Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 4η στάση: Σπέτσες

Κοντεύουμε στις Σπέτσες. Η θάλασσα είναι γεμάτη βραχονησίδες ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται και η Σπετσοπούλα. Η πρώτη εντύπωση σου μένει. Από τις πρώτες εικόνες "φτιάχνεσαι". Καθώς ζυγώνουμε, τη θάλασσα διασχίζουν ατελείωτα παλιά και καινούρια ιστιοφόρα με φουσκωμένα τα πανιά, θαλαμηγοί αλλά και μικρά θαλάσσια ταξί που πάνε βολίδα απέναντι στην Πελοπόννησο, στην Κόστα της Αργολίδας. Τις μέρες που φτάνουμε στο νησί διεξάγεται η Regata 2016 και αυτός είναι και ο λόγος που είχαμε δυσκολευτεί να βρούμε κατάλυμα. Στην αποβάθρα μας περιμένει ο ξενοδόχος να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο που βρίσκεται ψηλά.

map spetses
Χάρτης Σπετσών (Αριστερά, Δεξιά)

spetses 6346

spetses 6351

spetses 6353

Το ξενοδοχείο πέτρινο με όλα τα κομφόρ και το μάτι σου μακριά προς τη μεριά της Πελοποννήσου χάνεται στο πέλαγος. Ολίγη ξεκούραση και το απογευματάκι πάμε για τις πρώτες βόλτες στην παραλία. Κατηφορίζουμε στα νησιώτικα δρομάκια όπου κυριαρχούν οι μπουκαμβίλιες και κατεβαίνουμε στο παλιό λιμάνι για να τα δούμε όλα με τη σειρά. Την περπατήσαμε πολλές φορές την παραλία και κάθε φορά όλο και περισσότερο μας άρεσε. Οι ταβερνούλες όλες σχεδόν πάνω απ' τη θάλασσα, παλιά και νέα σκάφη δεμένα και το ηλιοβασίλεμα πανέμορφο. Απόγευμα προς βράδυ αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν στην παραλία παρά μόνο άμαξες και πεζοί. Ξεχωρίζουν οι τουρίστες που φορώντας τα καλά τους βγαίνουν για δείπνο.

spetses 6375

spetses 6376

spetses 6377

spetses 6380

spetses 6384

spetses 6560

spetses 6564

Το πρώτο βράδυ φτάνουμε μπροστά στο Ποσειδώνιο, στο πανέμορφο ξενοδοχείο που είναι και η έδρα της Regata. Μπροστά του δεσπόζει το άγαλμα τη Μπουμπουλίνας. Πίσω του βρίσκεται το αρχοντικό σπίτι της ξακουστής ηρωίδας, που πλέον λειτουργεί σαν μουσείο. Εκεί μια ξενάγηση από ένα νεαρό ξεναγό, μάλλον μακρινό της απόγονο μας εντυπωσιάζει. Προσωπικά αντικείμενα εκτίθενται, μαζί με μια προτομή της Μπουμπουλίνας της Κατοχής, της Λέλας Καραριάννη, που ήταν απόγονος της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας. Η συγκεκριμένη ξενάγηση είναι ένα πραγματικό μάθημα ιστορίας. Μάθαμε και κάποια στοιχεία που αγνοούσαμε εντελώς. Η Μπουμπουλίνα έστω και μετά θάνατον απέκτησε τον τίτλο ναύαρχος. Είχε στην κατοχή της τρία πλοία. Ένα από αυτά, το "Αγαμέμνων" ήταν το μεγαλύτερο πλοίο που πήρε μέρος στην ελληνική επανάσταση του 1821, το οποίο της κόστισε 75.000 τάλαρα εκείνου του καιρού. Δυστυχώς βρήκε άδοξο τέλος, καθώς κάηκε το 1831 στην τρίτη εμφύλια διαμάχη που ξέσπασε μεταξύ του φιλοαγγλικού και φιλορωσικού κόμματος που τελικά κατέληξε στη δολοφονία του Καποδίστρια. Αλλά μήπως και η ίδια δεν είχε ανάλογο τέλος; Δολοφονήθηκε τον Μάη του 1825 στις Σπέτσες.

spetses 6361

spetses 6363

spetses 6364

spetses 6366

spetses 6400

spetses 6413

spetses 6415

spetses 6427

Από τις Σπέτσες δεν μπορούσαμε να φύγουμε χωρίς να κάνουμε τον γύρο του νησιού. Αφιερώσαμε σχεδόν ολόκληρη μέρα αλλά χαλάλι. Με ένα παλιό καΐκι που εκτελεί πλέον χρέη τουριστικού ... θαλάσσιου λεωφορείου και 10 ευρώ το άτομο, γυρίσαμε περιμετρικά ολόκληρο το νησί, κάνοντας ένα απίθανο μπάνιο στην παραλία των Αγίων Αναργύρων. Εκεί κοντά, ψηλά στον λόφο, βρίσκεται η σπηλιά του Μπεκίρη, γνωστή από την ταινία Τζένη Τζένη. Εκεί κατέφυγαν η Τζένη Καρέζη με τον Ανδρέα Μπάρκουλη. Κάποιοι από τους συνεπιβάτες μας στο καΐκι προτίμησαν την πιο μικρή αλλά εξίσου όμορφη παραλία της Αγίας Παρασκευής. Σε κάθε περίπτωση η αίσθηση του να βλέπεις ένα μέρος από την πλευρά της θάλασσας είναι μοναδική.

spetses 6606

spetses 6626

spetses 6650

spetses 6666

spetses 6683

spetses 6728

Όπως μοναδικό, φοβερό και ανεπανάληπτο είναι το νησί των Σπετσών. Η ομορφιά του, η μαγεία του, η αρχοντιά του είναι καθηλωτικές. Το ερωτεύεσαι το μέρος αυτό. Φεύγεις με βαριά καρδιά.

Και έτσι φύγαμε κι εμείς με επόμενο και τελευταίο προορισμό διακοπών την πρωτεύουσα.

Θοδωρής

« Ιούλιος 2020 »
    1 2 3 4 5
27 28 29 30 31
29.06.2016

Τα παλιά μου πέδιλα έγιναν καινούρια!!! - DIY

Εμένα γενικά οι ικανότητές μου στη χειροτεχνία δεν είναι οι καλύτερες! («τα χέρια μου δεν πιάνουν»). Ωστόσο, η καταναλωτική μου μανία σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι παλιά μου πέδιλα που δεν μου αρέσουν και την άδεια μου τσέπη με ανάγκασαν να δοκιμαστώ. Για πρώτη φορά νομίζω τα πήγα πολύ καλά!

24.11.2012

Sophie Delila - Nature of the crime

Για να ξεκινήσουμε δυναμικά τη μέρα μας..

"Oh, yeah, you get what you ask for, what you wish for
Doesn't matter if you're wrong or right

11.12.2012

Christmastreestas

Tα τελευταία χρόνια στην παρέα μας έχουμε καθιερώσει το κίνημα των Christmastreestas, μιας "ομάδας δράσης" που έχει ως αποστολή το στολισμό των Χριστουγεννιάτικων δέντρων της παρέας..

14.10.2012

Μια εικόνα...χίλιες σταγόνες

Ένα από τα ωραιότερα μέρη στα οποία έχω βρεθεί ποτέ είναι ο καταρράκτης του Ρήνου κοντά στην πόλη Schaffhausen στη Βόρεια Ελβετία.

15.01.2013

Morcheeba - Wonders Never Cease

Πράγματι! Οι αναζητήσεις ποτέ δε σταματούν.. αυτό άλλωστε είναι ένα από τα στοιχεία της ανθρώπινης φύσης!

20.11.2012
Μετρώντας τα άστρα

Μετρώντας τα άστρα...

20.03.2014

Cat Power - Metal Heart

Ένα τραγούδι που ξέρουμε και αγαπάμε σε μια ζωντανή εμφάνιση της Αμερικανίδας τραγουδίστριας και τραγουδοποιού που ακούει στο όνομα Cat Power.

Έτσι για να κάνουμε ένα μουσικό διάλειμμα!

29.01.2013
Ο PacMan στον τοίχο

Πώς θα σας φαινόταν να έχετε στον τοίχο σας μια ζωγραφιά από ένα αγαπημένο παιχνίδι;

21.08.2013
Συνδυάστε αναμνηστικά

Το καλάθι είναι αναμνηστικό των φοιτητικών μου χρόνων. Τότε τα καλάθια ήταν πολύ της μόδας. Τα έβλεπες σε διάφορα σημεία του σπιτιού.

Οι μπαλίτσες είναι αναμνηστικές από ταξίδια - επισκέψεις σε φίλους στο εξωτερικό. Τι ωραία περάσαμε! Μπορώ να έχω κάτι μπροστά μου να τα θυμάμαι κάθε μέρα;

Τα έγγραφα - χαρτόνια - έπαινοι είναι συμμετοχές σε διάφορες δραστηριότητες που κατά καιρούς με σήκωσαν από τον καναπέ. Μη φανταστείτε ότι κέρδισα ποτέ αλλά είναι τιμητικοί για τη συμμετοχή και μόνο.

31.01.2013
Προτάσεις για γλυκά γάμου (Μέρος 2ο)

Χαρά, συγκίνηση, αμηχανία είναι μια περίεργη μείξη συναισθημάτων που νιώθω, όταν όλο και περισσότεροι φίλοι με ενημερώνουν για τις προσεχείς ημερομηνίες των γάμων τους. Η ατζέντα αρχίζει να γεμίζει με ευχάριστα γεγονότα και το καλοκαίρι αναμένεται γεμάτο με reunions συμφοιτητών και παλιών φίλων.

12.05.2015

Ο έρωτας στο σύμπαν

κι αν δεν κλαις για την άνοιξη και την πρώτη ηλιαχτίδα γιατί να κλαις;
κι αν δεν πονάς για τον έρωτα όταν σε κυριεύει γιατί να πονάς για την ανάμνηση του;

19.08.2013

Πανηγύρι στο Πυργί

Τα πανηγύρια στο νησί με αφορμή τον εορτασμού του 15Αύγουστου ήταν πολλά και μάλιστα 3ήμερα (14-16.08). Εμείς ανήμερα της γιορτής αποφασίσαμε να επισκεφθούμε ένα από τα μεγαλύτερα, κατά τα λεγόμενα των ντόπιων, αυτό στο Πυργί.

23.05.2013

Οδοιπορικό στα Ζαγοροχώρια

Το είχαμε στο πρόγραμμα να ανέβουμε για μια φορά ακόμη στην Τύμφη. Τώρα Μάη μήνα που οι κορυφές της Αστράκας και της Καμήλας είναι ακόμη χιονισμένες και η δρακόλιμνη της Τύμφης μισοπαγωμένη. Τα πολλά νερά που τρέχουν παντού σχηματίζουν εποχιακές λίμνες και μικρούς καταρράκτες και είναι πολύ όμορφα. Η τριμελής ομάδα λοιπόν ξεκίνησε στις 5 το πρωί για Τύμφη (να 'χουμε τη μέρα μπροστά μας).

20.09.2013

Με άρωμα λεβάντας

Μερικά κλαδάκια λεβάντας και δυο - τρία υφασμάτινα πουγκιά από μπομπονιέρες είναι αρκετά για να δημιουργήσουμε τα δικά μας αρωματικά και προστατευτικά για τα ρούχα και τις ντουλάπες μας.

04.12.2012
Τα πρώτα Χιόνια

Ηλιόλουστη η μέρα σήμερα αλλά με πολύ κρύο! Τα πρώτα χιόνια έκαναν ήδη την εμφάνισή τους στις κορυφές των βουνών και όχι μόνο, μια και όπως μαθαίνουμε στη Φλώρινα, για παράδειγμα, το έχει στρώσει κανονικά! Άντε καλή μας μέρα και καλό Χειμώνα!

15.11.2013

Τα παράξενα στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο

Παντού υπάρχουν πράγματα που μας εκπλήσσουν...

22.09.2016

Η κοινωνία του “like”

Είναι λίγες μέρες, τώρα, που αντιλαμβάνομαι πως έχουν αλλάξει πάρα πολλά στις ανθρώπινες σχέσεις. Πάρα πολλά με ένα πάτημα. «μου αρέσει», «τέλειο», «ουάου» και κάποιες άλλες αντιδράσεις θεωρούνται αρκετές για να ορίσει κανείς τι αισθάνονται οι γύρω του για αυτόν. Ο κόσμος του facebook δεν ενημερώνει μόνο για τις εξελίξεις, ούτε ικανοποιεί το «εγώ» των εγγεγραμμένων, στην ουσία ορίζει τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων που έχουν κάποιο προφίλ.

21.06.2014
Tι να φορέσω;

Δυο casual εμφανίσεις για τις βόλτες μας αυτό το Σαββατοκύριακο..

03.09.2015

Διακοπές στην πηλιoρείτικη Κάτω Γατζέα (plus Καλά Νερά - Άφυσσος)

Αυτό το καλοκαίρι αποφασίσαμε να εκδράμουμε στο Πήλιο για να περάσουμε ένα τετραήμερο με αγαπημένους φίλους. Μετά από μια σύντομη αναζήτηση καταλύμματος, βρεθήκαμε στην Κάτω Γατζέα, για την οποία ομολογώ πως δεν είχαμε ακούσει ποτέ τίποτα. Νομίζαμε βάσει όσων διαβάσαμε ότι είναι ένα μικρό ψαροχώρι με μόνο θετικό την κοντινή απόσταση από τα φημισμένα Καλά Νερά και τη γραφική Άφησσο.

Και ναι μεν είναι ένα σχετικά μικρό ψαροχώρι αλλά είναι και μια ανέλπιστη έκπληξη για όποιον το επισκέπτεται πρώτη φορά!

06.12.2012
Απογευματινή απόλαυση

Διπλός ελληνικός καφές και λουκουμάκι μανιταριού!

06.01.2013

Lana Del Rey - Blue Jeans

Mια και αναφερθήκαμε στις εναλλακτικές χρήσεις των blue jeans ας απολαύσουμε τη Lana Del Rey στο ομώνυμο κομμάτι..

08.02.2013
Μια χρωματιστή κρεβατοκάμαρα

Πόσα χρώματα μπορούν να συνδυαστούν αρμονικά σε μία κρεβατοκάμαρα;

20.11.2013

Morcheeba - Gimme Your Love

Θα μας δώσετε την αγάπη σας;