα συμβαίνει χρόνια τώρα. Η αναζήτηση δωματίου στα παραλιακά ξενοδοχεία είναι εύκολη υπόθεση καθότι είναι ακόμη πολύ πρωί και είναι καθημερινή. Από το μπαλκονάκι βλέπουμε απέναντι το Αγκίστρι καθώς και όλα τα πλοία που κινούνται. Να χαζεύει το μάτι σου...

aegina 6031

Είναι ακόμη πρωί, λίγη ξεκούραση γιατί το ολονύχτιο ταξίδι μας κούρασε κάπως και με το λεωφορείο της γραμμής πάμε για το προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο όπου φτάνουμε σε 15 λεπτά. Η εκκλησία φαντάζει προκλητικά τεράστια αν και το προσκύνημα ξεκινάει από πιο ψηλά, όπου βρίσκονται τα λείψανα του Αγίου. Πολλοί οι Ρώσοι προσκυνητές αλλά και τα... παγκάρια πολλά...να κολάζεσαι. Στην ίδια πορεία βρίσκεται και η αμμουδερή παραλία της Αγίας Μαρίνας που αποτελεί πόλο έλξης για πλήθος τουριστών. Την επισκεφτήκαμε κι αυτή και επιστρέψαμε στην πόλη. Προσπαθήσαμε να δούμε τα Καποδιστριακά κτίρια αλλά ανακαινίζονταν, οπότε αρκεστήκαμε στον Πύργο του Μαρκέλλου και τον Ιερό Ναό της Μητρόπολης. Μετά από χαλάρωση και μεσημεριανή σιέστα, το βραδάκι ξεκινήσαμε τις αναγνωριστικές βόλτες στη χώρα. Το ηλιοβασίλεμα από τη θέση της Αρχαίας Κολώνας μαγνητίζει το βλέμμα! Τα γνωστά από ταξιδιωτικούς οδηγούς, πλωτά μανάβικα δεσπόζουν στην παραλία ανάμεσα στα ιστιοφόρα και δίνουν διαφορετικό χρώμα στη βόλτα.

aegina 6036

aegina 6102

aegina 6108

aegina 6116

Την επόμενη νοικιάζουμε αυτοκίνητο και ξεκινάμε από το βόρειο τμήμα του νησιού να το γνωρίσουμε. Ακολουθούμε την οδό Καζαντζάκη, χαζεύουμε κάτι "σπιτάκια" ανεπανάληπτα, βλέπουμε τον φάρο και φτάνουμε στο Μουσείο Καπράλλου που είναι μοναδικό στο είδος του. Η είσοδος είναι δωρεάν και λειτουργεί ως παράρτημα του Εθνικού Μουσείου. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν επιτρέπονται αλλά οι αναμνήσεις ελπίζω να μη σβηστούν από το νου. Απέναντι προς τη μεριά της θάλασσας δεσπόζει το μπρούτζινο άγαλμα της μητέρας του Χ. Καπράλλου. Συνεχίζοντας βλέπουμε το σπίτι που έζησε ο Νίκος Καζαντζάκης και απολαμβάνουμε ένα καφεδάκι στη Σουβάλα. Ψηλά διακρίνεται ο Αρχαίος Ναός της Αφαίας που είναι ο τελευταίος προορισμός στη βόρεια πλευρά του νησιού. Θαυμάζουμε τον χώρο απέξω καθότι η ζέστη έχει πέσει για τα καλά πια και τραβάμε για ένα μπανάκι νότια, στον όρμο του Μαραθώνα με την πλούσια ιστορία (εκεί το 480 π.Χ. συγκεντρώθηκαν τα ελληνικά πλοία μετά τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, ενώ το το 1828 αποβιβάστηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας). Η παραλία σήμερα είναι οργανωμένο θέρετρο, με μοναδικό για μας μειονέκτημα τα πολύ ρηχά νερά. Ωστόσο ο κόσμος είναι ελάχιστος, οπότε έχουμε ησυχία και την απολαμβάνουμε. Επιστρέφουμε για ξεκούραση και απογευματινή βόλτα, η οποία είναι ανέλπιστα όμορφη και σίγουρα θα μας μείνει αξέχαστη, καθώς όλη η παραλία φωτίζεται από το φως του ήλιου που οδεύει προς τη δύση του. Έξτρα μπόνους το δροσερό αεράκι που μας συντροφεύει ευχάριστα.

aegina 6140

aegina 6186

aegina 6190

aegina 6193

aegina 6206

Ελπίζοντας ότι είδαμε τα πιο σημαντικά του νησιού, κουβαλάμε μαζί μας τις εικόνες της ξακουστής Αίγινας και αναχωρούμε για Πόρο. Το βαπόρι έφτασε ήδη...

Θοδωρής

« Μάρτιος 2024 »
        1 2 3
26.07.2014
Εκεί που το πράσινο συναντά το κύμα

Εκεί που τα δέντρα φτάνουν στη θάλασσα και σχεδόν αγγίζουν το νερό, σε μικρούς κολπίσκους, χωρίς πολύ κόσμο και βαβούρα, εκεί που το μάτι χάνεται στον ορίζοντα ρεμβάζοντας, εκεί ξεκινά η απόλυτη χαλάρωση...

09.08.2013
Οι ντυμένες κρεμάστρες

Η ιδέα για τις ντυμένες κρεμάστρες είναι παλιά. Εμένα πρώτη φορά με επισκέφτηκε στα 17-18 βλέποντάς τη σε κάποιο περιοδικό ως "αναμόρφωση της ντουλάπας σε μια πιο ρομαντική εκδοχή". Ξάφνου όλες οι κορδέλες που έβρισκα κατά καιρούς στο σπίτι έντυναν το πάνω ή το κάτω μέρος κάθε κρεμάστρας που είχα στη ντουλάπα μου. Ιδιαίτερα στη φοιτητική μου ντουλάπα σχεδόν δεν υπήρχε κρεμάστρα που να μην ήταν "ρομαντική".

06.09.2013

Καλλιτέχνης επί τω έργω

γιατί η διάθεση για δημιουργία δεν έχει ώρα.

29.06.2014

Η αξέχαστη φεγγαροβραδιά - Πανσέληνος του Αυγούστου 2013

Η πανσέληνος του Αυγούστου, είναι ένα από τα γεγονότα που κάθε καλοκαίρι οι απανταχού ρομαντικοί το περιμένουμε πως και πως. Το πιο φωτεινό φεγγάρι του έτους!

Σε διάφορες περιοχές της χώρας διοργανώνονται εκδηλώσεις και ο κόσμος έχει την ευκαιρία να χαρεί τη φωτεινή βραδιά, με μουσική, με θέατρο, με ό,τι τραβάει η καρδιά του, επιλέγοντας την αντίστοιχη εκδήλωση.

31.07.2013
Πράσινη Γωνιά

Δημιουργήστε μια διαφορετική πράσινη γωνία στο σπίτι σας!

08.02.2016

Η Δέσποινα και η πρότασή της για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου - DIY massage oil

Έχεις μια φίλη, φίλη καρδιακή, φίλη που την κοιτάς και σε κοιτά και δε χρειάζεται να πεις πολλά. Φίλη που μαζί της έμαθες να μοιράζεσαι τα "μυστικά" της εφηβείας, τα καλά και τα άσχημα, το φοιτητικό χαρτζιλίκι, που το μεγαλύτερο μέρος του το έδινες στον ΟΤΕ για τις δεκάδες κλήσεις που κατόρθωναν να καλύψουν τα 504 χλμ. που σας χώριζαν. Φίλη από αυτές που δε συναντάς συχνά, φίλη που κι αν δεν της μιλάς συχνά, ξέρεις ότι χαίρεται ειλικρινά με τη χαρά σου και στενοχωριέται με τη λύπη σου.

Και έρχεται αυτή η φίλη και από αναγνώστρια, παίρνει πια ενεργό ρόλο και μπαίνει στη συγγραφική παρέα του maresei.

08.11.2012

Monetrik - Latin beauty

Ας κλείσουμε μελωδικά την ημέρα μας με μια εξαιρετική και πολύ φρέσκια διασκευή του Como quisiera decirte των Los Angeles Negros από τον ελληνικής καταγωγής νεαρό Dj/Producer/Chemist Monetrik.

Πολύ μας αρέσει!

16.12.2014

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού "Ημερολόγιο Καλοτυχίας 2015"

Ο δεύτερος διαγωνισμός μας έληξε.

Η κλήρωση πραγματοποιήθηκε και αναδείχθηκαν οι δυο τυχερές νικήτριες που κερδίζουν από ένα αντίτυπο του βιβλίου "Ημερολόγιο Καλοτυχίας 2015".

20.07.2016

Ξηρολίβαδο Βερμίου - 6ος Ορεινός Αγώνας Τρεξίματος 14,5 χιλιομέτρων

Ξηρολίβαδο; Ποιο Ξηρολίβαδο; Εδώ τα πάντα είναι καταπράσινα και η διαδρομή ανεβαίνοντας ονειρική. Το χωριό είναι ένας από τους πιο ορεινούς οικισμούς στην Ελλάδα και ανεβαίνοντας, αγναντεύεις τον εύφορο κάμπο της Ημαθίας. Πυκνές οξιές στη διαδρομή σχηματίζουν έναν καταπράσινο θόλο σε πάρα πολλά σημεία και όπου αραιώνουν, επιτρέπουν στο βλέμμα να ταξιδέψει μέχρι τον Θερμαϊκό.

03.03.2013
Δημιουργήστε μια ειδική περίσταση

Είναι Κυριακή, έχουμε ντύσει το σπίτι ανοιξιάτικα, οι The LollyPop Project δε μας ήρθαν ακόμα, αλλά μας υποσχέθηκαν ότι δε θα αργήσουν να έρθουν και σήμερα αποφασίσαμε να κάνουμε την ημέρα μας "ειδική περίσταση".

01.10.2014

Το wallpaper του Οκτωβρίου

Γιατί και το φθινόπωρο είναι ερωτεύσιμο! Ευκαιρία λοιπόν να σχεδιάσουμε εκδρομές και κοντινές εξορμήσεις για να απολαύσουμε τα υπέροχα χρώματα της φύσης.

24.10.2012
Το πάρτυ της Γιαμούρ

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, ώρα 6:30 μ.μ.

14.07.2016

Φυσική προστασία από τους καλοκαιρινούς μας "φίλους"

"Αν νομίζεις ότι είσαι πολύ μικρός για να κάνεις τη διαφορά... προσπάθησε να κοιμηθείς με ένα κουνούπι στο δωμάτιο".
- Δαλάι Λάμα

31.03.2013
Ώρα για BBQ

Δεν ήταν να δούμε καλό καιρό μια μέρα, ξεχυθήκαμε μετά την Άφυτο για barbeque. Είχαμε φροντίσει φυσικά να πάρουμε τα απαραίτητα, κρεατικά, πατάτες, πρασινάδες και ντομάτες για σαλάτα, ψωμί, και μερικές σαλάτες-αλοιφές. Εννοείται πως οι μπύρες και το κρασί δεν έλειπαν από τα ψώνια μας, όπως και μερικά σιροπιαστά γλυκά για το τέλος... Τι άλλο θέλει ο άνθρωπος για να περάσει μια όμορφη μέρα;

18.02.2013

Μπισκότα βρώμης με μαύρη σοκολάτα και cranberries

ή αλλιώς Cookies Σοκολάτας για Tweety Girls, όπως ήταν ο τίτλος της συνταγής στο Tweety περιοδικό της μικρής μου ξαδέρφης.

27.03.2013
Δαντέλες σε ανοιξιάτικη εκδοχή

Με τις δαντελίτσες έχουμε ξανασχοληθεί, έχουμε πειραματιστεί, έχουμε δώσει χαρά στη γιαγιά.. Και τώρα, να σου πάλι οι δαντέλες σε φωτεινή εκδοχή για να αξιοποιηθούν και στην ανοιξιάτικη διακόσμηση του σπιτιού.

20.12.2012
Στο Μύλο των Ξωτικών

Καλή η Βουδαπέστη είτε το πρωί είτε το βράδυ, καλή και η Πράγα... αλλά και τα Τρίκαλα με τον Μύλο των Ξωτικών έχουν μεγάλη πέραση τα τελευταία δύο χρόνια.

02.11.2012
Το μονόγραμμα

Μια και η μέρα είναι αφιερωμένη στον Οδυσσέα Ελύτη δε θα μπορούσαμε να μην κάνουμε αναφορά σε ένα από τα αγαπημένα ποιήματα του, το Μονόγραμμα.

23.10.2013
Olly Murs - Dear Darlin'

Μ'αρέσει ο τίτλος του εν λόγω κομματιού!

25.08.2013

Οι τσιμεντόλιθοι αλλιώς

Για διαφορετικές γλάστρες έχουμε μιλήσει κι άλλες φορές. Οι επιλογές είναι πολλές αν σκεφτούμε μερικά αντικείμενα αλλιώς.

24.01.2013
Don't worry - Be happy

Είναι μια μεγάλη αλήθεια!

03.03.2013
8ο Διεθνές Φεστιβάλ Animation της Αθήνας

Ευχάριστα νέα για τους λάτρεις των ταινιών κινουμένων σχεδίων επιφυλάσσει η εβδομάδα που μας έρχεται!

23.09.2015

Σπίτι να χαζεύεις, ιδέες να αντιγράψεις

...πες μου όμως, πώς τακτοποιεί κανείς τον ψυχικό του κόσμο, πώς τα καταφέρνει να ισορροπεί μέσα στα χαρτάκια και τα προγράμματα όταν συναντά στο διάβα του σπίτια σαν αυτό;

26.10.2012
Το παζάρι βιβλίου πάει Θεσσαλονίκη

Το παζάρι βιβλίου που λειτουργεί εδώ και 17 χρόνια στην Αθήνα, στην Πλατεία Κλαυθμώνος, διοργανώνεται φέτος για πρώτη φορά και στη Θεσσαλονίκη. Ξεκίνησε τη λειτουργία του χθες 25 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει μέχρι την Τρίτη 13 Νοεμβρίου στην HELEXPO (πύλη Χ.Α.Ν.Θ.).