Το βιβλίο των ευχών

Οι ευχές είναι αναπόσταστο κομμάτι της ύπαρξής και της καθημερινότητάς μας... Είναι σημαντικό να προσδιορίζουμε τις ευχές μας και να παίρνουμε το σωστό δρόμο προς την επίτευξη τους. Θυμηθείτε και το Δωμάτιο των Ευχών στο TedxThessaloniki.

Κάνουμε ευχές πολλές στιγμές της ημέρας, όταν ξυπνάμε, την ώρα που ψάχνουμε πάρκινγκ, τη στιγμή που φτάνουμε στη στάση του λεωφορείου με την ελπίδα να έρθει άμεσα και να μην είναι πολύ γεμάτο, όταν βγαίνουμε από το σπίτι χωρίς ομπρέλα (ειδικά τις τελευταίες βροχερές μέρες), όπως και τη στιγμή που φτάνουμε στο σπίτι ευχόμενοι να βρούμε έτοιμο το φαγητό, όταν ξαπλώνουμε το βράδυ στο κρεβάτι και σκεφτόμαστε την επόμενη μέρα...

Ευχές όμως κάνουμε και σε κάθε λογής εκδηλώσεις, γενέθλια, βαφτίσεις, γάμους... Ιδιαίτερα στους γάμους και τις βαφτίσεις είθισται πάνω στο τραπέζι με τις μπομπονιέρες ή τα γλυκά ή στο χώρο της δεξίωσης να υπάρχει ένα βιβλίο ευχών στο οποίο οι καλεσμένοι μπορούν να γράφουν τις ευχές τους για τη μελλοντική ζωή του ζευγαριού ή του μωρού που μόλις βρήκε και επίσημα την ταυτότητά του.

Και ναι, συνηθίζεται το βιβλίο ευχών αλλά γιατί να μίνουμε πιστοί στη συνήθεια και να μην αναζητήσουμε μια πιο πρωτότυπη λύση, με περισσότερη φαντασία και χιούμορ;

Τι θα λέγατε, για παράδειγμα, για το δέντρο των ευχών;

- Είτε με ένα μεγάλο φυτό είτε με ένα ψεύτικο μεταλλικό δέντρο και μερικά καρτελάκια με χώρο για να γράψει κανείς την ευχή του και με κλωστούλα για να κρεμάσει κάθε καλεσμένος την καρτούλα σε ένα από τα κλαδιά του φυτού που επιθυμεί; Έτσι θα δημιουργηθεί το δέντρο ή έστω ο θάμνος των ευχών.

- Είτε με μια μεταλλική επιφάνεια που θα μπορούσε κανείς να κολλά χαρτάκια post - it σε σχήμα φύλλου (είναι εύκολο να τα βρει κανείς στα βιβλιοπωλεία). Πάλι θα έχουμε ένα εναλλακτικό δέντρο ευχών.

wedding wishing tree sm
Φωτογραφία: pinterest

wedding wishing tree xl

wedding wishing tree

Μήπως θα προτιμούσατε μια συλλογή από κάρτες ή φωτογραφίες με κενό χώρο στο πίσω μέρος για να γράψουν τις ευχές τους οι καλεσμένοι; Πολύ ενδιαφέρον επίσης έχει όταν επιλέγονται φωτογραφίες με σκηνές από γαμπρούς και νύφες όταν πρόκειται για γάμο ή με παιδικούς ήρωες αν πρόκειται για βάφτιση. Αυτό μπορεί να είναι και εξαιρετική πηγή έμπνευσης και χιούμορ, εφόσον οι καλεσμένοι μπαίνουν στη διαδικασία να διαλέξουν τή σκηνή ή τον ήρωα που επιθυμούν για να γράψουν τα αντίστοιχα σχόλια - ευχές.

postcard1

postcard2

postcard3

postcard4

Απόλυτο συνοδευτικό στοιχείο στη διακόσμηση και στην ολοκλήρωση της διαδικασίας των ευχών είναι και η ύπαρξη ενός γραμματικβωτίου ή έστω ενός παλιού ξύλινου ή μεταλλικού κουτιού για την τοποθέτηση των καρτών, ενώ εναλλακικτικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ένα ξύλινο πλαίσιο με πλέγμα από σχοινί ή σύρμα πάνω στο οποίο θα μπορούσαν να στερεώνονται οι ευχετήριες κάρτες χρησιμοποιώντας ξύλινα μανταλάκια.

wedding mailbox
Φωτογραφία: pinterest

Τέλος, μια ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική ιδέα για το ευχολόγιο είναι η χρήση φελλών. Μερικοί τους μαζεύουμε έτσι κι αλλιώς, μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε ως μικρούς καμβάδες για σύντομες ευχές και μετά να κάνουμε και μια κατασκευή στον τοίχο για να μας συντροφεύουν για πάντα οι γαμήλιες ευχές.

wedding wine corks

Κύρια φωτογραφία: pinterest

« Απρίλιος 2024 »
29 30
16.10.2012

Singin' in the rain (1952)

Και ενώ η βροχή, εδώ στα δυτικά της χώρας, συνεχίζεται..ας θυμηθούμε το χαρούμενο ρυθμό του συγκεκριμένου "κλασικού" τραγουδιού και την ευχάριστη διάθεση του Gene Kelly στο "Singin' in the rain" από το ομότιτλο μιούσικαλ.

28.02.2013
Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms

Ένας καλλιτέχνης που δε χρειάζεται συστάσεις σε ένα εξαιρετικό τραγούδι, ιδανικό για να κλείσουμε τη βραδιά μας μελωδικά.

14.03.2013
Keep Shelly in Athens - Our Own Dream

Το δικό μας όνειρο. Και το δικό τους όνειρο. Ταυτίζονται άραγε; Ποιοι είναι οι Keep Shelly in Athens;

27.11.2012
Χάρτινοι γερανοί

Χάρτινοι γερανοί! Λένε πως αν κάνεις 1000, μια επιθυμία σου θα γίνει πραγματικότητα.

Τώρα που ήρθε και το ειδικό χαρτί που παρήγγειλα ποιος με πιάνει! Απανταχού φίλοι origami ενωθείτε...

30.03.2013

Μισιρλού έκπληξη

ή αλλιώς Misirlu Shake στο σταθμό του Ηλεκτρικού στον Πειραιά!

18.04.2013

Πέμπτη δεν κρατιέμαι...

Σήμερα νιώσαμε την ανάγκη να ξαναγίνουμε όλοι παιδιά..

19.08.2013

Απέραντο Γαλάζιο

Φαγητό στο "απέραντο γαλάζιο" στη νότια άκρη του νησιού, στον Άγιο Ιωάννη Βουνού με θέα τον κόλπο του Λιλικά και της Κώμης.

06.08.2013
Σταύρος Σιόλας - Διόδια

Μερικές φορές ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο, ακόμα και όταν ακούς αφηρημένα, γράφοντας, διαβάζοντας ή οδηγώντας, μπορείς να σε συγκινήσει τόσο. Είνη η μελωδία; Είναι η ερμηνεία; Είναι οι στίχοι; Είναι όλα μαζί;

01.02.2013

Σοκολατάκια με μανταρίνι και καρύδια

Διανύουμε την εβδομάδα γαστρονομίας, όπως θα έχετε μάλλον καταλάβει. Κάθε μέρα και μια συνταγή για δημιουργικούς κουζινοπειραματισμούς.

29.12.2012

Φρέσκος χυμός από φρούτα εποχής

Ένα μήλο και δυο ώριμα ακτινίδια μαζί με λίγο νερό μπορούν να γίνουν ένας πολύ νόστιμος και θρεπτικός χυμός.

04.03.2014

Οι αλήθειες του Χόρχε Μπουκάι

1. Αυτό που είναι, είναι.

2. Εγώ είμαι αυτός που είμαι.

3. Εσύ... είσαι όπως είσαι.

22.01.2013

Mandisa ft. TobyMac - Good Morning

Μια αισιόδοξη μουσική καλημέρα από τη Mandisa και τον TobyMac!

05.08.2014

Πρόσβαση για όλους στη θάλασσα

Ολοένα και περισσότερες τέτοιες υποδομές εμφανίζονται στις παραλίες και μας κάνουν να νιώθουμε, αν όχι και να είμαστε, κάπως πιο πολιτισμένοι! Υποδομές που θα έπρεπε να υπάρχουν χρόνια τώρα για να δίνουν σε όλους το δικαίωμα να απολαμβάνουν ένα από τα ελεύθερα αγαθά, το περιζήτητο - κατά τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες - δροσερό νερό της θάλασσας! Φυσικά κάλλιο αργά παρά ποτέ!

23.07.2014

Αχ αυτή η θέα...

Αυτή η θέα στο φως του ηλιοβασιλέματος έχει μείνει στο μυαλό μου...

28.11.2012
We love books

We love books!

Αυτά τα βιβλία είναι μερικά από τα αποκτήματά μου από το παζάρι βιβλίου της Θεσσαλονίκης. Θυμάστε που σας είπα ότι πήραμε πολλά και δεν μπορούσαμε να τα κουβαλήσουμε;

27.05.2013

She & Him- I Could've Been Your Girl

Καλημέρα και καλή εβδομάδα με το πιο φρέσκο και γεμάτο χρώματα video clip τραγουδιού που είδαμε τον τελευταίο καιρό..

30.06.2014

Περπατώ περπατώ εις τον ...δρόμο

Οι τυχαίες συναντήσεις με πολλών ειδών χαριτωμένα ζωάκια είναι συχνό φαινόμενο αυτή την εποχή.

Σκαντζόχοιροι, χελώνες, φιδάκια - αυτά τα τελευταία δεν τα βρίσκω πολύ χαριτωμένα - αλεπούδες, απ' όλα έχει η φύση και οι συναντήσεις μαζί τους είναι σχεδόν σίγουρες όσο κινούμαστε σε επαρχιακούς δρόμους. Βέβαια μερικά από αυτά τα ζώα δεν είναι αρκετά τυχερά και συχνά βρίσκονται χτυπημένα στο δρόμο.

31.05.2013

Τέσσερις ελληνικές παραλίες στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου

Με μεγάλη χαρά είδαμε τέσσερις ελληνικές παραλίες ανάμεσα στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου, σύμφωνα με τη λίστα που παρουσίασε το CNN. Τέσσερις παραλίες, η μία καλύτερη από την άλλη.

19.01.2013
A little magic

Πράγματι! Ας προσθέσουμε λοιπόν λίγη "μαγεία" στην καθημερινότητά μας..

20.06.2014

Στο παραμυθένιο Φαράγγι της Καλυψώς

Το φαράγγι της Καλυψώς, στα ανατολικά του Κισσάβου, πάνω απ' την περιοχή του Κόκκινου Νερού, είναι πανέμορφο. Ειδικά κατά το χρονικό διάστημα τέλος άνοιξης - αρχές καλοκαιριού είναι η ιδανική περίοδος για μια επίσκεψη.

03.04.2016

Το μυστικό της Νίκης

Θα διαθέσουμε 18 λεπτά παρέα με τα παιδάκια μας σήμερα για να δούμε μια ταινία animation;

18.02.2013
Η κουζίνα

Σήμερα που η κουζίνα, η διακόσμησή της και οι κουζινοπειραματισμοί είναι το κεντρικό μας θέμα, δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε πως η κουζίνα είναι η καρδιά του σπιτιού. Δε συμφωνείτε;

28.08.2013

Βελίκα, Παράλια Ν. Λάρισας

Απαθανατίζοντας καλοκαιρινές στιγμές στην παραλία της Βελίκας, στα Παράλια του Ν. Λάρισας.

15.10.2012
Think twice

Πόσες φορές τυχαίνει στην καθημερινότητά μας να εκνευριζόμαστε με κάτι που συμβαίνει ή κάτι που μαθαίνουμε τόσο στις επαγγελματικές όσο και στις προσωπικές μας συναναστροφές...