Let the sunshine in

Mπορεί αυτές τις μέρες ο καιρός να μας τα χάλασε λιγάκι και να μην έχουμε δει τον ήλιο να λάμπει, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι αυτό είναι παροδικό, μια και η χώρα μας έχει 300 μέρες ηλιοφάνειας το χρόνο. Οπότε η επανεμφάνιση του είναι απλά θέμα ημερών! Μέχρι τότε..

..ας θυμηθούμε την εξαιρετική διασκευή του "Υou are my sunshine" από τους Leftover Cuties κι ας γίνουμε εμείς η λάμψη του ήλιου για τους γύρω μας.

Yγ. Η εν λόγω φωτογραφία τραβήχτηκε τέλος Σεπτέμβρη κατά την ανάβασή μας στο όρος Τύμφη με στόχο να δούμε τη Δρακόλιμνη που κρύβει στην κορυφή του. Μοναδική εμπειρία!

« Δεκέμβριος 2022 »
      1 2 3 4
26 27 28 29 30 31
18.02.2016

Περιποιηθείτε τον εαυτό σας όπως του αξίζει

Από τη στιγμή που άνοιξα τις συσκευασίες μύρισε τριαντάφυλλο! Μύρισε φύση! Και η αλήθεια είναι ότι ήρθε η κρητική φύση στο σπίτι μου, στο μπάνιο μου! Και δεν μπορούσα να περιμένω, ήθελα να δοκιμάσω αμέσως τα προϊόντα που είχα μπροστά μου. Περίμενα όμως να βραδιάσει, να επικρατήσει ησυχία στο σπίτι και να έχω το περιθώριο να ανάψω τα κεράκια μου στο μπάνιο και να αφιερώσω λίγο χρόνο στον εαυτό μου.

11.07.2014

The Dandy Warhols - Mohammed

Μουσική πρόταση από έναν από τους άντρες της παρέας του maresei!

Πρόκειται για ένα πολύ χαλαρωτικό κομμάτι... ό,τι ακριβώς χρειαζόμαστε αυτή την ώρα για να ξεφύγουμε από τις τρέχουσες υποχρεώσεις.

03.07.2013
Αυτό που χρειαζόμαστε

Ποια είναι η πρώτη σκέψη που κάνετε κάθε φορά που ξυπνάτε;

Να μερικές πιθανές σκέψεις:

24.02.2013

Maroon 5 - Sunday Morning

Το πρωί της Κυριακής είναι εδώ και o καιρός σε αρκετές περιοχές είναι ακόμη βροχερός, αλλά δεν πτοούμαστε! Ξεκινάμε την ημέρα μας με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση και αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας και στις επιθυμίες του.

04.05.2014
Μετά τη βροχή έρχεται το ουράνιο τόξο

Αγαπημένη ατάκα μιας φίλης της ιστοσελίδας μας:

"Σταματήστε να γκρινιάζετε για τη βροχή εδώ στα Γιάννενα! Είμαστε πολύ τυχεροί που βλέπουμε τόσο συχνά ουράνια τόξα!!"

14.11.2012
Οι πρώτες μου χριστουγεννιάτικες κατασκευές

Οι πρώτες μου χριστουγεννιάτικες κατασκευές είναι γεγονός και προορίζονται για δώρο σε μια φίλη που έχει σήμερα τα γενέθλιά της.

19.05.2013

Οι δαντέλες αλλιώς

Πάλι οι δαντέλες στο προσκήνιο και αυτή τη φορά σε μια διαφορετική εκδοχή. Οι δαντέλες - γιρλάντες για τη διακόσμηση του σπιτιού.

15.12.2012
Πρωινό στο κρεβάτι

Σήμερα ξεκινάμε τη μέρα μας με πρωινό στο κρεβάτι..

30.03.2017

O Δρόμος του Γιοφυριού - Άρτα 26/3/2017

Άρτα, μια πόλη με πάρα πολλά ιστορικά μνημεία, εκκλησίες, μουσεία, το περίφημο Μεσαιωνικό Κάστρο αλλά και φυσικές ομορφιές όπως το φράγμα Πουρναρίου και η τεχνητή λίμνη μέσα στην πόλη. Μιλάμε για τα κοντινά σημεία της πόλης... Λέτε να ξέχασα το μοναδικό ιστορικό, χιλιοτραγουδισμένο πέτρινο γεφύρι της; Όχι βέβαια, είναι κάτι ξεχωριστό που χρήζει ειδικής αναφοράς γιατί είναι το πρώτο σημείο που θα επισκεφθεί ο ταξιδιώτης και μετά ακολουθούν τα άλλα.

05.04.2013

Food Styling

Να ένας ωραίος τρόπος να σερβίρετε τις λιχουδιές όταν έχετε κόσμο. Τα ξύλινα πιάτα ή πλατό ή δίσκοι κοπής ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε τα, μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν εναλλακτικές πιατέλες σερβιρίσματος όχι μόνο σε μπυραρίες και wine bars αλλά και στο σπίτι.

28.09.2012
Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς

Πολύ καλή ευκαιρία για ένα διαφορετικό σαββατοκύριακο!

30.11.2012
Νέα πρόταση για το κέντρο του τραπεζιού

Αυτές οι κολοκύθες ήταν παρατημένες και κατασκονισμένες σε ένα ξεχασμένο ράφι στο μανάβικο της γειτονιάς, ποιος ξέρει για πόσο καιρό;

29.01.2013

Να μ' αγαπάς

Τρεις φωνές σε ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι.

14.12.2012

Nina Simone - Feeling Good

Είναι Παρασκευή, νιώθουμε καλά και χαμογελάμε! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν τη μέρα μας με jazz διάθεση και τη μοναδική Nina Simone να μας τραγουδάει..

30.12.2012
Σπέσιαλ πρωινό

Eίναι η τελευταία Κυριακή του χρόνου, ας κακομάθουμε τον εαυτό μας με ένα περιποιημένο πρωινό. Μια σπέσιαλ ομελέτα είναι ό,τι πρέπει..

31.05.2013

Τέσσερις ελληνικές παραλίες στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου

Με μεγάλη χαρά είδαμε τέσσερις ελληνικές παραλίες ανάμεσα στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου, σύμφωνα με τη λίστα που παρουσίασε το CNN. Τέσσερις παραλίες, η μία καλύτερη από την άλλη.

29.12.2012

Παστίλιες για τον πόνο του άλλου πήραμε;

Αν πήραμε, ας ξαναπάρουμε. Κι αν δεν πήραμε, ας κάνουμε μια στάση σε ένα φαρμακείο σε μια από τις επόμενες βόλτες μας στην αγορά κι ας φροντίσουμε να προμηθευτούμε ένα πακετάκι παστίλιες!

04.03.2013

Μαρίζα Ρίζου-Μια άλλη ευτυχία

Ένα μουσικό διάλειμμα με ένα ακόμη κομμάτι από τη Μαρίζα Ρίζου..

20.03.2015

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια κοντούλα λεμονιά

Το γνωστό δημοτικό τραγούδι "Μωρή κοντούλα λεμονιά με τα πολλά λεμόνια..." ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση. Οι καιρικές συνθήκες, η περιοχή και το κλίμα, η καλή χρονιά(;), όλα μαζί συνετέλεσαν έτσι ώστε η κοντούλα λεμονιά της γειτονιάς μας ειδικά φέτος να φτιάξει τόσα πολλά λεμόνια που κυριολεκτικά σε πλήθος ανταγωνίζονται τα φύλλα της. Οι φωτογραφίες το μαρτυρούν.

30.08.2014

Πιάσε μια "μπρουσκέτες - χωριάτικη"

Το σημερινό μας βραδινό... Ελαφρύ, δροσερό και πολύ ελληνικό!