Φωτογραφίζοντας την ανατολή

Τι κι αν ήταν Πάσχα; Κι αν θελαμε να κοιμηθούμε λίγο παραπάνω, αν το σώμα και ο νους χρειάζονταν έστω και μια ώρα παραπάνω ύπνο για να ανακτήσουν τις χαμένες δυνάμεις... Η μασκότ - τους τελευταίους 15 μήνες - της οικογένειας είχε άλλη άποψη. Κάθε πρωί λίγο μετά τις 6, είχε μάτια ορθάνοιχτα και τρελή όρεξη για παιχνίδι. Και φυσικά δεν άφηνε σχεδόν κανέναν να ησυχάσει. Τι κι αν εμείς θέλαμε να του τραγουδήσουμε "Μη μας ξυπνάς απ' τις έξι, πριν ακόμα ο ήλιος να φέξει...". Το δικό μας "ξυπνητήρι" δεν καταλάβαινε τίποτα.

Το μόνο καλό ήταν αυτές οι υπέροχες ανατολές ηλίου που απολαμβάναμε κάθε πρωί. Κι αν εμείς, οι νεότεροι αρκεστήκαμε σε μια φωτογραφία από το κινητό, ο χαζοπαππούς μας που έτσι κι αλλιώς θεωρεί ότι όποιος κοιμάται πολύ, ζει λίγο και έχει μάθει να ξυπνάει κάθε πρωί γεμάτος ενέργεια, μας έβαλε τα γυαλιά. Εξοικειωμένος κατά βούληση από το μόνιμο πρωινό ξύπνημα για ψάρεμα το καλοκαίρι και για ορεινές περιπλανήσεις τις υπόλοιπες εποχές, την έβγαζε πρωί πρωί στην παραλία, να φωτογραφίζει την ανατολή.

Κι έτσι έχουμε κι εμείς τα τυχερά μας! Να βλέπουμε τώρα τις φωτογραφίες της ανατολής και να ταξιδεύουμε με το νου και με το πνεύμα, παρόλο που έχουμε επιστρέψει στη βάση μας, δίνοντας το επόμενο ραντεβού με την αυλή μας, την ακρογιαλιά και τη θάλασσα σε 1-2 μήνες.

sunrise velika 1

1 2
04.01.2014

Koop - Come to Me

Ωρα για μουσικό διάλειμμα με διάθεση για χορό!

03.07.2013
Αυτό που χρειαζόμαστε

Ποια είναι η πρώτη σκέψη που κάνετε κάθε φορά που ξυπνάτε;

Να μερικές πιθανές σκέψεις:

29.08.2014

Ταξίδι στον κόσμο της μπίρας

Είναι το ποτό του καλοκαιριού, της άνοιξης και για μερικούς και του χειμώνα και του φθινοπώρου. Κανένα άλλο αλκοολούχο ποτό δεν έχει τόσο μεγάλη ζήτηση από μεγάλους και μικρούς σε ηλικία αλλά και σε εμπειρία στο αλκοόλ.

Τι είναι όμως αυτό το ποτό που έχει κυριεύσει όλον τον κόσμο και αποτελεί την πιο συχνή επιλογή μας όταν αποφασίζουμε να βγούμε από το σπίτι; Άραγε γνωρίζουμε το βιογραφικό της ή απλά την καταναλώνουμε για να ξεδιψάσουμε ή και για να αρχίσουμε τα αναίτια χαμόγελα; Μην στενοχωριέστε... Ας αρχίσουμε το μάθημα για να είμαστε πότες αλλά και γνώστες!

23.08.2013
Imagine Dragons - Bleeding Out

Τους "Imagine Dragons" τους θυμάστε;

Το "Radioactive" που σας παρουσιάσαμε πριν μερικούς μήνες είναι σχεδόν εθιστικό. Απ' ότι φαίνεται αυτό ισχύει για τα περισσότερα τραγούδια τους.

12.05.2013

Όπερα της Βαλίτσας

Ετοιμάστε βαλίτσες και φύγαμε! Ραντεβού στο σταθμό του μετρό "Σύνταγμα" στις 18.00.

15.07.2014

Στον δρόμο της επιστροφής

Όλα τα ωραία τελειώνουν... για να αρχίσουν άλλα, καινούρια και να αποκτούμε ολοένα και περισσότερες εμπειρίες.

Μια μελαγχολία όμως τη νιώθεις κάθε φορά που επιστρέφεις στο σπίτι, στη δουλειά, στην καθημερινότητα μετά από μια μικρή απόδραση.

07.03.2013
Προσοχή στη λεπτομέρεια με αποκριάτικη διάθεση

Για να μένουμε στο πνεύμα των ημερών και για να μην εστιάζουμε μόνο στις δικές μας μεταμφιέσεις, ας πάρουμε μερικές ιδέες και για την αποκριάτικη "φορεσιά" του σπιτιού μας. Αυτές οι δέκα περίπου μέρες των αποκριών είναι μια ευκαιρία να σπάσουμε τη ρουτίνα στο χώρο μας με μικρές πινελιές καρναβαλιού.

07.11.2012
Ομελέτα για πρωινό

Ξεκινάμε την ημέρα μας πάντα με ένα δυναμωτικό πρωινό! Είναι το πιο μικρό δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας! Μια γρήγορη ομελέτα είναι μια πολύ καλή λύση για να πάρουμε την απαραίτητη ενέργεια!

20.11.2012

All the invisible children

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των Παιδιών σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα την ταινία All the invisible children. Επτά διαφορετικές ταινίες μικρού μήκους για τη ζωή επτά διαφορετικών παιδιών από όλες τις γωνιές του πλανήτη.

10.02.2016

Ιδέες για βαλεντίνους

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φτάνει όπου να 'ναι. Και παρόλο που στην παρέα του maresei δεν είμαστε fans της γιορτής για τους γνωστούς λόγους (αν θες γιορτάζεις κάθε μέρα και δεν περιμένεις μία συγκεκριμένη μέρα να γιορτάσεις τον έρωτά σου... και είναι και πολύ εμπορική γιορτή κ.λπ. κ.λπ.), φέτος είπαμε να τη δούμε αλλιώς. Η συγκεκριμένη μέρα είναι μια καλή αφορμή για να δημιουργήσουμε για τον έρωτά μας. Αυτό που μας χρειάζεται είναι έμπνευση, καλή διάθεση και χρόνος. Οπότε, ας δούμε με αυτή την οπτική τη συγκεκριμένη μέρα και ας ετοιμάσουμε μικρές εκπλήξεις στο έτερον ήμισυ.

Ιδέες μπορείτε να πάρετε παρακάτω.

01.12.2012
Καλό μήνα!

Καλό μήνα είπαμε σήμερα; Δεν είπαμε! Μόνο ότι είναι Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS και ότι είναι μια καλή ευκαιρία να βγούμε για φωτογραφίες! Καλό μας μήνα λοιπόν!

14.06.2014

Για να φτιάξουμε ατμόσφαιρα...

Η σιωπή των ανθρώπων

Σαν ευχή ξεχασμένη
Στ' ουρανού το πηγάδι.

16.04.2013
Μετατρέψτε παλιές καρέκλες και σκαμπό σε κομοδίνα

Έχουμε δει κατά καιρούς πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικά μια παλιά καρέκλα για να δημιουργήσουμε μια όμορφη γωνιά στο σπίτι σε ρετρό εκδοχή, τόσο για τους λάτρεις των ανοιχτών και ζωηρών αποχρώσεων όσο και για όσους αγαπούν τη μονοχρωμία και τα μεταλλικά χρώματα. Έχουμε επίσης δει πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε μια μικρή ξύλινη σκάλα στο χώρο της κρεβατοκάμαρας, δίπλα στο κρεβάτι, δίνοντάς της το ρόλο του κομοδίνου. Μπορούμε όμως να συνδυάσουμε κάπως αυτές τις τεχνικές, έτσι ώστε να αλλάξουμε τα κομοδίνα στην κρεβατοκάμαρά μας φέρνοντας έναν αέρα ανανέωσης στο χώρο μας;

31.05.2013

Τέσσερις ελληνικές παραλίες στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου

Με μεγάλη χαρά είδαμε τέσσερις ελληνικές παραλίες ανάμεσα στις 100 καλύτερες παραλίες του κόσμου, σύμφωνα με τη λίστα που παρουσίασε το CNN. Τέσσερις παραλίες, η μία καλύτερη από την άλλη.

31.12.2012
Γλυκιά αναμονή του 2013

Λίγες ώρες πριν την έλευση του 2013 χαλαρώνουμε υπό το φως των κεριών με κρασάκι, επιδόρπια και καλή παρέα..

31.01.2013

Jimmy Nail - Walking On The Moon

Τι θα λέγατε για μια μουσική βόλτα στο φεγγάρι;

27.03.2017

Καλαμάρι γεμιστό με φέτα, πιπεριές και μυρωδικά

Στενές επαφές τρίτου τύπου με μελάνια, πλοκάμια, και διάφορα άλλα γλιστερά πράγματα

Χθες αναμετρήθηκα για πρώτη φορά με ένα καλαμάρι που ταξίδεψε από τη Λήμνο σε ένα φελιζόλ. Ψαρεμένο από καλούς μας φίλους, λάτρεις και επαγγελματίες της θάλασσας και του κόσμου της. Στις διακοπές μας στο μαγικό αυτό νησί, (χρωστάω άρθρο αν καταφέρω να ανακτήσω τις φωτογραφίες από τον σκληρό που μας άφησε χρόνους) όπου ο θαλάσσιος πληθυσμός κινδύνεψε με εξαφάνιση εξαιτίας μας, μεταξύ άλλων λιχουδιών η Εύα μας μαγείρεψε ένα εκπληκτικό γεμιστό ψητό καλαμάρι με ντόπια τυριά και μυρωδικά. Όταν παρέλαβα λοιπόν αυτό το υπέροχο αλμυρό δεματάκι θέλησα να αναβιώσω τη συνταγή της όπως υπήρχε στη γευστική μου μνήμη.

13.12.2012

Christmastreestas II

Aφού σας δείξαμε πως περνάμε στις Christmastreestas Days.. ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψουμε άλλο ένα από τα δέντρα μας, έτσι για να μη νομίζετε ότι μόνο τσιμπoλογάμε όταν βρισκόμαστε..

19.01.2013
A little magic

Πράγματι! Ας προσθέσουμε λοιπόν λίγη "μαγεία" στην καθημερινότητά μας..

23.01.2014

Σπιτική τάρτα με κοτόπουλο και πράσο

Από τη στιγμή που άρχισα να ασχολούμαι με τις ζύμες, η έμπνευση και η όρεξη δε σταματά... Αυτή τη φορά επέλεξα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου με μια σπιτική τάρτα.

07.01.2013

Δυναμωτικό πρωινό για την έναρξη της εβδομάδας

Μια νέα εβδομάδα ξεκινά. Η πρώτη εξολοκλήρου εργάσιμη εβδομάδα του έτους. Χρειαζόμαστε ενέργεια με ένα γρήγορο, θρεπτικό και χορταστικό πρωινό.

01.06.2015

Με βότσαλα και πέτρες...

Όσο πάει και περισσότερες ιδέες - προκλήσεις εμφανίζονται μπροστά μου για τα diy projects μου.. Να 'χε η μέρα 30 ώρες πάλι δε θα μου έφταναν να κάνω όσα θέλω!

Για βότσαλα μιλήσαμε πολλές φορές, τα βάψαμε, τα στολίσαμε... Τώρα ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε ακόμα παραπέρα, να τα αξιοποιήσουμε περισσότερο και να φτιάξουμε δικά μας έργα τέχνης.

17.12.2012
Ακούσατε ακούσατε...

Ένα τρομερό γεγονός συνέβη το βράδυ της Παρασκευής στα Τρίκαλα!

29.01.2013
Ο PacMan στον τοίχο

Πώς θα σας φαινόταν να έχετε στον τοίχο σας μια ζωγραφιά από ένα αγαπημένο παιχνίδι;