Κυκλαδονήσια - Καλοκαιρινή Περιπλάνηση (Μέρος 3ο)

Μετά τη Σύρο αναχωρούμε για την άλλη αρχόντισσα, την Πάρο.

Χαιρετάμε πρωί - πρωί τη Σύρο με την κρυφή ελπίδα να την ξαναεπισκεφθούμε

και μέσω Μυκόνου,

το ταξίδι μας συνεχίζεται, με ήρεμη θάλασσα για Πάρο. Τα βαπόρια πάνε κι έρχονται,

από ιστιοπλοϊκά γεμάτος ο τόπος

και ο αγώνας των καπεταναίων για το ποιος θα μπει και θα δέσει πρώτος στο λιμάνι εμφανέστατος. Καθώς πλησιάζουμε το νησί απ' τη βόρεια πλευρά του, η εικόνα με τις ανεμογεννήτριες ψηλά στο βουνό, σου δημιουργεί μια περίεργη εντύπωση, ίσως και άσχημη.

Όμως, μπαίνοντας το καράβι στο λιμάνι, βλέπεις απέναντί σου όλο τον κόλπο της Παροικιάς, της πρωτεύουσας του νησιού και η εικόνα φτιάχνει. Όλα μοιάζουν όμορφα.

Δεδομένου ότι βρίσκεσαι στην αρχή της τουριστικής περιόδου, βρίσκεις εύκολα καλό και σχετικά φθηνό σπίτι, 35 ευρώ τη βραδιά και ξαμολιέσαι να γνωρίσεις το νησί. Με άλλα 30 ευρώ νοικιάζεις ένα αυτοκίνητο για 24 ώρες και κάνεις άνετα το γύρω του νησιού, περίπου 100 χιλιόμετρα, ξεκινώντας απ' το βορά, στις Κολυμπήθρες, απέναντι απ' τη Νάουσα, όπου δεν υπάρχει περίπτωση να μην κολυμπήσεις.

Η Νάουσα με την όμορφη παραλία και τα ταβερνάκια μπροστά στο κύμα σε καλωσορίζει

και συνεχίζεις νότια. Απέναντι βλέπεις να σε "καλεί" η Νάξος.

Περνάς απ' όλες σχεδόν τις παραλίες της ανατολικής Πάρου, κάνεις και μια παράκαμψη στο εσωτερικό της, για να δεις το ορεινό και χαρακτηριστικό χωριό Λεύκες, αν και καλά είναι εκεί να πας το βράδυ, για κοντοσούβλια.

Επιστρέφοντας στον παραλιακό δρόμο, δεν υπάρχει περίπτωση να μη ξαναβουτήξεις στην όμορφη παραλία του Λογαρά,

ενώ βλέπεις και τις επόμενες, Χρυσή ακτή, Αλυκή κλπ. και φτάνοντας στην Πούντα, απ' όπου ξεκινούν τα καραβάκια για Αντίπαρο, βλέπεις τον ορίζοντα να 'ναι γεμάτος πανιά από τους σέρφερ. Ωραίες εικόνες!

Όταν κοντεύει να κλείσει αυτός ο κύκλος, βλέπεις από ψηλά την Παροικιά και τον κάμπο της εσωτερικά του νησιού με το άσπρο - μπλε των σπιτιών να κυριαρχεί, στέκεσαι απολαμβάνοντας τη θέα για κάμποση ώρα. Όλα πανέμορφα!

Απόγευμα, αργά πια, επισκέπτεσαι οπωσδήποτε την εκκλησία της Παναγίας της Εκατονταπυλιανής.

Στη συνέχεια λίγη ξεκούραση είναι απαραίτητη, γιατί - όντας τυχερός - το βράδυ έχει γιορτές σίτου με νησιώτικα τραγούδια και χορούς. Όλα τα αρτοποιεία προσφέρουν αρτοσκευάσματα, οπότε θα 'χει ενδιαφέρον.

Τα παραλιακά μεζεδοπωλεία το βράδυ σε περιμένουν να σε ευχαριστήσουν σε τιμές λογικές. Λίγος ο κόσμος ακόμη, οι καταστηματάρχες ανήσυχοι, τα καράβια πάνε κι έρχονται στο λιμάνι, αλλά τα τραπεζοκαθίσματα δύσκολα γεμίζουν.

"Δεν πάμε να δούμε και τις εκδηλώσεις"; Φοβερή παράλειψη η μη φόρτιση των μπαταριών της φωτογραφικής μηχανής, αλλά περάσαμε υπέροχα με τα γνήσια νησιώτικα και τον ζωηρό χορό. Όλες οι φυλές μπήκαν στο χορό και έγινε το "έλα να δεις", ανεπανάληπτες στιγμές... γνήσιες νησιώτικες. Μεράκι το 'χα να το ζήσω, προέκυψε εντελώς τυχαία και είμαστε ευτυχείς γι αυτό. Μια πολύ γεμάτη μέρα πέρασε πολύ ευχάριστα.

Την επομένη το πρόγραμμα έχει επίσκεψη στη Νάξο. Πήραμε το γρήγορο καράβι για να κερδίσουμε χρόνο, αν και είναι σύντομο το ταξίδι.

Πρώτη κίνηση η επίσκεψη στην Αρχαία πόλη της Νάξου και στο ενετικό κάστρο.

Εντυπωσιακό στοιχείο το ότι σε πολλά σημεία κομμάτια του κάστρου αποτελούν τοίχους κατοικιών.

Το αρχαιολογικό μουσείο συμπαθητικό

και ακόμα πιο όμορφα τα στενά δρομάκια με σπίτια και καταστήματα.

Η ζέστη είναι πολλή οπότε το ερώτημα τίθεται ξεκάθαρα: "πού έχει καμιά κοντινή και καλή παραλία;" Στον Άγιο Προκόπιο και στην Αγία Άννα που είναι κοντά, το ΚΤΕΛ σε πάει άνετα και γρήγορα με 1,6 ευρώ και οι υπάλληλοι είναι και πάλι ιδιαίτερα ευγενικοί. Απόλαυση το μπάνιο, ο κόσμος αρκετός

και αν η τύχη είναι με το μέρος σου, παρακολουθείς και εκπαίδευση για καταδύσεις.

Αράζεις στην παραλία μέχρι το απόγευμα και μετά επιστρέφεις στη Χώρα της Νάξου. Η Πορτάρα στο βόρειο άκρο του λιμανιού δεσπόζει,

κόσμος αρκετός την επισκέπτεται και από εκεί απολαμβάνουν το ηλιοβασίλεμα αλλά εμείς έχουμε βάλει στόχο να το δούμε απ' τη Σαντορίνη.

Το Blue Star σφυρίζει. Επιστροφή στην Πάρο για ξεκούραση, γιατί έχουμε μπροστά μας ακόμη μια βραδινή έξοδο. Η θάλασσα έχει αγριέψει αρκετά, οπότε επιστρέφεις λίγο ζαλισμένος και χαλαρώνοντας, σκέφτεσαι την υπέροχη κυκλαδίτικη μέρα που πέρασες. Ιδιαίτερη λοιπόν η Νάξος και η Πάρος πανέμορφη, φοβερά και μεγάλα τα σπίτια της, ωραίος ο κόσμος της.

Όμως την επομένη συνεχίζεται το ταξιδάκι στο Αιγαίο...

(Συνεχίζεται...)

« Απρίλιος 2024 »
29 30
01.06.2014

Το wallpaper του Ιουνίου

Έτοιμοι για την πρώτη βουτιά; Μερικοί τυχεροί την κάνανε άλλοι την ονειρευόμαστε ακόμα! Και μέχρι το όνειρο να γίνει πραγματικότητα, ας τη ζούμε νοητά στην επιφάνεια εργασίας μας!

Υποδεχόμαστε τον Ιούνιο, λοιπόν, με νέο wallpaper που εγκαινιάζει την καλοκαιρινή "φορεσιά" της οθόνης μας!

11.07.2013
Γιώργος Σαμπάνης feat Pro Sinnerz

To τραγούδι που συνόδεψε τις διακοπές μας 2 χρόνια πριν..

12.05.2013
Είμαστε γεννημένοι να κινούμαστε...

Δεν έχουν περάσει πολλές μέρες από τότε που πρωτοείδα αυτό το βίντεο. Μπορεί να μην αναφέρεται σε κάτι καινούργιο αλλά μου έμεινε στο μυαλό, φέρνοντας στην επιφάνεια καταπιεσμένες σκέψεις...

08.03.2013
Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Εκτός από τους 8 λόγους για να έχουμε καλή διάθεση σήμερα, οι γυναίκες έχουμε έναν επιπλέον λόγο, τη Γιορτή της Γυναίκας ή αλλιώς την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

20.09.2013

Με άρωμα λεβάντας

Μερικά κλαδάκια λεβάντας και δυο - τρία υφασμάτινα πουγκιά από μπομπονιέρες είναι αρκετά για να δημιουργήσουμε τα δικά μας αρωματικά και προστατευτικά για τα ρούχα και τις ντουλάπες μας.

22.03.2014
James Blunt - Heart to Heart

Πολύ χαιρόμαστε κάθε φορά που λαμβάνουμε μηνύματα από εσάς με σχόλια και προτάσεις. Αυτό συνέβη και όταν πριν λίγες μέρες λάβαμε ένα μήνυμα από μια σχετικά νέα φίλη του maresei.gr, τη Μαρία Λ., με την εν λόγω μουσική πρόταση.

31.01.2013

Jimmy Nail - Walking On The Moon

Τι θα λέγατε για μια μουσική βόλτα στο φεγγάρι;

18.04.2015

Φωτογραφίζοντας την ανατολή

Τι κι αν ήταν Πάσχα; Κι αν θελαμε να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω, αν το σώμα και ο νους χρειάζονταν έστω και μια ώρα παραπάνω ύπνο για να ανακτήσουν τις χαμένες δυνάμεις... Η μασκότ - τους τελευταίους 15 μήνες - της οικογένειας είχε άλλη άποψη. Κάθε πρωί λίγο μετά τις 6, είχε μάτια ορθάνοιχτα και τρελή όρεξη για παιχνίδι. Και φυσικά δεν άφηνε σχεδόν κανέναν να ησυχάσει. Τι κι αν εμείς θέλαμε να του τραγουδήσουμε "Μη μας ξυπνάς απ' τις έξι, πριν ακόμα ο ήλιος να φέξει...". Το δικό μας "ξυπνητήρι" δεν καταλάβαινε τίποτα.

11.11.2013

Robbie Williams - Go Gentle

Ακούσατε το ολοκαίνουριο κομμάτι του Robbie;

24.11.2012

Sophie Delila - Nature of the crime

Για να ξεκινήσουμε δυναμικά τη μέρα μας..

"Oh, yeah, you get what you ask for, what you wish for
Doesn't matter if you're wrong or right

04.04.2015

Λαμπάδες maresei

Όπως ήδη αναφέραμε, φέτος ήταν η πρώτη φορά που τα κορίτσια του maresei.gr αποφασίσαμε να φτιάξουμε μόνες μας τις λαμπάδες για τα πνευματικά μας παιδιά αλλά και για αγαπημένους φίλους!

Μας αρέσει πολύ να δημιουργούμε άλλωστε και μετά την εμπειρία των βαπτιστικών πακέτων, η δημιουργία των χειροποίητων λαμπάδων ήταν σχεδόν δεδομένη. Δεν χρειάστηκε 2η σκέψη. Προμηθευτήκαμε τα κεριά και κάποια συμπληρωματικά υλικά και λάβαμε δράση.

Ήδη σας έχουμε παρουσιάσει την πρώτη maresei λαμπάδα για τη βαπτιστήρα μιας φίλης μας. Σειρά σήμερα έχουν οι λαμπάδες που δημιουργήθηκαν για ένα ζευγάρι φίλων μας. Στόχος μας, πέρα από το να τους χαρίσουμε χαμόγελα, ήταν να τους θυμίσουμε το γαμήλιο ταξίδι τους στην πόλη που δεν κοιμάται ποτέ, τη Νέα Υόρκη. Είχαμε άλλωστε τα υλικά από τη δημιουργία της λαμπάδας που φτιάχτηκε αποκλειστικά για τη ροκ μικρή κυρία που ακούει στο όνομα Μαργαρίτα.

17.11.2014

Όταν η θεά του έρωτα ερωτεύεται

Είναι ένα ηλιόλουστο πρωινό στην κορυφή του Ολύμπου. Ανάμεσα από την ομίχλη, κάτω χαμηλά, γυαλίζει που και που η θάλασσα και η Αφροδίτη παίρνει το πρωινό της, το αγαπημένο της smoothie αμβροσίας. Αυτή τη στιγμή φοράει μόνο το καινούριο της μπλε παρεό-χιτώνα, λατρεύει το χάδι του ήλιου στο γυμνό κορμί της. Έχει κάνει ήδη την τρομερή αλλαγή στο χρώμα των μαλλιών της και αισθάνεται λίγο έξω από τα νερά της. Η Ήρα την κοίταζε αποδοκιμαστικά, η Αθήνα της είπε ότι είναι ρηχή και φέρεται σαν κοινή θνητή, ο Άρης μουρμούριζε "γυναίκες μα το Δία δε θα τις καταλάβω ποτέ..", ενώ ο Δίας πέταξε 30 κεραυνούς από τα νεύρα του. Ετοιμάζεται για το πρώτο της ραντεβού, είναι τρομερά αγχωμένη, έχουν περάσει κάτι αιώνες από την τελευταία φορά και δεν ξέρει τι να φορέσει από πάνω. Θέλει ν' αποτινάξει αυτό το αρχαϊκό στυλ με το οποίο την έχουν ταυτίσει αλλά ταυτόχρονα να μην γίνει και fashion victim. Θέλει να αναδείξει το αρχέγονο σεξαπίλ της, αλλά να μην δείξει και πρόστυχη. Δύσκολο να είσαι η θεά του έρωτα και να ερωτεύεσαι...

18.02.2013
Το απόγευμα της Δευτέρας

Με το που ξυπνήσαμε σήμερα σας είπαμε ότι το απόγευμα της Δευτέρας κανονίζουμε μια δραστηριότητα που μας αρέσει για να έχουμε κάτι να περιμένουμε από το πρωί και να δούμε τη Δευτέρα μ' άλλο μάτι... Εμείς αυτή τη Δευτέρα κανονίσαμε μια όχι ακριβώς δραστηριότητα... αλλά μια οικογενειακό-φιλική σύναξη στο σαλόνι της γιαγιάς.

29.05.2013
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2013

Αυτό το Σάββατο εκτός από το καλοκαίρι ξεκινάει και το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου! Το θέατρο, η μουσική, ο χορός και τα εικαστικά έχουν την τιμητική τους και μας επιφυλάσσουν αρκετά ενδιαφέρουσες πολιτιστικές βραδιές.

21.04.2016
Sam Smith - I'm not the only one

Ένα αγαπημένο κομμάτι ντύνει μουσικά το απόγευμα μας.

04.03.2013
Κυνήγησε τα όνειρά σου

Η πρώτη ολόκληρη εβδομάδα του νέου μήνα, του πρώτου μήνα της άνοιξης. Αν δεν είναι και τώρα η ευκαιρία μας να το πάρουμε απόφαση και να κυνηγήσουμε τα όνειρά μας, πότε θα είναι;

22.03.2013
Τα πουκάμισα σε πρώτο πλάνο

Ο καιρός όλο και βελτιώνεται και μπορούμε σιγά σιγά να φέρουμε τα πουκάμισά μας στο προσκήνιο αναδεικνύοντάς τα!

16.01.2013

Oversized Sweaters

Όσο βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες, τις βροχές και ενίοτε τα χιόνα, τόσο περισσότερο μας προβληματίζει καθημερινά το κλασικό ερώτημα "τι να φορέσω σήμερα;".

07.09.2015

Madeleine Peyroux - Smile

Smile! Για μια εβδομάδα γεμάτη χαμόγελα με την παρότρυνση της φίλης μας Μαρίας Λ.

13.04.2017

Το Πασχαλινό παλάτι των αναμνήσεων με τουλίπες, χρώματα και γέλια

Η μνήμη είναι ένας πολυμήχανος υπέροχος οργανισμός που τρέφεται από εικόνες, μυρωδιές, γεύσεις, μουσικές και συναισθήματα. Και σιγά σιγά χτίζει ένα παλάτι αναμνήσεων και εμπειριών, πυροδοτώντας κάθε τόσο σκέψεις και νοητικά ταξίδια. Σαν πρίγκιπες λοιπόν και εμείς στο δικό μας παλάτι ήρθε η ώρα να κάνουμε μια αληθινή βόλτα στο βασίλειο μας και να συλλέξουμε λίγες εικόνες ακόμα.

Φέτος θα είναι το τριακοστό πρώτο (γκουχ..γκουχ) Πάσχα της ζωής μου που θα περάσω στα Γρεβενά και στο χωριό του μπαμπά και το οικοδόμημα της μνήμης έχει αρχίσει να διαχέει αναμνήσεις και συναισθήματα. Για μένα λοιπόν το Πάσχα είναι πολύ συγκεκριμένα πράγματα που αναπαράγονται κάθε φορά και εμπλουτίζονται ή αποδυναμώνονται όσο μεγαλώνουμε ή όσο αλλάζουμε. Δεν έχει να κάνει ίσως καθόλου με το θρησκευτικό χαρακτήρα της γιορτής παρά μόνο με όλες αυτές τις συνήθειες που μοιάζουν με μικρές ιεροτελεστίες και ακολουθούμε ευλαβικά επιστρέφοντας έτσι στις ρίζες μας. Σαν μωρό που ψάχνει την αγκαλιά της μαμάς του.

30.11.2012
Καλλιτεχνικό εργαστήρι και παλιμπαιδισμός

Καλά φέτος μιλάμε για μεγάλη προκοπή!

03.07.2014

Λαμπερά, πολύτιμα "σκουπίδια"! Παίζοντας με τις πέρλες της γιαγιάς

Μια μικρή ιστοριούλα..

Playing with granny's pearls!

Οι μαμάδες και οι γιαγιάδες μας φορούσαν παλιά αυτά τα μικρά μαργαριταράκια, ή αλλιώς "ρυζάκια"! Σειρές ολόκληρες με χρυσά πολύπλοκα κουμπώματα, μέσα στις μπιζουτιέρες, απαραίτητο αξεσουάρ για γιορτές, επισκέψεις, events, αλλά και για τα δικά μας κοριτσίστικα παιχνίδια!