3ο Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου της Αθήνας

Tι θα λέγατε για θερινό σινεμά απόψε;

Όσοι βρίσκεστε στην Αττική, απόψε 18/7 έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε την ταινία "Φωτογραφία" (1986) του Νίκου Παπατάκη με πρωταγωνιστή τον Άρη Ρέτσο στο πλαίσιο του 3ου Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου της Αθήνας. Η προβολή ξεκινά στις 21.00 στην Πλατεία 28ης Οκτωβρίου στη Νέα Ερυθραία και η είσοδος είναι ελεύθερη.

Το Αthens Open Air Film Festival, που πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ για 3η συνεχή χρονιά, περιλαμβάνει υπαίθριες και δωρεάν κινηματογραφικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, με φόντο τα πιο χαρακτηριστικά μνημεία της Αττικής και απρόσμενους χώρους που αναδεικνύουν την εικόνα της Αθήνας ως σύγχρονης ευρωπαϊκής πόλης τόσο στους κατοίκους όσο και στους επισκέπτες της.

athens-open-air-film-festival1

Οι εκδηλώσεις, που ξεκίνησαν στις 11 Ιουνίου, ολοκληρώνονται στις 30 Σεπτεμβρίου και λαμβάνουν χώρα στο Κέντρο της Αθήνας, σε Θερινούς Κινηματογράφους, στην περιοχή της Ακρόπολης (πεζόδρομος Διονυσίου Αεροπαγίτου), σε Μουσεία και προαύλιους χώρους, στο Πάρκο Ακαδημίας Πλάτωνος, στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, στην Πλατεία Αυδή στο Μεταξουργείο.

Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει προβολές σπάνιων και κλασικών ταινιών, ειδικές πρώτες προβολές, συναυλίες, παράλληλες διαδραστικές εκδηλώσεις, παραστάσεις από καλλιτέχνες του δρόμου και εικαστικές παρεμβάσεις από νέους δημιουργούς.

To πρόγραμμα για τον υπόλοιπο Ιούλιο προβλέπει:

• - Σήμερα Πέμπτη 18/07 στις 21.00 προβολή της ταινίας "Φωτογραφία" (1986) του Νίκου Παπατάκη στις 21.00 στην Πλατεία 28ης Οκτωβρίου στη Νέα Ερυθραία.
  • - Κυριακή 21/07 στις 21.00 επαναπροβολή της ταινίας "Η Ζαζί στο Μετρό", του Λουί Μαλ στο καφέ του Νομισματικού Μουσείου.
  • - Δευτέρα 22/07 προβολή της ταινίας "Ζέλιγκ" του Γούντι Άλεν (1983) στον Κήπο Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου.
  • - Πέμπτη 25/07 προβολή της ταινίας "Ένα Φονικό Καλοκαίρι" (1983), του Ζαν Μπεκέρ στην Πλατεία Αγίας Ειρήνης.
  • - Τρίτη 30/07 Ιουλίου μια γιορτή με σινε-μουσική στον θερινό κινηματογράφο της Ταινιοθήκης Λαΐς με την προβολή του αριστουργήματος του βωβού κινηματογράφου, το "Τσίρκο", του Τσάρλι Τσάπλιν (1928) το οποίο θα συνοδεύσουν με το σύγχρονο ήχο τους οι "His Majesty Τhe King of Spain".

« Απρίλιος 2024 »
29 30
30.01.2013

Oινογευσία vs. Καθήκον

Τις εντυπώσεις μας για τα ΒορΟινά της Θεσσαλονίκης σας τις μεταφέραμε. Τι θα λέγατε να πάρουμε μια γεύση και από την εκδήλωση της Αθήνας;

Ανταποκριτής μας αυτή τη φορά ένας φίλος του κρασιού και δικός μας βεβαίως βεβαίως..

09.08.2013

Ραχήλ Τσελεπίδου - Εσύ αν το θες

Ρομαντικό, νεανικό, αισιόδοξο... Και με στίχους τόσο ταιριαστούς με τη φιλοσοφία και τη στάση ζωής μας! Όλα όσα μας εκφράζουν συγκεντρωμένα σε ένα τραγούδι. Σαν να γράφτηκε για μας.

08.11.2016

Ριζότο άγριων μανιταριών

Δημιουργώ και απολαμβάνω. Και φέρνω τη φύση στο τραπέζι μου. Από το δάσος στο πιάτο.

Κι όλα αυτά γιατί τα άγρια μανιταράκια δίνουν άλλο άρωμα και άλλη γεύση ακόμα και στο πιο απλό ριζότο.

30.08.2014

Πιάσε μια "μπρουσκέτες - χωριάτικη"

Το σημερινό μας βραδινό... Ελαφρύ, δροσερό και πολύ ελληνικό!

04.04.2013
Βουτάμε γυμνοί

Αυτό το τραγούδι όσες φορές κι αν το ακούω δεν το βαριέμαι ποτέ! Αντιθέτως μ'αρέσει τόσο πολύ όταν το πετυχαίνω στο ραδιόφωνο!

01.05.2014

Το wallpaper του Μαΐου

Το νέο wallpaper του maresei.gr είναι εδώ για να πιάσουμε τον Μάη παρέα!

05.07.2013
The Babysitters Circus - Everything's Gonna Be Alright

Παρασκευή σήμερα και δε μπορούμε παρά να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με ένα χαρούμενο τραγούδι..

14.03.2013

Διακόσμηση με ανοιξιάτικη διάθεση (ΙΙ)

Όσο σταθεροποιούνται οι καλές για την εποχή θερμοκρασίες και όσο ο ήλιος λάμπει και η μέρα μεγαλώνει, τόσο περισσότερο νιώθουμε την ανάγκη να φέρουμε την άνοιξη στο σπίτι μας. Ήδη είδαμε κάποιες ιδέες ανανέωσης του σπιτιού, με σκοπό να αποκτήσει πιο ανάλαφρη εικόνα αλλά το θέμα "διακόσμηση" είναι ανεξάντλητο. Έτσι σήμερα επανερχόμαστε δριμύτεροι με ιδέες και προτάσεις για το πώς θα φέρουμε την άνοιξη στο σπίτι μας.

11.03.2014

Semi-Gianduga κέικ με γλάσο λευκής σοκολάτας

Μια νέα φίλη του maresei.gr επέλεξε να μοιραστεί μαζί μας μια από τις αγαπημένες της συνταγές.

Tην καλωσορίζουμε λοιπόν στην παρέα μας και μοιραζόμαστε τη χαρά μας μαζί σας.

15.09.2014

Η βάπτιση του Αχιλλέα

Αυτό ήταν το καλοκαίρι των βαφτίσεων για την παρέα του maresei. Μετά από αρκετά χρόνια όπου επικρατούσαν οι γάμοι, φέτος έχουμε κυρίως βαφτίσεις για να μας θυμίζουν πως μεγαλώνουμε και ... νοικοκυρευόμαστε. Εμείς και οι φίλοι μας! Αποκτούμε παιδιά ή γινόμαστε πνευματικοί γονείς ή και τα δύο. Σημασία έχει πως μεγαλώνοντας, προσπαθούμε να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε και (στον ολοένα και λιγότερο ελεύθερο χρόνο μας) να καταπιανόμαστε με όσα μας αρέσουν.

Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν, καταπιαστήκαμε με τις βαφτίσεις. Η πιο πρόσφατη ήταν η βάφτιση του Αχιλλέα που απέκτησε και επίσημα το όνομά του στις 13 Σεπτεμβρίου. Το θέμα της βάφτισης ήταν ασορτί με την εποχή: έναρξη νέας σχολικής χρονιάς, βιβλία, βιβλιοθήκες, χάρακες, μολύβια, κασετίνες. Από όλα είχε η βάφτιση σε υπέροχα φωτεινά χρώματα.

06.02.2014

Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Διάφορα τεχνολογικά επιτεύγματα, όπως τα κινητά τηλέφωνα, οι υπολογιστές και το διαδίκτυο βρίσκονται εδώ και χρόνια στο επίκεντρο της καθημερινής μας ζωής. Περπατάς στο δρόμο και βλέπεις πως οι περισσότεροι μιλούν ή ασχολούνται με το κινητό, μπαίνεις σε μέσα μαζικής μεταφοράς και οι επιβάτες παίζουν παιχνίδια ή σερφάρουν μέσω κινητών και ταμπλέτων, περιμένεις σε μια στάση ή στο αεροδρόμιο και γίνεται το ίδιο. Στις καφετέριες επικρατεί η ίδια κατάσταση. Βλέπεις γονείς να βγάζουν τα παιδιά τους έξω και αντί για μπάλα να τους δίνουν την ταμπλέτα ή το κινητό για να περάσουν το χρόνο τους σερφάροντας.

10.06.2013

Πρωινό στο μπαλκόνι

Το πρωινό σύμφωνα με τους ειδικούς της διατροφής είναι ή έστω πρέπει να είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, κατά το οποίο πρέπει να λαμβάνουμε την απαραίτητη ενέργεια και πολλά θρεπτικά συστατικά για να αντιμετωπίζουμε τις μετέπειτα υποχρεώσεις μας. Μάλιστα όταν τρώμε καλό πρωινό είναι πιο πιθανό να έχουμε πιο ισορροπημένα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και έτσι να διατηρούμε ένα φυσιολογικό βάρος αποφεύγοντας τα τσιμπολογήματα.

27.03.2017

Καλαμάρι γεμιστό με φέτα, πιπεριές και μυρωδικά

Στενές επαφές τρίτου τύπου με μελάνια, πλοκάμια, και διάφορα άλλα γλιστερά πράγματα

Χθες αναμετρήθηκα για πρώτη φορά με ένα καλαμάρι που ταξίδεψε από τη Λήμνο σε ένα φελιζόλ. Ψαρεμένο από καλούς μας φίλους, λάτρεις και επαγγελματίες της θάλασσας και του κόσμου της. Στις διακοπές μας στο μαγικό αυτό νησί, (χρωστάω άρθρο αν καταφέρω να ανακτήσω τις φωτογραφίες από τον σκληρό που μας άφησε χρόνους) όπου ο θαλάσσιος πληθυσμός κινδύνεψε με εξαφάνιση εξαιτίας μας, μεταξύ άλλων λιχουδιών η Εύα μας μαγείρεψε ένα εκπληκτικό γεμιστό ψητό καλαμάρι με ντόπια τυριά και μυρωδικά. Όταν παρέλαβα λοιπόν αυτό το υπέροχο αλμυρό δεματάκι θέλησα να αναβιώσω τη συνταγή της όπως υπήρχε στη γευστική μου μνήμη.

16.03.2014

Με πρώτη ύλη τη δαντέλα

Πόσα πράγματα μπορούμε να κάνουμε με μερικά κομμάτια δαντέλα;

18.11.2014

Φ for Φαντασία στην κουζίνα

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο ευχαριστιέμαι να μπαίνω στην κουζίνα και να φτιάχνω πράγματα... Γλυκά, αλμυρά., ό,τι μου αρέσει να τρώω. Αυτός είναι και μόνος μου περιορισμός. Θέλω (και συνηθίζω) να φτιάχνω ό,τι μου αρέσει να τρώω. Κάποιος παραπονιέται γι αυτό :(

Ειδικά όταν πρόκειται να υποδεχτώ φίλους και συγγενείς, ανθρώπους δικούς μου που δε με ενδιαφέρει να μείνω στους τύπους, θέλω να τους ευχαριστήσω, να τους χαρώ και να με χαρούν. Τότε έχω κάθε λόγο να μπω στην κουζίνα και να ετοιμάσω ό,τι κατεβάζει ο νους μου. Αυτό βέβαια εκτός από δημιουργικό είναι και κάπως ριψοκίνδυνο. Δεν πετυχαίνουν πάντα τα πειράματα!

15.12.2012
Πρωινό στο κρεβάτι

Σήμερα ξεκινάμε τη μέρα μας με πρωινό στο κρεβάτι..

13.04.2014

Η μετάλλαξη της φανουρόπιτας

Αυτή τη φορά στην κουζίνα μπήκε η μαμά μιας αγαπημένης φίλης, γνώριμης εδώ στο maresei από άρθρα περί αγάπης και ομορφιάς, και μας έφτιαξε μια φανουρόπιτα ή αλλιώς ένα κέικ νηστίσιμο για να είναι στο πνεύμα των ημερών. Ωστόσο δεν πρόκειται για την πιο συνηθισμένη φανουρόπιτα. Η προσθήκη cranberries και γλάσου είναι η αιτία της μετάλλαξης της κλασικής φανουρόπιτας σε μια αντίστοιχη πιο σύγχρονη. Τελικά μάλον όλοι στην παρέα έχουμε αδυναμία στα cranberries και τα χρησιμοποιούμε αρκετά συχνά στις συνταγές μας.

30.04.2013
Νηστίσιμο πρωινό

Έτοιμο το σημερινό μου πρωινό... Είναι νηστίσιμο, νόστιμο και απόλυτα χορταστικό!

07.04.2013
Τι να φορέσω αύριο;

Το "τι να φάμε αύριο" σε κάθε πιθανή παραλλαγή (βλ. "τι να μαγειρέψω αύριο", "τι να φτιάξω αύριο", "τι να ετοιμάσω αύριο" κτλ..) και το "τι να φορέσω αύριο" νομίζω πως είναι τα δύο ερωτήματα που μας βασανίζουν πιο συχνά από οποιοδήποτε άλλο.. Κάθε μέρα αυτές οι ερωτήσεις, κάθε μέρα οι ίδιες σκέψεις, κάθε μέρα το ίδιο μικρό άγχος για να δώσουμε απάντηση...

15.01.2013
Κουτί έκπληξη από τη Νέα Υόρκη!

Σήμερα η μέρα ξεκίνησε με μουσικές αναζητήσεις.. και συνεχίστηκε με ευχάριστες εκπλήξεις..

17.08.2013

Στη Χίο.. λίγο πριν την αυγή

Η ανταπόκριση από το νησί της Χίου, που επιλέξαμε για τις φετινές καλοκαιρινές μας διακοπές, ξεκινά με εικόνες από το ξημέρωμα στο λιμάνι της πόλης της Χίου ή αλλιώς της Χώρας.

31.01.2013

Jimmy Nail - Walking On The Moon

Τι θα λέγατε για μια μουσική βόλτα στο φεγγάρι;

09.02.2013
Ενδυματολογικές προτάσεις για ζευγάρια

Για να μην αφήνουμε παραπονεμένους και τους άντρες φίλους μας, οι τρεις εμφανίσεις που ξεχωρίσαμε στο Pinterest αυτή τη φορά αφορούν και τα δύο φύλα..

30.07.2013
35ο River party στο Νεστόριο Καστοριάς

Αύριο 31 Ιουλίου 2013 ξεκινά το 35ο river party στο Νεστόριο Καστοριάς. Η εκδήλωση κάθε χρόνο γνωρίζει όλο και μεγαλύτερη επιτυχία και μάλιστα η επιτυχία του 34ου river party ήταν τέτοια που το κατέταξε στη λίστα των 12 σημαντικότερων ευρωπαϊκών φεστιβάλ του "Europe Festival Awards 2012".