Φωτογραφική βόλτα στο Ε.Χ.Κ. Βασιλίτσας

Χαλαρώστε και αφήστε το μυαλό σας να ταξιδέψει σε χιονισμένες βουνοπλαγιές, ακολουθώντας μας σε μια φωτογραφική βόλτα στο πανέμορφο Χιονοδρομικό Κέντρο της Βασιλίτσας...

Μια και είμαστε ακόμη στην αρχή της εβδομάδας και το Σαββατοκύριακο φαντάζει μακρινό, ένα διάλειμμα που θα μας βοηθήσει να αλλάξουμε παραστάσεις είναι απαραίτητο.

Για να εμπλουτίσουμε και τις γνώσεις μας στη γεωγραφία, να πούμε ότι η Βασιλίτσα βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα του νομού Γρεβενών, στην καρδιά της οροσειράς της Πίνδου ανάμεσα στο νομό Γρεβενών και το νομό Ιωαννίνων. Οι πίστες που σχηματίζονται στις πλαγιές των βουνών προσφέρονται απόλυτα για σκι και snowboard μέσα σε ένα μαγευτικό περιβάλλον με πλούσιο δάσος και γυμνές κορυφές.

Και αυτό μπορούμε να σας το επιβεβαιώσουμε! Είναι πανέμορφα να κάνεις σκι και δεξιά και αριστερά από τις πίστες να έχει δέντρα! Αρκεί να μη βρεθείς αγκαλιά με κανένα από αυτά... Αν και με λίγη προσοχή δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση!

Πάρτε μια γεύση από το χιονοδρομικό κέντρο μέσα από τις φωτογραφίες που ακολουθούν, ξεκινώντας από πάνω προς τα κάτω...

2 view top
Στην κορυφή του βουνού στα 2.115μ. κοιτώντας προς τα 2.249μ.

2 view
Η θέα από την κορυφή

labels 1
Στην κορυφή του διθέσιου εναέριου αναβατήρα. Σήμανση και στις πίστες! Μιλάμε για οργάνωση...

skiers 1
Στην κορυφή του διθέσιου αναβατήρα. Η πίστα που ακολουθεί, με όνομα "Λίμνες", είναι αρκετά δύσκολη τουλάχιστον στο πρώτο τμήμα της. Ένα διάλειμμα για συγκέντρωση και σχεδιασμό του πώς θα την κατέβεις κρίνεται απαραίτητο.

2 ski piste 2
Στην κορυφή του διθέσιου εναέριου αναβατήρα κατεβαίνοντας τις "Λίμνες". Χιόνι, ουρανός και σύννεφα συμπληρώνουν το καταπληκτικό τοπίο.

skier2
Κατεβαίνοντας προς τη βάση του διθέσιου αναβατήρα στην αθλητική πίστα που είναι κατάλληλη μόνο για επίδοξους σκιέρ.

view from the lift
Λίγο πριν φτάσουμε στην κορυφή του διθέσιου αναβατήρα. Είναι απερίγραπτο το συναίσθημα όταν ανεβαίνεις. Το τοπίο και η θέα κόβουν την ανάσα.

lift base
Από εδώ παίρνουμε το διθέσιο αναβατήρα και ξεκινάει η συγκλονιστική εμπειρία της εναέριας ανόδου στην κορυφή του βουνού. Ακόμα και για όσους δεν αγαπούν τα αθλήματα στο χιόνι, μια απλή βόλτα με αυτόν τον αναβατήρα μπορεί να ενταχθεί στις εμπειρίες ζωής.

snow pistes
Να και η πίστα "Λίμνες", όπως φαίνεται από την κορυφή του τριθέσιου αναβατήρα. Δεν είναι υπέροχο το τοπίο;

snow pistes 1
Οι "Λίμνες" από λίγο πιο κοντά.

lift1
Φτάνοντας στην κορυφή του τριθέσιου αναβατήρα, όπου σχηματίζεται ένα σταυροδρόμι με τρεις πίστες, τη "Στρούγκα", τη "Γαλανή" και την περιφερειακή πίστα ή αλλιώς πίστα των αρχαρίων, η οποία λίγα μέτρα πιο κάτω έχει ... αριστερή έξοδο για τη βάση του διθέσιου.

snow piste easy
Στην περιφερειακή πίστα, την καλύτερη πίστα για εκμάθηση. Αποτελείται από 1.680μ. με ελάχιστη κλίση, απολύτως κατάλληλη για τους αρχάριους.

skier1
Κατεβαίνοντας στη "Στρούγκα" ανάμεσα στα δέντρα.

skier on air
Οι πιο έμπειροι σκιέρ προσφέρουν και θέαμα.

snow boarder 1
Ομοίως και οι λάτρεις του snowboard που βρίσκουν τη χαρά τους στη Βασιλίτσα.

snow pistes 3
Κάθε τόσο οι πίστες διασταυρώνονται, προσφέροντας στους αθλητές τη δυνατότητα συχνών εναλλαγών μεταξύ διαφορετικών επιπέδων δυσκολίας. Έτσι η παραμονή τους στο βουνό αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον.

snow pistes 2
Πανοραμική θέα στις πίστες.

chalet
Στη βάση του τριθέσιου αναβατήρα βρίσκονται τα πρώτα σαλέ, όπου οι επισκέπτες μπορούν να πιουν ένα ζεστό ρόφημα και να νοικιάσουν τον απαιτούμενο εξοπλισμό. Δίπλα σε αυτό το σημείο βρίσκεται και ο πρώτος χώρος στάθμευσης, ενώ λίγα χιλιόμετρα πιο ψηλά υπάρχει άλλος ένας χώρος στάθμευσης και περισσότερα πιο οργανωμένα σαλέ. Στο σημείο αυτό ξεκινούν και οι συρόμενοι αναβατήρες.

snow piste  lift
Στη βάση του συρόμενου αναβατήρα, που κοινώς λέγεται πιατάκι και που όποιος το χρησιμοποιεί πρώτη φορά είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα καταλήξει να σέρνεται.

Μια πρώτη γεύση την πήρατε! Μόλις βρείτε την κατάλληλη ευκαιρία ξυπνήστε την ταξιδιάρα ψυχή που κρύβεται μέσα σας και οργανώστε μια εξόρμηση στη Βασιλίτσα για να σχηματίσετε και ιδία άποψη!

Καλές βόλτες και καλές καταβάσεις!

Υ.γ.: Περισσότερες πληροφορίες για το χιονοδρομικό κέντρο, το χάρτη με τις πίστες και τους αναβατήρες, τον τρόπο πρόσβασης καθώς και πολλές ακόμα φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του χιονοδρομικού κέντρου.

Χειροποίητες κατασκευές με βότσαλα

« Οκτώβριος 2017 »
30 31
21.02.2013
Πείτε μηλοπιτάκια κι έφτασαν!

Οι φίλοι μας ξέρουν ότι μας αρέσουν οι εύκολες και γρήγορες συνταγές. Γι αυτό και όταν ανακαλύπτουν νέες ιδέες για κουζινοπειραματισμούς μας σκέφτονται.. Και όταν οι συνταγές τους οδηγούν σε ονειρεμένες γεύσεις μας στέλνουν ανταπόκριση! Μηλοπιτάκια λαχταριστά σε συνταγή του Βασίλη Καλλίδη και εκτέλεση πολυτάλαντης φίλης!

14.09.2014

Carte Postale - Rio

Γιατί ταιριάζει με τη διάθεση της σημερινής Κυριακής...και όχι μόνο!

12.05.2014

Indila - Tourner Dans Le Vide

H Indila έχει έρθει για να μείνει! Το "Dernière Danse" το αγαπήσαμε πολύ και το νέο της single με τίτλο "Tοurner dans le vide" τράβηξε την προσοχή μας με το χαρακτηριστικό πια ρυθμό και το παραμυθένιο video clip!

28.03.2013
Για το στολισμό του γάμου

Ο καιρός των γάμων έφτασε πια για τα καλά. Οι μελλοντικές νύφες τρέχουν για νυφικό, για το στολισμό, για προσκλητήρια, για μπομπονιέρες... Η λίστα είναι πολύ μεγάλη! Και λέω νύφες γιατί συνήθως οι γυναίκες επιμελούνται αυτών των θεμάτων, ενώ οι μελλοντικοί γαμπροί συνήθως περιορίζονται στην επιλογή του κουστουμιού και συμμετέχουν στην επιλογή του φωτογράφου και της μουσικής.

21.12.2012

Monsieur Minimal feat. Marietta Fafouti - Party

Σχεδόν πέρασε και η 21η του Δεκέμβρη, το τέλος του κόσμου δεν ήρθε ;-), οπότε μπορούμε πια να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε ένα από τα καινούρια τραγούδια του Monsieur Minimal. Το Party είναι μια συνεργασία με τη Μαριέττα Φαφούτη και είναι ένα από τα τραγούδια που ξεχώρισε άμεσα.

29.07.2013

Περπατώντας στα γραφικά σοκάκια των Χανίων

Μόλις έφτασαν οι φωτογραφίες από τους φίλους που εδώ και δυο μέρες βρίσκονται σε καλοκαιρινές διακοπές στα πανέμορφα Χανιά.

22.10.2012
Όταν ο ήλιος δύει...

Πολύ μας αρέσουν τα χρώματα του ουρανού την ώρα που ο ήλιος δύει!

11.10.2014

Black & White Casual Outfit: Ένα μοντέλο στο σπίτι μας :)

Έρχεται η φίλη Νίκη για βραδινή επίσκεψη, ντυμένη, στολισμένη από το πρωί, την κερνάμε βρεφική μπισκοτόκρεμα, και πάει να φύγει... Έτσι; Μα είναι πολύ ωραία ντυμένη! Να μην τη βγάλουμε μια φωτογραφία; Να μην την κάνουμε θέμα στο maresei; Μόνο αυτή να μας κάνει θέματα;

22.11.2013
Maria Mena - I was made for loving you

Ώρα για μουσικό διάλειμμα!

11.02.2014

Αντικατοπτρισμοί...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις! Έξι εικόνες;

16.12.2012
Ζεστό ρόφημα από τη Βουδαπέστη

Nα είχαμε ένα τέτοιο ζεστό ρόφημα τώρα..

28.02.2013

Ξανά-σκέψου την Αθήνα

Χθες το μεσημέρι παρακολουθήσαμε με έντονο ενδιαφέρον την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού "Re-think Ahens" - "Ξανά-σκέψου την Αθήνα" στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Αποτελέσματα που φαίνεται να δίνουν ένα νέο όραμα και μια νέα διάσταση στην πρωτεύουσα.

25.10.2015

Φλωρεντία: Μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή

Μπορεί οι συνθήκες τελευταία να μην ευνοούν τα ταξίδια, το μυαλό όμως ανατρέχει σε αναμνήσεις και ξαναζεί. Και κάπως έτσι ήρθε σαν στιγμιότυπο ταινίας μπροστά μου το ταξίδι στη Φλωρεντία. Μια από τις ομορφότερες πόλεις που έχω επισκεφτεί, ένα ταξίδι που σίγουρα θέλω να επαναλάβω.

27.01.2016

Χαλί πάνω στο χαλί

Μια ιδέα για την ανανέωση του σπιτιού που έχω δει εδώ και καιρό και μου άρεσε πολύ. Και όσο ακόμα ο χειμώνας καλά κρατεί, είναι ευκαιρία να αξιοποιήσουμε φλοκάτες, κιλίμια και άλλα παραδοσιακά χαλιά που πιάνουν χώρο στη ντουλάπα και στενοχωρούν τη γιαγιά μας που μένουν στο ...ράφι.

Χαλί πάνω στο χαλί λοιπόν, το χοντρό πάνω στο λεπτό, για άποψη, για στιλ, για ζεστασιά, για ανανέωση.

19.12.2013

Σπιτικά χριστουγεννιάτικα μπισκότα! Με κέφι και χρώμα!

Η παρέα των Christmastreestas 2013 από τη Θεσσαλονίκη ξαναχτύπησε! Ο λόγος; Σπιτικά χριστουγεννιάτικα μπισκότα!

Τέσσερις καλές νοικοκυρές διαθέσαμε τις δυνάμεις μας, τη φαντασία μας, το δημιουργικό μας ταλέντο και τον φούρνο μας και νιώσαμε λίγο σαν ζαχαροπλάστες και λίγο σαν μαθητές δημοτικού την ώρα των καλλιτεχνικών!

03.02.2014

Στιλιστικές προτάσεις - Κλασικές επιλογές (Μέρος ΙΙ)

Οι στιλιστικές μας προτάσεις για τις μεγαλύτερες ή υπέρμαχες του κλασικού στιλ φίλες μας την προηγούμενη φορά εστίασαν στην επιλογή του σακακιού. Σήμερα θα δούμε μερικές ακόμα ιδέες που εντοπίσαμε και νομίζουμε πως προσφέρονται για καθημερινές εμφανίσεις.

24.04.2014

Echo Train - Fire

Nέο αγαπημένο κομμάτι από δύο εκπροσώπους της αγγλόφωνης ελληνικής μουσικής σκηνής.

15.01.2014

Στιλιστικές προτάσεις - Κλασικές επιλογές (Μέρος Ι)

Αφορμή γι αυτό το post στάθηκε μια πρόσφατη συζήτηση με μια φίλη μας, υπέρμαχο του κλασικού στιλ και των ασφαλών εμφανίσεων. Δεν της αρέσει να τολμάει πολλά, θέλοντας πάνω από όλα να νιώθει άνετα μέσα στα ρούχα της, να τα φοράει και να μην τη φοράνε, αγαπάει τα κοσμήματα και τα παντός τύπου αξεσουάρ και προσπαθεί πάντα οι εμφανίσεις της να συνάδουν με το σωματότυπο (σχετικά μικρόσωμη) και με την ηλικία της (50+).

11.10.2012

Μια ευχάριστη έκπληξη

Από την πρώτη φορά που παρατήρησα την πινακίδα του στο δρόμο μου για τη δουλειά, ήθελα να κάνω μια στάση για να δω τι αφορά. Μα πάντα βιαζόμουν και το άφηνα για μια άλλη πιο κατάλληλη στιγμή.

08.03.2013
Mαθήματα στιλ για άνδρες: Πώς να δένετε τη γραβάτα σας

Μπορεί σήμερα να είναι η Γιορτή της Γυναίκας και πολλές γυναικοπαρέες να κανονίζουν έξοδο χωρίς συντρόφους ή άντρες φίλους αλλά εμείς σας έχουμε άλλη πρόταση. Και μάλιστα πρόταση που αφορά στους αρσενικού γένους επισκέπτες μας. Σήμερα συνοδεύστε τις γυναίκες σας, τις φίλες σας, τις αδερφές σας στις εξόδους τους. Και μάλιστα, γιορτή είναι, προσέξτε λίγο παραπάνω την εμφάνισή σας! Βγάλτε επιτέλους και εκείνη τη γραβάτα από τη ντουλάπα. Θέλει και αυτή να πάρει τον αέρα της! Και αν δεν ξέρετε πώς να τη δέσετε, έχουμε τη λύση! Στο εξής ο V θα φροντίζει για σας...

20.03.2013
Στο ηλιοβασίλεμα

Σήμερα ξεκινήσαμε τη μέρα μας μουσικά με ένα τραγούδι που ταξιδεύει περισσότερα από 50 χρόνια σε όλον τον κόσμο, αποκτώντας όλο και περισσότερους φίλους, συνεχίσαμε με μια φωτογραφική βόλτα στη Θράκη και τον ποταμό Άρδα, και κάπως έτσι θα την κλείσουμε...

03.03.2013
Δημιουργήστε μια ειδική περίσταση

Είναι Κυριακή, έχουμε ντύσει το σπίτι ανοιξιάτικα, οι The LollyPop Project δε μας ήρθαν ακόμα, αλλά μας υποσχέθηκαν ότι δε θα αργήσουν να έρθουν και σήμερα αποφασίσαμε να κάνουμε την ημέρα μας "ειδική περίσταση".

11.09.2013
Επιστροφή στο σχολείο

Back to school, back to reality!

Πολλές σκέψεις κι άλλες τόσες αναμνήσεις μου έρχονται στο μυαλό όταν σκέφτομαι αυτή την ημέρα.