Αυτές οι ξαφνικές μαγικές αποδράσεις..Ο χρόνος σταμάτησε στην Αγία Κυριακή Πηλίου

Πιστεύω ότι ο καθένας μας μπορεί και οφείλει να φτιάχνει τον δικό του μικρό παράδεισο όπου ζει, για να κάνουμε τη ζωή μας λίγο πιο όμορφη. Υπάρχουν όμως κάποια μέρη που είναι μικροί παράδεισοι από μόνα τους, που από το πρώτο βήμα που θα κάνεις, νιώθεις αυτές τις μαγικές δονήσεις που αναβλύζουν θετική ενέργεια.

Στον κόλπο λοιπόν του Παγασητικού, στο νότιο Πήλιο, τέρμα κάτω στη μύτη, βρίσκεται ένα μικρό ψαροχώρι η Αγία Κυριακή.. Ξεκινήσαμε με μια πολύ ωραία παρέα από τη Θεσσαλονίκη και μετά από ένα πολύωρο ταξίδι φτάσαμε στον παράδεισο! Ο δρόμος σε κάποιο σημείο σταματά και ξεκινά ένας μικρός, σύντομος χωματόδρομος, δίπλα στο κύμα, που σε βγάζει στα στενάκια του χωριού. Με την πρώτη εικόνα ξεχνάς κάθε χιλιόμετρο και όσο προχωράς προς τα μέσα ξεχνάς τα πάντα! Η αίσθηση είναι ότι βρίσκεσαι σε ένα μικρό νησάκι του Αιγαίου. Να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις τη θάλασσα που σχεδόν μπορείς ν' αγγίξεις, να παίρνεις τον καφέ σου και να τον απολαμβάνεις δίπλα στα γαλαζοπράσινα πεντακάθαρα νερά, να περπατάς στα υπέροχα δρομάκια και να συλλέγεις εικόνες, ήχους και μυρωδιές της φύσης νιώθοντας σαν να περπατάς στο σπίτι σου, να αγναντεύεις το ηλιοβασίλεμα.. Η ηρεμία, η ανεμελιά, η ομορφιά του τοπίου και η έλλειψη κάθε τουριστικής κουλτούρας κάνουν το χρόνο να σταματά. Και εκεί που σταματά ο χρόνος, ξεκινά η ζωή! Γίνεσαι παιδί και ανακαλύπτεις τα πάντα από την αρχή και είναι όλα τόσο όμορφα! Όταν η μουσική σου είναι ο ήχος της θάλασσας και το φως σου το φεγγάρι είσαι απλά ευτυχισμένος...

Balcony view

Sunset village view

Σε λιγότερες από 48 ώρες ζήσαμε πολλές μοναδικές στιγμές.. αλλά είπαμε ο χρόνος είχε σταματήσει! Το χωριό πέρα από δύο καφέ και δύο ουζερί δεν έχει ούτε καφετέριες, ούτε μπαρ, ούτε μαγαζάκια με αναμνηστικά. Έχει αυτά τα λίγα και ουσιαστικά όμως που κάνουν τη ζωή όμορφη και προσφέρουν αληθινές εμπειρίες και αναμνήσεις. Και επειδή είμαστε και λιτοδίαιτοι περάσαμε γύρω στις 5 ώρες σε ένα ουζερί δίπλα στη θάλασσα, αγαπήσαμε την οικογένεια Αποστολάκη και τον ιδιοκτήτη (το καλύτερο τσίπουρο της περιοχής, μέχρι 15 μπουκαλάκια/άτομο ξυπνάτε απόλυτα καλά την επόμενη μέρα - τσεκαρισμένο), λατρέψαμε την καραβιδομακαρονάδα, που είναι σαν να ρουφάς τη θάλασσα σε κάθε μπουκιά, τραγουδήσαμε μια μεγάλη γκάμα γνωστών επιτυχιών και χορέψαμε με την εξαιρετική παρέα του διπλανού, δεύτερου και μοναδικού ουζερί! Σας προτείνω επίσης να λέτε καλημέρες και να κάνετε γνωριμίες με τους παππούδες και τις γιαγιάδες του χωριού, γιατί εκτός του ότι χαίρονται πολύ, έχουν και πολύ ωραίες ιστοριούλες να σας διηγηθούν!

Karavidomakaronada

San Sunday boats

road

grandp road

water

Επιβάλλεται η βόλτα στο ιστορικό Τρίκερι, το μεγάλο αδελφάκι της Αγίας Κυριακής, που βρίσκεται στην κορυφή του λόφου πάνω από το χωριό. Αν υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε σε νησί (δε χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια) τότε το Τρίκερι, με τα υπέροχα, παλιά αρχοντικά σπίτια εξαιρετικής αρχιτεκτονικής, είναι η Χώρα! Ολάνθιστοι κήποι, υπέροχες μυρωδιές, γραφικά δρομάκια, όμορφες πλατείες και πολλά σημαντικά αξιοθέατα. Από το Τρίκερι επίσης, μπορείτε μέσα από μια υπέροχη διαδρομή να πάτε στην παραλία του Αλογόπορου. Ο δρόμος περνά μέσα από ένα καταπράσινο δάσος από κέδρους, με το βλέμμα να χάνεται στο γαλάζιο της θάλασσας που περιτριγυρίζει το νησάκι Παλαιό Τρίκερι. Σε 4,5 μόλις χιλιόμετρα βρίσκεστε εκεί και από κει ξεκινά θαλάσσιο ταξί που σε περνά απέναντι, στο νησί, το οποίο είναι απλά μαγικό. Για τους λάτρεις της πεζοπορίας η περιοχή έχει πολλά μονοπάτια μέσα στα δάση, που κρύβουν σπηλιές και ξωτικά!

Map

Sea view from Trikeri

Σίγουρα η όλη εκδρομή αξίζει να γίνει καλοκαίρι για να απολαύσετε τις εκπληκτικές παραλίες αν και η γλυκύτατη κυρία Εύα, που μόλις είχε ψαρέψει τα ψάρια για τη σούπα της, μου είπε ότι και το Πάσχα επίσης είναι εξαιρετικά καθώς το χωριό πλημμυρίζει με χρώματα, αρώματα, χορούς και μουσικές από τα πλούσια τοπικά έθιμα!

Agia Kiriaki through leaves

Επιστρέψαμε γεμάτοι, ήρεμοι, και με κάτι συνωμοτικά τεράστια χαμόγελα που θυμίζουν ερωτευμένα πρόσωπα να αποτυπώνουν όλα όσα ζήσαμε..Το μόνο που είχαμε να πούμε στην επιστροφή, καθώς χαζεύαμε την παραμυθένια διαδρομή, έχοντας ακόμη τον ήχο της θάλασσας και αναπολώντας ήδη το ταξίδι μας, ήταν η υπόσχεση πως θα ξαναγυρίσουμε...

Sunset

« Απρίλιος 2024 »
29 30
24.01.2013
Robbie Williams and Nicole Kidman - Somethin' Stupid

Ένα χαριτωμένο τραγούδι για να κλείσουμε γλυκά την ημέρα μας..

29.01.2013

U2 - Beautiful Day

Για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με ροκ διάθεση!

13.10.2014

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Downhill στο Χ.Κ. Βασιλίτσας

Η Ελληνική Οµοσπονδία Ποδηλασίας σε συνεργασία µε τον Π.Α.Ο. "ΦΟΙΝΙΚΑΣ", το Εθνικό Χιονοδροµικό Κέντρο Βασιλίτσας και τον Ε.Π.Ο. Γρεβενών, διοργάνωσε το Πανελλήνιο Πρωτάθληµα Κατάβασης Ορεινής Ποδηλασίας 2014, στις 11 και 12 Οκτωβρίου στο Χιονοδρομικό Κέντρο της Βασιλίτσας.

20.03.2013
Στο ηλιοβασίλεμα

Σήμερα ξεκινήσαμε τη μέρα μας μουσικά με ένα τραγούδι που ταξιδεύει περισσότερα από 50 χρόνια σε όλον τον κόσμο, αποκτώντας όλο και περισσότερους φίλους, συνεχίσαμε με μια φωτογραφική βόλτα στη Θράκη και τον ποταμό Άρδα, και κάπως έτσι θα την κλείσουμε...

11.01.2013
Ένα πρωτότυπο bar

Κάποτε ήταν μόδα στα σπίτια να υπάρχει bar σε μια γωνία του σαλονιού. Κατά την άποψή μας, καλώς η τάση αυτή ξεπεράστηκε. Πολύς χώρος χαμένος και τελικά κάθε πόσο αφήνουμε τους άνετους καναπέδες στο σπίτι για να καθίσουμε σε σκαμπό;

23.06.2014

24 και κάτι ώρες στην Πάργα και στις πηγές του Αχέροντα

Τι μπορείς να κάνεις μέσα σε μία μέρα; Χμ..για να δούμε..Να ξεκουραστείς, να μείνεις σπίτι, να κάνεις ότι θα έκανες ένα οποιοδήποτε άλλο Σαββατοκύριακο, αλλά ξέρεις κάτι; Μπορείς να ταξιδέψεις και αυτό είναι μάλλον το καλύτερο που έχεις να κάνεις! Αν έχεις διάθεση και καλή παρέα μέσα σ' αυτές τις λίγες ώρες μπορεί να χωρέσουν στιγμές-αποθέματα θετικής ενέργειας για μέρες! Με την αγαπημένη Εγνατία οδό από τα Γρεβενά και μετά από περίπου 2 ώρες απίστευτης διαδρομής βρεθήκαμε στην Πάργα. Δυσκολεύεσαι λίγο να πιστέψεις ότι θα ξεπροβάλει η θάλασσα μετά από τόσα βουνά κι όμως!

04.05.2014
Μετά τη βροχή έρχεται το ουράνιο τόξο

Αγαπημένη ατάκα μιας φίλης της ιστοσελίδας μας:

"Σταματήστε να γκρινιάζετε για τη βροχή εδώ στα Γιάννενα! Είμαστε πολύ τυχεροί που βλέπουμε τόσο συχνά ουράνια τόξα!!"

18.04.2014

Πεντανόστιμη σάλτσα μανιταριών

Αυτή η σάλτσα μανιταριών είναι η καλύτερη που έχει κάνει. Δε μαγειρεύει συχνά ούτε μεγάλη ποικιλία φαγητών. Ωστόσο, για όσα κουβαλάει από το δάσος ή από τη θάλασσα, θέλει να έχει άποψη. Και δεν είναι λίγες οι φορές που μπαίνει ο ίδιος στην κουζίνα προσπαθώντας πάντα να ξεπεράσει τον εαυτό του. Ειδικά με τα μανιτάρια, θέλει πάντα να κάνει μια σάλτσα καλύτερη από την προηγούμενη. Κάθε φορά εξελίσσει τη συνταγή του και προσπαθεί να μας καταπλήξει.

Γεγονός είναι ότι τα καταφέρνει πολύ καλά. Αυτή τη φορά όμως η σάλτσα μανιταριών που έφτιαξε είναι απίθανη! Και συνδυάζεται υπέροχα με ζυμαρικά.

16.02.2014
77 Bombay Street - Oko Town

Ρυθμικό και αισιόδοξο!

30.04.2013
Διεθνής Ημέρα της Jazz

Σήμερα η jazz έχει την τιμητική της!

13.02.2013
Χρώματα κι αρώματα

Ποιο τραγούδι θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστό με την πρωινή μας θεματολογία;

18.09.2012

Ειρήνη Σκυλακάκη - In the light

Nice & Greek!

Η Ειρήνη Σκυλακάκη είναι μια νέα ελληνίδα τραγουδοποιός και ερμηνεύτρια. To "In the light" είναι το πρώτο της single και έκλεψε άμεσα τις εντυπώσεις..

17.10.2012

Somewhere over the rainbow & What a wonderful world

Mια ωραία διασκευή από Israel "IZ" Kamakawiwoʻole που συνδυάζει αρμονικά δύο μοναδικά τραγούδια.

Πραγματικά σε χαλαρώνει και παράλληλα σε ταξιδεύει..

21.02.2013

Emeli Sandé - Next To Me

Σήμερα δε θα μπορούσαμε να μην ακούσουμε ένα από τα τραγούδια της φετινής βασίλισσας των BRIT Αwards 2013, που δεν είναι άλλη από την Emeli Sandé. Επιλέγουμε λοιπόν το "Νext to me" που είναι ένα από τα αγαπημένα μας κομμάτια από το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο "Our Version of Events".

09.09.2014
The Big Nose Attack - Yeah! (That Girl)

Ώρα για μουσικό διάλειμμα με ένα blues/rock δίδυμο που ανακάλυψα πρόσφατα και πολύ μου αρέσει!

13.03.2013
Βαγγέλης Παπαθανασίου - pinta, nina, santa maria

Όνειρα, εξερευνήσεις, ταξίδια, μοναδικές εμπειρίες.. Διάθεση για μια ζωή γεμάτη έντονες στιγμές, μεγάλες συγκινήσεις, πολλές αναμνήσεις.

16.07.2014

Cherry Smoothie

Ένα smoothie την ημέρα.. είναι ένας ωραίος τρόπος να πάρουμε τις απαραίτητες βιταμίνες!

31.01.2014
Πολύχρωμο πρωινό για όλους

Αυτό το σαββατοκύριακο αφιερώστε χρόνο σε εσάς, την οικογένεια και τους φίλους σας! Στρώστε τραπέζι διαρκείας και απολαύστε ένα νόστιμο και πολύχρωμο πρωινό!

10.04.2014

Σταφιδόψωμα

Η φίλη Μπέσσυ ξαναχτυπά για άλλη μια φορά με λαχταριστά σταφιδόψωμα. Ό,τι φτιάχνεται με ζύμη μας αρέσει πολύ, οπότε ευκαιρία για νέα κουζινομαγειρέματα!

02.01.2013

Σχετικά με τους στόχους

"Είναι το απροσδιόριστο μυστήριο που προσθέτει γοητεία στην επιδίωξη ενός στόχου."

Antoine Rivarol, Γάλλος Γνωμικογράφος

14.08.2013
Το γκρι παιδικό δωμάτιο

Έχετε σκεφτεί ποτέ γκρι έπιπλα για το παιδικό δωμάτιο;

23.02.2013

Δικαίωμα στην Ελληνική Ιθαγένεια

Μια διαφήμιση που τράβηξε την προσοχή μας! Πιθανόν να την έχετε ήδη δει μια και η συγκεκριμένη καμπάνια ανακοινώθηκε τέλος Ιανουαρίου. Ωστόσο, όσοι δεν την έχετε πετύχει αφιερώστε 40 δευτερόλεπτα. Αξίζει τον κόπο.

20.10.2013

Δωρεάν ξεναγήσεις σε ναούς και μνημεία: Αδράξτε την ευκαιρία!

Μπορεί η σημερινή Κυριακή να είναι η τελευταία μέρα για το Open House Thessaloniki, όμως οι πολίτες της συμπρωτεύουσας έχουν ακόμα μια ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την πόλη τους μέσω του φθινοπωρινού κύκλου δωρεάν ξεναγήσεων σε ναούς και μνημεία που διοργανώνει και φέτος ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

02.07.2013
Ένας διαφορετικός πίνακας ανακοινώσεων

Και αφού φτιάξετε μερικά από τα χειροποίητα αξεσουάρ που είδαμε νωρίτερα, μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διακόσμηση του γραφείου σας με έναν διαφορετικό πίνακα ανακοινώσεων..ή διαθέσεων..