Πρωινό στο μπαλκόνι

Σάββατο σήμερα.. Ευκαιρία για πρωινό στο μπαλκόνι, όσο ακόμα κρατάει ο καιρός.

« Απρίλιος 2024 »
29 30
28.11.2012
Πρόταση για πρωινό

Παίρνουμε ένα μπολάκι ρίχνουμε καρύδια, βρώμη, λιναρόσπορο, λίγο ταχίνι, λιγο μέλι, λίγη κανέλα και ένα μηλαράκι και έχουμε ένα πεντανόστιμο, θρεπτικό και χορταστικό πρωινό.

15.01.2013
Κουτί έκπληξη από τη Νέα Υόρκη!

Σήμερα η μέρα ξεκίνησε με μουσικές αναζητήσεις.. και συνεχίστηκε με ευχάριστες εκπλήξεις..

21.10.2012
Τι να φορέσω σήμερα;
Κάθε μέρα η ίδια σκέψη! Είτε από το βράδυ είτε πρωί πρωί το ερώτημα "Τι να φορέσω;" επαναλαμβάνεται!
04.07.2013
Μη μου μιλάς για καλοκαίρια

Να ξεκινάς μια μέρα του καλοκαιριού ακούγοντας στο ραδιόφωνο τη Σοφία Αρβανίτη να τραγουδά "Μη μου μιλάς για καλοκαίρια, για ακρογιαλές και αστέρια"...

Αξία ανεκτίμητη!

Όσα χρόνια κι αν περάσουν τα καλοκαίρια θα ακούμε και θα τραγουδάμε αυτό το κομμάτι.

07.07.2013

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Βαλς για ενα φιλί

Κλείνουμε τη μέρα μας με ένα τραγούδι της Ελεωνόρας Ζουγανέλη από το τελευταίο άλμπουμ της.

10.02.2015

Sam Smith - Stay With Me

Σύμφωνα με όλους ήταν ο μεγάλος νικητής των φετινών 57ων Grammy Awards, κερδίζοντας στις 4 από τις 6 κατηγορίες στις οποίες ήταν υποψήφιος. Ο λόγος για τον νεαρό Βρετανό τραγουδιστή και τραγουδοποιό Sam Smith.

03.07.2013

Monika - Choral Love (Antigone)

Τι θα λέγατε να ακούσουμε παρέα ένα από τα κομμάτια που έχει γράψει η Μόνικα ως μουσική επένδυση της θεατρικής παράστασης «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, που παρουσιάζεται στο Αίθριο του Μουσείου Μπενάκη στο πλαίσιο του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου σε σκηνοθεσία της Νατάσας Τριανταφύλλη και μετάφραση του Νίκου Παναγιωτόπουλου;

24.01.2013
Προτάσεις για γλυκά γάμου (Μέρος 1ο)

Όσο ο χειμώνας κρατάει γερά, μπορεί οι γάμοι να μην είναι συχνό φαινόμενο αλλά πάντα μετά τις γιορτές ξεκινά η περίοδος της αναζήτησης ειδών γάμου. Μελλοντικές νύφες και κουμπάρες ξεκινούν τις έρευνες για νυφικό, στολισμό, μουσική κτλ κτλ... Είναι μακριά η λίστα...

16.05.2014

Εξόρμηση στα ορεινά των Τρικάλων

Η άνοιξη είναι η ιδανικότερη εποχή για εκδρομές και ταξίδια. Και μπορεί να μας τα χαλάει που και που ο καιρός, αλλά εμείς μόλις δούμε ήλιο και καλές για την εποχή θερμοκρασίες, δεν αφήνουμε καμία ευκαιρία ανεκμετάλλευτη και βουρ.. για περιπλανήσεις σε βουνά και σε λαγκάδια. Αυτή το φορά "πεταχτήκαμε" στα ορεινά των Τρικάλων, που εκτός από μανιταροεξορμήσεις προσφέρονται για επισκέψεις σε γεφύρια και όμορφα χωριά.

05.07.2013
The Babysitters Circus - Everything's Gonna Be Alright

Παρασκευή σήμερα και δε μπορούμε παρά να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με ένα χαρούμενο τραγούδι..

29.01.2013

Να μ' αγαπάς

Τρεις φωνές σε ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι.

05.01.2013
Ταινία υπό το φως των κεριών

Όσοι μείναμε σπίτι, ανοίγουμε ένα μπουκάλι κρασί, ανάβουμε κεράκια, σβήνουμε τα φώτα και πατάμε το play για να ξεκινήσει η ταινία που έχουμε επιλέξει..

22.02.2015
Πατρινό Καρναβάλι 2015

Tι κάνει ένας μωβ ελέφαντας στη μέση του δρόμου;

Μα τι άλλο; Συμμετέχει στη νυχτερινή παρέλαση των καρναβαλιστών της Πάτρας συνοδεύοντας τον Βασιλιά Καρνάβαλο.

18.01.2013

Όσοι αγαπούν τη χειροτεχνία

και βρίσκονται στην πρωτεύουσα ή στα πέριξ...

21.04.2013
Parov Stelar Trio - The Invisible Girl

Για τον Parov Stelar ξαναμιλήσαμε πριν μερικούς μήνες. Αυτή τη φορά ακούμε ένα πολύ καινούριο μουσικό κομμάτι, που έφτασε κι αυτό στο inbox μας από έναν πολύ καλό μας φίλο..

12.01.2014

Η Μαρίλη Νίκα στο TEDxZurich

Θέλετε να ταξιδέψουμε παρέα στο 2035;

18.05.2014

Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2014

Διεθνής Ημέρα Μουσείων η σημερινή και είναι ιδανική ευκαιρία για μια διαφορετική κυριακάτικη βόλτα, πριν ή μετά τη βόλτα στις κάλπες...

Η είσοδος σε όλα τα μουσεία είναι ελεύθεση σήμερα οπότε φοράμε άνετα ενδύματα και υποδήματα και ξεπορτίζουμε με στόχο να επισκεφτούμε ένα κοντινό μουσείο.

05.01.2016

Επιτέλους άσπρη μέρα

Το 2016 μπήκε φωτεινά και είδαμε κιόλας άσπρες μέρες!

13.12.2012

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...

Και το όμορφο, άνετο και φιλόξενο σπίτι φαίνεται από την είσοδο.

24.07.2016

Της στιγμής!

Σας έχει τύχει ποτέ να σας έρχονται δάκρυα στα μάτια λόγω της έντασης της αγάπης που αισθάνεστε για κάποιον; Εμένα ναι! Αυτό το συναίσθημα που γεμίζεις ολόκληρος από μια λέξη, μια ματιά, μια κίνηση. Αυτά είναι τα δάκρυα της αγαλλίασης μάλλον!

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο, θέλω απλά να μοιραστώ την ένταση αυτού του συναισθήματος. Δεν μπορείς να πάρεις ανάσα και νιώθεις πίεση στον θώρακα, σαν κάτι να θέλει να βγει από μέσα σου. Αγκαλιά μάλλον. Κι αν αυτός λείπει δάκρυα έρχονται να με λυτρώσουν.

12.01.2013
Οι υποψηφιότητες των Όσκαρ 2013

Οι φετινές υποψηφιότητες για τα Όσκαρ ανακοινώθηκαν την Πέμπτη που μας πέρασε και σήμερα πάμε σινεμά για να δούμε την ταινία που ήρθε 2η στην κούρσα των υποψηφιοτήτων συμμετέχοντας σε 11 κατηγορίες.

02.09.2014

Ο τοίχος του παιδικού δωματίου

Τελευταία αυτή η ιδέα μας βασάννισε αρκετά. Τι να κάνουμε με το παιδικό δωμάτιο; Να βάψουμε έναν τοίχο; Γαλάζιο; Θαλασσί; Οινοπνευματί; Μπλε; Πολύ αγορίστικο... Κάτι πιο ουδέτερο και συνάμα φωτεινό και συνάμα ευκολοσυνδύαστο και συνάμα δροσερό...; Όλα τα θέλαμε και αφού ψάξαμε στα χρωματοπωλεία όλης της πόλης για το τέλειο χρώμα, καταλήξαμε σε ένα μπλε-πράσινο, το χρώμα του νερού στο Ιόνιο. Ούτε μπλε ούτε πράσινο ούτε τιρκουάζ... το χρώμα των υπέροχων νερών σε κάποια σημεία του Ιονίου.

01.12.2016

Χιονανθρωπάκια DIY - Φτιαγμένα από κάλτσες και ρύζι

Τελευταίος μήνας του χρόνου και μια μόνο ανάσα πριν τα Χριστούγεννα. Οι γιορτινές δημιουργίες συνεχίζονται. Και δεν ξέρω αν χαίρομαι πιο πολύ εγώ ή ο Φίλιππος. Η απάντηση νομίζω πως είναι προφανής.Ο Φίλιππος ενδεχομένως θα μπορούσε να αρκεστεί στο παιχνίδι με τα τουβλάκια και τη ζωγραφική του και να είναι πολύ ικανοποιημένος. Εγώ πάλι όχι.

18.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 3η στάση: Ύδρα

Είδαμε Αίγινα και Πόρο και πάμε για άλλα... Άλλος με τη βάρκα μας;

Επόμενη διαμονή έχουμε στις Σπέτσες αλλά εννοείται πως δεν μπορούμε να μην επισκεφτούμε τη μία και μοναδική Ύδρα. Οι πληροφοριοδότες μας έχουν πει τα καλύτερα για το ιστορικό νησί.