Τι να φορέσω;

Έφτασε το απόγευμα της Παρασκευής και αρχίζουν οι ερωτήσεις για τις στιλιστικές επιλογές του σαββατοκύριακου. Ο καιρός προβλέπεται καλός, οπότε οι βόλτες είναι δεδομένες. Έχουμε και πολλά παζάρια βιβλίου ανά την Ελλάδα, έχουμε και τα απαραίτητα ψώνια λίγο πριν το Πάσχα... Τι να φορέσω λοιπόν; Οι γυναίκες το σκεφτόμαστε από σήμερα, μπορεί να αλλάξουμε και μερικές απόψεις μέχρι αύριο, ενώ οι άντρες συνήθως ασχολούνται με το θέμα μόλις ξυπνήσουν. Εμείς πάντως θα αποπειραθούμε να δώσουμε απάντηση και στα δύο φύλα.

Για το σκοπό αυτό ξεχωρίσαμε δύο εμφανίσεις του αγαπητού ζεύγους Olivia - Johannes που για άλλη μια φορά παραδίδουν μαθήματα στιλ.

couples 1
Φωτογραφία: pinterest

Να η πρώτη μας επιλογή... Χακί παντελόνι, μαύρη μπλούζα, που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και λευκή, μπαλαρίνες, υπέροχη τσάντα σε καμηλό απόχρωση... Ιδανική εμφάνιση για τις βόλτες μας από το πρωί ως το βράδυ. Όσο για τον Johannes, η εμφάνισή του είναι σχετικά απλή και κλασική, με το λευκό παντελόνι και το γαλάζιο πουκάμισο να αποτελούν διαχρονική αξία για το αντρικό ντύσιμο. Την κλασική ισορροπία διαταράσσουν οι μωβ κάλτσες που αποτελούν το στοιχείο που τραβάει περισσότερο την προσοχή. Για τους λιγότερο τολμηρούς, ένα λίγο πιο μακρύ παντελόνι και ένα πιο ουδέτερο χρώμα στις κάλτσες μπορούν να συμπληρώσουν όμορφα το συνολικό look.

couples 3

Αν και λίγο πιο casual και αυτή η εμφάνιση μας αρέσει πολύ και την έχουμε ξεχωρίσει εδώ και καιρό, από την πρώτη φορά που την είδαμε. Το παντελόνι της Olivia ανήκει στην κατηγορία παντελονιών που αγαπάμε πολύ τα τελευταία χρόνια, με σχετικά χαμηλό και χαλαρό καβάλο, ενώ η λιτή γκρι μπλούζα και οι απλές μπαλαρίνες αφήνουν την τσάντα να κλέψει την παράσταση. Φυσικά δε χρειάζεται να έχουμε πανάκριβη τσάντα για να ντυθούμε κάπως έτσι... μπορούμε να κρατήσουμε τη συνολική εμφάνιση σε ουδέτερους τόνους και να επιλέξουμε μια τσάντα σε έντονη απόχρωση, καταφέρνοντας και πάλι να τραβήξουμε τα βλέμματα εστιάζοντας στην στην απλότητα. Από την άλλη πλευρά ο Johannes επέλεξε τον επίσης κλασικό συνδυασμό γαλάζιο - μπεζ που αποτελεί μια ασφαλή επιλογή. Αξιοσημείωτη στην περίπτωσή του είναι η επιλογή της φαινομενικά αταίριαστης μαύρης ζώνης, η οποία ωστόσο δε μας ενοχλεί καθόλου.

+ Και στις δύο περιπτώσεις μας αρέσουν τα μαζεμένα μαλλιά της Olivia, ενώ ξεχωρίζουμε και το βραχιόλι της πρώτης φωτογραφίας.

« Δεκέμβριος 2021 »
    1 2 3 4 5
27 28 29 30 31
04.03.2013
Η φωτογραφία της ημέρας από τη NASA

Μετά από την πρόσφατη αναφορά στο περιοδικό Photo District News και στη στήλη "Φωτογραφία της Ημέρας", έχουμε άλλη μια πρόταση για τους φίλους της φωτογραφίας.

31.01.2013
Προτάσεις για γλυκά γάμου (Μέρος 2ο)

Χαρά, συγκίνηση, αμηχανία είναι μια περίεργη μείξη συναισθημάτων που νιώθω, όταν όλο και περισσότεροι φίλοι με ενημερώνουν για τις προσεχείς ημερομηνίες των γάμων τους. Η ατζέντα αρχίζει να γεμίζει με ευχάριστα γεγονότα και το καλοκαίρι αναμένεται γεμάτο με reunions συμφοιτητών και παλιών φίλων.

07.06.2013

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στην Τύμφη

...Και να 'μαστε 15 μέρες μετά το οδοιπορικό στα Ζαχοροχώρια να πραγματώνουμε το "τάμα". Ανάβαση στη Δρακόλιμνη της Τύμφης μέσω καταφυγίου Αστράκας που είχε αναβληθεί λόγω καιρού. Ε τώρα συμβουλευτήκαμε ως και το δορυφόρο που δείχνει τον καιρό, όμως κι αυτός τελικά δε μας τα είπε καλά. Ξεκινάς με τις καλύτερες συνθήκες, τα κατάλληλα εφόδια και αποφασισμένος. Η πιθανότητα ελαφριάς και σύντομης βροχόπτωσης ήταν 20%, όμως πάλι είχαμε ψιλοπεριπέτεια...

06.01.2013

Lana Del Rey - Blue Jeans

Mια και αναφερθήκαμε στις εναλλακτικές χρήσεις των blue jeans ας απολαύσουμε τη Lana Del Rey στο ομώνυμο κομμάτι..

11.02.2013
H playlist της Δευτέρας

Καλημέρα όλη μέρα! Είναι Δευτέρα αλλά ας μην πτοηθούμε! Ας ξεκινήσουμε τη μέρα μας δυναμικά και μουσικά! Εξάλλου η μουσική δεν είναι ποτέ αρκετή!

25.11.2014

Διαγωνισμός: Μ' αρέσει να Πλέκω

Με το θέμα "ελεύθερος χρόνος" πώς τα πάτε; Αν έπρεπε να γράψετε μια έκθεση με θέμα "Τι μ' αρέσει να κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου" τι θα γράφατε;

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι το έχουμε ρίξει σε χόμπι που είχαμε για χρόνια ξεχάσει ή αφήσει στα χέρια των γιαγιάδων μας. Mεταξύ αυτών, το πλέξιμο! Mήπως πλέκετε; Δεν ξέρετε; Ήρθε η ώρα να μάθετε ή αν ήδη ξέρετε, μπορείτε να εξασκήσετε ακόμα περισσότερο το χόμπι σας. Εμείς είμαστε εδώ για σας!

Το maresei.gr και οι εκδόσεις Μύρτος χαρίζουν δύο αντίτυπα του βιβλίου "Μ' αρέσει να πλέκω" σε δύο τυχερούς/ές επισκέπτες/ριες της σελίδας μας.

26.06.2013

Fiona Apple & Jon Brion - Everyday

Καλημέρα, κάθε μέρα!

05.06.2013

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Από το 1972 η 5η Ιουνίου έχει οριστεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Η μέρα αυτή έχει ως στόχο να θυμίζει σε όλους μας την αξία του περιβάλλοντος για το μέλλον της ανθρωπότητας και του πλανήτη αλλά και τις ενέργειες που πρέπει να γίνονται σε σχέση με την προστασία του.

28.12.2012

Τι νούμερο παπούτσι λέτε να φοράει η... αρκούδα;

Μια βόλτα στη φύση μπορεί να κρύβει δεκάδες εκπλήξεις!

20.04.2013
Ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα στην Καστοριά

Η εικόνα αυτού του υπέροχου ηλιοβασιλέματος στη μαγευτική Καστοριά θα μας συντροφεύει στις μετά τη δύση του ηλίου σαββατιάτικες δραστηριότητες.

12.02.2013
Project: Οργάνωση μπαλκονιού

Η χθεσινή βόλτα στο super market της γειτονιάς ήταν αρκετή για να με ξεσηκώσει, να πάρουν τα μυαλά μου αέρα και να μπω σε ανοιξιάτικη διάθεση.

15.10.2015

Με αέρα γαλλικής εξοχής και άρωμα λεβάντας

Αυτό είναι... έχεις φίλους που ταξιδεύουν και σε ξεσηκώνουν, και μάλιστα πηγαίνουν εκεί που πάντα ήθελες να πας και ακόμα δεν τα έχεις καταφέρει. Στη νότια Γαλλία.  Και έρχονται μετά με έναν αέρα γαλλικό και σου παραδίδουν μαθήματα στιλ!

Ε λοιπόν, εμένα μ' αρέσει αυτό το στιλ! Μ' αρέσουν τα χρώματα και τ' αρώματα που κουβάλησαν μαζί τους! Μ' αρέσει ο ρομαντισμός που αποπνέουν οι φωτογραφίες...

10.01.2013
Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R

Ξεκινήσαμε την ημέρα μας μουσικά με μια νέα κυκλοφορία και την κλείνουμε με τον ίδιο τρόπο..

10.06.2016

Ο Λάκμος (Περιστέρι) με τις πανέμορφες κορυφές και τη μοναδική Βερλίγκα

Έβλεπα φωτογραφίες, άκουγα σχετικά από φίλους και δεν πίστευα ότι θα είναι έτσι. "Ανέβα στο Λάκμο και στη Βερλίγκα αρχές Ιούνη και θα δεις...". (Είχαμε ανέβει και το φθινόπωρο αλλά γι αυτή την ανάβαση δεν πρόλαβα να σας μιλήσω). Έτσι δοθείσης ευκαιρίας η τετραμελής ομάδα μας μετά από κάμποσο καιρό νάτη, ανεβαίνει στις βουνοκορφές και πάλι.

27.07.2013
Για υγιεινά καλοκαιρινά snack με νιφάδες βρώμης και μέλι

Μπορεί να ψηνόμαστε από τη ζέστη άλλα μια που ξεμείναμε σπίτι αυτό το σαββατοκύριακο είναι ευκαιρία να ψήσουμε και τα αγαπημένα μπισκότα βρώμης. Έτσι θα εξασφαλίσουμε και υγιεινό κολατσιό κατά τις εργάσιμες μέρες της εβδομάδας.

26.03.2014

Διασχίζοντας το Φαράγγι της Σαμαριάς

Υπάρχει μια διαδρομή στην Ελλάδα όπου ξεκινάς "απ΄τα ψηλά", ανάμεσα σε άγριες βουνοκορφές και καταλήγεις στα "χαμηλά" σε μια όμορφη παραλία με βαθιά, καταγάλανα νερά. Κατεβαίνεις απόκρημνες πλαγιές, διασχίζεις πλούσια δάση κι ακούς τρεχούμενο νερό να κελαρύζει στη μέση του πουθενά. Στέκεσαι σε σημεία με απίστευτη θέα. Ανοίγεις το βήμα σου σε άλλα για να αποφύγεις πέτρες που πέφτουν από ψηλά. Περνάς μέρη όπου ακούς φωνές θαυμασμού σχεδόν σ' όλες τις γλώσσες του κόσμου. Φτάνεις σ' άλλα όπου πινακίδες σ' ενημερώνουν να κάνεις ησυχία για το φόβο κατολισθήσεων. Συναντάς ερειπωμένα χωριά, παλιά γεφύρια και ένα είδος ζώου μοναδικού, εξωτικού, τα ίχνη του οποίου χάνονται στα βάθη της ιστορίας.

15.12.2013

Τι να φορέσω;

Αυτή είναι μια εμφάνιση που είδαμε και ξεχωρίσαμε στο αγαπημένο Pinterest.

09.11.2012
Μια χούφτα!

Η φωτογραφία είναι πρόσφατη και μου άρεσε πολύ! Ένα νεογέννητο ορτυκάκι! Τόσο μικρό!

14.10.2012
Η φύση στο σπίτι μας

Πείτε το μανία, ψύχωση, εμμονή αλλά σε κάθε εξόρμηση στο βουνό ή τη θάλασσα έχω την τάση να μαζεύω και κάτι, μια όμορφη πέτρα, ένα ξύλο σε περίεργο σχηματισμό, φρέσκα ή αποξηραμένα λουλούδια, κοχύλια, καρπούς, οτιδήποτε μπορεί να τοποθετηθεί σε κάποιο σημείο του σπιτιού φέρνοντας τη φύση στο σπίτι.

15.01.2013
Thessaloniki Food Festival

Τρίτη βράδυ τρώμε έξω!

01.02.2013
Kick boxing - όχι μόνο ανδρική υπόθεση

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μερικοί φίλοι και φίλες επιλέγουν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μαζί μας...

13.03.2013

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στον Σμόλικα

Αν σας άρεσε η ανάβαση στον Γράμο, μπορείτε να μας ακολουθήσετε ...πάμε για Σμόλικα, τον υπαρχηγό των ελληνικών βουνών. Ο Σμόλικας είναι από γεωγραφικής άποψης το φυσικό σύνορο Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου και μπορείς να τον προσεγγίσεις από τουλάχιστον τρεις διαφορετικές διαδρομές.

28.04.2013

Κυριακάτικη βόλτα στο Μοναστηράκι

Καλοκαιρινή ήταν και η σημερινή ημέρα και αφού δεν πήγαμε για μπάνιο, είπαμε να πάμε μια βόλτα για καφέ και περιήγηση στα παλαιοπωλεία στο Μοναστηράκι και στου Ψυρρή.

20.01.2013

Μια φίλη μας είπε ότι δεν μπορεί να πετύχει τις σαν τηγανιτές πατάτες φούρνου που τόσο της αρέσουν...