Πάνω απ' τα σύννεφα...

και πάνω απ' το Μόναχο.

Να αδειάζει το μυαλό, να χαζεύει το μάτι, να προσπαθεί να αποτυπώνει εικόνες...

Καλά μας ταξίδια! Πραγματικά και νοερά..

« Αύγουστος 2022 »
29 30 31
28.02.2013
Και οι άνδρες ντυμένοι σε επίπεδα

Τα ρούχα σε επίπεδα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άντρες. Και είναι άκρως κατάλληλα για τις χειμωνιάτικες μέρες που έχουμε ανάγκη από πολλά ζεστά ρούχα για να προστατευόμαστε από το κρύο. Ωστόσο, είναι εξίσου καλή επιλογή για τις πρώτες ημέρες της άνοιξης, καθώς ξεκινούν με χαμηλές θερμοκρασίες που όσο μεσημεριάζει ανεβαίνουν και όσο βραδιάζει ξαναπέφτουν...

13.01.2013
Γλυκάκι θα φάμε σήμερα;

07.11.2012
Ομελέτα για πρωινό

Ξεκινάμε την ημέρα μας πάντα με ένα δυναμωτικό πρωινό! Είναι το πιο μικρό δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας! Μια γρήγορη ομελέτα είναι μια πολύ καλή λύση για να πάρουμε την απαραίτητη ενέργεια!

11.11.2014

Δημιουργώντας αποθηκευτικούς χώρους με ξύλινα τελάρα

Τα κλασικά ξύλινα τελάρα (ή καφάσια ή κουτιά) μπορούν να έχουν άλλη μία χρήση.

11.02.2013

Robbie Williams - Something Beautiful

Κάτι όμορφο για να κλείσουμε την ημέρα μας όπως την ξεκινήσαμε, μουσικά! Γιατί είπαμε η μουσική δεν είναι ποτέ αρκετή!

08.06.2017

Διακοπές 2016 - 5η στάση: Αθήνα

Μετά τη βόλτα μας στα νησιά του Αργοσαρωνικού, το πλάνο μας έλεγε διήμερη παραμονή στην Αθήνα. Οπότε αφήσαμε τις Σπέτσες και μετά από ένα ήσυχο και σύντομο ταξίδι, φτάνουμε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, άψογο και σε πολύ βολική περιοχή.

Έχουμε χρόνια να έρθουμε στην πρωτεύουσα. Έχουμε όμως και δυο μέρες να τριγυρίσουμε το κέντρο της με άψογο ξεναγό, φίλο, νέο και ακούραστο.

05.01.2014
Τα Ραγκουτσάρια στην Καστοριά

Καρναβάλια μέσα στον Ιανουάριο; Αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς; Μασκαρέματα; Γλέντι και χορός;

Και όλα αυτά μέσα σε ένα τριήμερο ξεφάντωμα σε μια από τις ομορφότερες πόλεις της Ελλάδας, την Καστοριά!

19.07.2013
Χρωματιστή, λουλουδιαστή κι ευωδιαστή καλημέρα!

Να ξυπνάς το πρωί και να σε υποδέχεται ο ήλιος, η πρωινή δροσιά και τα ανθισμένα λουλούδια του κήπου! Υπάρχει καλύτερος τρόπος να αρχίσεις τη μέρα σου;

09.05.2013

Εύκολη συνταγή για ένα ελαφρύ πιάτο, νόστιμο και δροσερό... Να μη μας πέσει και βαρύ το φαγητό μετά την πασχαλινή υπερκατανάλωση κρεάτων. Έτσι δε θα σηκωθούμε από το τραπέζι με βαρύ στομάχι και θα έχουμε χώρο και για ένα παγωτάκι...

11.08.2013
To στιλ της Olivia

Η Olivia Palermo κλέβει τις εντυπώσεις σε κάθε της εμφάνιση.

05.03.2014

Αλμυρές πλεξούδες με αλεύρι ολικής άλεσης

Να σου η μητέρα χθες το απόγευμα, σκάει μύτη με ένα πιάτο γεμάτο αλμυρές πλεξούδες! Έτσι μου τις ονόμασε, έτσι σας τις παρουσιάζω.

19.02.2013

H Δύναμη του Συν (+)

Ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα το θέμα του φετινού TEDxThessaloniki και όπως σας είχαμε υποσχεθεί φροντίζουμε για την ενημέρωσή σας. Το φετινό θέμα μας αρέσει πολύ και μας εκφράζει ακόμη περισσότερο..

13.02.2013
Πολύχρωμη ζωή

Η λίστα με τα πολύχρωμα to do περιλαμβάνει:

25.06.2014

Κανόνες για Ασφαλή Κολύμβηση

Παιχνίδια στην παραλία και τη θάλασσα, χαμόγελα, μουσικές και άφθονες βουτιές είναι όλα όσα μας έρχονται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΤο καλοκαίρι έχει έρθει για τα καλά στη χώρα μας και ήδη οι πρώτες εξορμήσεις στις παραλίες έχουν γίνει.

Για να απολαύσουμε όμως αυτές τις χαρές της θάλασσας χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε δυσάρεστες καταστάσεις, πρέπει να τηρούμε ορισμένους κανόνες ασφαλείας:

09.08.2013

Ραχήλ Τσελεπίδου - Εσύ αν το θες

Ρομαντικό, νεανικό, αισιόδοξο... Και με στίχους τόσο ταιριαστούς με τη φιλοσοφία και τη στάση ζωής μας! Όλα όσα μας εκφράζουν συγκεντρωμένα σε ένα τραγούδι. Σαν να γράφτηκε για μας.

16.04.2013
TEDxThessaloniki 2013: Εντυπώσεις

Σας είπαμε ότι θα γίνει το TEDxThessaloniki, σας είπαμε ότι θα πάμε στο TEDxThessaloniki, σας είπαμε ότι πήγαμε στο TEDxThessaloniki, σας είπαμε ότι επισκεφτήκαμε και το παζάρι βιβλίου στο διάλειμμα του TEDxThessaloniki αλλά δε σας είπαμε τις εντυπώσεις μας...

22.05.2013
Μια διάφανη τραπεζαρία

Μια τραπεζαρία με έντονα καλοκαιρινή διάθεση! Για να παίρνουμε ιδέες για την ανανέωση της διακόσμησης των χώρων του σπιτιού μας στο κλίμα της εποχής..

01.07.2013

Το wallpaper του Ιουλίου

Ο μήνας που κατεξοχήν ξεκινούν οι θερινές μας διακοπές είναι εδώ! Υποδεχόμαστε λοιπόν τον Ιούλιο με ένα άκρως θαλασσινό και ταξιδιάρικο wallpaper... Κατεβάστε το!

18.11.2012

Το Open House φέτος και στη Θεσσαλονίκη

Το Οpen House ήρθε στην Ελλάδα και ανοίγει πρώτα τις πόρτες του στη Θεσσαλονίκη το Σαββατοκύριακο 24 - 25 Νοεμβρίου 2012. Για δύο μέρες όλοι οι πολίτες μπορούν να έχουν δωρεάν πρόσβαση και ξεναγήσεις σε δημόσια και ιδιωτικά κτίρια της πόλης.

05.12.2014

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες (Μέρος 2ο) - Ιδέες για δώρα

Το δεύτερο μέρος των χριστουγεννιάτικων πειραματισμών μου αφορούσε κυρίως δώρα σε αγαπημένα πρόσωπα. Μπορεί να μην έφτασε ακόμα ο Άγιος Βασίλης αλλά αν έχουμε φίλους που γιορτάζουν αυτήν την περίοδο γιατί να μην προσαρμόσουμε τα δώρα τους στο πνεύμα των ημερών;

Ακόμα και στο πιο απλό δώρο, μπορούμε να βάλουμε την προσωπική μας πινελιά και να πρωτοτυπήσουμε έστω στη συσκευασία.

15.05.2013

Όρλιακας - Πορτίτσα: Γνωρίζοντας τα ορεινά των Γρεβενών

Ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε ακόμα ένα βουνό... και ένα φαράγγι...

16.07.2014

Cherry Smoothie

Ένα smoothie την ημέρα.. είναι ένας ωραίος τρόπος να πάρουμε τις απαραίτητες βιταμίνες!

14.01.2014

Σουφλέ - έκπληξη!

Άλλη μια γευστική έκπληξη για τους συναδέλφους στο γραφείο!

05.01.2016

Επιτέλους άσπρη μέρα

Το 2016 μπήκε φωτεινά και είδαμε κιόλας άσπρες μέρες!