Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 2η στάση: Πόρος

Με τον ήλιο να χάνεται πίσω από το Αγκίστρι και νωπές τις τελευταίες εικόνες από την Αίγινα, πάμε για Πόρο με μια σύντομη στάση στα Μέθανα. Έχει ήδη πέσει για τα καλά η νύχτα όταν φτάνουμε στον Πόρο και κατευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, το οποίο φροντίσαμε και κλείσαμε πριν την έναρξη του ταξιδιού για δυο νύχτες. Αρκετά κουρασμένοι γιατί εκτός από την κούραση της ημέρας περπατήσαμε και κανένα χιλιόμετρο σέρνοντας τις αποσκευές, φτάνουμε στο δωμάτιο που ευτυχώς μας γεμίζει ικανοποίηση. Η καταπόνηση και η πείνα μας οδηγούν για φαγητό δίπλα στο ξενοδοχείο. Λίγο αργότερα αν και έχουμε αρκετές απορίες για το τι βλέπουμε τριγύρω, πώς είναι η χώρα του νησιού, τι είναι όλα αυτά τα φώτα κ.λπ., ο Μορφέας μας παρασύρει σχετικά εύκολα σε βαθύ ύπνο.

poros 6224

Το πρωί βέβαια όλα εξηγούνται. Από το μπαλκόνι μας έχουμε ζηλευτή νησιώτικη θέα και το ευγενέστατο ζευγάρι που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο απαντά σε όλες τις ερωτήσεις μας.

poros 6231

poros 6232

Απέναντι είναι ο Γαλατάς, άρα βλέπουμε Πελοπόννησο. Τα καραβάκια που πηγαινοέρχονται σε πηγαίνουν με ένα ευρώ. Θα πάμε και θα δούμε πως φαίνεται από απέναντι ο Πόρος άραγε; Εμείς χορτασμένοι από θάλασσα, να δούμε θέλουμε και να περπατήσουμε το νησί. Έτσι, έχοντας και την προτροπή των ξενοδόχων ξεκινάμε για ψηλά στο ρολόι από όπου απολαμβάνεις την πανοραμική θέα στην περιοχή. Πάνω στα βράχια, που είναι δεμένα με συρματόσχοινα για τον κίνδυνο κατολισθήσεων, το ρολόι στέκεται καμαρωτό. Από κάτω ακριβώς υπάρχουν σπίτια. Μέσα από γραφικά δρομάκια κατεβαίνουμε στην παραλία πάλι και πάμε για Γαλατά. Είναι τόσο κοντά αλλά και τοοόσο μακριά... Καμία σχέση με τον Πόρο, άρα έτσι εξηγείται που από απέναντι όλοι έρχονται στον Πόρο για ψώνια και διασκέδαση, καθώς όλο το βράδυ τα καραβάκια πηγαινοέρχονται.

poros 6237

poros 6275

poros 6277

poros 6282

Ο Πόρος είναι στην πραγματικότητα δυο νησιά, η Σφαιρία και η Καλαυρία που τα χωρίζει ένα κανάλι και τα ενώνει μια μικρή γέφυρα. Με το πουλμανάκι που εκτελεί χρέη αστικού, επισκεπτόμαστε την Ιερά μονή της Ζωοδόχου Πηγής. Εκεί είναι και το τέρμα της διαδρομής του και επιστρέφουμε πάλι στον Πόρο. Ωστόσο μερικές από τις παραλίες που συναντήσαμε στη διαδρομή φάνηκαν πολύ δελεαστικές, οπότε δεν αντισταθήκαμε σε μια δροσερή βουτιά. Έτσι απολαύσαμε το μπάνιο μας όμορφα και ήσυχα στη δημοτική πλαζ στο Ασκέλι. Το περιβάλλον πολύ ειδυλλιακό, οι ομπρέλες παρέχονται δωρεάν, ο χρόνος σταματάει, το μυαλό ξελαμπικάρει και αν το στομάχι δεν έστελνε τα μηνύματά του, μέχρι το βράδυ εκεί θα μέναμε.

map1 poros
Πηγή Φωτογραφίας - Χάρτη

poros 6290

Επιστροφή στο δωμάτιο, φαγητό, ξεκούραση και το βράδυ πάλι γυροβολιές στην παραλία. Τα κότερα ατελείωτα και οι τουρίστες με τα καλά τους βγαίνουν για φαγητό και διασκέδαση. Τα ταβερνάκια είναι τόσα πολλά που δυσκολεύεσαι να επιλέξεις. Ποιο να προτιμήσουμε για το τελευταίο μας γεύμα στον Πόρο;

Είναι οι τελευταίες μας ώρες στον Πόρο. Αν και είναι μικρό νησί σε γεμίζει με τις ομορφιές του. Καλή επιλογή λοιπόν η διήμερη διανυκτέρευση εδώ. Οι πληροφορίες που έχουμε βέβαια δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες για Ύδρα και Σπέτσες, οπότε την επόμενη αναχωρούμε και αδημονούμε να γνωρίσουμε τα άλλα δυο ξακουστά νησιά του Αργοσαρωνικού.

Θοδωρής

« Μάιος 2022 »
30 31
23.01.2013
Αποθηκευτικοί χώροι κάτω από τη σκάλα

Ντουλάπες, παπουτσοθήκες, συρτάρια, ράφια... όσα και να είναι δεν αρκούν ποτέ! Τις περισσότερες φορές μάλιστα όσο περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους έχουμε στη διάθεσή μας, τόσο περισσότερο τους γεμίζουμε.

03.01.2016

Η χειροποίητη κάρτα μου για την ανταλλαγή καρτών

Φέτος... δηλαδή πέρυσι... το 2015... κάπου στο τέλος του περασμένου Νοεμβρίου έπεσα πάνω στην πρόσκληση για το Handmade Xmas Cards Swap 2015, την ανταλλαγή χειροποίητων καρτών που οργάνωνε η Ασπασία από το mylovablebaby.com με τη βοήθεια της Αντωνίας από το Crazytourists blogging και δεν το σκέφτηκα πολύ. Ανάμεσα στις ατελείωτες εκκρεμότητες του Δεκεμβρίου, δήλωσα συμμετοχή για άλλη μία ευχάριστη δουλειά. Τη δημιουργία μιας χειροποίητης χριστουγεννιάτικης κάρτας προς άγνωστο παραλήπτη.

21.11.2012
Quote

Ας χορέψουμε λοιπόν..

07.04.2013

Κουλουράκια καρότου

Τι καλό θα φτιάξουμε σήμερα;

Η απάντηση έρχεται από τη μητέρα που συνεχίζει τους πειραματισμούς στην κουζίνα και μας φτιάχνει κουλουράκια καρότου με αλεύρι ολικής άλεσης, χωρίς ζάχαρη, ελαφριά και υγιεινά για να συνοδεύουμε τον καφέ, το γάλα ή το τσάι μας χωρίς τύψεις!

02.01.2015
Fink - Walking In The Sun (PANG! Slow Things Down Mix)

Ας κλείσουμε την ημέρα μουσικά!

07.08.2013

Τα τυχερά των ψαράδων

Ξυπνάνε νωρίς, πολύ νωρίς, πριν φέξει, παίρνουν τα μπογαλάκια τους κι ένα κολατσιό και μπαίνουν στη βάρκα με την ελπίδα να πιάσουν ψάρια; Δεν ξέρω αν και πόσο τους νοιάζει η σοδειά των ψαριών αλλά σίγουρα τους ενδιαφέρει να δουν και να απολαύσουν όσα η φύση απλόχερα τους χαρίζει: την ανατολή του ηλίου, τη γαλήνη του πρωινού στην ήρεμη θάλασσα, τους γλάρους... Ακόμα και η μουσική στο ραδιάκι παίζει χαμηλά για να μην αναστατώσει τα ψάρια και να μην καλύπτει τους ήχους της φύσης.

22.06.2014

Αθλητικό απόγευμα με τους Δρομείς Υγείας Γρεβενών

Ένα καταπληκτικό αθλητικό απόγευμα στο πανέμορφο Καστράκι Γρεβενών, χθες 21 Ιουνίου 2014, "ταρακούνησε" θετικά μικρούς και μεγάλους που αγαπούν τον αθλητισμό και τη φύση. Ο και με τη "βούλα" πλέον σύλλογος "Δρομείς Υγείας Γρεβενών" διοργάνωσε αθλητικές εκδηλώσεις ανωμάλου δρόμου στο χώρο του πανέμορφου δάσους, με πολύ μεγάλη επιτυχία.

28.05.2013
Τι να φορέσω;

Να και η ενδυματολογική μας πρόταση για τη σημερινή απογευματινή μας βόλτα και όχι μόνο..

04.02.2013
Όσοι τη χαρά γνωρίζουν, όταν τη μοιράζονται κερδίζουν - η ευτυχία γεννήθηκε δίδυμη.

Λόρδος Βύρων, 1788 - 1824, Άγγλος ποιητής και ένας από τους σημαντικότερους φιλέλληνες.

25.12.2012
Οι Χριστουγεννιάτικες Φωτιές της Φλώρινας

Και μη νομίζετε ότι στη Φλώρινα πήγαμε μόνο για φαγητό, κρασί και κανελάδα.. πήγαμε και για να παρακολουθήσουμε τις περίφημες Φωτιές που είναι το σήμα κατατεθέν της πόλης την περίοδο των Χριστουγέννων..

08.10.2012
Melanie Fiona - Monday Morning

Ώρα να ανέβουμε με ένα από τα κλασικά δευτεριάτικα τραγούδια!

18.01.2013
New York Pretzels

Επιτέλους! Παρασκευή απόγευμα! Έχουμε όλο το Σαββατοκύριακο μπροστά μας για να χαλαρώσουμε στο σπίτι μόνοι ή με φίλους, να πάμε μια βόλτα για ψώνια, να επισκεφθούμε εκθέσεις ή να επιχειρήσουμε μια έστω και ημερήσια εκδρομή, έτσι για να αλλάξουμε παραστάσεις..

09.12.2012

Beirut - A Sunday Smile

Για να κλείσουμε την Κυριακή μας με ένα γλυκό χαμόγελο..

26.03.2014

Διασχίζοντας το Φαράγγι της Σαμαριάς

Υπάρχει μια διαδρομή στην Ελλάδα όπου ξεκινάς "απ΄τα ψηλά", ανάμεσα σε άγριες βουνοκορφές και καταλήγεις στα "χαμηλά" σε μια όμορφη παραλία με βαθιά, καταγάλανα νερά. Κατεβαίνεις απόκρημνες πλαγιές, διασχίζεις πλούσια δάση κι ακούς τρεχούμενο νερό να κελαρύζει στη μέση του πουθενά. Στέκεσαι σε σημεία με απίστευτη θέα. Ανοίγεις το βήμα σου σε άλλα για να αποφύγεις πέτρες που πέφτουν από ψηλά. Περνάς μέρη όπου ακούς φωνές θαυμασμού σχεδόν σ' όλες τις γλώσσες του κόσμου. Φτάνεις σ' άλλα όπου πινακίδες σ' ενημερώνουν να κάνεις ησυχία για το φόβο κατολισθήσεων. Συναντάς ερειπωμένα χωριά, παλιά γεφύρια και ένα είδος ζώου μοναδικού, εξωτικού, τα ίχνη του οποίου χάνονται στα βάθη της ιστορίας.

25.06.2014

Κανόνες για Ασφαλή Κολύμβηση

Παιχνίδια στην παραλία και τη θάλασσα, χαμόγελα, μουσικές και άφθονες βουτιές είναι όλα όσα μας έρχονται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΤο καλοκαίρι έχει έρθει για τα καλά στη χώρα μας και ήδη οι πρώτες εξορμήσεις στις παραλίες έχουν γίνει.

Για να απολαύσουμε όμως αυτές τις χαρές της θάλασσας χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε δυσάρεστες καταστάσεις, πρέπει να τηρούμε ορισμένους κανόνες ασφαλείας:

03.02.2013

Anthony Hamilton & Elayna Boynton - Freedom

Ένα εξαιρετικό κομμάτι από ένα πολύ δυνατό soundtrack!

02.05.2013
Έτοιμα τα πρώτα κόκκινα αυγά!

Έτοιμα τα πρώτα κόκκινα αυγά! Και θα ακολουθήσουν και άλλα, με μηνύματα, με σχέδια, με χρώματα..

15.01.2013
Κουτί έκπληξη από τη Νέα Υόρκη!

Σήμερα η μέρα ξεκίνησε με μουσικές αναζητήσεις.. και συνεχίστηκε με ευχάριστες εκπλήξεις..

08.01.2014

H πρόκληση της χρονιάς

..για την παρέα στην Αθήνα είναι το 2014 να δούμε όλες τις ταινίες του Woody Allen!

Και η αντίστροφη μέτρηση ήδη ξεκίνησε..

12.03.2013

Σπιτικά σουβλάκια από ψαρονέφρι

Όσο βελτιώνεται ο καιρός και περνάμε όλο και περισσότερες ώρες εκτός σπιτιού τόσο περισσότερο μας αρέσει να τρώμε έξω. Γύρος, σουβλάκια, κρέπες, κρύα σάντουιτς και παντός τύπου fast food μας αρέσει και μας κλείνει πονηρά το μάτι όταν περνάμε έξω από ταχυφαγεία. Και μετά αρχίζει ο αγώνας και οι φωνές της υγιεινής διατροφής, του καλλίγραμου κορμιού, του καλοκαιριού που έρχεται και που θα μας βρει με μαγιώ και λίγο πιο γεματούληδες από πέρυσι.. Άγχος; Ε όχι άγχος και γι αυτό!

01.05.2015

Μόνο λουλούδια

Η άνοιξη άργησε τουλάχιστον ένα μήνα αλλά πλέον ήρθε για τα καλά! Κι έτσι φτάσαμε στον Μάιο.

Τι άλλο να σκεφτώ; Λουλούδια και μόνο λουλούδια.

20.10.2012

Leftover Cuties - When you're smiling

Άλλο ένα τραγούδι των Leftover Cuties, το οποίο μας μεταφέρει με νότες όλα όσα επιστημονικά τεκμηριώνονται στο βιβλίο των κ.κ. Χρηστάκη & Φόουλερ "Συνδεδεμένοι"!

Enjoy it, keep on smiling..

and the whole world will smile with you!