Αυτές οι ξαφνικές μαγικές αποδράσεις..Ο χρόνος σταμάτησε στην Αγία Κυριακή Πηλίου

Πιστεύω ότι ο καθένας μας μπορεί και οφείλει να φτιάχνει τον δικό του μικρό παράδεισο όπου ζει, για να κάνουμε τη ζωή μας λίγο πιο όμορφη. Υπάρχουν όμως κάποια μέρη που είναι μικροί παράδεισοι από μόνα τους, που από το πρώτο βήμα που θα κάνεις, νιώθεις αυτές τις μαγικές δονήσεις που αναβλύζουν θετική ενέργεια.

Στον κόλπο λοιπόν του Παγασητικού, στο νότιο Πήλιο, τέρμα κάτω στη μύτη, βρίσκεται ένα μικρό ψαροχώρι η Αγία Κυριακή.. Ξεκινήσαμε με μια πολύ ωραία παρέα από τη Θεσσαλονίκη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι φτάσαμε στον παράδεισο! Ο δρόμος σε κάποιο σημείο σταματά και ξεκινά ένας μικρός, σύντομος χωματόδρομος, δίπλα στο κύμα, που σε βγάζει στα στενάκια του χωριού. Με την πρώτη εικόνα ξεχνάς κάθε χιλιόμετρο και όσο προχωράς προς τα μέσα ξεχνάς τα πάντα! Η αίσθηση είναι ότι βρίσκεσαι σε ένα μικρό νησάκι του Αιγαίου. Να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις τη θάλασσα που σχεδόν μπορείς ν' αγγίξεις, να παίρνεις τον καφέ σου και να τον απολαμβάνεις δίπλα στα γαλαζοπράσινα πεντακάθαρα νερά, να περπατάς στα υπέροχα δρομάκια και να συλλέγεις εικόνες, ήχους και μυρωδιές της φύσης νιώθοντας σαν να περπατάς στο σπίτι σου, να αγναντεύεις το ηλιοβασίλεμα.. Η ηρεμία, η ανεμελιά, η ομορφιά του τοπίου και η έλλειψη κάθε τουριστικής κουλτούρας κάνουν το χρόνο να σταματά. Και εκεί που σταματά ο χρόνος, ξεκινά η ζωή! Γίνεσαι παιδί και ανακαλύπτεις τα πάντα από την αρχή και είναι όλα τόσο όμορφα! Όταν η μουσική σου είναι ο ήχος της θάλασσας και το φως σου το φεγγάρι είσαι απλά ευτυχισμένος...

Balcony view

Sunset village view

Σε λιγότερες από 48 ώρες ζήσαμε πολλές μοναδικές στιγμές.. αλλά είπαμε ο χρόνος είχε σταματήσει! Το χωριό πέρα από δύο καφέ και δύο ουζερί δεν έχει ούτε καφετέριες, ούτε μπαρ, ούτε μαγαζάκια με αναμνηστικά. Έχει αυτά τα λίγα και ουσιαστικά όμως που κάνουν τη ζωή όμορφη και προσφέρουν αληθινές εμπειρίες και αναμνήσεις. Και επειδή είμαστε και λιτοδίαιτοι περάσαμε γύρω στις 5 ώρες σε ένα ουζερί δίπλα στη θάλασσα, αγαπήσαμε την οικογένεια Αποστολάκη και τον ιδιοκτήτη (το καλύτερο τσίπουρο της περιοχής, μέχρι 15 μπουκαλάκια/άτομο ξυπνάτε απόλυτα καλά την επόμενη μέρα - τσεκαρισμένο), λατρέψαμε την καραβιδομακαρονάδα, που είναι σαν να ρουφάς τη θάλασσα σε κάθε μπουκιά, τραγουδήσαμε μια μεγάλη γκάμα γνωστών επιτυχιών και χορέψαμε με την εξαιρετική παρέα του διπλανού, δεύτερου και μοναδικού ουζερί! Σας προτείνω επίσης να λέτε καλημέρες και να κάνετε γνωριμίες με τους παππούδες και τις γιαγιάδες του χωριού, γιατί εκτός του ότι χαίρονται πολύ, έχουν και πολύ ωραίες ιστοριούλες να σας διηγηθούν!

Karavidomakaronada

San Sunday boats

road

grandp road

water

Επιβάλλεται η βόλτα στο ιστορικό Τρίκερι, το μεγάλο αδελφάκι της Αγίας Κυριακής, που βρίσκεται στην κορυφή του λόφου πάνω από το χωριό. Αν υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε σε νησί (δε χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια) τότε το Τρίκερι, με τα υπέροχα, παλιά αρχοντικά σπίτια εξαιρετικής αρχιτεκτονικής, είναι η Χώρα! Ολάνθιστοι κήποι, υπέροχες μυρωδιές, γραφικά δρομάκια, όμορφες πλατείες και πολλά σημαντικά αξιοθέατα. Από το Τρίκερι επίσης, μπορείτε μέσα από μια υπέροχη διαδρομή να πάτε στην παραλία του Αλογόπορου. Ο δρόμος περνά μέσα από ένα καταπράσινο δάσος από κέδρους, με το βλέμμα να χάνεται στο γαλάζιο της θάλασσας που περιτριγυρίζει το νησάκι Παλαιό Τρίκερι. Σε 4,5 μόλις χιλιόμετρα βρίσκεστε εκεί και από κει ξεκινά θαλάσσιο ταξί που σε περνά απέναντι, στο νησί, το οποίο είναι απλά μαγικό. Για τους λάτρεις της πεζοπορίας η περιοχή έχει πολλά μονοπάτια μέσα στα δάση, που κρύβουν σπηλιές και ξωτικά!

Map

Sea view from Trikeri

Σίγουρα η όλη εκδρομή αξίζει να γίνει καλοκαίρι για να απολαύσετε τις εκπληκτικές παραλίες αν και η γλυκύτατη κυρία Εύα, που μόλις είχε ψαρέψει τα ψάρια για τη σούπα της, μου είπε ότι και το Πάσχα επίσης είναι εξαιρετικά καθώς το χωριό πλημμυρίζει με χρώματα, αρώματα, χορούς και μουσικές από τα πλούσια τοπικά έθιμα!

Agia Kiriaki through leaves

Επιστρέψαμε γεμάτοι, ήρεμοι, και με κάτι συνωμοτικά τεράστια χαμόγελα που θυμίζουν ερωτευμένα πρόσωπα να αποτυπώνουν όλα όσα ζήσαμε..Το μόνο που είχαμε να πούμε στην επιστροφή, καθώς χαζεύαμε την παραμυθένια διαδρομή, έχοντας ακόμη τον ήχο της θάλασσας και αναπολώντας ήδη το ταξίδι μας, ήταν η υπόσχεση πως θα ξαναγυρίσουμε...

Sunset

« Φεβρουάριος 2020 »
          1 2
24 25 26 27 28 29
31.03.2013
Ώρα για BBQ

Δεν ήταν να δούμε καλό καιρό μια μέρα, ξεχυθήκαμε μετά την Άφυτο για barbeque. Είχαμε φροντίσει φυσικά να πάρουμε τα απαραίτητα, κρεατικά, πατάτες, πρασινάδες και ντομάτες για σαλάτα, ψωμί, και μερικές σαλάτες-αλοιφές. Εννοείται πως οι μπύρες και το κρασί δεν έλειπαν από τα ψώνια μας, όπως και μερικά σιροπιαστά γλυκά για το τέλος... Τι άλλο θέλει ο άνθρωπος για να περάσει μια όμορφη μέρα;

29.05.2013
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2013

Αυτό το Σάββατο εκτός από το καλοκαίρι ξεκινάει και το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου! Το θέατρο, η μουσική, ο χορός και τα εικαστικά έχουν την τιμητική τους και μας επιφυλάσσουν αρκετά ενδιαφέρουσες πολιτιστικές βραδιές.

08.12.2014

Διαγωνισμός: Ημερολόγιο Καλοτυχίας 2015

Οι γιορτές καταφτάνουν, το έτος τελειώνει, η ώρα του απολογισμού έρχεται. Τι κάναμε σωστά; Τι κάναμε λάθος; Τι δε θα ξανακάνουμε; Ποια είναι τα όνειρα και οι επιθυμίες μας για τη νέα χρονιά; Ποιους νέους στόχους θέτουμε; Πώς θα τους πετύχουμε; Σίγουρα χρειαζόμαστε τύχη αλλά και λίγη οργάνωση δε βλάπτει.

Πώς μπορούμε να οργανωθούμε καλύτερα; Ένα ημερολόγιο πάντα βοηθάει. Και ποιο ημερολόγιο μπορεί να είναι καλύτερο από αυτό που μας γεμίζει θετική ενέργεια και μας ωθεί να περάσουμε μια χρονιά δημιουργική, γεμάτη χαμόγελα, ξεχωριστές στιγμές και νέες εμπειρίες;

Είμαστε λοιπόν στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρουμε δύο αντίτυπα του "Ημερολόγιο Καλοτυχίας 2015", που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μύρτος.

25.09.2012

Maraveyas ilegal - Το καλοκαίρι έφυγε

Ένα από τα πιο αγαπημένα τραγούδια του φθινοπώρου από τον Κωστή Μαραβέγια και την μπάντα του.

26.12.2012

Caro Emerald - A Night Like This

Ας κλείσουμε την ημέρα μας με την Caro Emerald να μας τραγουδά "A night like this"..

19.10.2012

Φτιάχνουμε λιχουδιές και περιμένουμε κόσμο! (Μέρος 1ο)

Πέντε - έξι χρόνια τώρα μια από τις αγαπημένες ενασχολήσεις μου είναι η συλλογή βιβλίων, περιοδικών, σκισμένων από περιοδικά σελίδων, εκτυπωμένων από το διαδίκτυο σελίδων και γραμμένων με το χέρι σελίδων με συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής!

19.12.2012

Χριστουγεννιάτικη βόλτα στην Πράγα

Πήραμε μια γεύση από τη στολισμένη Βουδαπέστη, να μην πάρουμε μια μικρή γεύση και από την Πράγα; Φέτος είναι οι δυο TOP προορισμοί των φίλων μας για τις ημέρες των γιορτών.

15.01.2013

Morcheeba - Wonders Never Cease

Πράγματι! Οι αναζητήσεις ποτέ δε σταματούν.. αυτό άλλωστε είναι ένα από τα στοιχεία της ανθρώπινης φύσης!

18.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 3η στάση: Ύδρα

Είδαμε Αίγινα και Πόρο και πάμε για άλλα... Άλλος με τη βάρκα μας;

Επόμενη διαμονή έχουμε στις Σπέτσες αλλά εννοείται πως δεν μπορούμε να μην επισκεφτούμε τη μία και μοναδική Ύδρα. Οι πληροφοριοδότες μας έχουν πει τα καλύτερα για το ιστορικό νησί.

02.04.2013
Shelf Styling

Μια πρωτότυπη ιδέα για το γέμισμα των ραφιών της επιτοίχιας βιβλιοθήκης σας. Αντί για βιβλία μπορείτε να τη γεμίσετε με καδράκια.

08.11.2013

Cookies με σοκολάτα και ξηρούς καρπούς

Σήμερα μπαίνουμε στην κουζίνα και φτιάχνουμε πεντανόστιμα soft cookies με τριμμένους ξηρούς καρπούς και μαύρη σοκολάτα.

02.03.2013
Μηλόπιτα χωρίς ζάχαρη

Επιτέλους Σάββατο! Έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για βόλτες με φίλους και φυσικά για κουζινοπειραματισμούς!

20.05.2014

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στον Κίσσαβο

"Ο Όλυμπος κι ο Κίσσαβος τα δυο βουνά μαλώνουν, το 'να να ρίξει τη βροχή, τ' άλλο να ρίξει χιόνι", λέει το δημοτικό ποίημα-τραγούδι. Τον Όλυμπο ως "αρχηγό" τον επισκεφθήκαμε πολλές φορές και πάλι θα τον επισκεφθούμε. Τον Κίσσαβο όμως ως "αντίπαλο δέος" του Ολύμπου να τον αφήσουμε με το παράπονο; Είναι και εύκολη η "κατάκτησή" του, οπότε ήρθε κι αυτουνού η σειρά.

08.03.2017

Secret taste swap - Συμμετοχή σε άλλη μία μυστική ανταλλαγή

Μετά τη χαρά που μου έδωσε το Junior Secret Santa 2016 (η μυστική χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή για παιδικά δωράκια), δεν μπορούσα να αντισταθώ σε άλλη μία ανταλλαγή. Αυτή τη φορά ο σκοπός ήταν η ανταλλαγή γεύσης. Ναι, καλά διαβάζετε! Όλες οι συμμετέχουσες ανταλλάξαμε ή ακόμα ανταλλάσουμε - κάποια δέματα δεν έφτασαν ακόμα στον προορισμό τους - γεύσεις!

Σπιτικές λιχουδιές ή άλλα αγοραστά εδέσματα και τοπικά προϊόντα μπήκαν σε σακουλάκια και κουτάκια και ταξίδεψαν. Είτε μακριά είτε κοντά, ολοκληρώνοντας το ταξίδι τους έφτασαν στα χέρια των παραληπτριών τους και τους (μας) οδήγησαν σε νέα γευστικά μονοπάτια.

10.05.2013
Όνειρα με μάτια ανοιχτά

Μπορεί κάποιος να ονειρεύεται με μάτια ανοιχτά;

28.12.2015

Στολίδια από πηλό DIY

Λίγες μέρες πριν το γραμματοκιβώτιο του Άγιου Βασίλη πάρει σάρκα και οστά, καθίσαμε στο καρεκλάκι μας και μαζί με τον Φίλιππο παίξαμε για πρώτη φορά με τον πηλό. Εγώ έφτιαχνα, αυτός χαλούσε. Αλλά τι σημασία έχει; Περάσαμε μια δημιουργική ώρα χωρίς τουβλάκια και κουμπάκια και φτιάξαμε μικρά στολιδάκια.

17.12.2014

Pentatonix - Dance of the Sugar Plum Fairy

Μια διαφορετική και άκρως εντυπωσιακή a cappella εκδοχή του "Dance of the Sugar Plum Fairy" από τους μοναδικούς Pentatonix! Για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο Χριστουγεννιάτικο κλίμα..

09.03.2016

Μικροί χώροι, μακρόστενα γραφεία

Επαγγελματίας από το σπίτι ή ερασιτέχνης blogger ή θέλω απλώς έναν χώρο να κάθομαι στον υπολογιστή μου ή να διαβάζω και δε μ' αρέσει ο καναπές, ένα γραφείο στο σπίτι το χρειάζεσαι. Τι γίνεται όμως όταν δεν έχεις αρκετό χώρο; Πώς μπορείς να εξασφαλίσεις μια δική σου γωνιά απομόνωσης, αυτοσυγκέντρωσης κι εργασίας;

06.04.2014

Open House Athens

Μετά την επιτυχία του στη Θεσσαλονίκη, το Open House ήρθε και στην Αθήνα! Όσοι λοιπόν είστε στην πρωτεύουσα έχετε την ευκαιρία και σήμερα να γνωρίσετε από κοντά την αρχιτεκτονικής της, να δείτε με διαφορετική ματιά την πόλη και να οραματιστείτε τις δυνατότητες της.

20.08.2014
Mayra Andrade - We Used to Call It Love

Kαιρό έχουμε να ακούσουμε μουσική παρέα..

Τι λέτε λοιπόν για ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα με την Mayra Andrade να μας τραγουδά "We used to call it love";

24.04.2016

Οργανώνοντας το μπάνιο

Ιδέες και φωτογραφίες για τη διακόσμηση και την αποτελεσματικότερη οργάνωση του μπάνιου υπάρχουν πολλές. Μπάνια που τα βλέπεις και τα ζηλεύεις! Μπάνια, που κακά τα ψέματα, δε συναντάς σε ένα φυσιολογικό σπίτι, είτε λόγω περιορισμένων τετραγωνικών είτε λόγω μη ύπαρξης φυσικού φωτός που κάνει ακόμα και το πιο μικρό και απλό μπάνιο να δείχνει φωτεινό και ευρύχωρο.

Γι αυτό και εμείς δε θα δούμε σήμερα ιδέες για μπάνια - υπερπαραγωγές. Θα δούμε ιδέες υλοποιήσιμες στο μέσο μπάνιο.

31.01.2013
Σπιτικό Cheesecake

Σπιτικό Cheesecake με γλυκό του κουταλιού βύσσινο..

15.04.2016

Τσάντα mickey mouse

Για το Πάσχα που έρχεται έχουμε πάλι σε ετοιμότητα την τσάντα mickey mouse του Φίλιππου! Είναι μια τσάντα - δώρο από μια πολύ αγαπημένη φίλη, η οποία μας βόλεψε τρομερά! Και αρέσει και στον Φίλιππο πολύ!

09.12.2012
Πρωινό Κυριακής

Μέρες τώρα σκεφτόμουν να ξαναρχίσω τους φρέσκους χυμούς με διάφορα φρούτα εποχής αλλά όλο κάτι τύχαινε και με τη συνεχή δικαιολογία του ότι δεν προλαβαίνω, άφηνα τα φρούτα παραπονεμένα και ειδικά τα ρόδια είχαν γίνει σχεδόν διακοσμητικά!