Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 2η στάση: Πόρος

Με τον ήλιο να χάνεται πίσω από το Αγκίστρι και νωπές τις τελευταίες εικόνες από την Αίγινα, πάμε για Πόρο με μια σύντομη στάση στα Μέθανα. Έχει ήδη πέσει για τα καλά η νύχτα όταν φτάνουμε στον Πόρο και κατευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, το οποίο φροντίσαμε και κλείσαμε πριν την έναρξη του ταξιδιού για δυο νύχτες. Αρκετά κουρασμένοι γιατί εκτός από την κούραση της ημέρας περπατήσαμε και κανένα χιλιόμετρο σέρνοντας τις αποσκευές, φτάνουμε στο δωμάτιο που ευτυχώς μας γεμίζει ικανοποίηση. Η καταπόνηση και η πείνα μας οδηγούν για φαγητό δίπλα στο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αν και έχουμε αρκετές απορίες για το τι βλέπουμε τριγύρω, πώς είναι η χώρα του νησιού, τι είναι όλα αυτά τα φώτα κ.λπ., ο Μορφέας μας παρασύρει σχετικά εύκολα σε βαθύ ύπνο.

poros 6224

Το πρωί βέβαια όλα εξηγούνται. Από το μπαλκόνι μας έχουμε ζηλευτή νησιώτικη θέα και το ευγενέστατο ζευγάρι που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μας.

poros 6231

poros 6232

Απέναντι είναι ο Γαλατάς, άρα βλέπουμε Πελοπόννησο. Τα καραβάκια που πηγαινοέρχονται σε πηγαίνουν με ένα ευρώ. Θα πάμε και θα δούμε πως φαίνεται από απέναντι ο Πόρος άραγε; Εμείς χορτασμένοι από θάλασσα, να δούμε θέλουμε και να περπατήσουμε το νησί. Έτσι, έχοντας και την προτροπή των ξενοδόχων ξεκινάμε για ψηλά στο ρολόι από όπου απολαμβάνεις την πανοραμική θέα στην περιοχή. Πάνω στα βράχια, που είναι δεμένα με συρματόσχοινα για τον κίνδυνο κατολισθήσεων, το ρολόι στέκεται καμαρωτό. Από κάτω ακριβώς υπάρχουν σπίτια. Μέσα από γραφικά δρομάκια κατεβαίνουμε στην παραλία πάλι και πάμε για Γαλατά. Είναι τόσο κοντά αλλά και τοοόσο μακριά... Καμία σχέση με τον Πόρο, άρα έτσι εξηγείται που από απέναντι όλοι έρχονται στον Πόρο για ψώνια και διασκέδαση, καθώς όλο το βράδυ τα καραβάκια πηγαινοέρχονται.

poros 6237

poros 6275

poros 6277

poros 6282

Ο Πόρος είναι στην πραγματικότητα δυο νησιά, η Σφαιρία και η Καλαυρία που τα χωρίζει ένα κανάλι και τα ενώνει μια μικρή γέφυρα. Με το πουλμανάκι που εκτελεί χρέη αστικού, επισκεπτόμαστε την Ιερά μονή της Ζωοδόχου Πηγής. Εκεί είναι και το τέρμα της διαδρομής του και επιστρέφουμε πάλι στον Πόρο. Ωστόσο μερικές από τις παραλίες που συναντήσαμε στη διαδρομή φάνηκαν πολύ δελεαστικές, οπότε δεν αντισταθήκαμε σε μια δροσερή βουτιά. Έτσι απολαύσαμε το μπάνιο μας όμορφα και ήσυχα στη δημοτική πλαζ στο Ασκέλι. Το περιβάλλον πολύ ειδυλλιακό, οι ομπρέλες παρέχονται δωρεάν, ο χρόνος σταματάει, το μυαλό ξελαμπικάρει και αν το στομάχι δεν έστελνε τα μηνύματά του, μέχρι το βράδυ εκεί θα μέναμε.

map1 poros
Πηγή Φωτογραφίας - Χάρτη

poros 6290

Επιστροφή στο δωμάτιο, φαγητό, ξεκούραση και το βράδυ πάλι γυροβολιές στην παραλία. Τα κότερα ατελείωτα και οι τουρίστες με τα καλά τους βγαίνουν για φαγητό και διασκέδαση. Τα ταβερνάκια είναι τόσα πολλά που δυσκολεύεσαι να επιλέξεις. Ποιο να προτιμήσουμε για το τελευταίο μας γεύμα στον Πόρο;

Είναι οι τελευταίες μας ώρες στον Πόρο. Αν και είναι μικρό νησί σε γεμίζει με τις ομορφιές του. Καλή επιλογή λοιπόν η διήμερη διανυκτέρευση εδώ. Οι πληροφορίες που έχουμε βέβαια δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες για Ύδρα και Σπέτσες, οπότε την επόμενη αναχωρούμε και αδημονούμε να γνωρίσουμε τα άλλα δυο ξακουστά νησιά του Αργοσαρωνικού.

Θοδωρής

« Οκτώβριος 2020 »
      1 2 3 4
26 27 28 29 30 31
23.09.2012

Βογατσικού και Προξένου γωνία

Πολλές φορές έχω περάσει από αυτή τη γωνία, αλλά πρόσφατα θυμάμαι να παρατήρησα αυτό το κτίριο που δίνει χρώμα στη γειτονιά και σε ταξιδεύει κάποιες δεκαετίες πίσω.

08.03.2013

Elvis Costello - She

Μέρα που είναι δεν μπορούμε να μην απολαύσουμε ένα τόσο όμορφο, τρυφερό και ατμοσφαιρικό ύμνο στη γυναίκα.

19.04.2013
Whitesnake- Is This Love

Τα λόγια είναι περιττά γι αυτό το τραγούδι...

25.02.2013

And the Oscar goes to...

Ενημερωθήκατε για τους νικητές των φετινών κινηματογραφικών βραβείων της γνωστής Ακαδημίας;

Η 85η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ είναι ήδη παρελθόν και τα αποτελέσματα αυτής μια από τις σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας για τους απανταχού σινεφίλ και όχι μόνο.

27.05.2014
Lana Del Rey - Shades Of Cool

Ολοκαίνουριο κομμάτι από τη μοναδική Lana Del Rey!

24.11.2012
Αγαπημένη συνήθεια

Πρωινό Σαββάτου: Συνάντηση με φίλους για βόλτα, καφεδάκι και κουβεντούλα!

09.08.2014

Φωτογραφίζοντας... στην Κω

Διακοπές χωρίς φωτογραφική να είναι η προέκταση του χεριού σου γίνεται; Σίγουρα όχι! Ειδικά όταν επισκέπτεσαι ένα πανέμορφο ελληνικό νησί, όπως η Κως... και δεν χορταίνεις να απαθανατίζεις στιγμές.

Ας πάρουμε μια μικρή φωτογραφική γεύση...

25.11.2015

Το οικογενειακό μας αποτύπωμα

Η ιδέα δόθηκε πριν λίγους μήνες από ένα διαφορετικό έργο τέχνης που τράβηξε την προσοχή μας.

06.09.2014
Coldplay - A Sky Full Of Stars

Για να ξεκινήσουμε μουσικά και δυναμικά το πρώτο Σαββατοκύριακο του φθινοπώρου!

09.05.2014
The Handsome Family - Far From Any Road

Η καλύτερη ώρα της εβδομάδας είναι εδώ! Ώρα λοιπόν για χαλάρωση με ένα κομμάτι που αγαπήσαμε κεραυνοβόλα 10,5 χρόνια μετά την κυκλοφορία του.

09.06.2013
Τι να φορέσω;

H Blair Eadie ξαναχτυπά.. με άκρως καλοκαιρινό look, το οποίο ονομάζει "americana".

11.01.2013

Michael Bublé - Come Fly With Me

Ξημέρωσε Παρασκευή! Σε αντίθεση λοιπόν με το χθεσινοβραδινό κάπως πιο μελαγχολικό κλείσιμο, σήμερα ξεκινάμε την ημέρα μας με ανεβασμένη διάθεση! Ανοίγουμε τα "φτερά" μας και "πετάμε" ακολουθώντας την προτροπή του Michael Bublé..

02.07.2015

Αγναντεύοντας το μεγαλύτερο φεγγάρι του έτους με τη συντροφιά των θεών

Πανσέληνος: Σεληνιακή φάση κατά την οποία ο δορυφόρος της Γης, η Σελήνη, φαίνεται «πασιφαής», δηλαδή όλο το ημισφαίριό της, το στραμμένο προς τη Γη φαίνεται ως ένας πλήρης φωτεινός κυκλικός δίσκος... η Σελήνη στη φάση αυτή βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά της Γης από ότι ο Ήλιος, και τα τρία αυτά σώματα βρίσκονται πάνω στην ίδια ευθεία γραμμή, ή μάλλον όσο πλησιέστερα στη γραμμή αυτή είναι δυνατό. (Πλήρης ορισμός εδώ)

Πανσέληνος: Χιλιοφωτογραφημένη, χιλιοτραγουδισμένη, ρομαντική... Μια αφορμή για να επισκεφτούμε ένα μέρος με όμορφη θέα, με θέα στο φεγγάρι. Κι αν η πανσέληνος είναι του Αυγούστου, έχουμε μια εξαιρετική αφορμή να παρευρεθούμε σε μια από τις δεκάδες εκδηλώσεις που γίνονται προς τιμή του πιο μεγάλου φεγγαριού σε αρχαιολογικούς χώρους, σε παραλίες... παντού!

Αλλά υπάρχει και άλλη ιδέα. Διαφορετική, ανατρεπτική, θέλει τρέλα και τόλμη. Αν δεν έχεις, μην προχωράς πιο κάτω. Αν πάλι σ' αρέσει το άγνωστο, το καινούριο, το διαφορετικό, συνέχισε να διαβάζεις.

12.01.2015

Η νοστιμότερη μηλόπιτα

Μια μηλόπιτα που κερδίζει πάντα τις εντυπώσεις!

23.05.2013

Οδοιπορικό στα Ζαγοροχώρια

Το είχαμε στο πρόγραμμα να ανέβουμε για μια φορά ακόμη στην Τύμφη. Τώρα Μάη μήνα που οι κορυφές της Αστράκας και της Καμήλας είναι ακόμη χιονισμένες και η δρακόλιμνη της Τύμφης μισοπαγωμένη. Τα πολλά νερά που τρέχουν παντού σχηματίζουν εποχιακές λίμνες και μικρούς καταρράκτες και είναι πολύ όμορφα. Η τριμελής ομάδα λοιπόν ξεκίνησε στις 5 το πρωί για Τύμφη (να 'χουμε τη μέρα μπροστά μας).

29.07.2013

Nouvelle Vague - Blue Monday

Μια γλυκιά μουσική καλημέρα.. για να ξεκινήσει όμορφα η εβδομάδα!

17.01.2013
Ο έρωτας, η εργασία και η γνώση είναι οι αστείρευτες πηγές της ζωής, Αυτές που πρέπει να την κυβερνούν.
19.08.2013

Πανηγύρι στο Πυργί

Τα πανηγύρια στο νησί με αφορμή τον εορτασμού του 15Αύγουστου ήταν πολλά και μάλιστα 3ήμερα (14-16.08). Εμείς ανήμερα της γιορτής αποφασίσαμε να επισκεφθούμε ένα από τα μεγαλύτερα, κατά τα λεγόμενα των ντόπιων, αυτό στο Πυργί.

30.11.2012

2012 World Press Photos

Μπαίνοντας το καλοκαίρι στον κεντρικό σταθμό της Στουργκάρδης στη Γερμανία, με μεγάλη έκπληξη αντικρίσαμε μια έκθεση με τις καλύτερες φωτογραφίες που είχαν δημοσιευτεί στον Τύπο το 2011.

13.11.2013
The XX - Together

Απόλυτα ατμοσφαιρικό κομμάτι για να χαλαρώσουμε απόψε.

18.07.2014

Μια πρόκληση για όσους αγαπούν τα παλιά και τους αρέσει να τα κάνουν... καινούρια

Ζήτω η πολυθρόνα της γιαγιάς, το κομοδίνο του παππού, ζήτω ο παλιός μπουφές! Εις ανάμνηση παλιών αντικειμένων και με σκοπό την ανάδειξη και επαναχρησιμοποίησή τους, όλοι οι πιστοί του design και του upcycle, ενωθείτε, η επαναστατική ομάδα του Hand Made Revolution σας καλεί!

21.10.2012
Κατακόκκινα Τριαντάφυλλα

Και πώς να μη χαμογελάς πλατιά.. όταν βγαίνεις από το σπίτι σου και αντικρίζεις αυτή την εικόνα..

12.06.2013
Η αξία του βιβλίου

Τι αξία έχει ένα βιβλίο;

26.06.2015

FLOW by DIMY

Κι έτσι απλά, έρχεται ο έρωτας μια μέρα στη ζωή και τα αλλάζει όλα... Γεννιούνται ήχοι και λόγια που δεν έχουν ακουστεί. Όσα δεν μπορούσες, ξαφνικά τα μπορείς. Αρκεί μόνο να αφήνεις τη ζωή να κυλήσει, μέχρι ο ίδιος να γίνεις η αγάπη...