Το μπισκοτόσπιτο του maresei.gr

Ήρθε ο Άγιος Βασίλης στο σπίτι σας; Στο δικό μας ήρθε νωρίς - νωρίς και μάλιστα γλυκάθηκε πολύ!

Παραμονή Χριστουγέννων προχθές και είπαμε να φτιάξουμε ένα όμορφο μπισκοτόσπιτο για να στολίσει το σαλόνι μας και να ενισχύσει την εορταστική ατμόσφαιρα του σπιτιού μας!

Είχαμε ήδη προμηθευτεί από γνωστό πολυκατάστημα έτοιμα μπισκότα σε σχήματα που αποτελούν τα τμήματα για την κατασκευή ενός μικρού σπιτιού και έμενε να κάνουμε τη συναρμολόγηση και να διακοσμήσουμε το σπιτάκι μας.

biscuit house maresei1

Φτιάξαμε την κόλλα μας λιώνοντας περίπου 100 γρ. ζάχαρη σε σιγανή φωτιά και ανακατεύοντας την συνέχεια.

biscuit house maresei2

Κατόπιν είτε βουτώντας τις άκρες των μπισκότων στη λιωμένη ζάχαρη είτε απλώνοντας τη ζάχαρη σε αυτές, ενώσαμε τα κομμάτια των μπισκότων και στην κορυφή τοποθετήσαμε με τον ίδιο τρόπο την καμινάδα.

biscuit house maresei3

biscuit-house-maresei4

Και έτοιμο το σπιτάκι για διακόσμηση!

biscuit-house-maresei5

Για το γλάσο διακόσμησης χρειαστήκαμε:

• 1 ασπράδι αυγού
  • 2 κουταλάκια του γλυκού χυμό λεμονιού
  • περίπου 200 γρ. ζάχαρη άχνη

Ανακατέψαμε το ασπράδι με το χυμό λεμονιού σ' ένα μπολ και προσθέτοντας σταδιακά την άχνη χτυπήσαμε με το μίξερ μέχρι να γίνει ένα παχύρευστο μείγμα σαν σαντιγί.

biscuit house maresei 6

Σημείωση: Mπορεί και να χρειαστεί λιγότερη άχνη, αν το αυγό είναι μικρό, επομένως σταματάμε την προσθήκη άχνης μόλις το μείγμα πάρει τη μορφή που θέλουμε. Ακόμη μπορούμε να χωρίσουμε το γλάσο σε μπολάκια και να προσθέσουμε λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής, όπως κάναμε με το γλάσο των μπισκότων μας.

Στο επόμενο στάδιο αυτοσχεδιάσαμε. Κάναμε τα περιγράμματα με το κορνέ ζαχαροπλαστικής και τοποθετήσαμε πολύχρωμα καραμελάκια.

biscuit house maresei 7

Φυσικά το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με τα υλικά μας. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ζαχαρωτά, σοκολατένια πουράκια, μικρά μπισκοτάκια, τρούφα και ό,τι άλλο φανταζόμαστε! Στο τέλος πασπαλίσαμε άχνη - χιόνι στην αυλή μας γιατί στο μπισκοτόσπιτό μας ονειρευόμαστε λευκά Χριστούγεννα!

biscuit house maresei 8

Μα γίνεται να μην έρθει ο Άι- Βασίλης σ' ένα τέτοιο σπίτι; Επιχειρήστε το για την Πρωτοχρονιά!

biscuit house maresei 9

Καλή επιτυχία και Χρόνια Πολλά!

Kείμενο - Φωτογραφίες: Σίσσυ Κ.

« Ιανουάριος 2022 »
          1 2
19.08.2013

Πανηγύρι στο Πυργί

Τα πανηγύρια στο νησί με αφορμή τον εορτασμού του 15Αύγουστου ήταν πολλά και μάλιστα 3ήμερα (14-16.08). Εμείς ανήμερα της γιορτής αποφασίσαμε να επισκεφθούμε ένα από τα μεγαλύτερα, κατά τα λεγόμενα των ντόπιων, αυτό στο Πυργί.

05.07.2014

Μαζεύοντας τσάι του βουνού

Τα ελληνικά βουνά πέρα απ' την απέραντη ομορφιά και τη δροσιά που απλόχερα μας χαρίζουν, μας προσφέρουν και πλήθος βοτάνων. Χαμομήλι, τσάι, φασκόμηλο, δεντρολίβανο, λεβάντα, άγριο θυμάρι και τόσα άλλα βότανα φιλοξενούνται στις πλαγιές τους.

18.05.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 3η στάση: Ύδρα

Είδαμε Αίγινα και Πόρο και πάμε για άλλα... Άλλος με τη βάρκα μας;

Επόμενη διαμονή έχουμε στις Σπέτσες αλλά εννοείται πως δεν μπορούμε να μην επισκεφτούμε τη μία και μοναδική Ύδρα. Οι πληροφοριοδότες μας έχουν πει τα καλύτερα για το ιστορικό νησί.

03.03.2013
Δημιουργήστε μια ειδική περίσταση

Είναι Κυριακή, έχουμε ντύσει το σπίτι ανοιξιάτικα, οι The LollyPop Project δε μας ήρθαν ακόμα, αλλά μας υποσχέθηκαν ότι δε θα αργήσουν να έρθουν και σήμερα αποφασίσαμε να κάνουμε την ημέρα μας "ειδική περίσταση".

24.11.2013
Katerine Duska - One in a Million

Πολλά μπράβο στην Κατερίνα Ντούσκα! Η οποία σίγουρα είναι "One in a Million".

25.07.2013

Παλιά δοχεία σε νέες χρήσεις

Θυμάστε τις διάφορες επιλογές που είδαμε για εναλλακτικές γλάστρες και χρήση παλιών αντικειμένων για τη φιλοξενία των φυτών μας;

25.08.2016

Η Γέφυρα των Μυστικών

Φέτος στις διακοπές μπορεί να διάβασα μόνο τρία βιβλία αλλά πέτυχα διάνα στις επιλογές μου! Τρία βιβλία... ένα κι ένα!

Ομολογώ πως γενικά τρία βιβλία για μένα είναι λίγα, πολύ λίγα! Ωστόσο, δεδομένων των συνθηκών, με τον Φίλιππο και την μπέμπα να κοιμούνται ελάιχστα μέσα στη μέρα, η εξοικονόμηση έστω και δέκα λεπτών δικών ΜΟΥ πριν παραδοθώ στην αγκαλιά του Μορφέα, ήταν πολύ δύσκολη υπόθεση!

26.12.2012
Φωτιστικό από παλιό σίδερο

Μια ιδέα που πολύ μας αρέσει! Ένα φωτιστικό φτιαγμένο από το παλιό σίδερο της γιαγιάς.

08.06.2017

Διακοπές 2016 - 5η στάση: Αθήνα

Μετά τη βόλτα μας στα νησιά του Αργοσαρωνικού, το πλάνο μας έλεγε διήμερη παραμονή στην Αθήνα. Οπότε αφήσαμε τις Σπέτσες και μετά από ένα ήσυχο και σύντομο ταξίδι, φτάνουμε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, άψογο και σε πολύ βολική περιοχή.

Έχουμε χρόνια να έρθουμε στην πρωτεύουσα. Έχουμε όμως και δυο μέρες να τριγυρίσουμε το κέντρο της με άψογο ξεναγό, φίλο, νέο και ακούραστο.

25.02.2013

And the Oscar goes to...

Ενημερωθήκατε για τους νικητές των φετινών κινηματογραφικών βραβείων της γνωστής Ακαδημίας;

Η 85η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ είναι ήδη παρελθόν και τα αποτελέσματα αυτής μια από τις σημαντικότερες ειδήσεις της ημέρας για τους απανταχού σινεφίλ και όχι μόνο.

20.03.2013
Στο ηλιοβασίλεμα

Σήμερα ξεκινήσαμε τη μέρα μας μουσικά με ένα τραγούδι που ταξιδεύει περισσότερα από 50 χρόνια σε όλον τον κόσμο, αποκτώντας όλο και περισσότερους φίλους, συνεχίσαμε με μια φωτογραφική βόλτα στη Θράκη και τον ποταμό Άρδα, και κάπως έτσι θα την κλείσουμε...

18.02.2015

Ιδέες για αποκριάτικες δημιουργίες

Οι Απόκριες έφτασαν και μαζί τους πλησιάζει το πολυπόθητο τριήμερο. Πάρτι, εκδηλώσεις, παρέλαση, ξέφρενος χορός, οικογενειακές στιγμές... όλα θα χωρέσουν μέσα στο προσεχές τριήμερο.

Σας έχουμε μερικές προτάσεις για δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά ή για εμπνευσμένες κατασκευές για μικρούς και μεγάλους οπαδούς του Καρναβαλιού. Δείτε ιδέες και αναλάβετε δράση ακόμα και για κατασκευές της τελευταίας στιγμής!

30.04.2013
Διεθνής Ημέρα της Jazz

Σήμερα η jazz έχει την τιμητική της!

10.04.2013

Οι καρδούλες είναι γλυκές από μόνες τους...

οπότε τι τη θέλουν τη ζάχαρη; Έτσι είπε η μαμά και έκανε πάλι μπισκοτάκια χωρίς ζάχαρη σε σχήμα καρδούλας αυτή τη φορά.. Και έτσι τα ονόμασε Καρδούλες για να έχουν και ταυτότητα.

23.11.2012
Πρωινός καφές

Ένα περιποιημένο καφεδάκι είναι πάντα ευπρόσδεκτο, ιδιαίτερα το πρωί.

22.02.2015
Πατρινό Καρναβάλι 2015

Tι κάνει ένας μωβ ελέφαντας στη μέση του δρόμου;

Μα τι άλλο; Συμμετέχει στη νυχτερινή παρέλαση των καρναβαλιστών της Πάτρας συνοδεύοντας τον Βασιλιά Καρνάβαλο.

01.04.2013
Καλώς ήρθες Απρίλη!

Νέα ημέρα, νέα εβδομάδα, νέος μήνας! Μια Δευτέρα ιδανική για νέα ξεκινήματα! Και τι ξεκινάμε;

07.11.2013
Η δύναμη της εικόνας

Είναι μερικές εικόνες που δείχνουν περισσότερα από όσα μπορούν να δηλώσουν ακόμα και χίλιες λέξεις. Ίσως φταίνε οι φωτογράφοι, ίσως βρίσκονται την κατάλληλη στιγμή στο σωστό μέρος, κατορθώνουν πάντως κάποιες φορές να βγάλουν φωτογραφίες που πραγματικά μπορούν να σε γεμίσουν τόσο έντονα συναισθήματα... φωτογραφίες που κόβουν την ανάσα... φωτογραφίες που καταλαβαίνεις όσα θέλουν να πουν, χωρίς να παίζει ρόλο ποια γλώσσα μιλάς.

02.01.2014

Noir Désir - Le Vent Nous Portera

Γαλλικό και αγαπημένο!

07.08.2013

Τα τυχερά των ψαράδων

Ξυπνάνε νωρίς, πολύ νωρίς, πριν φέξει, παίρνουν τα μπογαλάκια τους κι ένα κολατσιό και μπαίνουν στη βάρκα με την ελπίδα να πιάσουν ψάρια; Δεν ξέρω αν και πόσο τους νοιάζει η σοδειά των ψαριών αλλά σίγουρα τους ενδιαφέρει να δουν και να απολαύσουν όσα η φύση απλόχερα τους χαρίζει: την ανατολή του ηλίου, τη γαλήνη του πρωινού στην ήρεμη θάλασσα, τους γλάρους... Ακόμα και η μουσική στο ραδιάκι παίζει χαμηλά για να μην αναστατώσει τα ψάρια και να μην καλύπτει τους ήχους της φύσης.

24.06.2013

Η σημερινή Δευτέρα είναι από αυτές που μας αρέσουν, μια και για τους περισσότερους από μας ισοδυναμεί με περισσότερο ύπνο, καφεδάκι, ηλιοθεραπεία ή βόλτες στον ήλιο και περισσότερο χρόνο για ό,τι άλλο μας αρέσει.. πάντα με καλή παρέα!

09.08.2014

Φωτογραφίζοντας... στην Κω

Διακοπές χωρίς φωτογραφική να είναι η προέκταση του χεριού σου γίνεται; Σίγουρα όχι! Ειδικά όταν επισκέπτεσαι ένα πανέμορφο ελληνικό νησί, όπως η Κως... και δεν χορταίνεις να απαθανατίζεις στιγμές.

Ας πάρουμε μια μικρή φωτογραφική γεύση...

15.10.2012
Ένας ζωντανός πίνακας..

Καμιά φορά μπορεί να ακουμπάμε πράγματα που τυχαίνει να έχουμε στα χέρια μας σε μια τυχαία θέση. Κι έτσι τυχαία παρατηρούμε λίγο αργότερα πως το αποτέλεσμα δεν μοιάζει καθόλου τυχαίο. Απεναντίας είναι σαν να προσπαθούσαμε να τα ταιριάξουμε για ώρα.