Ταξιδιάρες ψυχές

Αν η ευτυχία δε βρίσκεται στη φύση, στα ταξίδια, στις βόλτες, στη θέα της θάλασσας, στη θέα που κόβει την ανάσα από την κορυφή ενός βουνού, τότε πού να είναι;

Είναι ευκαιρία αυτό το σαββατοκύριακο να αφήσουμε την ψυχή μας να ταξιδέψει... το ακούγαμε μικρότεροι, "ταξιδιάρα ψυχή", τραγουδούσαν ο Γιάννης Αγγελάκας και οι Τρύπες και χτυπιόμασταν εμείς! Γιατί τώρα να μη γίνουμε ταξιδιάρες ψυχές ακόμα και αν τα ταξίδια μας είναι σύντομα, λίγα μόλις χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι;

Αδράξτε την ευκαιρία αυτό το σαββατοκύριακο, επισκεφτείτε ένα κοντινό βουνό, θα ξεφύγει το μυαλό, θα χαλαρώσει η ψυχή, θα ονειρευτεί... θα πετάξει, όπως λέει και η πρωινή μας μουσική πρόταση.

ΥΓ. Το βουνό της φωτογραφίας είναι ο Όλυμπος και για όσους δεν έχουμε έχουμε πάει ποτέ εκεί, μια επίσκεψη στο συγκεκριμένο βουνό πρέπει να μπει οπωσδήποτε στη λίστα με τα to do του 2013.

Φωτογραφία: flickr

« Οκτώβριος 2022 »
          1 2
21.03.2017

Δημιουργώντας με pon pon

Ιδέες δανεικές έγιναν η αφορμή για να αγοράσω pon pon και να ανακαλύψω πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις με αυτά! Και επειδή ξετρελαθήκαμε με την ευκολία και το αποτέλεσμα μεγάλοι και μικροί σας το προτείνουμε ανεπιφύλακτα!

08.02.2013
Χρωματιστές μάλλινες γιρλάντες

Μια που σήμερα μιλήσαμε για χρώμα σκεφτείτε την παλαιότερη ιδέα μας για αιωρούμενες γιρλάντες σε μια διαφορετική εκδοχή.

13.10.2013

Βόλτα στο Ροδοχώρι

Τι λέτε για μια Κυριακάτικη βόλτα στο Ροδοχώρι με ξεναγό την ανταποκρίτριά μας από τη Θεσσαλονίκη;
20.12.2012
Στο Μύλο των Ξωτικών

Καλή η Βουδαπέστη είτε το πρωί είτε το βράδυ, καλή και η Πράγα... αλλά και τα Τρίκαλα με τον Μύλο των Ξωτικών έχουν μεγάλη πέραση τα τελευταία δύο χρόνια.

11.04.2015

Λαμπάδες με προσωπικότητα από την Ξανθίππη

Πόσο χαιρόμαστε γι αυτά που μας έστειλε η Ξανθίππη...

18.08.2013

Ποιος λέει όχι στο καρπούζι;

Δροσερό, νόστιμο και υγιεινό, το καρπούζι κερδίζει περίτρανα μια θέση σε κάθε καλοκαιρινό τραπέζι. Είτε ως σνακ είτε ως γεύμα είτε ως επιδόρπιο, το καρπούζι έχει φανατικούς οπαδούς.

17.06.2014

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - "Φλεγκιάδα" 2014

Αποφασίσαμε με το βασικό μόνιμο συνοδοιπόρο να ξεκινήσουμε τις ορεινές περιπλανήσεις του 2014 απ΄τις δρακόλιμνες Φλέγκα, να τις απολαύσουμε και να τις φωτογραφίσουμε όσο ακόμη υπάρχει χιόνι, ελπίζοντας παράλληλα να είμαστε οι πρώτοι που θα τις επισκεφτούν για φέτος (μεγάλος στόχος!!!).

14.11.2013

Εύκολη και γρήγορη πίτα χωρίς φύλλο

Τι καλό θα φάμε απόψε;

Μπορούμε να ετοιμάσουμε μια εύκολη και γρήγορη πίτα χωρίς φύλλο με πολύ απλά υλικά και να την απολαύσουμε τόσο σήμερα για βραδινό όσο και αύριο το πρωί.

24.11.2012

Sophie Delila - Nature of the crime

Για να ξεκινήσουμε δυναμικά τη μέρα μας..

"Oh, yeah, you get what you ask for, what you wish for
Doesn't matter if you're wrong or right

13.02.2015

Κατασκευές για το παιδικό δωμάτιο

Σήμερα την προσοχή μου στο pinterest τράβηξαν δυο διαφορετικά επιτοίχια ράφια σε ένα παιδικό δωμάτιο. Και ξεκινώντας από αυτά, εντόπισα μερικές ακόμα ιδέες που καθεμιά από αυτές θα μπορούσε να αποτελεί ένα ενδιαφέρον diy project για το σαββατοκύριακο. Ειδικά αυτή με τα ράφια δεν είναι ανάγκη να περιοριστεί στο παιδικό δωμάτιο. Μπορεί να βρει εφαμογή και σε άλλους χώρους, όπως για παράδειγμα στο χολ.

Ας δούμε αναλυτικότερα μερικές ιδέες για το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικά διάφορα μικροαντικείμενα:

20.02.2013
Η playlist της Τετάρτης

Ήρθε η ώρα να χαλαρώσουμε με ένα ζεστό καφεδάκι ξαπλώνοντας στον καναπέ, διαβάζοντας ένα βιβλίο ή σερφάροντας στο διαδίκτυο; Ό,τι και αν κάνουμε, συνοδεύουμε τον καφέ μας με καλή μουσική. Η playlist της Τετάρτης περιλαμβάνει πολλά τραγούδια, μερικά εκ των οποίων είναι ιδιαίτερα αγαπημένα.

02.01.2013
Το πρωινό που αρμόζει σε μια απαιτητική μέρα

Με ό,τι υλικά είχαμε στο σπίτι είπαμε να αυτοσχεδιάσουμε και να ετοιμάσουμε το δυναμωτικό πρωινό που λέγαμε..

29.04.2013

Τα wallpapers του maresei έφτασαν!

Μύρισε καλοκαίρι! Ο καιρός όλες αυτές τις μέρες είναι υπέροχος! Ήλιος! Ζέστη! Θες δε θες, το μυαλό τρέχει στη θάλασσα! Και μάλλον όχι μόνο το μυαλό, διότι οι πρώτες πετσέτες θαλάσσης και τα πρώτα μαγιό άρχισαν να ξεπροβάλουν στα μπαλκόνια της γειτονιάς, γεγονός που μαρτυρά πως κάποιος άρχισε δειλά δειλά ... να κολυμπά!

22.02.2013

Οδηγός οργάνωσης ταξιδιού

Θέλετε να ταξιδέψετε στο εξωτερικό και φοβάστε; Δεν έχετε ξαναπάει μεμονωμένα, χωρίς γκρουπ ή κάποιον άλλο να σας καθοδηγεί; Δείτε μερικές απλές συμβουλές για να πάρετε θάρρος.

16.07.2014

Cherry Smoothie

Ένα smoothie την ημέρα.. είναι ένας ωραίος τρόπος να πάρουμε τις απαραίτητες βιταμίνες!

05.01.2014
Τα Ραγκουτσάρια στην Καστοριά

Καρναβάλια μέσα στον Ιανουάριο; Αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς; Μασκαρέματα; Γλέντι και χορός;

Και όλα αυτά μέσα σε ένα τριήμερο ξεφάντωμα σε μια από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας, την Καστοριά!

07.03.2013
Gloria Estefan - Conga

Το απόγευμα της Τσικνοπέμπτης είναι εδώ και μια που πλησιάζει η ώρα που θα βγούμε μια βόλτα... ας ανεβάσουμε τη διάθεσή μας και ας αφεθούμε στο ρυθμό του χαρακτηριστικού αυτού χορευτικού κομματιού που για τους περισσότερους είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την περίοδο του καρναβαλιού!

13.07.2013
Έτοιμη για παραλία;

Έχει μπανάκι το πρόγραμμα αυτό το σαββατοκύριακο;

Εμείς ελπίζουμε πως θα έχουμε αύριο την ευκαιρία για μια βουτιά, αν και τη σκεφτόμαστε από σήμερα!

01.01.2013

Καλή Χρονιά!

Στην υγειά μας και Καλή Χρονιά!!

25.12.2012
Κανελάδα στη Φλώρινα

Δεν έχει μόνο στη Βουδαπέστη ωραία ζεστά ποτά.. στη Φλώρινα η ζεστή κανελάδα με ρακί είναι ιδιαίτερα δημοφιλής!

04.05.2013
Η κρεμάστρα κορνίζα - πίνακας ανακοινώσεων

Κρεμάστρες, κορνίζες, φωτογραφίες, εικόνες.. Έχουμε δει αρκετές ιδέες εύκολες στην υλοποίηση, ενδιαφέρουσες και κυρίως για δημιουργίες που αλλάζουν συχνά και προλαβαίνουν την πλήξη.

27.06.2013
Meet the world in Greece

Στις 24 Ιουνίου 2013 έκανε την εμφάνισή της στο facebook μια νέα σελίδα που έχει ως στόχο να αναδείξει τις ομορφιές της Ελλάδας. Με σλόγκαν "Η Ελλάδα είναι περισσότερα από μια χώρα. Συναντήστε τον κόσμο στην Ελλάδα", συγκεντρώνει φωτογραφίες από το Google και από διάφορους φωτογράφους, οι οποίες συνδυάζονται με πολύ έξυπνο τρόπο σε concept του Άρη Καλογερόπουλου και αποτελούν την καλύτερη ίσως διαφήμιση της χώρας μας στο εξωτερικό.

25.03.2013

Nym - Et moi

To ακούμε όλο και περισσότερο τελευταία και πολύ μας αρέσει. Πρόκειται για τη διασκευή του "Que je sois un ange" της Νάνας Μούσχουρη από τον Καναδό μουσικό Nym.

04.02.2013
Ντυθείτε σε επίπεδα!

Τρεις ακόμη εμφανίσεις που ξεχωρίσαμε στο Pinterest..