Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες (Μέρος 1ο)

Δειλά δειλά, μετά τα τζιντζερομπισκότα, ξεκίνησα τις πρώτες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες για φέτος. Ίσως είναι λίγο νωρίς αλλά ήθελα να δω τι διαφορετικό μπορώ να κάνω, να ετοιμάσω καρτούλες και μικρά διακοσμητικά στο πνεύμα των γιορτών αξιοποιώντας κορδέλες, χριστουγεννιάτικα στοιχεία και διάφορα άλλα μικροαντικείμενα.

Τα βασικά στοιχεία για τις πρώτες καρτούλες ήταν το χαρτόνι και μερικά χρωματιστά κουμπιά. Μια ευχή γραμμένη στο κάτω μέρος της κάρτας ενισχύει τον γιορτινό της χαρακτήρα, ενώ για πιο προσωπικό αποτέλεσμα, εννοείται πως θα μπορύσε να είναι πιο προσωπική η ευχή. Οι κάρτες μπορούν να κολληθούν πάνω στα δωράκια προς τους αγαπημένους μας.

Μια ακόμα χρήση αυτών των μικρών καρτών μπορεί να επιτευχθεί αν τις τοποθετήσουμε στο γιορτινό τραπέζι γράφοντας σε κάθε κάρτα το όνομα του εκάστοτε συνδυαιτυμόνα.

christmas-diy-part-I-3

christmas-diy-part-I-4

Τα πρώτα μου φετινά στολίδια αποτελούναι από κορδέλες χρωματιστές σε διάφορα σχέδια, υφάσματα, πάχη, δεμένες γύρω από ξύλα κανέλας και κομμένες σε μέγεθος τέτοιο που να σχηματίζουν μικρά δεντράκια. Σε αυτά τα δέντρα μπορεί να περαστεί είτε ένα κομμάτι σπάγκος είτε άλλη κορδέλα για να μπορούν να κρεμαστούν από τα κλαδιά του μεγάλου μας δέντρου. Εναλλακτικά μπορούν να κολληθούν πάνω σε ένα διπλωμένο χαρτόνι, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια ακόμα κάρτα.

christmas-diy-part-I-1

christmas-diy-part-I-9

christmas-diy-part-I-10

Διαλέξτε χρώματα, χαρτόνια, κορδέλες, υλικά και ετοιμάστε τα δικά σας χειροποίητα στολίδια! Εκτός από δημιουργικό και διασκεδαστικό είναι και άκρως αγχολυτικό!

Για μένα οι δημιουργίες μόλις ξεκίνησαν και μαζί τους φέρνουν τις γιορτές!

Έπεται συνέχεια...

« Ιούνιος 2022 »
    1 2 3 4 5
27 28 29 30
15.10.2012

Joe Dassin - Les Champs-Élysées

Είναι τόσο χαριτωμένο και σε ταξιδεύει στο Παρίσι..για μια νοητή βόλτα aux Champs-Élysées..

Η φωτογραφία είναι του Stefano Brivio.

22.02.2013

Οδηγός οργάνωσης ταξιδιού

Θέλετε να ταξιδέψετε στο εξωτερικό και φοβάστε; Δεν έχετε ξαναπάει μεμονωμένα, χωρίς γκρουπ ή κάποιον άλλο να σας καθοδηγεί; Δείτε μερικές απλές συμβουλές για να πάρετε θάρρος.

07.07.2014
Never Give Up

Ένα μήνυμα που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ... Never Give Up! Μην τα παρατάτε! Ονειρευτείτε!

20.05.2013

Σπιτική σάλτσα φράουλας

Την άνοιξη αγαπώ το πράσινο της φύσης, τα λουλούδια που ανθίζουν, τα χρώματα, τα χαμογελαστά πρόσωπα, την επιστροφή των ανθρώπων σε δραστηριότητες μέσα στη φύση, τη μέρα που μεγαλώνει ... και άλλα πολλά ... και τις φράουλες!!!

11.09.2013
Επιστροφή στο σχολείο

Back to school, back to reality!

Πολλές σκέψεις κι άλλες τόσες αναμνήσεις μου έρχονται στο μυαλό όταν σκέφτομαι αυτή την ημέρα.

12.04.2013
H Olivia παραδίδει...

Και μια που είπαμε για τη σημερινή υπέροχη μέρα που θα πάμε να διαλέξουμε λουλούδια, θυμήθηκα μια εμφάνιση της Olivia Palermo που όπως πάντα άλλωστε, παραδίδει μαθήματα στιλ ακόμα και όταν διαλέγει λουλούδια.

10.04.2015

Eνδυματολογικές προτάσεις με αέρα Παρισιού

Μια που ο καιρός θα έχει λίγο από όλα αυτές τις μέρες, ας πάρουμε μερικές ιδέες για πιθανές ενδυματολογικές μας επιλογές βασιζόμενες στις εμφανίσεις της πάντα στιλάτης Miroslava Duma κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εβδομάδας μόδας στο Παρίσι.

05.04.2014

Οι κερασιές... ανθίσαν και φέτος

Παραφράζοντας τον τίτλο του βιβλίου του Μενέλαου Λουντέμη, οι πανέμορφες "νυφούλες" ετοιμάζονται να μας δώσουν σε δυο μήνες περίπου τους νοστιμότατους καρπούς τους...

22.02.2013
It's Friday

Μπορεί να βρέχει πάλι, αλλού να χιονίζει.. Ελπίζουμε να υπάρχουν και μέρη με ηλιόλουστες καλημέρες!

19.02.2015

New York Fashion Week 2015

H εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης ολοκληρώνεται σήμερα και οι fashion editors ήδη έχουν ξεχωρίσει τις νέες τάσεις βασιζόμενοι όχι μόνο σε ό,τι είδαν στις πασαρέλες, αλλά και από τις εμφανίσεις των φίλων της μόδας στους δρόμους της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ.

06.04.2015

Μπούρινος 2015, λίγο πριν έρθει η άνοιξη…

Τι κι αν φέτος η άνοιξη μας κάνει τη δύσκολη; Τι κι αν οι βροχές δε λένε να μας ξεχάσουν; Είδαμε δυο μέρες με λίγο καλύτερο καιρό και μια που δεν μπορούσε να μας κρατήσει το σπίτι, αναζητήσαμε μια διαδρομή, μια ορεινή περιπλάνηση, μια κορυφή βουνού, να πάρουμε τη δόση μας... Και κάπως έτσι τέλος Μαρτίου του '15 ανεβήκαμε για άλλη μια φορά στον Μπούρινο.

01.03.2013
Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο

Λίγες μέρες πριν την εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο, πραγματοποιήθηκε η αντίστοιχη εκδήλωση στο Λονδίνο. Και εκεί οι street style εμφανίσεις ήταν πολύ προσεγμένες, αν και μάλλον ήταν λιγότερο εκκεντρικές από ότι στο Μιλάνο. Εμείς διαλέξαμε αυτές που μας άρεσαν περισσότερο και σας τις παραθέτουμε για να παίρνετε ιδέες και να ανανεώνετε το στιλ σας.

30.10.2016

Αυγοφέτες της γιαγιάς

Αυτή τη φορά όχι με την κλασική συνταγή της γιαγιάς, που λέει "Τι να βάζει άραγε η γιαγιά, ας βάλω κι εγώ" αλλά με την επίσημη συνταγή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου.

22.08.2014

Προς αναζήτηση της καλύτερης στάσης για ύπνο

Κι αναζητά την καλύτερη στάση για ύπνο... και διαβάζει για το πώς μπορούμε να κοιμόμαστε καλύτερα... Μα γιατί; Μήπως (νομίζει ότι) δεν κοιμάται καλά;

Τις μέρες που περάσαμε παρέα πάντως αυτό το καλοκαίρι δε διαπιστώσαμε να έχει τέτοιο πρόβλημα. Έπεφτε στο κρεβάτι, διάβαζε για 3 μετρημένα λεπτά και απευθείας παραδιδόταν σε ύπνο βαθύ. Λίγα λεπτά αργότερα ο ήχος του ροχαλητού του διαπερνούσε τα αυτιά μας κι ας μας χώριζε ένας τοίχος και δυο κλειστές πόρτες. Ακόμα και μέσα στη μέρα κοιμόταν όποτε ήθελε. Τάχα ξάπλωνε για δέκα λεπτά και μπορεί να περνούσαν ώρες. Λες και είχε τον ύπνο στο τσεπάκι...

03.01.2015

Συμβουλές για την αντιμετώπιση του χιονιά

Λίγο πριν μπει η νέα χρονιά, είδαμε τις πρώτες άσπρες μέρες κυριολεκτικά. Χιόνι έπεσε σε πολλές περιοχές της χώρας μας, ακόμα και δίπλα στο κύμα, οι φωτογραφίες με τα χιονισμένα τοπία κατέκλυσαν τα social media, παιδάκια γέμισαν τα πεζοδρόμια για να παίξουν χιονοπόλεμο παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες και εκδρομείς βρέθηκαν για ώρες στους δρόμους αφού αναγκάστηκαν να ταξιδεύουν με πολύ μικρές ταχύτητες μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους.

03.09.2015

Διακοπές στην πηλιoρείτικη Κάτω Γατζέα (plus Καλά Νερά - Άφυσσος)

Αυτό το καλοκαίρι αποφασίσαμε να εκδράμουμε στο Πήλιο για να περάσουμε ένα τετραήμερο με αγαπημένους φίλους. Μετά από μια σύντομη αναζήτηση καταλύμματος, βρεθήκαμε στην Κάτω Γατζέα, για την οποία ομολογώ πως δεν είχαμε ακούσει ποτέ τίποτα. Νομίζαμε βάσει όσων διαβάσαμε ότι είναι ένα μικρό ψαροχώρι με μόνο θετικό την κοντινή απόσταση από τα φημισμένα Καλά Νερά και τη γραφική Άφησσο.

Και ναι μεν είναι ένα σχετικά μικρό ψαροχώρι αλλά είναι και μια ανέλπιστη έκπληξη για όποιον το επισκέπτεται πρώτη φορά!

01.07.2014

Το wallpaper του Ιουλίου

Ο μήνας που κατεξοχήν ξεκινούν οι θερινές μας διακοπές είναι εδώ!

Καλωσορίζουμε, λοιπόν, τον Ιούλιο με νέο wallpaper που εκφράζει την ταξιδιάρικη "διάθεση" μας και μας θυμίζει τις διακοπές μας το περασμένο καλοκαίρι στην Άνδρο.

11.02.2013

Robbie Williams - Something Beautiful

Κάτι όμορφο για να κλείσουμε την ημέρα μας όπως την ξεκινήσαμε, μουσικά! Γιατί είπαμε η μουσική δεν είναι ποτέ αρκετή!

10.07.2014

Στο σπήλαιο της Αλιστράτης

Ένα από τα ομορφότερα σπήλαια της Ελλάδας, ίσως μοναδικό με βάση τα είδη και τις μορφές των σταλαγμικτών, των σταλακτιτών και των σπάνιων εκκεντριτών είναι το Σπήλαιο της Αλιστράτης Σερρών. Ανήκει σε δίκτυο σπηλαίων του Αγγίτη ποταμού, παραπόταμου του Στρυμόνα. Είναι εντυπωσιακό από όλες τις απόψεις και αξίζει να το επισκεφθεί κανείς.

18.08.2014

Τις έβλεπα στην αυλή και κάτι με έτρωγε...

Καρέκλες παλιές, μεταλλικές, σκουριασμένες μα τόσο γερές... Δεν ήταν δυνατό να είναι όλα τόσο περιποιημένα και αυτές οι καρέκλες του σκηνοθέτη να μου χαλάνε την αισθητική. Μια απόφαση ήταν και ή θα πήγαιναν στα σκουπίδια ή για συντήρηση και επειδή μου φάνηκε κρίμα - είχαν και μεγάλη ιστορία, όπως επίσης και ηλικία-, επέλεξα το δεύτερο.

05.01.2013
Ταινία υπό το φως των κεριών

Όσοι μείναμε σπίτι, ανοίγουμε ένα μπουκάλι κρασί, ανάβουμε κεράκια, σβήνουμε τα φώτα και πατάμε το play για να ξεκινήσει η ταινία που έχουμε επιλέξει..

26.09.2013

Πάστα Φλώρα για τον πονοκέφαλο

Όταν έχεις στο ψυγείο σου βαζάκια όλων των μεγεθών με σπιτική μαρμελάδα μανούλας από ροδάκινα που έχεις μαζέψει με τα χεράκια σου, είναι δυνατόν να μη γίνει η πάστα φλώρα το αγαπημένο σου γλυκό;