Σπιτικές pancakes!

Το είπαμε και το κάναμε! Κυριακή πρωί ετοιμάσαμε super πρωινό με σπιτικές pancakes. Συνταγές βρήκαμε πολλές στο διαδίκτυο, αλλά τις προσαρμόσαμε στα υλικά που είχαμε σπίτι.

Αλεύρι ολικής, άσπρο αλεύρι, γάλα, αυγά, λίγη ζάχαρη, λίγο αλεύρι, λίγο μπέικεν πάουντερ και λίγη σόδα φαγητού ανακατεύτηκαν καλά, μπήκαν στο τηγάνι και έγιναν υπέροχες σπιτικές pancakes!

pancakesw

Pancakes με άσπρο αλεύρι

pancakesd

Pancakes με αλεύρι ολικής άλεσης

Λαχταριστές σπιτικές μαρμελάδες δαμάσκηνου και ροδάκινου (της μαμάς Μάγδας και αυτές, σαν το σιμιγδαλένιο χαλβά), ταχίνι, μέλι, μήλα, μπανάνες και κανέλα, έδεσαν απίστευτα με τις pancakes.

our pancakes2

Το πρωινό μας ήταν νοστιμότατο, θρεπτικό και χορταστικό και επειδή η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται, ολόκληρη η Κυριακή μας κύλησε όμορφα και χαλαρά. Θα το ξανακάνουμε σίγουρα!

our pancakes3

Pancakes με μαρμελάδα δαμάσκηνου και μήλα

our pancakes

Pancakes με μπανάνες, μέλι, καρύδια και κανέλα

Βάλτε και εσείς τις pancakes στο πρόγραμμα του επόμενου Σαββατοκύριακου, μαζευτείτε γύρω από το τραπέζι και απολαύστε ένα εξαιρετικό πρωινό!

« Σεπτέμβριος 2021 »
    1 2 3 4 5
27 28 29 30
02.09.2016

Τροφή για σκέψη: Με τα μάτια ενός παιδιού

Παραλία Θεσσαλονίκης, καλοκαιράκι 2016.

Όλοι κάνουν βόλτες. ποδήλατα παντού, γονείς, παιδιά, σκυλάκια, ηλικιωμένοι, άλλοι χαρούμενοι, άλλοι σκεπτικοί.

Και εμείς εκεί μαζί με ένα φιλικό ζευγάρι και τον γιο μου (ούτε καν 2 χρονών) που χαίρεται με το κάθε τι... Mε το αεροπλάνο, τον ήχο από τις μηχανές, τις πεταλούδες... Χαιρετάει τους πάντες, όμως έχει τρελή αδυναμία στα παιδάκια. Αφού λοιπόν έχουμε χαιρετήσει όλον τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων κατοικιδίων και αδέσποτων, εμφανίζεται μπροστά μας ένα αγοράκι (περίπου 13-14 χρονών) που είχε στο αναπηρικό καροτσάκι την αδερφούλα του (περίπου 9-10 χρονών) κάνοντας και εκείνοι βόλτες.

14.12.2012

Nina Simone - Feeling Good

Είναι Παρασκευή, νιώθουμε καλά και χαμογελάμε! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν τη μέρα μας με jazz διάθεση και τη μοναδική Nina Simone να μας τραγουδάει..

27.05.2013

She & Him- I Could've Been Your Girl

Καλημέρα και καλή εβδομάδα με το πιο φρέσκο και γεμάτο χρώματα video clip τραγουδιού που είδαμε τον τελευταίο καιρό..

18.02.2016

Περιποιηθείτε τον εαυτό σας όπως του αξίζει

Από τη στιγμή που άνοιξα τις συσκευασίες μύρισε τριαντάφυλλο! Μύρισε φύση! Και η αλήθεια είναι ότι ήρθε η κρητική φύση στο σπίτι μου, στο μπάνιο μου! Και δεν μπορούσα να περιμένω, ήθελα να δοκιμάσω αμέσως τα προϊόντα που είχα μπροστά μου. Περίμενα όμως να βραδιάσει, να επικρατήσει ησυχία στο σπίτι και να έχω το περιθώριο να ανάψω τα κεράκια μου στο μπάνιο και να αφιερώσω λίγο χρόνο στον εαυτό μου.

24.11.2014

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες (Μέρος 1ο)

Δειλά δειλά, μετά τα τζιντζερομπισκότα, ξεκίνησα τις πρώτες χριστουγεννιάτικες δημιουργίες για φέτος. Ίσως είναι λίγο νωρίς αλλά ήθελα να δω τι διαφορετικό μπορώ να κάνω, να ετοιμάσω καρτούλες και μικρά διακοσμητικά στο πνεύμα των γιορτών αξιοποιώντας κορδέλες, χριστουγεννιάτικα στοιχεία και διάφορα άλλα μικροαντικείμενα.

18.01.2013
New York Pretzels

Επιτέλους! Παρασκευή απόγευμα! Έχουμε όλο το Σαββατοκύριακο μπροστά μας για να χαλαρώσουμε στο σπίτι μόνοι ή με φίλους, να πάμε μια βόλτα για ψώνια, να επισκεφθούμε εκθέσεις ή να επιχειρήσουμε μια έστω και ημερήσια εκδρομή, έτσι για να αλλάξουμε παραστάσεις..

21.01.2013

Ειρήνη Σκυλακάκη - Wrong Direction

Όπως είπαμε νωρίτερα για να είμαστε δημιουργικοί θα πρέπει να πάψουμε να φοβόμαστε τα λάθη. Άλλωστε μερικές φορές οι λάθος κατευθύνσεις είναι αυτές που μας οδηγούν στην επιτυχία. Αυτό συνέβη και στην Ειρήνη Σκυλακάκη..

18.11.2013
Σαλάτα Παντζάρι

Τι θα φάμε απόψε; Τι θα λέγατε για μια δροσερή σαλάτα με παντζάρια;

22.11.2012
Τα νέα μου αποκτήματα

Τα νέα μου αποκτήματα!

13.03.2013

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στον Σμόλικα

Αν σας άρεσε η ανάβαση στον Γράμο, μπορείτε να μας ακολουθήσετε ...πάμε για Σμόλικα, τον υπαρχηγό των ελληνικών βουνών. Ο Σμόλικας είναι από γεωγραφικής άποψης το φυσικό σύνορο Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου και μπορείς να τον προσεγγίσεις από τουλάχιστον τρεις διαφορετικές διαδρομές.

07.07.2013

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Βαλς για ενα φιλί

Κλείνουμε τη μέρα μας με ένα τραγούδι της Ελεωνόρας Ζουγανέλη από το τελευταίο άλμπουμ της.

07.08.2013

Και ο κολιός τον Αύγουστο

Και μια που μιλάμε για ψάρια σήμερα, να ένα φαγητό που δεν το ξέρουν πολλοί και που όταν το δοκιμάσουν, κυριολεκτικά γλείφουν τα δάχτυλά τους! Εξάλλου ψάρι χωρίς χέρι τρώγεται; Δεν τρώγεται!

13.11.2012

Ένας διαφορετικός γιακάς

Βάλτε φαντασία και αξιοποιήστε παλιά σας ρούχα!

02.10.2013
Κηροπήγιο σε φθινοπωρινή εκδοχή

Όσο φθινοπωριάζει τόσο περισσότερες βραδιές θα περνάμε πλέον στο σπίτι υπό το φως των κεριών, βλέποντας ταινίες, ακούγοντας χαλαρωτική μουσική και τσιμπολογώντας αγαπημένες λιχουδιές.

15.01.2013

Morcheeba - Wonders Never Cease

Πράγματι! Οι αναζητήσεις ποτέ δε σταματούν.. αυτό άλλωστε είναι ένα από τα στοιχεία της ανθρώπινης φύσης!

19.08.2013

Ella & Louis - Dream a Little Dream of Me

Και μια και ξεκινήσαμε την ημέρα μας με όνειρα.. ας απολαύσουμε παρέα το αγαπημένο "Dream a lilltle dream of me".

09.01.2013
Eυτυχία είναι..

Πράγματι! Kαλά μας ταξίδια λοιπόν..

06.02.2013
Bob Marley

Ένα σχόλιο που άκουσα σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο για τα "σαν σήμερα" περιστατικά στάθηκε η αφορμή για αυτή την αναφορά στον Bob Marley.

11.11.2013
Ελπίζοντας...

Έφτασε και πάλι η Δευτέρα και μια νέα εβδομάδα ξεκινά. Ας προσπαθήσουμε να δώσουμε μια θετική ώθηση στις επόμενες ημέρες, ελπίζοντας...

18.03.2013
Πολύχρωμη σαλάτα με ρεβύθια

Εξαιρετική επιλογή για σήμερα και όχι μόνο! Λαχανικά, όσπρια και φρούτα συνδυάζονται αρμονικά και το αποτέλεσμα ικανοποιεί όλες τις αισθήσεις!

16.12.2015

Παιδικά Χριστούγεννα

Όταν σε ένα σπίτι υπάρχουν παιδιά, είναι σαν το πνεύμα των Χριστουγέννων να γίνεται πιο δυνατό. Η θαλπωρή, η ζεστασιά, το ντεκόρ, όλα παίρνουν άλλη διάσταση. Νιώθεις πως τις μέρες αυτές η οικογένεια έρχεται πιο κοντά, περνάει περισσότερο χρόνο μαζί, δένεται περισσότερο...

Η ύπαρξη των παιδιών δίνει στις γιορτές άλλη διάσταση. Προφανώς, επειδή δεν ψάχνεις πού θα πας, πού θα βγεις, αν θα ξενυχτήσεις, πού θα κάνεις ρεβεγιόν, αλλά πώς θα στολίσεις, τι δώρο θα κάνεις στα παιδιά που θα τους ξετρελάνει, τι κουλουράκια θα κάνεις και τι μελομακάρονα, αν θα τους πας σε κάποιο χριστουγεννιάτικο χωριό, πώς θα πουν τα κάλαντα, πώς θα στολίσεις το δωμάτιό τους...

04.03.2013
Κυνήγησε τα όνειρά σου

Η πρώτη ολόκληρη εβδομάδα του νέου μήνα, του πρώτου μήνα της άνοιξης. Αν δεν είναι και τώρα η ευκαιρία μας να το πάρουμε απόφαση και να κυνηγήσουμε τα όνειρά μας, πότε θα είναι;

13.01.2013
Γλυκάκι θα φάμε σήμερα;

31.05.2013

Τέσσερις ελληνικές παραλίες στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου

Με μεγάλη χαρά είδαμε τέσσερις ελληνικές παραλίες ανάμεσα στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου, σύμφωνα με τη λίστα που παρουσίασε το CNN. Τέσσερις παραλίες, η μία καλύτερη από την άλλη.