Αυτές οι ξαφνικές μαγικές αποδράσεις..Ο χρόνος σταμάτησε στην Αγία Κυριακή Πηλίου

Πιστεύω ότι ο καθένας μας μπορεί και οφείλει να φτιάχνει τον δικό του μικρό παράδεισο όπου ζει, για να κάνουμε τη ζωή μας λίγο πιο όμορφη. Υπάρχουν όμως κάποια μέρη που είναι μικροί παράδεισοι από μόνα τους, που από το πρώτο βήμα που θα κάνεις, νιώθεις αυτές τις μαγικές δονήσεις που αναβλύζουν θετική ενέργεια.

Στον κόλπο λοιπόν του Παγασητικού, στο νότιο Πήλιο, τέρμα κάτω στη μύτη, βρίσκεται ένα μικρό ψαροχώρι η Αγία Κυριακή.. Ξεκινήσαμε με μια πολύ ωραία παρέα από τη Θεσσαλονίκη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι φτάσαμε στον παράδεισο! Ο δρόμος σε κάποιο σημείο σταματά και ξεκινά ένας μικρός, σύντομος χωματόδρομος, δίπλα στο κύμα, που σε βγάζει στα στενάκια του χωριού. Με την πρώτη εικόνα ξεχνάς κάθε χιλιόμετρο και όσο προχωράς προς τα μέσα ξεχνάς τα πάντα! Η αίσθηση είναι ότι βρίσκεσαι σε ένα μικρό νησάκι του Αιγαίου. Να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις τη θάλασσα που σχεδόν μπορείς ν' αγγίξεις, να παίρνεις τον καφέ σου και να τον απολαμβάνεις δίπλα στα γαλαζοπράσινα πεντακάθαρα νερά, να περπατάς στα υπέροχα δρομάκια και να συλλέγεις εικόνες, ήχους και μυρωδιές της φύσης νιώθοντας σαν να περπατάς στο σπίτι σου, να αγναντεύεις το ηλιοβασίλεμα.. Η ηρεμία, η ανεμελιά, η ομορφιά του τοπίου και η έλλειψη κάθε τουριστικής κουλτούρας κάνουν το χρόνο να σταματά. Και εκεί που σταματά ο χρόνος, ξεκινά η ζωή! Γίνεσαι παιδί και ανακαλύπτεις τα πάντα από την αρχή και είναι όλα τόσο όμορφα! Όταν η μουσική σου είναι ο ήχος της θάλασσας και το φως σου το φεγγάρι είσαι απλά ευτυχισμένος...

Balcony view

Sunset village view

Σε λιγότερες από 48 ώρες ζήσαμε πολλές μοναδικές στιγμές.. αλλά είπαμε ο χρόνος είχε σταματήσει! Το χωριό πέρα από δύο καφέ και δύο ουζερί δεν έχει ούτε καφετέριες, ούτε μπαρ, ούτε μαγαζάκια με αναμνηστικά. Έχει αυτά τα λίγα και ουσιαστικά όμως που κάνουν τη ζωή όμορφη και προσφέρουν αληθινές εμπειρίες και αναμνήσεις. Και επειδή είμαστε και λιτοδίαιτοι περάσαμε γύρω στις 5 ώρες σε ένα ουζερί δίπλα στη θάλασσα, αγαπήσαμε την οικογένεια Αποστολάκη και τον ιδιοκτήτη (το καλύτερο τσίπουρο της περιοχής, μέχρι 15 μπουκαλάκια/άτομο ξυπνάτε απόλυτα καλά την επόμενη μέρα - τσεκαρισμένο), λατρέψαμε την καραβιδομακαρονάδα, που είναι σαν να ρουφάς τη θάλασσα σε κάθε μπουκιά, τραγουδήσαμε μια μεγάλη γκάμα γνωστών επιτυχιών και χορέψαμε με την εξαιρετική παρέα του διπλανού, δεύτερου και μοναδικού ουζερί! Σας προτείνω επίσης να λέτε καλημέρες και να κάνετε γνωριμίες με τους παππούδες και τις γιαγιάδες του χωριού, γιατί εκτός του ότι χαίρονται πολύ, έχουν και πολύ ωραίες ιστοριούλες να σας διηγηθούν!

Karavidomakaronada

San Sunday boats

road

grandp road

water

Επιβάλλεται η βόλτα στο ιστορικό Τρίκερι, το μεγάλο αδελφάκι της Αγίας Κυριακής, που βρίσκεται στην κορυφή του λόφου πάνω από το χωριό. Αν υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε σε νησί (δε χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια) τότε το Τρίκερι, με τα υπέροχα, παλιά αρχοντικά σπίτια εξαιρετικής αρχιτεκτονικής, είναι η Χώρα! Ολάνθιστοι κήποι, υπέροχες μυρωδιές, γραφικά δρομάκια, όμορφες πλατείες και πολλά σημαντικά αξιοθέατα. Από το Τρίκερι επίσης, μπορείτε μέσα από μια υπέροχη διαδρομή να πάτε στην παραλία του Αλογόπορου. Ο δρόμος περνά μέσα από ένα καταπράσινο δάσος από κέδρους, με το βλέμμα να χάνεται στο γαλάζιο της θάλασσας που περιτριγυρίζει το νησάκι Παλαιό Τρίκερι. Σε 4,5 μόλις χιλιόμετρα βρίσκεστε εκεί και από κει ξεκινά θαλάσσιο ταξί που σε περνά απέναντι, στο νησί, το οποίο είναι απλά μαγικό. Για τους λάτρεις της πεζοπορίας η περιοχή έχει πολλά μονοπάτια μέσα στα δάση, που κρύβουν σπηλιές και ξωτικά!

Map

Sea view from Trikeri

Σίγουρα η όλη εκδρομή αξίζει να γίνει καλοκαίρι για να απολαύσετε τις εκπληκτικές παραλίες αν και η γλυκύτατη κυρία Εύα, που μόλις είχε ψαρέψει τα ψάρια για τη σούπα της, μου είπε ότι και το Πάσχα επίσης είναι εξαιρετικά καθώς το χωριό πλημμυρίζει με χρώματα, αρώματα, χορούς και μουσικές από τα πλούσια τοπικά έθιμα!

Agia Kiriaki through leaves

Επιστρέψαμε γεμάτοι, ήρεμοι, και με κάτι συνωμοτικά τεράστια χαμόγελα που θυμίζουν ερωτευμένα πρόσωπα να αποτυπώνουν όλα όσα ζήσαμε..Το μόνο που είχαμε να πούμε στην επιστροφή, καθώς χαζεύαμε την παραμυθένια διαδρομή, έχοντας ακόμη τον ήχο της θάλασσας και αναπολώντας ήδη το ταξίδι μας, ήταν η υπόσχεση πως θα ξαναγυρίσουμε...

Sunset

« Σεπτέμβριος 2019 »
13.06.2013

Νυχτερινός περίπατος στην πανέμορφη Πράγα

Πού θα θέλατε να βρίσκετε απόψε;

Εμείς ονειρευόμαστε έναν βραδινό περίπατο στην πανέμορφη Πράγα. Μόλις παραλάβαμε φωτογραφίες από τον ανταποκριτή μας εκεί και το μυαλό ταξιδεύει στην υπέροχη πόλη.

11.07.2016

Νέος καλοκαιρινός διαγωνισμός για την "Ουρανόεσσα" (ΕΛΗΞΕ)

Και αφού στην Παυλίνα άρεσε τόσο πολύ, θέλουμε να δώσουμε και σε έναν ακόμη βιβλιοφάγο την ευκαιρία να χαρεί ένα καλό βιβλίο αυτό το καλοκαίρι.

Νέος διαγωνισμός λοιπόν για ένα αντίτυπο του βιβλίου "Ουρανόεσσα" μέσα από το maresei σε συνεργασία με τις εκδόσεις Διόπτρα.

28.03.2013
Στα χρώματα της καραμέλας

Ήρθε η άνοιξη.. Βγαίνει ο ήλιος.. Φοράμε ανοιξιάτικα.. Τρέχουμε στη θάλασσα.. Κρύβεται ο ήλιος.. Μένουμε στο σπίτι.. Αρνούμαστε να φορέσουμε χειμωνιάτικα..

Και τι να φορέσουμε;

20.08.2014
Mayra Andrade - We Used to Call It Love

Kαιρό έχουμε να ακούσουμε μουσική παρέα..

Τι λέτε λοιπόν για ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα με την Mayra Andrade να μας τραγουδά "We used to call it love";

10.06.2013

Πρωινό στο μπαλκόνι

Το πρωινό σύμφωνα με τους ειδικούς της διατροφής είναι ή έστω πρέπει να είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, κατά το οποίο πρέπει να λαμβάνουμε την απαραίτητη ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά για να αντιμετωπίζουμε τις μετέπειτα υποχρεώσεις μας. Μάλιστα όταν τρώμε καλό πρωινό είναι πιο πιθανό να έχουμε πιο ισορροπημένα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και έτσι να διατηρούμε ένα φυσιολογικό βάρος αποφεύγοντας τα τσιμπολογήματα.

23.12.2013

Βόλτα στο Μύλο των Ξωτικών - 2013

Χριστούγεννα χωρίς επίσκεψη σε χριστουγεννιάτικο χωριό γίνεται; Δε γίνεται!

Ήρθε η ώρα λοιπόν να δούμε τι συμβαίνει φέτος στον Μύλο των Ξωτικών στα Τρίκαλα. Ανταποκριτές μας; Αγαπημένοι άνθρωποι που πήγαν, είδαν και μας ενημέρωσαν, στέλνοντάς μας και το απαραίτητο φωτογραφικό υλικό.

02.01.2013
Το πρωινό που αρμόζει σε μια απαιτητική μέρα

Με ό,τι υλικά είχαμε στο σπίτι είπαμε να αυτοσχεδιάσουμε και να ετοιμάσουμε το δυναμωτικό πρωινό που λέγαμε..

16.12.2012
Ζεστό ρόφημα από τη Βουδαπέστη

Nα είχαμε ένα τέτοιο ζεστό ρόφημα τώρα..

19.02.2013
Η ευτυχία

Η ευτυχία μας πηγάζει από την αναγνώριση όσων διαθέτουμε στη ζωή μας. Δε βασίζεται σε αυτά που δεν έχουμε και θέλουμε να αποκτήσουμε και δεν πρέπει να εξαρτάται από αυτά ή έστω μόνο από αυτά. Και να θυμάστε ότι η ευτυχία μας εξαρτάται σε πολύ σημαντικό βαθμό από τις δικές μας επιλογές.

25.07.2013

Παλιά δοχεία σε νέες χρήσεις

Θυμάστε τις διάφορες επιλογές που είδαμε για εναλλακτικές γλάστρες και χρήση παλιών αντικειμένων για τη φιλοξενία των φυτών μας;

04.07.2013

Παράλια Λάρισας: Ένας υπέροχος καλοκαιρινός προορισμός

Λάρισα δε σημαίνει μόνο κάμπος. Σημαίνει και καταπληκτικές παραλίες, υπέροχα βουνά και λαγκάδια. Μεγάλο τμήμα του Ολύμπου, ο Κίσσαβος και το Μαυροβούνι είναι βουνά της Λάρισας. Όμως μια που οδεύουμε προς το καλοκαίρι, ας "κολυμπήσουμε" στις όμορφες παραλίες.

22.10.2013
Η "άγρια" συνάντηση

Εκτός από αγαπημένα και πεντανόστιμα μανιταράκια, μια βόλτα στο δάσος μπορεί να κρύβει και άλλες εκπλήξεις... πιο άγριες!

12.02.2016

Καρδούλες DIY

Σε συνέχεια της τελευταίας μας ανάρτησης περί Αγίου Βαλεντίνου και σχετικών δημιουργιών αλλά και της πρότασης της Δέσποινας για το αφροδισιακό λάδι για μασάζ, έρχονται μερικά πιο συγκεκριμένα DIY projects για το σαββατοκύρικο: Χειροποίητες καρδιές για μεγάλες αγάπες κι έρωτες!

23.07.2014

Αχ αυτή η θέα...

Αυτή η θέα στο φως του ηλιοβασιλέματος έχει μείνει στο μυαλό μου...

01.02.2013
Πρόταση για το σαββατοκύριακο

Το Παζάρι Βιβλίου μετά την πολυετή παραμονή του στην πλατείτα Κλαυθμώνος και την ολιγοήμερη στάση του στη Θεσσαλονίκη το φθινόπωρο, έχει πλέον μετεγκατασταθεί στη πλατεία Κοτζιά. Ξεκίνησε στις 25 Ιανουαρίου και θα παραμείνει εκεί μέχρι τις 13 Φεβρουαρίου.

05.03.2013
Αλληλεγγύη

Ένας πολύ καλός ορισμός, διατυπωμένος από ένα συγγραφέα, για μια έννοια παραμελημένη επί χρόνια. Ευτυχώς που αργά αλλά σταθερά ξεπροβάλλει και ενσωματώνεται στις καθημερινές μας συνήθειες.

31.01.2013
Προτάσεις για γλυκά γάμου (Μέρος 2ο)

Χαρά, συγκίνηση, αμηχανία είναι μια περίεργη μείξη συναισθημάτων που νιώθω, όταν όλο και περισσότεροι φίλοι με ενημερώνουν για τις προσεχείς ημερομηνίες των γάμων τους. Η ατζέντα αρχίζει να γεμίζει με ευχάριστα γεγονότα και το καλοκαίρι αναμένεται γεμάτο με reunions συμφοιτητών και παλιών φίλων.

06.04.2013

Σ' αγαπώ θα πει...

Σου δίνω μέσα μου χώρο
Σ' αγαπώ θα πει
σού δίνω μέσα μου χώρο
δίνω την ψυχή
σαν να είναι απλό δώρο
Σ' αγαπώ θα πει
θα ειμ' εγώ ο άνθρωπός σου
μ' αρέσει να 'σαι ο εαυτός σου

19.01.2013
A little magic

Πράγματι! Ας προσθέσουμε λοιπόν λίγη "μαγεία" στην καθημερινότητά μας..

13.11.2013
The XX - Together

Απόλυτα ατμοσφαιρικό κομμάτι για να χαλαρώσουμε απόψε.

08.01.2013
Δράση κατά της πείνας

Τα παιδιά μοιράζονται... εμείς;

28.02.2013

Ξανά-σκέψου την Αθήνα

Χθες το μεσημέρι παρακολουθήσαμε με έντονο ενδιαφέρον την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού "Re-think Ahens" - "Ξανά-σκέψου την Αθήνα" στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Αποτελέσματα που φαίνεται να δίνουν ένα νέο όραμα και μια νέα διάσταση στην πρωτεύουσα.

02.04.2013

Cayetano - Fairy Tales

Μια και σήμερα τα παραμύθια έχουν την τιμητική τους, ας κλείσουμε την ημέρα μας μουσικά με τα παραμύθια του Cayetano.

29.10.2014

Ένα διαφορετικό κεφαλάρι

Ένα χαλάκι ψάθινο, στρόγγυλο ή ορθογώνιο μπορεί να αλλάξει θέση...