Μισιρλού έκπληξη

ή αλλιώς Misirlu Shake στο σταθμό του Ηλεκτρικού στον Πειραιά!

Σίγουρα ήταν μια μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη για όσους βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή στο σταθμό.

« Ιούνιος 2021 »
  1 2 3 4 5 6
28 29 30
08.06.2017

Διακοπές 2016 - 5η στάση: Αθήνα

Μετά τη βόλτα μας στα νησιά του Αργοσαρωνικού, το πλάνο μας έλεγε διήμερη παραμονή στην Αθήνα. Οπότε αφήσαμε τις Σπέτσες και μετά από ένα ήσυχο και σύντομο ταξίδι, φτάνουμε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, άψογο και σε πολύ βολική περιοχή.

Έχουμε χρόνια να έρθουμε στην πρωτεύουσα. Έχουμε όμως και δυο μέρες να τριγυρίσουμε το κέντρο της με άψογο ξεναγό, φίλο, νέο και ακούραστο.

20.11.2012

Savoir Adore - Dreamers

Το αγαπήσαμε με το πρώτο άκουσμα! Σύγχρονο μα ατμοσφαιρικό και με πρωτότυπο βίντεο.

17.09.2013

Συμβουλές για τον ύπνο από τον Russel Foster

Γιατί κοιμόμαστε; Πόσο σημαντικό είναι να κοιμόμαστε σωστά και τι μπορούμε να κάνουμε γι' αυτό;

Στα ερωτήματα αυτά έψαχνε απαντήσεις ο φίλος μας ο Β., που επέλεξε να μοιραστεί αυτό το βίντεο μαζί μας.

21.11.2014

Το κάμελ παλτό

Η θερμοκρασία έχει αρχίσει να πέφτει και ο χειμώνας είναι προ των πυλών. Σύντομα λοιπόν θα χρειαστούμε ένα πιο ζεστό πανωφόρι. Τι καλύτερο λοιπόν από το κάμελ παλτό μας, που πέρα από κλασική αξία, φέτος είναι μια από τις αγαπημένες μας ενδυματολογικές τάσεις. Ας δούμε λοιπόν 3 στιλιστικές προτάσεις που το αναδεικνύουν!

28.09.2012

Πρωινό στο μπαλκόνι

Σάββατο σήμερα.. Ευκαιρία για πρωινό στο μπαλκόνι, όσο ακόμα κρατάει ο καιρός.

01.07.2013

Το wallpaper του Ιουλίου

Ο μήνας που κατεξοχήν ξεκινούν οι θερινές μας διακοπές είναι εδώ! Υποδεχόμαστε λοιπόν τον Ιούλιο με ένα άκρως θαλασσινό και ταξιδιάρικο wallpaper... Κατεβάστε το!

08.01.2015

Papa I'll fly - Marietta Fafouti feat. Efstathios Drakos & Maria Karetsou

Ήρθε η ώρα να ακούσουμε ένα νέο πολύ ιδιαίτερο μουσικό κομμάτι.

26.05.2015

Ένα διαφορετικό έργο τέχνης

Ένα διαφορετικό έργο τέχνης που μ' αρέσει πολύ και το θέλω! Και αφού το θέλω, δεν είναι δύσκολο να το έχω!

02.04.2013

Μαμά θα μου διαβάσεις την καρδούλα;

Τα παιδιά ρουφάνε και εναποθέτουν μέσα τους εικόνες, λέξεις, χάδια, αγκαλιές, μουσικές. Πλάθουν την προσωπικότητά τους με όλα τα ερεθίσματα που δέχονται αβίαστα. Η διαδικασία αυτή ξεκινά από την αρχή της ζωής τους και ολοκληρώνεται μέσα σε ένα πολύ σύντομο διάστημα..

03.06.2014
Tindersticks - Can we start again?

Τι λέτε για ένα μουσικό ταξίδι πίσω στον χρόνο με οδηγούς τους Tindersticks;

04.01.2013

The Lumineers - Ho Hey

Αν και αυτή η εβδομάδα ήταν σχετικά χαλαρή μια και είμαστε ακόμη στο κλίμα των εορτών, το απόγευμα της Παρασκευής πλησιάζει και είναι η κατάλληλη στιγμή για να δώσουμε ώθηση στη διάθεσή μας με λίγη μουσική..

07.12.2012
Πόσο maresei η Παρασκευή

Επιτέλους Παρασκευή απόγευμα! Τι καλά! Ώρα για χαλάρωση, ξεκούραση και να ασχοληθούμε με όσα μας αρέσουν...

27.11.2013

Ήρθε ο καιρός να ντυθούμε ζεστά!

Τώρα που οι θερμοκρασίες πέφτουν κάθε μέρα και περισσότερο, τώρα που ο ήλιος - όταν εμφανίζεται - μας δείχνει τα δόντια του, τώρα που έχουμε ανάγκη να νιώθουμε ζεστές, ήρθε η ώρα να βγάλουμε από το πατάρι της ντουλάπας τα ζεστά μας αξεσουάρ.

11.12.2012

The Baseballs - Let It Snow

Μας το πρότεινε μια φίλη μας που ξέρει από μουσική και πολύ μας άρεσε! Μα τι ωραία διασκευή και τι ωραίο βίντεο! Ταιριάζει δε απόλυτα με το κλίμα των ημερών..

16.01.2013

Frank Sinatra - New York, New York

Με αφορμή τη χθεσινή έκπληξη το μυαλό μας ακόμη ταξιδεύει στην πόλη που ποτέ δεν κοιμάται!

18.12.2012

Christmas scrabble

Τα Χριστούγεννα είναι μόνο μια βδομάδα μακριά! Τι καλά!

02.12.2012
Πρωινό Κυριακής

Τουλάχιστον τις Κυριακές ας προσπαθούμε να αφιερώνουμε λίγο περισσότερο χρόνο στο πρωινό.

29.11.2013
Ο Μύλος των Ξωτικών - 2013

Ο Μύλος των Ξωτικών ανοίγει τις πύλες του και ξεκινά τη λειτουργία του σήμερα, 29 Νοεμβρίου 2013, ξετυλίγοντας ένα υπέροχο χριστουγεννιάτικο παραμύθι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

27.06.2013
Meet the world in Greece

Στις 24 Ιουνίου 2013 έκανε την εμφάνισή της στο facebook μια νέα σελίδα που έχει ως στόχο να αναδείξει τις ομορφιές της Ελλάδας. Με σλόγκαν "Η Ελλάδα είναι περισσότερα από μια χώρα. Συναντήστε τον κόσμο στην Ελλάδα", συγκεντρώνει φωτογραφίες από το Google και από διάφορους φωτογράφους, οι οποίες συνδυάζονται με πολύ έξυπνο τρόπο σε concept του Άρη Καλογερόπουλου και αποτελούν την καλύτερη ίσως διαφήμιση της χώρας μας στο εξωτερικό.

11.10.2014

Black & White Casual Outfit: Ένα μοντέλο στο σπίτι μας :)

Έρχεται η φίλη Νίκη για βραδινή επίσκεψη, ντυμένη, στολισμένη από το πρωί, την κερνάμε βρεφική μπισκοτόκρεμα, και πάει να φύγει... Έτσι; Μα είναι πολύ ωραία ντυμένη! Να μην τη βγάλουμε μια φωτογραφία; Να μην την κάνουμε θέμα στο maresei; Μόνο αυτή να μας κάνει θέματα;

29.12.2012

Παστίλιες για τον πόνο του άλλου πήραμε;

Αν πήραμε, ας ξαναπάρουμε. Κι αν δεν πήραμε, ας κάνουμε μια στάση σε ένα φαρμακείο σε μια από τις επόμενες βόλτες μας στην αγορά κι ας φροντίσουμε να προμηθευτούμε ένα πακετάκι παστίλιες!

02.04.2013

Cayetano - Fairy Tales

Μια και σήμερα τα παραμύθια έχουν την τιμητική τους, ας κλείσουμε την ημέρα μας μουσικά με τα παραμύθια του Cayetano.

10.05.2014

Στο Αυγό της Ξάνθης

Η πόλη της Ξάνθης είναι γνωστή για πολλούς λόγους: για το καρναβάλι, την παλιά πόλη και τις γιορτές της, το μίγμα των πολιτισμών που συναντά κανείς εκεί... αλλά για όσους αγαπούν τη φύση, είναι γνωστή και για την περιοχή γύρω απ' αυτή. Όταν βρίσκεσαι εκεί κοντά, αξίζει να περιπλανηθείς στα ορεινά. Πολλά τα βουνά και τα λαγκάδια, τα χωριά και τα γεφύρια.

Ανάλογα με το χρόνο και τη διάθεση που έχεις, επιλέγεις διαδρομές.