Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 1η στάση: Αίγινα

Μια θερινή απόδραση που έμοιαζε μακρινό όνειρο έγινε πραγματικότητα αξέχαστη το περασμένο καλοκαίρι. Ταξιδάκι στον Αργοσαρωνικό με πρώτη στάση την Αίγινα.

argosaronikos all
Χάρτης Αργοσαρωνικού

map aegina
Χάρτης Αίγινας

Αρχές καλοκαιριού ακόμη ώστε η κίνηση να είναι χαμηλή στα νησιά και με τα δρομολόγια λεωφορείων και πλοίων τσεκαρισμένα, φτάνουμε στο λιμάνι του Πειραιά (πρώτοι όπως πάντα χα χα χα). Περιμένουμε να επιβιβαστούμε στο καράβι για Αίγινα. Τα φώτα του πλοίου ανάβουν και μας καλούν. Ανεβαίνουμε, όλο το πλοίο δικό μας (!) και σε λίγο ξεκινάμε. Όλα τα φουγάρα των πλοίων αναμμένα και το ντουμάνι είναι στο φόρτε του. Απέναντι οι προβλήτες των κρουαζερόπλοιων και των μεγάλων πλοίων που πάνε Κρήτη γεμίζουν την εικόνα. Αφήνοντας πίσω το λιμάνι του Πειραιά σε περίπου μιάμιση ώρα θα είμαστε Αίγινα. Η θάλασσα είναι ήσυχη, ο ήλιος ανέβηκε αρκετά και εμείς απολαμβάνουμε το ταξίδι.

aegina 5963

aegina 6006

Το ΙΟΝΙΣ μας πάει μια χαρά, πεντακάθαρο και ανακαινισμένο, όπως πληροφορούμαστε, μας κατεβάζει στο νησί και επιστρέφει Πειραιά για να ξανάρθει και αυτό το συνεχές πήγαινε - έλα συμβαίνει χρόνια τώρα. Η αναζήτηση δωματίου στα παραλιακά ξενοδοχεία είναι εύκολη υπόθεση καθότι είναι ακόμη πολύ πρωί και είναι καθημερινή. Από το μπαλκονάκι βλέπουμε απέναντι το Αγκίστρι καθώς και όλα τα πλοία που κινούνται. Να χαζεύει το μάτι σου...

aegina 6031

Είναι ακόμη πρωί, λίγη ξεκούραση γιατί το ολονύχτιο ταξίδι μας κούρασε κάπως και με το λεωφορείο της γραμμής πάμε για το προσκύνημα στον Άγιο Νεκτάριο όπου φτάνουμε σε 15 λεπτά. Η εκκλησία φαντάζει προκλητικά τεράστια αν και το προσκύνημα ξεκινάει από πιο ψηλά, όπου βρίσκονται τα λείψανα του Αγίου. Πολλοί οι Ρώσοι προσκυνητές αλλά και τα... παγκάρια πολλά...να κολάζεσαι. Στην ίδια πορεία βρίσκεται και η αμμουδερή παραλία της Αγίας Μαρίνας που αποτελεί πόλο έλξης για πλήθος τουριστών. Την επισκεφτήκαμε κι αυτή και επιστρέψαμε στην πόλη. Προσπαθήσαμε να δούμε τα Καποδιστριακά κτίρια αλλά ανακαινίζονταν, οπότε αρκεστήκαμε στον Πύργο του Μαρκέλλου και τον Ιερό Ναό της Μητρόπολης. Μετά από χαλάρωση και μεσημεριανή σιέστα, το βραδάκι ξεκινήσαμε τις αναγνωριστικές βόλτες στη χώρα. Το ηλιοβασίλεμα από τη θέση της Αρχαίας Κολώνας μαγνητίζει το βλέμμα! Τα γνωστά από ταξιδιωτικούς οδηγούς, πλωτά μανάβικα δεσπόζουν στην παραλία ανάμεσα στα ιστιοφόρα και δίνουν διαφορετικό χρώμα στη βόλτα.

aegina 6036

aegina 6102

aegina 6108

aegina 6116

Την επόμενη νοικιάζουμε αυτοκίνητο και ξεκινάμε από το βόρειο τμήμα του νησιού να το γνωρίσουμε. Ακολουθούμε την οδό Καζαντζάκη, χαζεύουμε κάτι "σπιτάκια" ανεπανάληπτα, βλέπουμε τον φάρο και φτάνουμε στο Μουσείο Καπράλλου που είναι μοναδικό στο είδος του. Η είσοδος είναι δωρεάν και λειτουργεί ως παράρτημα του Εθνικού Μουσείου. Δυστυχώς οι φωτογραφίες δεν επιτρέπονται αλλά οι αναμνήσεις ελπίζω να μη σβηστούν από το νου. Απέναντι προς τη μεριά της θάλασσας δεσπόζει το μπρούτζινο άγαλμα της μητέρας του Χ. Καπράλλου. Συνεχίζοντας βλέπουμε το σπίτι που έζησε ο Νίκος Καζαντζάκης και απολαμβάνουμε ένα καφεδάκι στη Σουβάλα. Ψηλά διακρίνεται ο Αρχαίος Ναός της Αφαίας που είναι ο τελευταίος προορισμός στη βόρεια πλευρά του νησιού. Θαυμάζουμε τον χώρο απέξω καθότι η ζέστη έχει πέσει για τα καλά πια και τραβάμε για ένα μπανάκι νότια, στον όρμο του Μαραθώνα με την πλούσια ιστορία (εκεί το 480 π.Χ. συγκεντρώθηκαν τα ελληνικά πλοία μετά τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, ενώ το το 1828 αποβιβάστηκε ο Ιωάννης Καποδίστριας). Η παραλία σήμερα είναι οργανωμένο θέρετρο, με μοναδικό για μας μειονέκτημα τα πολύ ρηχά νερά. Ωστόσο ο κόσμος είναι ελάχιστος, οπότε έχουμε ησυχία και την απολαμβάνουμε. Επιστρέφουμε για ξεκούραση και απογευματινή βόλτα, η οποία είναι ανέλπιστα όμορφη και σίγουρα θα μας μείνει αξέχαστη, καθώς όλη η παραλία φωτίζεται από το φως του ήλιου που οδεύει προς τη δύση του. Έξτρα μπόνους το δροσερό αεράκι που μας συντροφεύει ευχάριστα.

aegina 6140

aegina 6186

aegina 6190

aegina 6193

aegina 6206

Ελπίζοντας ότι είδαμε τα πιο σημαντικά του νησιού, κουβαλάμε μαζί μας τις εικόνες της ξακουστής Αίγινας και αναχωρούμε για Πόρο. Το βαπόρι έφτασε ήδη...

Θοδωρής

« Αύγουστος 2022 »
29 30 31
04.12.2014

Τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού "Μ' αρέσει να πλέκω"

Ο Διαγωνισμός "Μ' αρέσει να πλέκω" έληξε χθες και μετά από κλήρωση αναδείχθηκαν οι δύο τυχερές.

01.03.2015

Mark Ronson ft. Bruno Mars- Uptown Funk

Επιτέλους ήρθε η Άνοιξη! Ας την καλωσορίσουμε λοιπόν ρυθμικά με ένα κομμάτι που μας κάνει να θέλουμε να σηκωθούμε από τον καναπέ και να χορέψουμε..

16.09.2014

Τα χειροποίητα κοσμήματα της Καλλιόπης

Σήμερα θα σας συστήσω την Καλλιόπη, μια φίλη που θα μπορούσε να κατέχει επάξια τον τίτλο του "Clothes & Colors Matching". Τι εννοώ; Είναι αυτή που μπορεί να συνδυάσει τα πάντα, ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ υπέροχα. Δε χρειάζεται να είναι ακριβά, δε χρειάζεται να είναι σεταρισμένα, χρειάζεται απλώς να μπουν στη ντουλάπα της. Τα βλέπεις και απορείς για το πώς μπορεί μια τόσο απλή φούστα, μια απόλυτα ουδέτερη μπλούζα και κάποια αξεσουάρ να δείχνουν τόσο μοναδικά! Αυτά τα τελευταία, τα αξεσουάρ είναι και η μεγάλη της αδυναμία.

Και γιατί σας τα λέω όλα αυτά; Γιατί στην τελευταία μας συνάντηση, ήρθε με μεγάλη χαρά και με μια χαρτοσακούλα γεμάτη κολιέ και άλλα μπιζού, φτιαγμένα με τα χεράκια της. Αυτή τη δραστηριότητα διάλεξε για να εκτονώσει την καταπιεσμένη της δημιουργικότητα. Και απ' ότι φαίνεται, η νέα της ενασχόληση είναι ένα αγχολυτικό γι αυτή. Πόσο όμορφο είναι οι άνθρωποι να ασχολούμαστε με πράγματα που μας αρέσουν, μας χαλαρώνουν, μας γεμίζουν και μας κάνουν να ξεχνάμε τις έγνοιες της καθημερινότητας!

30.01.2017

Νέος διαγωνισμός για έναν χειροποίητο κουμπαρά (by Artmania) (ΕΛΗΞΕ)

H Artmania ξαναχτυπά το 2017 με νέα κατασκευή και χαρίζει δώρο σε ένα τυχερό κορίτσι! Αυτή τη φορά εμπνεύστηκε έναν κουμπαρά, ένα πραγματικό piggy box, τη Ροζίτσα Γουρουνίτσα που μπορεί να κάνει παρέα σε όποιο κοριτσάκι θελήσει να την αποκτήσει.

Η Ροζίτσα Γουρουνίτσα είναι ξύλινη, χειροποίητη 100% και έγινε με πολλή αγάπη, πού αλλού; Στο καλλιτεχνικό εργαστήρι της Artmania.

08.05.2013
Ένα λευκό τριαντάφυλλο..

Μια γλυκιά χειρονομία αρκεί για να σου φτιάξει τη μέρα στο γραφείο..

21.11.2012
Χυμοί από φρέσκα φρούτα

Ένας φυσικός χυμός από φρέσκα φρούτα δεν πρέπει να λείπει από το πρωινό μας μια και προσφέρει τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

27.04.2015

Ημιορεινός Αγώνας Δρόμου 10km στην Ποντινή Γρεβενών

Φέτος δεν παίρνουμε τα βουνά μόνο για ορεινές περιπλανήσεις. Αρχίσαμε και τους αγώνες δρόμου. Ξεκινώντας πέρυσι στο Καστράκι Γρεβενών, πιάσαμε θάλασσα στα παράλια της Λάρισας, φτάσαμε μέχρι την Ξάνθη, επιστρέψαμε στα ορεινά, στον Όρλιακα, και να 'μαστε πάλι μια εβδομάδα μετά στην Ποντινή Γρεβενών, όπου την Κυριακή 26 Απριλίου 2015, πραγματοποιήθηκε αγώνας ημιορεινού τρεξίματος 10 χιλιομέτρων.

31.03.2013

i saw 43 sunsets - Nightcall & Under your spell

Αποχαιρετάμε τον πρώτο μήνα της άνοιξης μουσικά με μια υπέροχη διασκευή!

08.10.2013
Για τους μακαρονάδες

Σήμερα λαχταρίσαμε μια μακαρονάδα! Και επιτέλους έφτασε η ώρα που η μακαρονάδα πέρασε από το μυαλό στο πιάτο μας!

04.10.2014

Οι φίλοι μου τα ζώα

Παγκόσμια ημέρα των ζώων σήμερα και θυμήθηκα τον καλό μου αδερφό που σε ένα παλιότερο e-mail του με οικογενειακές φωτογραφίες έβαλε τον τίτλο "Η οικογένειά μου κα άλλα ζώα". Κι επειδή το μήνυμα είχε αποδέκτες όλα τα μέλη της οικογένειας, προς αποφυγή παραξηγήσεων, έσπευσε να επισημάνει ότι ο τίτλος του είναι δανεικός από το σχετικό βιβλίο του Τζέραλντ Ντάρελ. Ομολογώ ότι από τότε μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να το διαβάσω το βιβλίο, κάτι που δεν έτυχε ως τώρα... αλλά πού θα πάει! Ας μην ξεφεύγω από το θέμα όμως.

23.12.2012

Editors - Papillon (acoustic)

Χαλαρώνουμε μετά τη σημερινή μάζωξη φίλων με ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι σε μια πολύ ωραία εκτέλεση.

30.05.2016

Coffee tables: Ποιο να διαλέξω;

Πολλά coffee tables βλέπω και μ' αρέσουν κι αν έπρεπε να διαλέξω δεν ξέρω τι θα έκανα. Καταλήγω ότι το θέλω λιτό και όχι πολύ μεγάλο, να μην "μπουκώνει" ο χώρος. Σίγουρα πάντως η επιλογή του coffee table είναι καθοριστική για την τελική εικόνα του σαλονιού. Γι' αυτό και είναι ένα θέμα που απαιτεί προσοχή κατά την επιλογή του, ειδικά αν έχεις σκοπό να αφιερώσεις ένα όχι και τόσο αμελητέο ποσό για την αγορά ή την κατασκευή του.

Και μιλάω εκ πείρας. Πριν κάποια χρόνια μαζί με τα υπόλοιπα έπιπλα του σαλονιού (μέγα λάθος που τα διαλέξαμε όλα μαζί, είναι πολύ ταιριαστά!), διαλέξαμε κι ένα τραπέζι που εξακολουθεί να μου αρέσει πολύ και να ταιριάζει στο σαλόνι μας και έχει και αποθηκευτικό χώρο από κάτω και έχει και ροδάκια για πιο εύκολη μεταφορά... και η τιμή του ήταν τσουχτερή... αλλά σήμερα σίγουρα δε θα το διάλεγα. Κάπως μεγάλο μου φαίνεται και παρά την απίστευτη πρακτικότητά του, νομίζω πως κλείνει λίγο τον χώρο.

Τι θα διάλεγα όμως; Και τι θα διαλέξω όταν (αν ποτέ) έρθει η ώρα της αντικατάστασης;

Παρακάτω ξεχώρισα κάποιες επιλογές που μου τράβηξαν την προσοχή με την πρώτη ματιά!

22.02.2014

Έφτασαν οι Απόκριες!

Για πότε έφτασαν οι Απόκριες φέτος, ούτε που το κατάλαβα!

Και όμως ήρθε η Τσικνοπέμπτη, πέρασε, μας άφησε αναμνήσεις... και οδεύουμε προς την εβδομάδα των Αποκριών που τα καρναβαλάκια γεμίζουν τους δρόμους, τα πάρτι είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλα τα καταστήματα, ο χορός πολύς και η χαρά διάχυτη!

12.02.2016

Καρδούλες DIY

Σε συνέχεια της τελευταίας μας ανάρτησης περί Αγίου Βαλεντίνου και σχετικών δημιουργιών αλλά και της πρότασης της Δέσποινας για το αφροδισιακό λάδι για μασάζ, έρχονται μερικά πιο συγκεκριμένα DIY projects για το σαββατοκύρικο: Χειροποίητες καρδιές για μεγάλες αγάπες κι έρωτες!

28.06.2013
Αποθηκεύστε τις χάρτινες θήκες των cupcakes

Την αγάπη μας για τα cupcakes σίγουρα την έχετε καταλάβει! Και εκτός από τα cupcakes μας αρέσουν πολύ και οι πολύχρωμες χάρτινες θήκες τους!

19.02.2013
Η ευτυχία

Η ευτυχία μας πηγάζει από την αναγνώριση όσων διαθέτουμε στη ζωή μας. Δε βασίζεται σε αυτά που δεν έχουμε και θέλουμε να αποκτήσουμε και δεν πρέπει να εξαρτάται από αυτά ή έστω μόνο από αυτά. Και να θυμάστε ότι η ευτυχία μας εξαρτάται σε πολύ σημαντικό βαθμό από τις δικές μας επιλογές.

01.06.2013

Το wallpaper του Ιουνίου

Υποδεχόμαστε τον Ιούνιο με ένα άκρως θαλασσινό wallpaper... Κατεβάστε το!

06.08.2014

Κόσμος πάει κι έρχεται... στον Όλυμπο

Κι ενώ ο περισσότερος κόσμος έχει ξεχυθεί στις παραλίες, ανεβαίνεις στον Όλυμπο καλοκαιριάτικα και βλέπεις τόσο κόσμο που δεν πιστεύεις στα μάτια σου! Γκρουπ αλλά και μεμονωμένοι εκδρομείς από κάθε γωνιά της Ελλάδας και όχι μόνο. Ξένοι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα με όνειρο ζωής να επισκεφτούν τον Όλυμπο!

13.11.2013
The XX - Together

Απόλυτα ατμοσφαιρικό κομμάτι για να χαλαρώσουμε απόψε.

23.11.2012

ORIGAMI

Έργο του Δημήτρη Δάλα, ομιλητή στην εκδήλωση

Η παρακολούθηση μιας απογευματινής εκδήλωσης πριν λίγες εβδομάδες στάθηκε η αφορμή να ανακαλύψω την τεχνική ORIGAMI. Πρόκειται για μια τεχνική διπλώματος χαρτιού με διάφορους τρόπους, με στόχο να παίρνει σχήματα και να αποκτά μορφές.

21.10.2012

Leftover Cuties - Smile Big

Όπως καταλάβατε πολύ μας αρέσουν οι Leftover Cuties αυτό το ΣΚ!

Ας τους ακούσουμε κι ας χαμογελάμε πλατιά!

15.12.2015
Γιώργος Γελαράκης - Καλημέρα

Μια μουσική καλημέρα θα πούμε σήμερα για να ξεκινήσει η μέρα μας με θετική διάθεση.

Το τραγούδι που ακούμε είναι η νέα δουλειά του τραγουδοποιού και ερμηνευτή Γιώργου Γελαράκη. Ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε καλύτερα και να απολαύσουμε το κομμάτι.

10.02.2013
FREEDAY

Ένας ακόμα αγαπημένος φίλος, πολυπράγμων και μέγας νοικοκύρης, αποφάσισε στο εξής να μοιράζεται μαζί μας τις εμπειρίες και τις προτάσεις του από τις μαγειρικές του, την αγάπη του για την αντρική μόδα, τον αθλητισμό, το ποδήλατό του, τα στέκια του στην πρωτεύουσα, καθώς και ό,τι άλλο κατά καιρούς του αρέσει. Ας τον καλοσωρίσουμε παρέα και ας του ευχηθούμε "Καλή αρχή".

04.12.2012

Temple Grandin

Μια εξαιρετική ταινία, βιογραφία της πρωταγωνίστριας