Κυκλαδονήσια - Καλοκαιρινή Περιπλάνηση (Μέρος 3ο)

Μετά τη Σύρο αναχωρούμε για την άλλη αρχόντισσα, την Πάρο.

Χαιρετάμε πρωί - πρωί τη Σύρο με την κρυφή ελπίδα να την ξαναεπισκεφθούμε

και μέσω Μυκόνου,

το ταξίδι μας συνεχίζεται, με ήρεμη θάλασσα για Πάρο. Τα βαπόρια πάνε κι έρχονται,

από ιστιοπλοϊκά γεμάτος ο τόπος

και ο αγώνας των καπεταναίων για το ποιος θα μπει και θα δέσει πρώτος στο λιμάνι εμφανέστατος. Καθώς πλησιάζουμε το νησί απ' τη βόρεια πλευρά του, η εικόνα με τις ανεμογεννήτριες ψηλά στο βουνό, σου δημιουργεί μια περίεργη εντύπωση, ίσως και άσχημη.

Όμως, μπαίνοντας το καράβι στο λιμάνι, βλέπεις απέναντί σου όλο τον κόλπο της Παροικιάς, της πρωτεύουσας του νησιού και η εικόνα φτιάχνει. Όλα μοιάζουν όμορφα.

Δεδομένου ότι βρίσκεσαι στην αρχή της τουριστικής περιόδου, βρίσκεις εύκολα καλό και σχετικά φθηνό σπίτι, 35 ευρώ τη βραδιά και ξαμολιέσαι να γνωρίσεις το νησί. Με άλλα 30 ευρώ νοικιάζεις ένα αυτοκίνητο για 24 ώρες και κάνεις άνετα το γύρω του νησιού, περίπου 100 χιλιόμετρα, ξεκινώντας απ' το βορά, στις Κολυμπήθρες, απέναντι απ' τη Νάουσα, όπου δεν υπάρχει περίπτωση να μην κολυμπήσεις.

Η Νάουσα με την όμορφη παραλία και τα ταβερνάκια μπροστά στο κύμα σε καλωσορίζει

και συνεχίζεις νότια. Απέναντι βλέπεις να σε "καλεί" η Νάξος.

Περνάς απ' όλες σχεδόν τις παραλίες της ανατολικής Πάρου, κάνεις και μια παράκαμψη στο εσωτερικό της, για να δεις το ορεινό και χαρακτηριστικό χωριό Λεύκες, αν και καλά είναι εκεί να πας το βράδυ, για κοντοσούβλια.

Επιστρέφοντας στον παραλιακό δρόμο, δεν υπάρχει περίπτωση να μη ξαναβουτήξεις στην όμορφη παραλία του Λογαρά,

ενώ βλέπεις και τις επόμενες, Χρυσή ακτή, Αλυκή κλπ. και φτάνοντας στην Πούντα, απ' όπου ξεκινούν τα καραβάκια για Αντίπαρο, βλέπεις τον ορίζοντα να 'ναι γεμάτος πανιά από τους σέρφερ. Ωραίες εικόνες!

Όταν κοντεύει να κλείσει αυτός ο κύκλος, βλέπεις από ψηλά την Παροικιά και τον κάμπο της εσωτερικά του νησιού με το άσπρο - μπλε των σπιτιών να κυριαρχεί, στέκεσαι απολαμβάνοντας τη θέα για κάμποση ώρα. Όλα πανέμορφα!

Απόγευμα, αργά πια, επισκέπτεσαι οπωσδήποτε την εκκλησία της Παναγίας της Εκατονταπυλιανής.

Στη συνέχεια λίγη ξεκούραση είναι απαραίτητη, γιατί - όντας τυχερός - το βράδυ έχει γιορτές σίτου με νησιώτικα τραγούδια και χορούς. Όλα τα αρτοποιεία προσφέρουν αρτοσκευάσματα, οπότε θα 'χει ενδιαφέρον.

Τα παραλιακά μεζεδοπωλεία το βράδυ σε περιμένουν να σε ευχαριστήσουν σε τιμές λογικές. Λίγος ο κόσμος ακόμη, οι καταστηματάρχες ανήσυχοι, τα καράβια πάνε κι έρχονται στο λιμάνι, αλλά τα τραπεζοκαθίσματα δύσκολα γεμίζουν.

"Δεν πάμε να δούμε και τις εκδηλώσεις"; Φοβερή παράλειψη η μη φόρτιση των μπαταριών της φωτογραφικής μηχανής, αλλά περάσαμε υπέροχα με τα γνήσια νησιώτικα και τον ζωηρό χορό. Όλες οι φυλές μπήκαν στο χορό και έγινε το "έλα να δεις", ανεπανάληπτες στιγμές... γνήσιες νησιώτικες. Μεράκι το 'χα να το ζήσω, προέκυψε εντελώς τυχαία και είμαστε ευτυχείς γι αυτό. Μια πολύ γεμάτη μέρα πέρασε πολύ ευχάριστα.

Την επομένη το πρόγραμμα έχει επίσκεψη στη Νάξο. Πήραμε το γρήγορο καράβι για να κερδίσουμε χρόνο, αν και είναι σύντομο το ταξίδι.

Πρώτη κίνηση η επίσκεψη στην Αρχαία πόλη της Νάξου και στο ενετικό κάστρο.

Εντυπωσιακό στοιχείο το ότι σε πολλά σημεία κομμάτια του κάστρου αποτελούν τοίχους κατοικιών.

Το αρχαιολογικό μουσείο συμπαθητικό

και ακόμα πιο όμορφα τα στενά δρομάκια με σπίτια και καταστήματα.

Η ζέστη είναι πολλή οπότε το ερώτημα τίθεται ξεκάθαρα: "πού έχει καμιά κοντινή και καλή παραλία;" Στον Άγιο Προκόπιο και στην Αγία Άννα που είναι κοντά, το ΚΤΕΛ σε πάει άνετα και γρήγορα με 1,6 ευρώ και οι υπάλληλοι είναι και πάλι ιδιαίτερα ευγενικοί. Απόλαυση το μπάνιο, ο κόσμος αρκετός

και αν η τύχη είναι με το μέρος σου, παρακολουθείς και εκπαίδευση για καταδύσεις.

Αράζεις στην παραλία μέχρι το απόγευμα και μετά επιστρέφεις στη Χώρα της Νάξου. Η Πορτάρα στο βόρειο άκρο του λιμανιού δεσπόζει,

κόσμος αρκετός την επισκέπτεται και από εκεί απολαμβάνουν το ηλιοβασίλεμα αλλά εμείς έχουμε βάλει στόχο να το δούμε απ' τη Σαντορίνη.

Το Blue Star σφυρίζει. Επιστροφή στην Πάρο για ξεκούραση, γιατί έχουμε μπροστά μας ακόμη μια βραδινή έξοδο. Η θάλασσα έχει αγριέψει αρκετά, οπότε επιστρέφεις λίγο ζαλισμένος και χαλαρώνοντας, σκέφτεσαι την υπέροχη κυκλαδίτικη μέρα που πέρασες. Ιδιαίτερη λοιπόν η Νάξος και η Πάρος πανέμορφη, φοβερά και μεγάλα τα σπίτια της, ωραίος ο κόσμος της.

Όμως την επομένη συνεχίζεται το ταξιδάκι στο Αιγαίο...

(Συνεχίζεται...)

« Δεκέμβριος 2022 »
      1 2 3 4
26 27 28 29 30 31
01.02.2013
Οδηγός Αισιοδοξίας (Silver Linings Playbook)

Μετά τις ταινίες "Life of Pi" και "Argo" χθες ήταν η σειρά του "Silver Linings Playbook"..

20.01.2013

Nicola Conte - Do you feel like I feel?

Ξεκινάμε την Κυριακή μας μουσικά παραμένοντας σε lounge-jazz και soul διάθεση με ένα ακόμη κομμάτι του Nicola Conte..

16.08.2013

Τα σταφύλια

Αυτά τα σταφύλια σίγουρα δεν είναι τα "Σταφύλια της οργής" αλλά τα σταφύλια της γλύκας. Έτσι τα ονομάζει ο παραγωγός τους που επί χρόνια φροντίζει το κλήμα, μαζεύει τα σταφύλια και τα μοιράζει σε φίλους και γνωστούς. Οι περισσότεροι τα περιμένουν πως και πως κάθε Αύγουστο, μαζί με τους κολιούς και τα τονάκια.

26.04.2017

Διακοπές 2016 - Αργοσαρωνικός - 1η στάση: Αίγινα

Μια θερινή απόδραση που έμοιαζε μακρινό όνειρο έγινε πραγματικότητα αξέχαστη το περασμένο καλοκαίρι. Ταξιδάκι στον Αργοσαρωνικό με πρώτη στάση την Αίγινα.

25.02.2013
Λουλούδια και φαντασία

Μπαλκόνια, λουλούδια, χρώματα και αρώματα είναι άμεσα συνδεδεμένα με την άνοιξη που έρχεται. Μπορεί βέβαια οι αλλεπάλληλες βροχές να μη συμβαδίζουν με τις ανοιξιάτικες σκέψεις μας αλλά εμείς εν αντιθέσει με τον καιρό ψάξαμε, βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε εναλλακτικές προτάσεις που μπορούν να ανανεώσουν την εικόνα του μπαλκονιού ή της αυλής σας.

09.11.2014

7 ενδυματολογικές προτάσεις για τις 7 ημέρες της επόμενης εβδομάδας

Το τελευταίο μου απόκτημα είναι μια πλεκτή ζακέτα με κρόσσια. Οι ζακέτες γενικά μου αρέσουν πολύ και τα τελευταία χρόνια αποτελούν ένα από τα βασικά στοιχεία της γκαρνταρόμπας μου. Ζακέτες σε διάφορα χρώματα, μήκη και στιλ έχουν διεισδύσει στη ντουλάπα μου και δε λένε να βγουν. Κατ' επέκταση έχουν κάπως αυξηθεί και τα T-shirts που αποτελούν το πρώτο επίπεδο στις ενδυματολογικές επιλογές μου, από πάνω μπαίνει η ζακέτα, κάπου πιο πάνω υπάρχει η σχεδόν μόνιμη κάλυψη του λαιμού είτε πρόκειται για φουλάρι είτε για κασκόλ είτε για κάποιον πλεκτό γιακά...

18.02.2013

Adele - Set Fire to the Rain

Ένα υπέροχο κομμάτι για να βάλουμε "φωτιά" στη βροχή, μήπως και καταφέρουμε να την ξορκίσουμε και σταματήσει.

24.05.2017

Τα κυνηγόσκυλα: Για τους λάτρεις των αστυνομικών μυθιστορημάτων

Έχει χαρακτηριστεί ως το καλύτερο αστυνομικό μυθιστόρημα στη Νορβηγία, ως το καλύτερο αστυνομικό μυθιστόρημα στη Σκανδιναβία. Τίτλοι τρανοί! Γι' αυτό και όταν έπιασα Τα Κυνηγόσκυλα στα χέρια μου, είχα την αίσθηση πως θα είναι μια καλή συντροφιά στις μοναχικές στιγμές μου. Την αίσθηση αυτή βοήθησε και η περιγραφή στο οπισθόφυλλο. Ξεκινάει δυναμικά. Σου μεταδίδει την ένταση, τη δράση, την αγωνία.

21.12.2013

Χριστουγεννιάτικα δώρα & συσκευασίες

Ήρθε πάλι ο καιρός να αγοράσουμε ή να ετοιμάσουμε τα δώρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Είναι η στιγμή που πολλοί αγαπάμε, να ψάχνουμε, να βρίσκουμε πρωτότυπες ιδέες για δώρα στους αγαπημένους μας ανθρώπους, μικρούς και μεγάλους. Ωστόσο, για πολλούς είναι και ένας μικρός γλυκός μπελάς. Τι να βρούμε πάλι να πάρουμε, που να μην το έχουμε ξαναπάρει, να είναι εντός του διαθέσιμου προϋπολογισμού και να αρέσει στον παραλήπτη;

02.11.2012
14.06.2014

Για να φτιάξουμε ατμόσφαιρα...

Η σιωπή των ανθρώπων

Στ' ουρανού το πηγάδι.

19.11.2014
The National - Think You Can Wait

Μια υπέροχη μουσική πρόταση που έφτασε στο inbox μας πριν λίγες μέρες, είναι απόλυτα κατάλληλη για το κλείσιμο της σημερινής ημέρας.

08.06.2015

Αντλώντας ενέργεια από τη φύση

Τοπία της φύσης εκπληκτικά, που δεν μπορείς να απαθανατίσεις την ομορφιά τους σε φωτογραφίες, σου δίνουν τόση ενέργεια, σε γαληνεύουν τόσο πολύ...

Σε κάνουν να μη θέλεις να φύγεις και να απορείς γιατί επιλέγεις να ζεις σε μια από τις πολλές ελληνικές τσιμεντουπόλεις και όχι μέσα στη φύση.

01.03.2015

Mark Ronson ft. Bruno Mars- Uptown Funk

Επιτέλους ήρθε η Άνοιξη! Ας την καλωσορίσουμε λοιπόν ρυθμικά με ένα κομμάτι που μας κάνει να θέλουμε να σηκωθούμε από τον καναπέ και να χορέψουμε..

29.03.2013
The Rascals - A Beautiful Morning

Τι χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας δυναμικά και αισιόδοξα;

01.01.2013
Ο Άγιος Βασίλης έφτασε

Από ό,τι φαίνεται ο Άγιος Βασίλης έλαβε το γράμμα μας και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας!

23.05.2013

Οδοιπορικό στα Ζαγοροχώρια

Το είχαμε στο πρόγραμμα να ανέβουμε για μια φορά ακόμη στην Τύμφη. Τώρα Μάη μήνα που οι κορυφές της Αστράκας και της Καμήλας είναι ακόμη χιονισμένες και η δρακόλιμνη της Τύμφης μισοπαγωμένη. Τα πολλά νερά που τρέχουν παντού σχηματίζουν εποχιακές λίμνες και μικρούς καταρράκτες και είναι πολύ όμορφα. Η τριμελής ομάδα λοιπόν ξεκίνησε στις 5 το πρωί για Τύμφη (να 'χουμε τη μέρα μπροστά μας).

16.11.2014
Σπιτικές μπάρες δημητριακών με βρώμη και μήλα

Μια εύκολη και γρήγορη συνταγή για ένα θρεπτικό και νόστιμο σνακ!

23.10.2014
Ένα φιλί - Χάρις Αλεξίου

Ένα φιλί
και τα όνειρα γίνονται πάλι

25.09.2015

Αποτελέσματα διαγωνισμού για τα ευχολόγια Artmania

Ο διαγωνισμός μας έληξε και οι νικήτριες αναδείχθηκαν μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης.

12.10.2013
Στα χρώματα του φθινοπώρου

Και μια που μιλήσαμε για τη φθινοπωρινή ποδηλατοβόλτα στην εξοχή, ας δούμε και μια άκρως φθινοπωρινή στιλιστική πρόταση για τις βόλτες με το ποδήλατο μέσα στην πόλη.

31.12.2016

Από την περσινή επίσκεψη του Άγιου Βασίλη

Ο Άγιος Βασίλης πέρυσι ήρθε στο σπίτι μας και μάλιστα μας έφερε δύο δώρα, ένα για τον Φίλιππο, ένα για τη μπεμπούλα που εκείνη την περίοδο ακόμα την περιμέναμε. Φέτος λέτε να μας επισκεφθεί; Και πόσα να μας φέρει; ;)