Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 2η στάση: Πόρος

Με τον ήλιο να χάνεται πίσω από το Αγκίστρι και νωπές τις τελευταίες εικόνες από την Αίγινα, πάμε για Πόρο με μια σύντομη στάση στα Μέθανα. Έχει ήδη πέσει για τα καλά η νύχτα όταν φτάνουμε στον Πόρο και κατευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, το οποίο φροντίσαμε και κλείσαμε πριν την έναρξη του ταξιδιού για δυο νύχτες. Αρκετά κουρασμένοι γιατί εκτός από την κούραση της ημέρας περπατήσαμε και κανένα χιλιόμετρο σέρνοντας τις αποσκευές, φτάνουμε στο δωμάτιο που ευτυχώς μας γεμίζει ικανοποίηση. Η καταπόνηση και η πείνα μας οδηγούν για φαγητό δίπλα στο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αν και έχουμε αρκετές απορίες για το τι βλέπουμε τριγύρω, πώς είναι η χώρα του νησιού, τι είναι όλα αυτά τα φώτα κ.λπ., ο Μορφέας μας παρασύρει σχετικά εύκολα σε βαθύ ύπνο.

poros 6224

Το πρωί βέβαια όλα εξηγούνται. Από το μπαλκόνι μας έχουμε ζηλευτή νησιώτικη θέα και το ευγενέστατο ζευγάρι που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μας.

poros 6231

poros 6232

Απέναντι είναι ο Γαλατάς, άρα βλέπουμε Πελοπόννησο. Τα καραβάκια που πηγαινοέρχονται σε πηγαίνουν με ένα ευρώ. Θα πάμε και θα δούμε πως φαίνεται από απέναντι ο Πόρος άραγε; Εμείς χορτασμένοι από θάλασσα, να δούμε θέλουμε και να περπατήσουμε το νησί. Έτσι, έχοντας και την προτροπή των ξενοδόχων ξεκινάμε για ψηλά στο ρολόι από όπου απολαμβάνεις την πανοραμική θέα στην περιοχή. Πάνω στα βράχια, που είναι δεμένα με συρματόσχοινα για τον κίνδυνο κατολισθήσεων, το ρολόι στέκεται καμαρωτό. Από κάτω ακριβώς υπάρχουν σπίτια. Μέσα από γραφικά δρομάκια κατεβαίνουμε στην παραλία πάλι και πάμε για Γαλατά. Είναι τόσο κοντά αλλά και τοοόσο μακριά... Καμία σχέση με τον Πόρο, άρα έτσι εξηγείται που από απέναντι όλοι έρχονται στον Πόρο για ψώνια και διασκέδαση, καθώς όλο το βράδυ τα καραβάκια πηγαινοέρχονται.

poros 6237

poros 6275

poros 6277

poros 6282

Ο Πόρος είναι στην πραγματικότητα δυο νησιά, η Σφαιρία και η Καλαυρία που τα χωρίζει ένα κανάλι και τα ενώνει μια μικρή γέφυρα. Με το πουλμανάκι που εκτελεί χρέη αστικού, επισκεπτόμαστε την Ιερά μονή της Ζωοδόχου Πηγής. Εκεί είναι και το τέρμα της διαδρομής του και επιστρέφουμε πάλι στον Πόρο. Ωστόσο μερικές από τις παραλίες που συναντήσαμε στη διαδρομή φάνηκαν πολύ δελεαστικές, οπότε δεν αντισταθήκαμε σε μια δροσερή βουτιά. Έτσι απολαύσαμε το μπάνιο μας όμορφα και ήσυχα στη δημοτική πλαζ στο Ασκέλι. Το περιβάλλον πολύ ειδυλλιακό, οι ομπρέλες παρέχονται δωρεάν, ο χρόνος σταματάει, το μυαλό ξελαμπικάρει και αν το στομάχι δεν έστελνε τα μηνύματά του, μέχρι το βράδυ εκεί θα μέναμε.

map1 poros
Πηγή Φωτογραφίας - Χάρτη

poros 6290

Επιστροφή στο δωμάτιο, φαγητό, ξεκούραση και το βράδυ πάλι γυροβολιές στην παραλία. Τα κότερα ατελείωτα και οι τουρίστες με τα καλά τους βγαίνουν για φαγητό και διασκέδαση. Τα ταβερνάκια είναι τόσα πολλά που δυσκολεύεσαι να επιλέξεις. Ποιο να προτιμήσουμε για το τελευταίο μας γεύμα στον Πόρο;

Είναι οι τελευταίες μας ώρες στον Πόρο. Αν και είναι μικρό νησί σε γεμίζει με τις ομορφιές του. Καλή επιλογή λοιπόν η διήμερη διανυκτέρευση εδώ. Οι πληροφορίες που έχουμε βέβαια δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες για Ύδρα και Σπέτσες, οπότε την επόμενη αναχωρούμε και αδημονούμε να γνωρίσουμε τα άλλα δυο ξακουστά νησιά του Αργοσαρωνικού.

Θοδωρής

« Οκτώβριος 2021 »
        1 2 3
21.04.2013
Τα σοκολατάκια μας...

Τα χειροποίητα σοκολατάκια της φίλης μας με το μανταρίνι και τα καρύδια τα θυμάστε; Φυσικά τώρα που τα μανταρίνια είναι εκτός εποχής, μπορείτε να τα φτιάχνετε χρησιμοποιώντας φλούδα και χυμό πορτοκαλιού...

25.12.2014
Χαρούμενα Χριστούγεννα

Έφτασε η μέρα! Χρόνια Πολλά και τις πιο θετικές ευχές μας για Λαμπερά Χριστούγεννα σε όλους!

28.05.2013
Η ωραιότερη εικόνα για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Ο ήλιος ξεπροβάλλει δειλά μέσα από τη θάλασσα αποκαλύπτοντας το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής...

01.06.2014

Το wallpaper του Ιουνίου

Έτοιμοι για την πρώτη βουτιά; Μερικοί τυχεροί την κάνανε άλλοι την ονειρευόμαστε ακόμα! Και μέχρι το όνειρο να γίνει πραγματικότητα, ας τη ζούμε νοητά στην επιφάνεια εργασίας μας!

Υποδεχόμαστε τον Ιούνιο, λοιπόν, με νέο wallpaper που εγκαινιάζει την καλοκαιρινή "φορεσιά" της οθόνης μας!

25.12.2012
Καλά Χριστούγεννα!

Ξημέρωσε Χριστούγεννα!

09.03.2015

Μάρτης είναι... πότε κλαίει, πότε γελάει

Οι προβλέψεις της Ε.Μ.Υ. για το περασμένο σαββατοκύριακο, που έλεγαν χιόνια στα ορεινά, βγήκαν αληθινές. Φωτογραφίες με μαρτιάτικο χιόνι έφτασαν στο inbox μας!

19.07.2014

Τα νέα βραχιολάκια... που ήρθαν για να μείνουν!

Μάντεψε τι συμβολίζει... θα μπορούσε να είναι η λεζάντα αυτής της φωτογραφίας:

α) μουσικό κλειδί

β) το "Φ" της Φωτεινής, της Φανής, του Φώτη, του Φοίβου ή του Φίλιππου

γ)  το "e" του Explorer

17.12.2016

Τυλίγουμε δώρα αξιοποιώντας φακέλους και χαρτοσακούλες

Σήμερα το διαδικτυακό μας μενού έχει ιδέες για τα περιτυλίγματα των χριστουγεννιάτικων δώρων σας προς τους αγαπημένους σας ανθρώπους, βασισμένες στα περσινά μας δώρα.

19.10.2013

Μαρίζα Ρίζου - Summer taste

Άλλο ένα γλυκό κομμάτι από τη Μαρίζα Ρίζου, η οποία απόψε θα γεμίσει με jazz και swing ήχους τη σκηνή του gazARTE.

27.06.2014

SMA RAG DA feat. STATHIS DRAKOS "Crystalised" (by The xx)

Το Σαββατοκύριακο είναι προ των πυλών και ήρθε η ώρα να ρίξουμε ρυθμούς ακούγοντας την εν λόγω διασκευή που κλείνει προτρέποντάς μας να...

"Go slow"

06.04.2013

Πάμε Μέτσοβο;

Στο Μέτσοβο ανεβήκαμε και το τοπίο όπως είδατε ήταν εκπληκτικό. Όλη η γύρω περιοχή έχει μια φυσική ομορφιά απείρου κάλλους. Αν βρεθείς στο δρόμο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα και τύχει να ψιλοχιονίζει, φτάνοντας εκεί, λίγο πριν την έξοδο για Μέτσοβο, δεν μπορείς να πιστέψεις στα μάτια σου αυτό που βλέπεις. Τα δέντρα, ο τρόπος που το χιόνι "κάθεται" πάνω στα κλαδιά τους, τα γύρω βουνά, οι γέφυρες.. Ένα μοναδικό σκηνικό που δεν το χορταίνει το μάτι σου.

27.11.2012
Μεσάνυχτα και κάτι

Τα μεσάνυχτα δε διαρκούν για πάντα
Το σκοτάδι γίνεται φως

17.10.2012
Βάλτε χρώμα στα μαλλιά σας..

Οι στέκες είναι από τα αγαπημένα αξεσουάρ μαλλιών και σε βοηθούν να τους δώσεις ξεχωριστό στιλ με μια κίνηση.

05.11.2016

Διαγωνισμός για ένα αντίτυπο του βιβλίου "Αύριο είναι μια καινούρια μέρα" (ΈΛΗΞΕ)

Πριν λίγες μέρες σας έγραψα τις εντυπώσεις μου για το βιβλίο της Lori Nelson Spielman "Αύριο είναι μια καινούρια μέρα" που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Διόπτρα. Και μάλλον μέσα από τη δική μου αναγνωστική ματιά άρεσε και σε σας, γιατί είχα αρκετά μηνύματα σχετικά με το βιβλίο. Όσοι δε διαβάσατε την σχετική ανάρτηση, δείτε τη εδώ. Όσοι πάλι τη διαβάσατε, προχωρήστε απευθείας παρακάτω... :)

Από σήμερα και για 20 περίπου μέρες θα έχετε δυνατότητα να το αποκτήσετε και εσείς μέσω του νέου μας διαγωνισμού!

17.05.2016

Μια πρωτόγνωρη εμπειρία στο Επταχώρι Καστοριάς

Περνάς από το Επταχώρι Καστοριάς στην παλiά εθνική οδό Κοζάνης - Ιωαννίνων, είτε για Κόνιτσα - Ιωάννινα είτε για να ανέβεις στον Γράμο, βλέπεις τα πέτρινα σπίτια και την επιβλητική πέτρινη εκκλησία της Αγίας Παρασκευής πάνω στον δρόμο και συνεχίζεις. Πού να φανταστείς τι χάνεις αν δεν μπεις στο χωριό. Πού να φαντασείς, αν δεν το ζήσεις, τι "κρύβει" στο εσωτερικό του και από πού να αρχίσεις; Από τη ζεστασιά των ανθρώπων και τη φιλοξενία; Από τα πέτρινα σπίτια και γραφικά καλντερίμια; Από τη θέση του χωριού κάτω από την "μπιστεριά"; Από την ιστορία του; Είναι πολλά αυτά που χαρακτηρίζουν το χωριό και μαγεύουν τους επισκέπτες.

26.11.2012
Σαν πίνακας ζωγραφικής

Φωτογραφίες όμοιες με πίνακα ζωγραφικής! Ας βλέπουμε ωραίες εικόνες αυτήν την εβδομάδα για να ξεχνιέται το μυαλό και να κάνουμε έστω και νοητά μικρά ταξίδια σε μέρη μαγικά και ονειρεμένα.

03.02.2014

Στιλιστικές προτάσεις - Κλασικές επιλογές (Μέρος ΙΙ)

Οι στιλιστικές μας προτάσεις για τις μεγαλύτερες ή υπέρμαχες του κλασικού στιλ φίλες μας την προηγούμενη φορά εστίασαν στην επιλογή του σακακιού. Σήμερα θα δούμε μερικές ακόμα ιδέες που εντοπίσαμε και νομίζουμε πως προσφέρονται για καθημερινές εμφανίσεις.

30.11.2012
Καλλιτεχνικό εργαστήρι και παλιμπαιδισμός

Καλά φέτος μιλάμε για μεγάλη προκοπή!

03.02.2015

Οίνος και τυρί: μια σχέση που κρατάει χρόνια

Ένας από τους αγαπημένους μας μεζέδες όταν μαζευόμαστε σπίτι με φίλους είναι τα πλατό τυριών που συνοδεύουν ένα μπουκάλι κρασί. Γι' αυτό και όταν ξέρουμε πως πρόκειται να συγκεντρωθούμε σε κάποιο από τα σπίτια της παρέας, φροντίζουμε να προμηθευόμαστε διάφορα είδη τυριών και κρασιών αναζητώντας νέα γευστικά μονοπάτια. Επιπλέον, κάθε πλατό αποτελεί μια πρόκληση. Θέλεις να το στήσεις όσο πιο καλά μπορείς, πιθανώς συνοδεύοντας τα τυριά με αλλαντικά, κριτσίνια, ντοματίνια, ελιές ή άλλα ντιπ.

22.05.2013
Michael Bublé - It's A Beautiful Day

Καλημέρα όλη μέρα! Ό,τι και αν συμβαίνει μη ξεχνάτε ότι και η σημερινή μέρα μπορεί να είναι μια όμορφη μέρα! Ας την ξεκινήσουμε λοιπόν με μουσική και συγκεκριμένα με το ομώνυμο κομμάτι του Michael Bublé και ένα πλατύ χαμόγελο..

19.03.2013

Μίκης Θεοδωράκης - Χαρταετοί

Εσείς πετάξατε χαρταετό χθες; Αν ναι, ανήκετε στους τυχερούς που τους το επέτρεψε ο καιρός. Αν πάλι όχι, μην πτοείστε.. υπάρχει και το ερχόμενο τριήμερο! Ιδανική ευκαιρία να ξανανιώσουμε παιδιά!

11.11.2013

Robbie Williams - Go Gentle

Ακούσατε το ολοκαίνουριο κομμάτι του Robbie;