Όπερα της Βαλίτσας

Ετοιμάστε βαλίτσες και φύγαμε! Ραντεβού στο σταθμό του μετρό "Σύνταγμα" στις 18.00.

Αν δεν κάνω λάθος τυχαία πέτυχα την ίδια παράσταση πέρυσι μια Κυριακή σε μια πλατεία του Ναυπλίου και είχα εντυπωσιαστεί γιατί παρότι παράλληλα στην κεντρική πλατεία προβαλλόταν ο τελικός του Μουντιάλ Ποδοσφαίρου, η πλατεία που διαδραματιζόταν η παράσταση ήταν κατάμεστη. Μόλις διάβασα λοιπόν το σχετικό άρθρο στην Καθημερινή, χαμογέλασα και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

"Η παράσταση - της Μποέμ - πραγματοποιείται με τη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ενισχύοντας την προσπάθεια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής να καταστήσει το λυρικό θέατρο προσβάσιμο σε ένα ευρύτερο κοινό.

Tον τραγικό έρωτα του ποιητή Ροντόλφο και της ράφτρας Μιμής της όπερας «Μποέμ» του Τζιάκομο Πουτσίνι θα απολαύσουν οι επιβάτες του μετρό και όχι μόνο, που θα βρεθούν την Κυριακή 12 Μάιου, στις 6 το απόγευμα στον χώρο πολλαπλών χρήσεων στο σταθμό «Σύνταγμα».

Η παράσταση δίνεται στο πλαίσιο της συνεργασίας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με την εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ).

Ευέλικτη, χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα, η «Όπερα της βαλίτσας» ταξιδεύει σε απρόσμενους χώρους, όπως πνευματικά κέντρα και μουσεία, συνοδεία των εξαιρετικών τραγουδιστών της Εθνικής Λυρικής Σκηνής., με ένα πιάνο αντί για ορχήστρα και όλα της τα σκηνικά ... σε μια βαλίτσα, με σκοπό να συναντήσει και να γοητεύσει ένα νέο κοινό.

Η παράσταση πραγματοποιείται με τη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ενισχύοντας την προσπάθεια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής να καταστήσει το λυρικό θέατρο προσβάσιμο σε ένα ευρύτερο κοινό.

«Η Όπερα της Βαλίτσας παρουσιάζει τη Μποέμ σαν μια εναλλακτική πρόταση, σε μια ευέλικτη συμπυκνωμένη παράσταση. Δεν θέλει να ανταγωνιστεί την κεντρική σκηνή της ΕΛΣ, αλλά με απλά μέσα, με την δύναμη της μουσικής και των ερμηνευτών μας, στοχεύει να πλησιάσει ένα καινούργιο κοινό» σχολιάζει ο σκηνοθέτης Ισίδωρος Σιδέρης.

Η Μποέμ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ιταλικό κοινό την 1η Φεβρουαρίου 1896 στο Βασιλικό Θέατρο του Τορίνου υπό τη διεύθυνση του Αρτούρο Τοσκανίνι.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη, ενώ θα προβάλλονται υπέρτιτλοι στα ελληνικά."

Μας αρέσουν αυτές οι εκδηλώσεις και θέλουμε να γίνονται όσο πιο συχνά είναι δυνατό και σε όσα περισσότερα μέρη της χώρας μας γίνεται.

Όσοι λοιπόν βρίσκεστε στην πρωτεύουσα και δεν έχετε κανονίσει κάτι για σήμερα το απόγευμα περάστε μια βόλτα από το Σύνταγμα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Πηγή: kathimerini.gr, nationalopera.gr

« Απρίλιος 2024 »
29 30
20.04.2013
Το καλό να λέγεται...

Το καλό πρέπει να λέγεται και να προβάλεται και εμάς αυτό το διαφημιστικό σποτ μας άρεσε, οπότε δεν μπορούμε παρά να το προβάλουμε και στο maresei.

01.02.2013
Οδηγός Αισιοδοξίας (Silver Linings Playbook)

Μετά τις ταινίες "Life of Pi" και "Argo" χθες ήταν η σειρά του "Silver Linings Playbook"..

11.01.2013

Michael Bublé - Come Fly With Me

Ξημέρωσε Παρασκευή! Σε αντίθεση λοιπόν με το χθεσινοβραδινό κάπως πιο μελαγχολικό κλείσιμο, σήμερα ξεκινάμε την ημέρα μας με ανεβασμένη διάθεση! Ανοίγουμε τα "φτερά" μας και "πετάμε" ακολουθώντας την προτροπή του Michael Bublé..

27.04.2015

Ημιορεινός Αγώνας Δρόμου 10km στην Ποντινή Γρεβενών

Φέτος δεν παίρνουμε τα βουνά μόνο για ορεινές περιπλανήσεις. Αρχίσαμε και τους αγώνες δρόμου. Ξεκινώντας πέρυσι στο Καστράκι Γρεβενών, πιάσαμε θάλασσα στα παράλια της Λάρισας, φτάσαμε μέχρι την Ξάνθη, επιστρέψαμε στα ορεινά, στον Όρλιακα, και να 'μαστε πάλι μια εβδομάδα μετά στην Ποντινή Γρεβενών, όπου την Κυριακή 26 Απριλίου 2015, πραγματοποιήθηκε αγώνας ημιορεινού τρεξίματος 10 χιλιομέτρων.

26.11.2016

Ημερολόγιο Αντίστροφης Μέτρησης 2016 DIY

Φέτος για πρώτη φορά έφτιαξα όχι ένα αλλά 3 ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης για 6 συνολικά παιδιά. Την ιδέα για τα advent calendars την πρωτοείδα πέρυσι στις βόλτες μου σε αγαπημένα μαμαδοblogs. Αλλά αφενός την είδα αργά, οπότε δεν υπήρχε χρόνος για ετοιμασίες και αφετέρου ο Φίλιππος δεν είχε κλείσει ούτε καν τα 2, οπότε θεώρησα πως είναι αρκετά μικρός. Έμεινε όμως στο μυαλό μου για φέτος. Κι έτσι ψώνισα νωρίς όσα χρειαζόμουν, συγκέντρωσα πολλά από τα πράγματα που είχα στο σπίτι, υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως θα χρησιμοποιήσω κορδέλες, χαρτοσακούλες, παλιότερα χαρτιά περιτυλίγματος και γενικά ό,τι μπορούσα από ήδη υπάρχουσες προμήθειες και σιγά σιγά, νύχτα - νύχτα πέρασα από τη θεωρία στην πράξη.

29.04.2014

Η δύναμη που κρύβεις μέσα σου - Ανεβαίνοντας στον Όλυμπο (Γκορτσιά - Οροπέδιο Μουσών)

Μια πανέμορφη διαδρομή, εύκολη, ακίνδυνη αλλά απαιτητική από πλευράς φυσικής κατάστασης, είναι η ανάβαση στο οροπέδιο των Μουσών από τη θέση "Γκορτσιά".

13.06.2016

Εχθές το βράδι σ' είδα στ' όνειρό μου...

Με αυτό το κομμάτι κλείνουμε τη σημερινή μέρα. Μια μουσική πρόταση που έφτασε στο mail μου και με έκανε να βλέπω και να ξαναβλέπω το βίντεο, να ακούω και να ξανακούω το κομμάτι, που το ξέρω, το έχω ακούσει σε πάμπολες διαφορετικές εκτελέσεις αλλά σε αυτή κολλησα!

Νομίζω πως αν το ακούσετε, θα κολλήσετε κι εσείς!

16.06.2013
Mια φορά κι έναν καιρό

Aπό την ανταποκρίτριά μας στη Θεσσαλονίκη..

22.08.2014

Προς αναζήτηση της καλύτερης στάσης για ύπνο

Κι αναζητά την καλύτερη στάση για ύπνο... και διαβάζει για το πώς μπορούμε να κοιμόμαστε καλύτερα... Μα γιατί; Μήπως (νομίζει ότι) δεν κοιμάται καλά;

Τις μέρες που περάσαμε παρέα πάντως αυτό το καλοκαίρι δε διαπιστώσαμε να έχει τέτοιο πρόβλημα. Έπεφτε στο κρεβάτι, διάβαζε για 3 μετρημένα λεπτά και απευθείας παραδιδόταν σε ύπνο βαθύ. Λίγα λεπτά αργότερα ο ήχος του ροχαλητού του διαπερνούσε τα αυτιά μας κι ας μας χώριζε ένας τοίχος και δυο κλειστές πόρτες. Ακόμα και μέσα στη μέρα κοιμόταν όποτε ήθελε. Τάχα ξάπλωνε για δέκα λεπτά και μπορεί να περνούσαν ώρες. Λες και είχε τον ύπνο στο τσεπάκι...

13.01.2013

Πάρε με αγκαλιά και πάμε

Ίσως επειδή μιλήσαμε για ταξίδια ως στην κορυφή του βουνού και ακόμα πιο πάνω, πάνω από τα σύννεφα, ίσως επειδή κάθε ταξίδι είναι ομορφότερο όταν έχεις καλή παρέα, ξύπνησα σήμερα έχοντας στο μυαλό μου αυτό το τραγούδι...

07.07.2013

Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Βαλς για ενα φιλί

Κλείνουμε τη μέρα μας με ένα τραγούδι της Ελεωνόρας Ζουγανέλη από το τελευταίο άλμπουμ της.

09.11.2012
Μια χούφτα!

Η φωτογραφία είναι πρόσφατη και μου άρεσε πολύ! Ένα νεογέννητο ορτυκάκι! Τόσο μικρό!

14.11.2013

Εύκολη και γρήγορη πίτα χωρίς φύλλο

Τι καλό θα φάμε απόψε;

Μπορούμε να ετοιμάσουμε μια εύκολη και γρήγορη πίτα χωρίς φύλλο με πολύ απλά υλικά και να την απολαύσουμε τόσο σήμερα για βραδινό όσο και αύριο το πρωί.

07.10.2015

Η στρόγγυλη τραπεζαρία που θα 'θελα να έχω

Αυτό που εύκολα θα άλλαζα στο σπίτι μου είναι η τραπεζαρία. Δεν είναι πως δε μ' αρέσει η υπάρχουσα. Μ' αρέσει! Και μάλιστα πιστεύω πως ταιριάζει απόλυτα με όλα τα υπόλοιπα έπιπλα και με τον χώρο. Ίσως γι αυτό θα την άλλαζα. Για να μην ταιριάζει τόσο. Για να είναι κάτι διαφορετικό!

Και αν την άλλαζα πιθανότατα αυτή τη φορά να επέλεγα στρόγγυλο τραπέζι. Γιατί όσο τις βλέπω τόσο πιο πολύ μ' αρέσουν οι στρόγγυλες τραπεζαρίες! Οι ροτόντες!

06.09.2013

Καλλιτέχνης επί τω έργω

γιατί η διάθεση για δημιουργία δεν έχει ώρα.

13.09.2012

Αν όλα τα παιδιά της γης, του Γιάννη Ρίτσου

Αν όλα τα παιδιά της γης
πιάναν γερά τα χέρια
θ' αγκάλιαζε θαρρώ.

23.05.2013

Οδοιπορικό στα Ζαγοροχώρια

Το είχαμε στο πρόγραμμα να ανέβουμε για μια φορά ακόμη στην Τύμφη. Τώρα Μάη μήνα που οι κορυφές της Αστράκας και της Καμήλας είναι ακόμη χιονισμένες και η δρακόλιμνη της Τύμφης μισοπαγωμένη. Τα πολλά νερά που τρέχουν παντού σχηματίζουν εποχιακές λίμνες και μικρούς καταρράκτες και είναι πολύ όμορφα. Η τριμελής ομάδα λοιπόν ξεκίνησε στις 5 το πρωί για Τύμφη (να 'χουμε τη μέρα μπροστά μας).

29.04.2015

"Searching for Sugar Man" από τη Φωτεινή

Ναι, ήρθε το έναυσμα για την 1η μου απόπειρα στην αρθρογραφία. Και αν αρέσει στην ομάδα του maresei, θα είναι ο λόγος να φτάσουν όσα γράφω στην οθόνη σας :). Δεν είναι άλλο, παρά η επιθυμία μου να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου με μια διαφορετική ταινία που έφτασε στα χέρια μου και με συγκίνησε απρόσμενα. Περισσότερο ντοκιμαντέρ θα τη χαρακτήριζα, αλλά σας την προτείνω ανεπιφύλακτα. Ντοκιμαντέρ όχι εκπαιδευτικό, αλλά βιογραφικό. Και μόλις τώρα, που την είδα, ανακαλύπτω την ιστορία και τα διάφορα κινήματα γύρω από τη μορφή του ατόμου που αφορά.

10.01.2013

Τι να φορέσω...

αυτές τις ημέρες που έχει τόσο κρύο;

21.12.2012
Παστίλιες για τον πόνο του άλλου

Αυτές τις μέρες που θα κάνουμε τις βόλτες μας εν όψει των Χριστουγεννιάτικων αγορών, σίγουρα θα συναντήσουμε στο δρόμο μας ένα φαρμακείο. Είναι λοιπόν ευκαιρία να το επισκεφθούμε και να πάρουμε ένα κουτί "Παστίλιες για τον πόνο του άλλου", συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα σε όλο τον κόσμο.

21.02.2013

BRIT Awards 2013

Ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας των βραβείων! Mετά τα Grammy και πριν τα Oscar απονεμήθηκαν χθες το βράδυ στο Λονδίνο τα BRIT Awards 2013, δηλαδή τα βρετανικά μουσικά βραβεία για τη χρονιά που πέρασε.

13.11.2012
Όταν πιστεύουμε σε κάτι ανύπαρκτο με πάθος, τελικά το δημιουργούμε. Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ότι δεν ποθήσαμε αρκετά.

Νίκος Καζαντζάκης (1883 - 1957)

02.05.2014
Tomorrow..tomorrow..

... ξημερώνει άλλωστε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο...

20.09.2013

Με άρωμα λεβάντας

Μερικά κλαδάκια λεβάντας και δυο - τρία υφασμάτινα πουγκιά από μπομπονιέρες είναι αρκετά για να δημιουργήσουμε τα δικά μας αρωματικά και προστατευτικά για τα ρούχα και τις ντουλάπες μας.